سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۲۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- تحقیقات جدید، این بار دقیق تر از همیشه نشان داده است که چگونه سبک زندگی سالم می تواند بر طول عمر تاثیر داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون سازمان مبارزه با مواد مخدر افغانستان اعلام کرد که 3میلیون نفر در این کشور مشغول کشت و قاچاق مواد مخدرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اشاره به تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر در شهرک طرق از کشف بیش از 24کیلو تریاک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- ظاهرا تویوتا در حال برنامه ریزی برای تولید اولین خودروی تمام الکتریکی در سال 1401/ 2022 بوده و برنامه هایی برای ارائه این خودرو با ویژگی های منحصربه فرد دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مدارس هیات امنایی که مجوز نداشته باشند و از اولیای دانش آموزان، وجوهی دریافت کنند، از وضعیت هیات امنایی خارج شده و به حالت عادی باز می گردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سیاستمداران غربی قربانی شدن انسان های بی گناه در جریان عملیات نظامی آنها در سوریه، عراق و افغانستان را بعنوان خسارات ناخواسته تلقی کرده و حتی به خود زحمت عذرخواهی هم نمی دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- این روزها در محافل افغانستان صحبت از پسری پرآوازه و پرافتخار به میان است که توانسته با وجود مشکلات فراوان به رتبه یک کنکور سراسری دست یابد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- خورشیدشاه رهبر حزب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان اعلام کرد: حزب حاکم هیچ فرد باصلاحیتی برای نخست وزیری ندارد و اعلام نام شهباز شریف توهین به تمام نمایندگان حزب مسلم لیگ است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در نشست معرفی قانون شوراهای ولایتی، گفت: صلاحیت شوراهای ولایتی در راستای مبارزه با فساد اهمیت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- نمی شود به سادگی از کنار زندگی خواهران برونته گذشت؛ خواهران برونته در خانه ای پر از التهاب و ترس از ابراز وجود بزرگ شده اند؛ داستان نوشتند و دست آخر جوان مرگ شدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- عبدالله بن حمد العطیه معاون نخست وزیری قطر در واکنش به عدم نقش آفرینی شورای همکاری خلیج فارس درحل بحران جاری بین برخی اعضای آن و غیبت دبیرکل این شورا با تمسخر گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- استاندار قندهار افغانستان در دیدار با سرکسنول سفارت جمهوری اسلامی ایران در قندهار اعلام کرد که بندر چابهار و بندرعباس برای تجارت این کشور اهمیت حیاتی دارد و روابط بازرگانی میان دو ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- کشور سنگاپور که به خلاقیت شهره است اکنون ابتکاری برای عابران پیاه در شب خلق کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر اوقاف قطر روز یکشنبه گفت: وزارت حج عربستان سعودی از همکاری با وزارت اوقاف قطر برای تامین سلامت حجاج قطری و اعطای تسهیلات خودداری کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۶    
خبرگزاری میزان- پیرمحمد ملازهی کارشناس مسائل منطقه گفت: داعش کشورهای عربی در افغانستان جایگاه ندارد و داعش بومی مثل طالبان و پاکستان با پیوستن به داعش ظرفیت نفوذ در افغانستان را دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص بیماری های قلب و عروق گفت: مصرف الکل، ضربان طبیعی قلب را به هم می زند و می تواند زمینه ساز تمام آریتمی های قلبی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شیخ الاسلام دکتر طاهر القادری از رهبران بزرگ اهل تسنن بریلوی پاکستان طی سخنانی با قاتل دانستن شهباز شریف مخالفت صریح خود را با نخست وزیری او اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرامش پستی با عنوان حج پرخاطره منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدل لندروور در صدر 10 خودروی محبوب خریداری شده توسط بازیکنان برتر فوتبال در انگلستان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- دبیرخانه دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با دعوت از همه نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران برای ارسال آثار خود در گروه های چهارگانه فراخوان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج؛ تمرکز ویژه ای بر ظرفیت های اجتماعی گوناگون این فریضه الهی داشت تا آن جا که می توان تقریب مذهبی و سیاسی را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- علی کریمی سندی عجیب از مبلغ قرارداد یک بازیکن تیم نفت تهران منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که بیش از یک هزار داعشی در 6 ماه گذشته در افغانستان به هلاکت رسیده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی "وقتشه" با محور عشق و ازدواج هفته آینده روی آنتن می رود و کامران تفتی در این برنامه با زوج های موفق سلبریتی گفت وگو می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- نظام بانکداری در توصیه های امنیتی استفاده از خودپرداز و هشدار درباره کلاهبرداری ها به طور صریح بیان کرده که برای انتقال وجه با خودپرداز نیازی به استفاده از منوی انگلیسی نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- کودک 8 ساله ربوده شده در سیرجان پس از دو هفته به آغوش خانواده بازگشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فساد گسترده در حکومت افغانستان و عدم توانایی برای اجرای عدالت و امنیت سبب دوری بسیاری از مردم از این حکومت شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- ناصر براری از هنرمندان قدیمی و آخرین نسل از کوب بافان اصیل مازندارن است؛ او در گذشته کوب ها را با قیمت پنج تا پانزده قران می فروخت، امروز به دلیل نبود واش و دشواری برداشت