سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۳۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: فردی که در سال 94 بر اثر درگیری در منطقه نیروگاه قم یک فرد را با چاقو به قتل رسانده بود در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- خون کلمه ای سه حرفی که مرگ و زندگی یک انسان به آن وابسته است، مایعی سرخ رنگ که گاهی ارزش طلا پیدا می کند، آنهم وقتی جزو گروه خون های نادر باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست اداره قضایی ندامتگاه قزلحصار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 28 مددجوی این ندامتگاه به زندان های محل سکونتشان منتقل شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۹    
خبرگزاری میزان- زهرا احمدی پور در نامه هایی جداگانه مراتب ثبت چهار اثر فرهنگی تاریخی را به استاندار تهران ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- خواص آب برنج تنها برای زیبایی پوست و مو نیست بلکه به دلیل دارابودن ویتامین ها و املاح معدنی آب برنج برای تامین انرژی و تقویت دستگاه گوارشی نیز توصیه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات، از بازنگری آیین نامه اجرایی امداد و نجات، پس از 15 سال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۱    
خبرگزاری میزان- مسوولان اداره فواید عامه هرات اظهار داشتند تا یک ماه دیگر خط آهن هرات–خواف به بهره برداری خواهد رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رسانه روسی اسپوتنیک با اشاره به اینکه در خاندان آل سعود همه چیز عادی نیست، نوشت: عربستان سعودی بزرگترین تولید کننده نفت جهان بیش از همه از سقوط نرخ نفت که از سال 2014 ادامه دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرور دانش در دیدار با دبیر اول حزب کمونیست منطقه سین کیانگ چین گفت که پکن می تواند نقش مهمی را در ایجاد امنیت در منطقه و افغانستان بازی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور افغانستان اعلام کرد: درگیری ها در منطقه شهرنو کابل پایان یافته و چهار مهاجم گروه تروریستی داعش به ساختمان سفارت عراق کشته شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- وام دار شدن آدم ها حکایت طولانی دارد؛ در حوزه مسائل فردی و شخصی یک جور آسیب و مصیبت دارد و در مسائل حکومتی در سطحی دیگر و به مراتب بالاتر از عرصه شخصی.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- چهره های ورزشی ایران به جمع میلیونی های اینستاگرام پا گذاشته اند، اما اغلب ترجیح می دهند رابطه کامنتی با کاربران نداشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- با آغاز مراسم حج تمتع و به منظور ارائه خدمات مناسب به حجاج همراه اولی، تعرفه مکالمه 72 درصد و تعرفه پیامک و اینترنت همراه تا 92 درصد کاهش یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- روسیه از افزایش تحرکات نظامی آمریکا و متحدانش در شبه جزیره کره و آزمایش های موشکی کره شمالی ابراز نگرانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری ساوه با اشاره به دستگیری 3 نفر در جریان کودک آزاری در این شهرستان گفت: یک سری قرائن در خصوص آزار جنسی وجود دارد که نیاز به بررسی ببشتر و اعلام نظر قطعی پزشکی قانونی با ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از فعال شدن سامانه آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مذکور از بسته های آموزشی استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- در بین دریاهایی که در جهان وجود دارند و در برخی از آنها افرادی غرق شده اند، این دریا هیچ کس را در خود غرق نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۱    
خبرگزاری میزان- شرکت بوئینگ روز دوشنبه اعلام کرد شرکت های هواپیمایی هند در 20 سال آینده دوهزار و 100فروند هواپیمای جدید بوئینگ به ارزش 290 میلیارد دلار از این شرکت خریداری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر حمل و نقل تاجیکستان از به بن بست رسیدن طرح راه آهن "چین- قرقیزستان- تاجیکستان- افغانستان- ایران" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون او رئیس جمهور گفت: ستادی ملی برای احیاء دریاچه اورمیه تشکیل و تلاش شد با کمترین فشار بر مردم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- آلبوم موسیقی عاشقانه از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری، برای دومین بار منتشر و وارد بازار موسیقی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- با مطالعه مطلب زیر متوجه خواهید شد که چرا رنگ پوست انسان ها با یکدیگر فرق می