سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۰۴Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 10 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- زغال اخته در پیشگیری از ابتلا به سرطان معده نیز نقش دارد. کاهنده چربی و فشارخون است و با خوردن آن چربی های HDL افزایش و LDL کاهش پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- اسامی نفرات نهایی تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت های کاپ آسیا اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سینا حجازی جوانی 22ساله است که برای ادای دین به شهیدان، خدمات گیم نت خودش را رایگان در اختیار فرزندان شهدا قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- پارکت های سیلوان، کنده کاری های پیچیده و پالت رنگ های ملایم از ویژگی های فضای داخلی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون اصلاح و تربیت زندان های هرمزگان بر فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای آموزش حرفه آموزی و اشتغال مددجویان در زندان ها تاکید کرد و گفت: اشتغال زندانیان باید پایدار و هدفمند باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- اداره بازرسی ویژه آمریکا برای بازسازی افغانستان یا سیگار در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که دولت آمریکا 714 میلیارد دلار صرف کمک به دولت افغانستان و بازسازی زیرساخت های آن کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- اجبار کودکان به ازدواج اجباری جرم و نقض حقوق بشر در انگلیس است و دولت انگلیس باید تدابیر قانونی و اجرایی لازم را جهت مبارزه با این پدیده اتخاذ کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- شهرستان گلوگاه از جمله مناطق زیبای مازندران است که در بخش مرکزی آن، توسکا چشمه با طبیعتی زیبا می تواند اوقاتی خوش را برای گردشگران به ارمغان آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- همه انسان ها به طور طبیعی در برخی مواقع دچار اضطراب می شوند که این مساله عادی است اما اضطراب مزمن می تواند حتی زندگی فرد را به طور کامل تحت تاثیر قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رهبر حزب کنگره ملی افغانستان حضور آمریکا در افغانستان را برای صدور جنگ و در نهایت تضعیف چین و روسیه یا سلطه کامل بر آسیای مرکزی و قفقاز عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- برنامه مسابقات مرحله اول مسابقات جام حذفی فوتبال ایران اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون دوم رئیس اجرایی دولت افغانستان در گردهمایی حمایت از ائتلاف شورای عالی نجات افغانستان اعلام کرد که ریاست جمهوری با انحصار قدرت و سلب اختیارات از وزراتخانه ها فساد پراکنده را به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو ارشد حزب المجاهدین کشمیر با حمایت از تلاش های پاکستان در خصوص آزادی کشمیر، هدف هر دو را مشترک دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر اسبق پاکستان گفت: دشمنان نمی توانند در روابط دوستانه و ناگسستنی بین پاکستان و ایران رخنه کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک حقوقدان با اشاره به سابقه قانونگذاری در خصوص لزوم تنظیم قرارداد اجاره به صورت رسمی، گفت: بر اساس مواد 46 تا 48 قانون ثبت اسناد و املاک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- روستای چرمله علیا از توابع قسمت و بخش مرکزی شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است؛ یک حمام قدیمی که تاریخ ساخت آن به دوره قاجاریه باز می گردد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- خودروی تسلا مدل 3 کلید ندارد بلکه به موبایل کاربر متصل می شود و با نزدیک شدن او درها باز می شود. همچنین داشبورد در این خودرو نیز جای خود را به یک صفحه نمایش 15 اینچی داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ولادیمیر یفسییف معاون انستیتو کشورهای همسود در روسیه به خبرنگار ایرنا گفت: حضور پرشمار سران و مقام های بلندپایه کشورها و سازمان های بین المللی در آئین تحلیف دومین دوره ریاست جمهوری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- ایمیل های فاش شده سفیر امارات در واشنگتن نشان می دهد که این کشور برای ایجاد دفتر سیاسی طالبان و میزبانی از گفت وگوهای صلح میان حکومت افغانستان و طالبان با قطر رقابت می کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- جالب است بدانید که تویوتا علیرغم انتظارات محدود اولیه در خصوص میزان فروش این خودرو، بلافاصله پس از معرفی پریوس با سیل عظیمی از تقاضا برای این خودرو در جهان مواجه شد و فعلا در بازارهای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- چگونه انسان، خود باعث می شود که ریسک سکته مغزی را افزایش دهد؟ آیا می دانید با مصرف بعضی از داروها باعث بروز این عارضه می شوید؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- موسسه فناوری اطلاعات هند روز سه شنبه با انتشار گزارشی اعلام کرد طرحهای دولت برای مبارزه با پول سیاه و دیجیتالی کردن اقتصاد باعث افزایش آسیب پذیری کشور در برابر حملات سایبری شده است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مواد غذایی سرشار از کلسیم برای رشد صحیح و کامل استخوان ها در کودکان ضروری است اما ممکن است بسیاری از والدین ندانند که چه خوراکی هایی غنی از این ماده حیاتی و مفید است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش پاکستان در مراسم نودمین سالگرد تشکیل ارتش چین گفت: اسلام آباد و پکن با چالش های مشترک مواجه هستند و می توانند با همکاری یکدیگر آنها را برطرف کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری میزان- مورچه در قدرت بدنی نیز برتر از انسان است و در امور دیگر نیز دست برتر را دارد که این گزارش جای پرداختن به همۀ آن امور نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن یورونورولوژی ایران با اشاره به تنبلی مثانه ناشی از نگهداشتن ادرار تا ساعات طولانی، به مهمترین مسائل مربوط به بی اختیاری مردان و مشکلات آن اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- از خدمات بی شائبه همکارانم در اداره کل روابط عمومی و نیز دیگر بخش های شورایِ نگهبان، بی نهایت ممنونم. مُحبَّت و مَوَدَّتِ آنها، بهترین برگ هایِ دفترچه خاطراتِ من از روزگارِ گذشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۶    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی چایپاره از غرق شدن جوان 26 ساله در سد "آغ چای" خبر داد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف شمیران استان تهران با بیان اینکه اختتامیه دهه کرامت در امامزاده صالح تجریش عصر پنج شنبه برگزار خواهد شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: خلع ید از اراضی ملی به میزان تقریبی 170 هکتار، 73 مورد توقیف عملیات اجرایی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان شرقی بر هماهنگی و همکاری سازمان های ذیربط در اجرای آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- جوان 12 ساله یزدی به عنوان جوانترین زائر خانه خدا به حج مشرف می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور افغانستان در نشست شورای عالی اقتصادی از شرکت های هوپیمایی دولتی و خصوصی خواسته تا برای برطرف شدن مشکل صادرات افغانستان از طریق هوایی آماده باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- نمایش دیدار به نویسندگی نگین صادقی پور و کارگردانی پارسا پولادوند از روز پنج شنبه 12 مرداد در تماشاخانه استاد کشاورز پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور و حاکم نظامی اسبق پاکستان گفت: با برکناری نواز شریف زمینه برای بازگشتم فراهم شده و امکان دارد با عمران خان متحد شوم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر گفت: جمهوری اسلامی ایران سالهاست بر ایجاد صلح و امنیت در این منطقه تلاش می کند و غرب از اثرگذاری های ایران در تحولات منطقه نگران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو، بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا را، اواسط شهریور و اوایل مهر عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه کشورمان و معاون وزیر خارجه روسیه در چارچوب دیدارهای دوره ای معاونان وزارت خارجه دو کشور در مسکو دیدار و گفت وگو کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، کشف بمب هایی بزرگ در منطقه ای در صحرای لیبی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سیاست تغییر و براندازی نظام های مخالف با هژمونی نظام سلطه به رهبری آمریکا، که در دوران جنگ سرد به صورت مخفیانه دنبال می شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس سمنان گفت: براساس پایشهای انجام شده توسط پلیس، 80 درصد متهمان دستگیر شده بیکار هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از محققان دانشگاه A&M تگزاس به نتایج جالبی از خواص میوه انبه برای درمان بیماری های روده ای دست یافتند که می تواند در طول درمان اصلی موثر باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان ملل متحد به عنوان یک سازمان بی طرف بین المللی نه تنها در دستیابی به مهمترین هدف خود یعنی حفظ صلح و امنیت بین المللی ناکام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک خانواده ایرلندی موفق شد رکورد پیرترین خانواده جهان را در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- پدیده کودکان کار یکی از معضلات اجتماعی به حساب می آید که حق شادی و نشاط را از کودکان می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طبق برنامه ریزی وزارت کشور از 25 مرداد تا 12 شهریور، یک روزی مشخص خواهد شد تا شورای شهر جدید کار خود را آغاز کند البته قانوناً به دلیل اینکه آخرین روز فرصت تعیین شده تا 12 شهریور