سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۰۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 4 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مردی در چین پس از خوردن 54 اسکوپ بستنی ثابت کرد که این کار باعث می شود فرد راهی بخش اورژانس بیمارستان شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- مسئول کمیته علمی المپیاد جهانی کامپیوتر گفت: در المپیادهای جهانی علمی هدف نهایی فقط کسب مدال نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیر علمی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: گاهی به جای رفع زردی دندان به افراد کامپوزیت پیشنهاد می شود،موضوعی که می تواند لق شدن دندان ها را در پی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- برای تهران نشینان شاید عجیب و دور از ذهن به نظر برسد که تهران تور گردشگری داشته باشد و یا حتی برخی مکان هایی که حتی اسمشان برای تکراری شده است جزو جاذبه های گردشگری این شهر آلوده زده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای ارتقای فرهنگ علوی و ایرانی و نیز تقویت، بازپیرایی و به روزرسانی هنر سنتی و دیرینه پرده خوانی، نقالی و منقبت خوانی در کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- انیمیشن کوتاه تماشاچی ساخته محسن باقری دستگردی به بخش مسابقه سه جشنواره جهانی در کشور های: هند، مصر و پرتغال راه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- افسران پلیس هنگام گشت زنی متوجه دوقلوهایی شدند که مادرشان پس از تولد آنها را در خیابانی رها کرده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- سفیر پیشین پاکستان در کابل معتقد است پاکستان به یک افغانستان آرام و باثبات نیاز دارد و برای کمک به تحقق صلح در افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون بهداشت مجلس تولید سوسیس و کالباس با گوشت سگ یا دام مریض را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- از فردا تا روز دوشنبه ساعات کار ادارات استان خوزستان تا ساعت 13 است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیپلمات در یادداشتی به قلم فرانز مارتی نوشت: بر خلاف تصور عمومی، فروش تریاک در افغانستان در کنترل طالبان یا کارتل های قدرتمند نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اوراق تسهیلات مسکن توسط بانک مسکن منتشر می گردد. این بانک "حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز" را ایجاد نموده به طوریکه سپرده گذاران این حساب علاوه بر دریافت سود سپرده کوتاه مدت عادی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- پاسخ سوالات برخی از کاربران در خصوص سندرم داون توسط مسعود گرشاسبی دبیر انجمن ژنتیک پزشکی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه مدرس داده شده که به شرح زیر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- گوشتان گرفته، کمی هم فشار و درد در داخل حفره شنوایی تان احساس می کنید .در چنین وضعیت عذاب آوری نه تنها به سختی می شنوید بلکه دلتان می خواهد با وسیله ای هر چه زودتر از شر عاملی که داخل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- در پی تصویب طرح تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی در مجلس نمایندگان آمریکا، رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۷:۳۴    
خبرگزاری میزان- جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از کشف محموله 68کیلویی تریاک در مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه آزاد از تغییر چارت این دانشگاه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه پوردو یک چسب جراحی جدید را بر پایه پروتئین های موجود در صدف های دریایی و دیگر حیوانات توسعه داده اند که به سطوح مرطوب چسیبده و جایگزین بسیار خوبی برای روش های کنونی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۶    