کند؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- آیین نکوداشت از عماد افروغ با حضور چهره های گوناگون فرهنگی، سیاسی و هنری و رونمایی از 4 عنوان کتاب وی، برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این خبر هزینه بالاترین درجه و پائین ترین درجه کاروان ها مشخص شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- روزنامه وال استریت ژورنال با اشاره به اینکه طرح افزایش نیروهای آمریکایی در مقابله با پیشروی های طالبان موفق نبوده است، نوشت: مقامات واشنگتن به عقب نشینی در افغانستان می اندیشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مجله خبری اخبار آمریکا و گزارش جهانی جدیدترین گزارش سالانه خود درباره قدرت های برتر جهان را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- اهدای خون علاوه بر اینکه یک عمل پسندیده با اجر دنیوی و اخروی محسوب می شود، فواید بی نظیری هم برای سلامتی افراد به همراه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون سیمای رسانه ملی اعضای حقیقی شورای معارف سیما را منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از دلایلی که ممکن است توجیه کننده سردردهای مزمن در محدوده زمانی خاص در شما باشد، فقر برخی ویتامین ها در بدن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- کاروانسرای گلشن کرمان یکی از آثار تاریخی استان کرمان و به جامانده از دوره قاجار است که حدفاصل بازار اصلی و بازار کفاش ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- بعد از رد صلاحیت نواز شریف، حزب وی در یک اجلاس ویژه شاهد خاقان عباسی وزیر نفت را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کرد اما دادگاه به کمک سازمان حسابرسی پرونده مالی وی بالغ بر 220 میلیارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- این دولت تاکید کرد: قانون اساسی که مورد تائید مردم باشد، می تواند مبنایی برای ایجاد حکومت دموکراتیک نوین باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- دقایقی قبل حادثه گروگانگیری در خیابان امام رضا علیه السلام با دخالت به موقع پلیس خنثی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- همه ما اصطلاح سبیل گرو گذاشتن را شنیده ایم و می دانیم به معنای استفاده از اعتبار یک فرد برای ضمانت فردی دیگر استفاده می شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه قانون لغو تابعیت اتباع این کشور که به اقدامات تروریستی و افراط گرایانه محکوم شوند را امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان کالج سلطنتی لندن و دانشگاه هاروارد با بررسی ترشحات چسبناک لیسه یا حلزون بدون صدف موفق به ساخت چسب مایع مورد استفاده جهت پیوند محل برش اندام های لغزنده درون بدن بدون نیاز به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- منابع خبری روز دوشنبه مدعی شده اند دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا آنتونی اسکراماچی ، مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید را از سمتش اخراج کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرد که در انتخابات آینده برای اولین بار از سیستم بیومتریک استفاده خواهد شد و مراکز مشخصی نیز برای رأی دهندگان تعیین می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- کمپانی آلمانی آئودی حدود یک دهه قبل ، TTهای کوپه و کروکی خود را معرفی کرد و درحال حاضر هم مشتریان می توانند دو نسخه دیگر این خودرو یعنی TT TDI و TTS را انتخاب کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سازمان همکاری های اقتصادی یا اکو در 28 خرداد ماه سال 96 در پی پیمانی میان وزیران امور خارجه ایران، ترکیه و پاکستان در شهر ازمیر به امضا رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- هواپیمای ایرباس 320 هواپیمایی ایران ایر با شماره پرواز 663 که مشهد را به مقصد بیروت ترک کرده بود، به دلیل وخامت حال یکی از مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری میزان- جلوگیری از عرق سوز شدن راههای مختلفی دارد اما با توجه به اذیت شدن کودکان و نوزادان باید بیشتر مراقب این قشر بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این تصویر یکی از اعضای گروهک های تروریستی در حال بریدن سر فردی دیگر است ولی الاغی که روی تپه است، در حال نجات دادن هم نوع خودش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیمی از محققان چینی با استفاده از ابررایانه موفق شدند بزرگترین نمونه شبیه سازی شده از جهان هستی را بسازند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مصرف سیب شیرین و رسیده بخصوص انواع معطر و خوشبوی آن