آن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که مسکو از ما خواسته تا روز اول سپتامبر تعداد کارکنان سفارتمان در این کشور را به 455 نفر کاهش دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- جنگنده های متجاوز ائتلاف سعودی روز یکشنبه پایگاه انصار الله و ارتش یمن را در شهر بیحان در استان شبوه بمباران کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- خالد الخطیب خبرنگار 25 ساله این شبکه خبری روز یکشنبه و هنگام پوشش خبری درگیری ها میان ارتش سوریه و گروه داعش در مناطق بیابانی مرکزی سوریه کشته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- اتاق تجارت و صنایع افغانستان می گوید هواپیمای شرکت هندی در زمان معین در فرودگاه کابل فرود نمی آیند و برای همین روند انتقال کالا های صادراتی از مسیر هوایی به هند، با مشکل مواجه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- جاذبه های گیلان به طبیعت و ساحلش محدود نمی شود. خوراک، پوشاک، سبک زندگی و فرهنگ ساکنان این خطه نیز جزو جاذبه های گیلان است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جریان صدر عراق و ولیعهد عربستان سعودی امروز در جده با یکدیگر دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- ترامپ در یک خیریه که در سال 2005 برگزار شد، شرکت کرده بود و از برج ترامپ و ساختمان های منهتن نقاشی زیر را کشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه می گوید کشورش گزینه های زیادی برای مقابله با تحریم های ضد روسی آمریکا دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده دائم افغانستان در سازمان ملل متحد گفت: تروریست ها در کشورهای منطقه تولید و سپس برای ناامنی به افغانستان فرستاده می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک عضو انجمن متخصصین پوست ایران گفت: اگر فیلینگ به وسیله مواد نامرغوب و توسط افراد غیر متخصص انجام شود، خطراتی همچون بسته شدن عروق را به همراه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: روز اول گفته بودم که برای قهرمانی اینجا نیستیم، این واقعیت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمراعلام کرد: در پی زلزله 5 ریشتری در چهارمحال و بختیاری تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- به مجموعه روابطی گفته می شود که بین سهامداران، مدیران و حسابرسان شرکت به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی برقرار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- چهار مرد نقابدار به اتوبوس حامل جهانگردان در شهر بارسلون در اسپانیا حمله کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به فواید سوره مبارکه "ملک" به عنوان سوره ای برای نجات از عذاب قبر می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- خودروی پورشه 918 اسپایدر مجهز به پیشرانه هیبریدی یکی از سوپراسپرت های حال حاضر در بازار بوده که طرفداران زیادی را به دنبال خود کشانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- گویا قرار نیست خانواده سلطنتی انگلیس از رسوایی مرگ مشکوک پرنسس دایانا رها شود و هر روز شواهدی تازه در رد تصادفی بودن مرگ وی پدیدار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان عینک هوشمندی ساخته اند که با یک چشم به هم زدن می توان از آن برای خاموش کردن چراغها استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مربی و پیشکسوت فوتبال به انتقاد از بخش هایی از عملکرد فدراسیون فوتبال پرداخت و اعلام کرد باید از سرمربی استقلال حمایت شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادگاه فدرال ماساچوست آمریکا با صدور حکمی قانون مهاجرتی ابلاغ شده از سوی دولت آمریکا و دادگاه عالی این کشور را لغوکرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه ای کشور گفت: این فراکسیون تصمیم دارد تا نسبت به اجرا و یا عدم اجرای برنامه ششم توسعه از سوی دولت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فیروز نادری دانشمند ایرانی "ناسا" تصویری از مجموعه تصاویر فضاپیمای "کاسینی" را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- برای جلوگیری از کیف قاپی می توانیم با رعایت راهکارهای پلیس موفق بوده و اجازه ندهیم سارقان به اهدافشان برسند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تسلا مدل 3، دنیا را تغییر می دهد!شرکت تسلا در بهار سال گذشته، دنیای خودروسازی را متحیر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسعود مینایی و علی زرین فر در فینال وزن های 71- و 63.5- کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- منابع امنیتی مصر اعلام کردند که بر اساس نتایج تحقیقات صورت گرفته عامل حمله با سلاح سرد در شهر الغردقه، از عناصر داعش بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- آرنولد شوارتزنگر بازیگر سینمای هالیوود امروز شمع تولد 70 سالگی خود را خاموش خواهد کرد. این بازیگر سینما به تازگی برای نسخه جدید فیلم "ترمیناتور" قرارداد بسته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: غلامی قطعا جریمه می شود و ممکن است این جریمه کنار گذاشته شدن از تیم ملی باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- منابع نزدیک به علی عبدالله صالح رئیس جمهور اسبق یمن از بازداشت احمد علی پسر علی عبدالله صالح در امارات به بهانه قطعنامه ای بین المللی خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- اوایل سال جاری فراری اعلام کرد که نسل بعدی هایپرکار این کمپانی احتمالاً سه تا پنج سال دیگر معرفی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید مونوپاد باید از رنج 7 هزار و 500 تومان تا 58 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در پی درگیری لفظی با هم تیمی اش تمرین این تیم را به حالت قهر ترک کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان مغلوب نماینده کانادا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- شزکت مایکروسافت