است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده دائم روسیه در ناتو گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا نشان داد که واشنگتن با متحدین اروپایی خود مانند رعیت رفتار کرده و منافع آنها برایش اهمیت ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- یکی از افسران پلیس سومالی در این باره گفت: این انفجار در خیابانی شلوغ اتفاق افتاد و تاکنون 10 شهروند زخمی شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- آلفونسو داستیس وزیر خارجه اسپانیا ضمن مخالفت با برنامه تحریم های اتحادیه اروپا علیه ونزوئلا گفت: این موضوع می تواند به مردم ونزوئلا آسیب وارد کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- ناتو روز سه شنبه با صدور بیانیه ای از رهگیری 3 هواپیمای روسیه توسط جنگنده های اسپانیا در نزدیکی حریم هوایی استونی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار این مطلب که رضازاده به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی این شورا منصوب شده است از زحمات شیرمحمدی تشکر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رکس تیلرسون در نشست خبری در وزارت امور خارجه آمریکا گفت: برجام فعالیت های برهم زننده امنیت ایران را نادیده گرفته است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمپانی ژاپنی هوندا ،سیویک Si را در دو کلاس بدنه ی سدان و کوپه تولید می کند که پیشرانه ی 4 سیلندری آن 205 اسب بخار قدرت و 260 نیوتون متر گشتاور تولید خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۶    
خبرگزاری میزان- بلندترین پل معلق ساخته شده در جهان در سوئیس افتتاح شد و اولین عابران پیاده روی آن قدم گذاشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا به زودی طرح تحریم های ایران و روسیه را امضا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- هر موقع قصد دارید وسیله ای را خرید کنید باید به مشخصات و شرکت سازنده و برچسب های روی محصول دقت کنید مخصوصا اگر این وسیله یک وسیله الکترونیکی باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- دولت روسیه اعلام کرد که تصمیم دارد برای انهدام مؤثرتر موشک های دشمن لیزرهای قدرتمندی را بر روی جدیدترین نسل جنگنده هایش نصب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رسانه صهیونیستی از تشکیل جلسه کابینه اسرائیل درباره اوضاع سوریه اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- هفته جاری قیمت یک مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر عراق همه پرسی استقلال منطقه کردستان را بسیار خطرناک توصیف و اعلام کرد این همه پرسی مشکلات جدیدی را ایجاد خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پیش از رونمایی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، بورگوارد تصویری از کانسپت جدید خود را منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- پیری زودرس یا "پروجریا (Progeria)"که همچنین با عنوان "سندرم هاچینسون-گیلفورد پروگریا" و "سندرم هاچینسون-گیلفورد" نیز شناخته می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه افزایش و بکارگیری تحریم ها علیه قطر، نوعی نزاع بی فایده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیریت متمرکز شبکه های قدرت و یا کارخانه ها، در یک فضا که توانایی کنترل تمام اجزای کلیدی کارخانه و یا شبکه را داراست (اتاق کنترل) دیسپاچینگ نام دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "درخواست دوستی" به کارگردانی "سیمون ورهوفن" 22 سپتامبر 2017 اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- حلوا ارده یکی از خوراکی های بسیار مفید و خوشمزه برای سلامت بدن است که دربسیاری از کشور های جهان به اشکال مختلف تهیه و مصرف می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون دادستان مشهد گفت: ملیکا دختر بچه یک و نیم ساله که از اول مردا دماه در مشهد مفقود شد که در این راستا دستور ویژه صادر شد و پرونده به شعبه 409 جرایم خاص مشهد ارجاع شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- هر گاه شخص یا اشخاصی در اثر ازدحام کشته شوند و یا جسد مقتولی در خیابان و اماکن عمومی پیدا شود و نتوان این قتل را به کسی منتسب کرد دیه از بیت المال پرداخت می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- ستاره برزیلی آبی واناری ها با شرایطی ویژه در راه پیوستن به PSG است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- منجمان با استفاده از یک دوربین کشف انرژی تاریک موفق شدند 23 کهکشان جدید را که 800 میلیون سال پس از انفجار بزرگ ایجاد شده اند کشف کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- آزادکار کشورمان در مسابقات رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در فنلاند به مدال برنز دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر تراکتورسازی، با 18 بازیکن راهی