همچون سیب گلاب و گلشاهی، با تقویت دستگاه گوارش، سیستم عصبی مرکزی و قلب، به میزان زیادی از خستگی، ضعف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی نیروهای ناتو در افغانستان گفت: روسیه با حمایت از حکومت وحدت ملی به عنوان دولت مشروع، در روند صلح افغانستان نیز نقش سازنده ای ایفا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- "هیات نظارت بر اجرای برجام " عصر دوشنبه با حضور تمامی اعضا به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور تشکیل جلسه داد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- تلسکوپ فضایی "هابل" به تازگی موفق شده است تصویری جدید از ادغام دو کهکشان تهیه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- هواپیمای ایرباس 320 هواپیمایی ایران ایر با شماره پرواز 663 که مشهد را به مقصد بیروت ترک کرده بود، به دلیل وخامت حال یکی از مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- امروز 8 مرداد ماه مصادف با 31 ژوئیه لوئی دوفونس بازیگر کمدی سینمای جهان چشم به جهان گشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- محققان سازمان ملی تحقیقات غذا و کشاورزی ژاپن با استفاده از مهندسی ژنتیکی موفق به ایجاد گل "داوودی آبی"(chrysanthemum) به روش غیرطبیعی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای مسلح چین درنودمین سالگرد تأسیس ارتش آزادی بخش خلق با حضور رئیس جمهور این کشور یکی از بزرگترین رژه های خود را به نمایش گذاشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اپل با سرمایه گذاری روی پنل های OLED شرکت ال جی، در پی شکست انحصار سامسونگ است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال در جریان تمرین امروز تیمش به تمجید از سرمربی پیشین تیم ملی ایران پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این خبر با کشورهایی که جزو بی دین ترین جوامع بشری محسوب می شوند آشنا خواهید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- منابع امنیتی عراقی از هلاکت سرکرده بارز داعش در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ فوتبال ایران توضیحاتی را در ارتباط با برگزاری مراسم جشن برترین های فوتبال ایران منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- لیبروی سابق تیم ملی والیبال کشورمان و بانک سرمایه می گوید قصد دارد بهترین بازی هایش را در فصل پیش رو برای پیکان انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 135 آزادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از دستگیری هروئین فروش حرفه ای میدان آزادی تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) قصد دارد، نیکوتین موجود در سیگارها را چنان کاهش دهد که منجر به اعتیاد مصرف کننده نشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به فضیلت ها و خواص سوره مبارکه مزمل به عنوان سوره ای برای آشتی بین زن و شوهر می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان طی انجام یک پژوهش جدید به بررسی نقش تغییرات اقلیمی بر روی کیفیت آب و همچنین زندگی موجودات زنده پرداختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- طبق اعلام "الون ماسک" بنیانگذار "اسپیس ایکس"، اولین موشک عظیم این شرکت تحت عنوان "Falcon Heavy" در ماه نوامبر به فضا پرتاب خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این خبر تصویری از ساعت گرانبهای یکی از بادیگارد های ملک سلمان را مشاهده خواهید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- جلسه هیئت نظارت بر برجام دقایقی قبل پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- جنگنده های لبنانی امروز(دوشنبه) مواضع داعش را مورد هدف قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مطالعه بخش های عصب شناختی در مغز را تحریک می کند زیرا در تجربه ای جدید زندگی می کنید و خود را در محیطی جدید احساس می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- 9 ژوئیه سال 2007 استیو جابز در مراسمی از آیفونی رونمایی کرد که حالا پس از 10 سال هنوز محبوبترین گوشی جهان به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: قطعا پراید از رده خارج می شود و جای خود را به محصولات جدید می دهد، اما تلاش می کنیم به اقشار کم درآمد آسیبی وارد نشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید قهوه ترک ساز آرچلیک مدل K 3300 باید مبلغ 595 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- لیبرو سابق تیم ملی والیبال کشورمان به تیم پیکان ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- واکنش عربستان به درخواست