خبرگزاری میزان- چهار تن و 532کیلو گرم بادام خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال روز گذشته در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- فروش ارز زیارتی در شعب منتخب نظام بانکی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- افزودن چغندر به رژیم غذایی می تواند تاثیرات متعددی بر سلامت ذهن و جسم داشته باشد و به افزایش طول عمر کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: مصرف نمک در ایران بیش از استاندارد جهانی و عامل بروز بسیاری از بیماری های مزمن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- براساس تصمیم مدیریت بحران استان البرز ساعات کاری روزهای شنبه، یکشنبه و دو شنبه هفته آینده واحد کرج دانشگاه آزاد کاهش می یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مترو اعلام کرد بعد از بازی امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در خط 5 همچنان فعال است تا تماشاگران را جابه جا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- شبکه المنار گزارش داد که از بامداد روز پنجشنبه توافق آتش بس در ارتفاعات عرسال در مناطق مرزی لبنان و سوریه برقرار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد دو دیپلمات این کشور که ماه گذشته در افغانستان ربوده شده بودند در عملیات روز چهارشنبه نیروهای امنیتی افغانستان صحیح و سالم آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- آلکسی پوشکوف: با این طرح ترامپ در وضعیت بسیار پیچیده و دشوار قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- خودرو پورشه باکستر base تیپ 2.7 F6 / RWD / 7AM / 265 hp در بازار مناطق آزاد با قیمت 185 میلیون تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه های پنجشنبه 5 مرداد را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد: تولید پژو 301 از اواخر امسال آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- موستانگ خودروی ساخته شده توسط کارخانه فورد است که نسل اول این خودرو بر روی پلتفرم نسل دوم فورد فالکون ساخته شد و در حال حاضرششمین نسل از این مدل به بازار عرضه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که تنها چند روز از حمله گسترده با اسید در لندن می گذرد شب گذشته نیز دو نفر در این شهر هدف اسیدپاشی قرار گرفته و این امر نگرانی های زیادی را میان مردم این شهر به وجود آورده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سیستم سازمانی ایالات متحده اجازه داده که هر ایالتی، از نقطه نظرهای متفاوت، قوانین مختلفی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- پدیده تورم از بر هم خوردن تعادل میان کالای موجود در جامعه با مقدار نقدینگی یا پول در گردش پدید می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: سازمان حج و زیارت برای برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال نگرانی ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته روابط خارجی سنا با بیان اینکه اکنون زمان خوبی برای بر هم زدن برجام نیست، گفت: باید تلاش کرد تا ایران طرف برهم زننده توافق هسته ای باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پدیده فوتبال فرانسه در صورتی که با رقمی نجومی که یک رسانه اسپانیایی مدعی شده به رئال مادرید ملحق شود، کارهای خارق العاده ای می تواند با این پول انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- عملکرد برخی سیستم های بدن مانند سیستم گوارش در فصل تابستان ضعیف می شوداما با مصرف یک نوشیدنی سبز عملکرد مغزتان بهبود پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال می گوید ایین فدراسیون در تلاش است تا در خصوص حق پخش تلویزیونی به جمع بندی برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- دینام قطعه ای است که وظیفه شارژ باتری خودرو را برعهده دارد و در صورت خرابی آن، باتری ماشین در مدت کوتاهی تخلیه خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی کروات پرسپولیس در آخرین تمرین تیمش پیش از بازی با فولاد در هفته اول لیگ به شاگردانش هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: جرقه های یک انقلاب مردمی درمنطقه الشرقیه عربستان آغاز شده وبه دلیل سکوت جامعه جهانی و رسانه های غربی نسبت به رخدادهای منطقه الشرقیه این تظاهرات و درگیری ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تبلیغات گمراه کننده برای محصولات لاغری ادامه دارد و درست نا امیدی مصرف کنندگان برای دریافت نتیجه را هدف گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال الف ایران در دومین روز از تورنمنت چین در دیداری نزدیک بر نماینده آمریکا غلبه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت بزرگ مایکروسافت به تازگی ابزاری معرفی کرده است که کاربران توسط آن میتوانند مناسب ترین سیستم برای رایانه شخصی خود را انتخاب کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اولین دانشگاه خارجی کشور عراق در حوزه علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت ایران تاسیس می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه نفت تهران با جذب هفت بازیکن جدید فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات ادامه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- خودرو نیسان جوک تیپ اسپورت مدل 2017 در بازار با قیمت 178 میلیون تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان به عملکردی در مغز "آسیابک" پی برده اند که می تواند در زمینه های هوش مصنوعی و رباتیک بسیار کارآمد باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرطان مثانه، سرطان پوشش داخلی مثانه است. سرطان مثانه، بیشتر در میان مردان کهنسال دیده می شود که متوسط سن آن ها به هنگام تشخیص 73 و به هنگام فوت 78 است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان می توانند با مطالعه ذرات زیراتمی به محل نگهداری سلاح های هسته ای پی ببرند و به این ترتیب مخفی نگه داشتن اطلاعات مربوط به مواد رادیواکتیو را دشوارتر کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدافع ملی پوش کشورمان اولین حضورش در رقابت های فوتبال باشگاهی اروپا را با تیم جدیدش تجربه خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- همایش بازپرسان ویژه قتل دادسرا های عمومی و انقلاب استان تهران، روز چهارشنبه چهارم مردادماه سال جاری با حضور دادستان ها و روسای حوزه های قضایی بخش استان تهران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید سشوار هاردستون مدل HDP2002 باید حدود 120 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- شرکت روسی کسپرسکی از عرضه نسخه رایگان آنتی ویروس خود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- پس از این که "مارک زاکربرگ" هشدارهای "الون ماسک" در مورد هوش مصنوعی را غیرمسئولانه خواند، الون ماسک در آخرین اظهارنظر خود درک زاکربرگ از هوش مصنوعی را محدود خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XT510 سایز 43 اینچ در بازار با قیمت یک میلیون و 595 هزار تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک پیرا پزشک انگیسی الاصل ساکن نیوزیلند با تلاش های یک دکتر اصفهانی به دین اسلام مشرف شد و سپس یک روحانی قمی از طریق اسکایپ این دو را محرم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم های میلان و فیورنتینا از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ترکیه استعفا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- بعضی از افراد می توانند سبزی هایی همچون کلم پیچ و کلم بروکلی را بخورند و بدون هیچ اثر جانبی همچون گاز اضافی و اسهال در بدن خود مواجه شوند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از بازیکنان و تفکر کادرفنی تراکتورسازی شناخت داریم و می خواهیم با دست پر از میدان خارج شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دومین جشنواره آموزش بیمار با اشاره به اهمیت خودمراقبتی و آموزش به بیمار گفت: 80 درصد سکته های قلبی و مغزی قابل پیشگیری هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- اخیرا اطلاعات گوشی Galaxy A7 شرکت سامسونگ فاش شده و به بیرون از این شرکت درز پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- پیکر بیجان بنیتا دختر هشت ماهه ای که چند روز پیش گم شده بود امروز پیدا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- استاد محمد عبدالوهاب طنطاوی قاری برجسته مصری 4 مرداد در هفتاد سالگی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد قرارگیری در معرض داروهای ضدافسردگی در رحم، کودک را در معرض ریسک بالای ابتلا به اوتیسم قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور سازمان خصوصی سازی زمان واریز سهام عدالت را شهریور ماه اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- با اعلام کار پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس، مهاجم نیجریه ای سرخپوشان در بازی با فولاد در دسترس برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با انتقاد شدید از اقدامات اخیر اسرائیل گفت: ظلم و ستم علیه مردم بی دفاع فلسطین و بی حرمتی به اماکن مقدسه برای اسلام آباد غیر قابل تحمل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در سال های اخیر افراد بسیاری رو به رژیم های سرشار از پروتئین آورده اند و دلیلش هم تاثیر آن روی افزایش بافت عضلانی، کاهش وزن، سلامت قلب، اشتها، سطح انرژی و بیماری های مزمن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو گفت: دختری شش ساله به ضرب گلوله ای که توسط برادر هشت ساله اش از یک اسلحه شکاری شلیک شد، در دم جان باخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- در پایان رقابت دسته 69 کیلوگرم رده های سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا، بیرالوند با اختلاف