تبریز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- ویندوز 10 در آپدیت جدید خودش نرم افزاری جدید برای کابران اندروید دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه ام آی تی سلول های خورشیدی تولید کرده اند که نه تنها غیرقابل رویت اند بلکه انعطاف پذیر نیز هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه "توحید" به عنوان سوره ای برای رفع فقر و تنگدستی می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه کشورمان و عادل جبیر، همتای عربستانی او در حاشیه اجلاس سازمان همکاری های اسلامی در استانبول، با هم دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تصویر خودروی گرانقیمت ژاپنی را در خیابان های زیر مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- صبح امروز موزه عروسک و فرهنگ ایران در کوچه فیات منطقه دروازه دولت افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید مدل های مختلف پازل و ساختنی در بازار باید از 23 هزار تا 216 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان برانکو ایوانکوویچ تمرین نوبت عصر امروز خود را از ساعت 17:30 زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مطالعه جدید ناسا نشان می دهد که سیاره "پروکسیما-B" در نزدیکترین سامانه مشابه منظومه شمسی قادر به حفظ جو در اطراف خود نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- والی قندهار افغانستان در دیدار با سرکسنول سفارت ایران در قندهار اعلام کرد که بندر چابهار و بندرعباس برای تجارت این کشور اهمیت حیاتی دارد و روابط بازرگانی بین 2 کشور نباید تحت تاثیر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی نیروی انتظامی بااشاره به ادعای متهم ردیف دوم پرونده بنیتا مبنی بر مطلع کردن پلیس از محل رهاسازی خودروی سرقتی و کودک داخل خودرو و در مقابل کوتاهی پلیس در این خصوص ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی ایتالیایی آبی پوشان لندنی از وضعیت کنونی مهاجم جدید تیمش رضایت کامل ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- طی روزهای اخیر بالاخره چندین دستگاه از جدیدترین محصول "تسلا" تحویل مشتریان شد و اکنون اولین عکس ها از "تسلا مدل 3" توسط "الون ماسک" بنیانگذار این شرکت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- پس از ادعای سی اِن اِن درباره پرتاب سرد یک فروند موشک توسط کره شمالی، منبع نظامی آگاه در وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور تحرک زیر دریایی های متعلق به پیونگ یانگ را تحت نظر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- پرچمدار جدید سامسونگ اکنون با پلتفرم واقعیت مجازی گوگل تحت عنوان "Daydream" سازگار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- چهارمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران در موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، روز یکشنبه هشتم مرداد ماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آخرین رشته از تجاوزهای صهیونیستی را که در بی اعتنایی کامل به حقوق بین الملل و با هدف تغییر وضعیت تاریخی حرم شریف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش از هر نظر نسبت به تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی سرتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت فیسبوک دو ربات انسان نمای خود که از فناوری هوش مصنوعی بهره می بردند را به دلیل مکالمات عجیب و غریبی که با یکدیگر داشتند و تنها خودشان متوجه آن می شدند، از کار انداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- اولین تیم های ملی نوجوانان و جوانان موی تای در بخش پسران و دختران عازم تایلند می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل،گفت:حادثه مسجد الاقصی و کشتار مردم مظلوم قلسطین تبدیل به انتفاضه جدیدی شد که به وحشت و عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی انجامید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- حمله داعش به سفارت عراق در کابل، گفت و گوی تلفنی رئیس جمهوری امریکا و نخست وزیر ژاپن در باره تهدید کره شمالی و اخراج 755 دیلپمات آمریکائی از مسکو ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- ریسک ابتلا به دیابت نوع 2 در کودکانی که عاشق تماشای تلویزیون هستند، ماساژ طولانی راهکاری برای لاغر شدن افراد چاق، این سه قرص را بخورید، سکته می کنید! و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- مکالمه عجیب ربات های فیسبوک!، روبات همبازی کودکان به بازار آمد، سه مکان پرطرفدار برای چک کردن موبایل+ اینفوگرافی و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- بال فصل گذشته سرخپوشان مونیخی می گوید هدفش قهرمانی با یوونتوس در تمامی رقابت ها است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- گزارش حسینی بای از محرمانه ترین قسمت سازمان سنجش یعنی تصحیح پاسخ نامه کنکوری ها را ببینید.