سرانجام نسخه S ویندوز 10 را برای تست در اختیار توسعه دهندگان قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- نتایج اولیه آزمون سراسری؛ 15مرداد ساعت 18 اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در مسابقات قهرمانی بزرگسالان مردان آسیا با شکست مقابل تیم ملی اندونزی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم گلزن سرخپوشان با حرکتی که کرد، هواداران پرسپولیس را در محل این تیم به جان هم انداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیشکسوتان این تیم در تمرین آبی پوشان شرکت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش از ادامه همکاری علی اکبر طاهری با باشگاه پرسپولیس سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رصدخانه "چاندرا"(Chandra) متعلق به "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) تصویر زیبایی از فعالیت های قلب کهکشان راه شیری منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال چلسی به تیم منچستریونایتد پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک تیم بین المللی از محققان از یک سیستم میکروفلوئیدیک برای تولید پیله های ابریشم در اندازه بسیار کوچک استفاده کردند که می تواند برای تحویل پروتئین یا داروهای حساس در بدن استفاده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- به کارگیری نبوغ در طراحی و توجه به جزئی ترین نکات فنی چاره ای برای داوران باقی نگذاشت تا محصول تازه خودروسازی هیوندای یعنی IONIQ Hybrid مدل 2017 را به عنوان برنده جایزه طرح خوب سبز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من بازی تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان را تماشا کردم و این تیم باید با 5 گل اختلاف بازی را می برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان فنلاندی با استفاده از الکتریسیته موفق به تولید مواد غذایی شده اند که می تواند کلیدی برای مبارزه با گرسنگی در جهان باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند ایران به عنوان بهترین بازیکن مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا 2017 انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین نوبت صبح و استراحتی که اعضای تیم داشتند، تمرین نوبت بعدازظهر را آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل شایعه خودکشی قاتل اتنا اصلانی را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی در اردبیل و یا پارس آباد صحت ندارد
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من بازی تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان را تماشا کردم و این تیم باید با 5 گل اختلاف بازی را می برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم های ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی و بازی های داخل سالن آسیا اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- ملی پوش کامپوند ایران در مسابقات جهانی لهستان به مدال نقره دست پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه عربستان درخواست قطر برای نظارت بین المللی بر مناسک حج را به مثابه اعلان جنگ علیه ریاض خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده کشورمان در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا مغلوب نماینده تایلند شد و از رسیدن به قهرمانی باز ماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در فوتبال ما فقط تیم ملی و پرسپولیس خوب کار کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- کتاب "تجربه ای دیگر" نوشته مرتضی غرقی رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عشق شهسوارانه courtly love یک نوع رویکرد متمایز به عشق در ادبیات قرون وسطا بوده است و اصطلاحی رایج در اروپای آن زمان به شمار می رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران در خصوص حادثه آتش سوزی عصر امروز در این مجموعه، اطلاعیه ای منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- کار، فعالیت و ورزش در محیط های گرم با توجه به گرمای هوا، میزان فعالیت عضلانی و مدت زمان تماس فرد با هوای گرم می تواند منجر به بروز اختلالات گرمایی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال می گوید نوع ادبیات سرمربی تیم فوتبال استقلال را نمی پسندد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- رئیس حزب شورای صلح و نجات افغانستان اعلام کرد که طرف های درگیر در افغانستان باید برای توقف جنگ وارد مذاکره شوند و خارجی ها نیز برای اثبات صداقت خود در تامین صلح این کشور همکاری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- افراد اغلب پس از وقایع ناراحت کننده، کابوس می بینند و بیشتر تحقیقات در حوزه کابوس های شبانه، بر روی افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) متمرکز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن بستنی به راحتی بگذرد و تمایلی به خوردن آن نشان ندهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس کشور به تاکتیک های جدید پلیس در حوزه انتظامی و مرزی اشاره کرد و گفت:حدود 80 درصد مواد مخدر کشف شده مربوط به استان های شرقی و جنوب شرق کشور می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از خبرنگاران بخش عربی شبکه راشاتودی روز یکشنبه در حمله موشکی داعش در استان حمص سوریه کشته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروی های مسلح با اشاره به همکاری ارتش پاکستان در تامین امنیت مرزی گفت: امروز با همکاری دستگاه های امنیتی و نظامی ما، امنیت خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با رئیس مجلس شورای سلطنت عمان پیام کتبی علی لاریجانی را تقدیم وی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- دریاچه ناکورو در مرکز کنیا واقع شده است، این دریاچه به دلیل وجود هزاران فلامینگویی که در فصل گرم به سوی آن هجوم می آورند از شهرت بالایی برخوردار است ...