اندک به دو مدال نقره دست یافت، سلطانی دو نشان برنز گرفت و زارعی دستش از مدال کوتاه ماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- بدن زنان به هنگام زایمان بیشترین میزان درد را تحمل می کند. گزاره ای آشنا که اغلب افراد بارها و بارها در زندگی خود شنیده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: از مسئولان می خواهم ملی پوشان را تحت حمایت خود قرار دهند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا که بازوی اجرایی اتحادیه اروپاست،در واکنش به لایحه تحریم های مجلس نمایندگان آمریکا علیه روسیه، کره شمالی و ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- هر 4 نماینده کاراته کشورمان در روز دوم از بازی های کاراته جهانی با شکست حریفان خود راهی دیدار فینال شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی گفت: نتایج این آزمون بین 5 تا 10 شهریور اعلام خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سوگند رام نات کوویند به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری هند ،سیل در ایالت های راجستان و گجرات و بازداشت هفت رهبر جدایی طلب کشمیر از مهمترین عناوین خبری روزنامه های روز چهارشنبه 4 مرداد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- نشست خبری پیش از بازی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی برای بازی با استقلال خوزستان برگزار نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- یگانهای مردمی انصارالله یمن در تازه ترین عملیات خود علیه مزدوران سعودی با انهدام یک خودروی زرهی شمار زیادی از سعودی ها را به هلاکت رساندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رسانه آمریکایی مدعی شد که ایران به زودی یک موشک ماهواره بر را به فضا پرتاب می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، بابیان اینکه عدم دسترسی به سایت ثبت سفارش خودرو بی تدبیری وزارت صنعت است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- تاثیر لغو روادید بر گسترش همکاری اقتصادی، آمریکا بار ها برجام را نقض کرده، عربستان در باتلاق یمن فرو رفته است، ناراحتی آمریکا به خاطر ممانعت ایران از زورگویی آن ها در منطقه است و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- با این همه رژیمی که امروزه ارائه می شود واقعا سخت است بگوییم کدام حقیقت را می گویند و کدام نه.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ فوتبال ایران برای برگزاری دیدار سیاه جامگان و ذوب آهن در ورزشگاه ثامن الائمه یک شرط گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در کابینه دوازدهم در کسوت وزیر اطلاعات باقی خواهید ماند یا خیر؟ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دیوان عالی کشور در گذشت برادر حجت السلام و المسلمین صدیقی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- خانواده شهید تازه شناسایی شده سیدمهدی غلامی پس از 33 سال دوری با پیکر عزیز خود وداع کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری میزان- مارچوبه یکی از منابع اسید فولیک (ویتامین B9) در سبزیجات محسوب می شود. اسیدفولیک یا ویتامین B9 به بدن برای تشکیل سلول های قرمز خون کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی وزنه برداری به دلیل مصدومیت از اردو خارج شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دنیا امروز فهمیده است که ما بر سر دین خود با هیچ کس معامله نمی کنیم و بر سر ارزش ها نیز با هیچ شخصی معامله نداریم و از آرمان های انقلاب اسلامی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- یافته های اخیر نشان می دهد که به لحاظ ژنتیکی ارتباطی قوی بین کمبود ویتامین D و ام اس وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- معدن فیروزه نیشابور قدیمی ترین معدن دنیا و گرانترین غار ایران به شمار میرود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که مراسم جشن برترین های فوتبال ایران روز یکشنبه 8 مرداد برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: انگیزه تیم برای بردن بالاست و شش هفته است که تلاش کرده ایم و بازیکنان به خوبی هماهنگ شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- امروزه مراسم ازدواج از اصل خویش دور گشته و تا حدود زیادی به رسوم دست و پاگیری تبدیل شده که کمر خانواده ها زیر بار هزینه های آن خم می شود!
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه هند با انتقاد شدید از قطعنامه سازمان همکاری اسلامی در خصوص کشمیر اعلام کرد قطعنامه صادر شده توسط این سازمان گمراه کننده است.