قطر برای مدیریت بین المللی مناسک حج، پرواز بمب افکن های آمریکائی بر فراز شبه جزیره کره و بدهکاری 100 میلیون دلاری نهادها و افراد به شرکت برق افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاربران نابینای دارای عصای سفید و افراد معلول، کم توان و ناتوان دارای ویلچر در عبور از معابر مورد حمایت قرار گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی ادعای کسر امتیاز از این باشگاه و بی توجهی به پرونده رمزی را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- پویش از خودمان شروع کنیم با هدف اصلاح و ارتقای فرهنگ ترافیک در زمینه حقوق عابر پیاده و توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون خبر داد رأی پرونده بازیکنان استقلال در اولین فرصت ممکن ابلاغ خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- هنرپیشه مطرح کشورمان میهمان ویژه تمرین امروز نفت تهران بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از شاگردانش به آنها گفت که مستحق دریافت همه جوایز بهترین های لیگ برتر بوده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس فرودگاه مهرآباد جزئیات درگیری نماینده مجلس با ماموران پلیس در فرودگاه را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: تهران به حمایت های خود از محور مقاومت در مبارزه با تجاوزات صهیونیست ها ادامه می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال نفت به تمرینات این تیم بازگشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته نیمسال اول 96-97 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- صدور فرمان اخراج دیپلمات های آمریکایی از روسیه ،رای مجلس ایران به اقدام متقابل در برابر تحریم های آمریکا و نمایش قدرت چین با اوج گیری تنش های مرزی با هند از مهمترین عناوین خبری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- فوق ستاره پرتغالی کهکشانی ها در جلسه دادگاهی امروزش با قاضی پرونده اش بحث و جدل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دو مرحله دفاع از خود و بازدارندگی را پشت سر گذاشته و اکنون در مرحله سوم که اقتدار فعال به عنوان بهترین شرایط اقتدار است، قرار داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مسئولان نظام باید پاسخ محکمی به تهدیدات و اقدامات اخیر آمریکا بدهند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- آشنایی با تخت سلیمان، ارزش مسجد شیخ لطف اله برای گردشگران خارجی و همسایه مرموز تخت جمشید را در این بسته خبری کوتاه با جاذبه های گردشگری دنبال کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات ایدز کشور گفت: بنا به آمار ها انتقال اچ آی وی از طریق راه های جنسی بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است به عبارتی ساده تر می توان گفت یکی از علت های اصلی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- دشمن لوله های ضدهوایی را به سمت رزمندگان پیاده گرفت و گلوله های سنگین 75 م. م. و دوشکا در اثر برخورد با رزمندگان اطراف و جلوی ما، قسمت بزرگی از بدن آنان را متلاشی می کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون رگولاتوری گفت: به زودی اینترنت اتصال محور با سرعت های تا دو مگ، دو تا 6 مگ، 6 تا 16 مگ (تا 20 مگ) با 10 گیگ حجم خارجی و 20 گیگ حجم داخلی با قیمت 20 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- شهید رضا شیرزادیان دروازه بان و کاپیتان تیم شاهین کرج بود که نهم مردادماه سال 1365 در سردشت به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- با تغییر مدیریت تربیت بدنی دانشگاه آزاد این احتمال وجود دارد که تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جدید لیگ برتر حضور نداشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحرکات نیروهای فرامنطقه ای در آبهای سرزمینی ما غیرقانونی است و ما طبق قانون و بر اساس اصل اقتدار به آنها اخطار می دهیم و از این تحرکات جلوگیری می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- ورود اولین نسخه از پیکاپ جدید آمیکو به ایران،دانشمندان از هوا غذا تولید کردند، لپ تاپ سبک ویژه صاحبان مشاغل از راه رسید و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جلسه نظارت بر برجام امروز ساعت 17 برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک پیشین تیم فوتبال نفت تهران با عقد قرارداد یکساله به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه فردا سه شنبه برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی و به منظور بررسی آخرین تحولات قدس اشغالی عازم استانبول می شود.