سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۱۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- به تازگی سبکترین و کوچکترین موتورسیکلت الکتریکی ساخته شده است. این موتورسیکلت تاشو دارای اپلیکیشن خاصی است که فقط به یک نفر اجازه می دهد از آن استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- آلبوم گلستان آهنگ شامل نغمات و مقام های دوتارنوازی کتول است که توسط سیداحمد حسینی اجرا شده و کار پژوهش آن را نیز هوشنگ جاوید برعهده داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شماری از پناهجویان افغانستانی می گویند تکنولوژی جدید برای تشخیص لهجه و زبان پناهجویان ساکن در آلمان، کارایی زیادی نداشته و دردسرهای زیادی برای آنان ایجاد کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون، معتقد است: برای نوشتن نمایشنامه با موضوعات ائمه(ع) و امامان معصوم و پیامبران، رهرو نیاز به اطلاعات خاص تاریخی دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس توصیه امام صادق (ع)، زائران خانه خدا شایسته است برادران دینی خود را از رفتنش آگاه سازد چرا که اگر حاجی خودشکنی را پیش از سفر آغاز نکند، بهره لازم را نخواهد برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- آخرین گمانه زنی ها از ترکیب کابینه دوازدهم همزمان با برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور حاکی از تغییر قطعی 50 درصد از هیئت وزیران 18 نفره است که اگر به این رقم تغییرات معاونان رئیس جمهور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تابستان فصلی است که اگر حواستان نباشد با مشکلات زیادی روبه رو خواهید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- کبری نورزایی از جمله زنان برجسته در دهه های 60 و 70 میلادی در افغانستان بود که نامش به عنوان مفاخر زنان معاصر تاریخ این کشور درج شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت بی ام دبلیو از خودروی مفهومی جدید تمام برقی و در عین حال اسپرت خود رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- اداره بازرسی آمریکا برای بازسازی افغانستان در گزارش جدید خود اعلام کرد که در چهار ماه اخیر سال جاری میلادی حدود دو هزارو 531 نظامی افغان کشته و چهار هزار و 238 نفر دیگر زخمی شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- بوکسور وزن 54 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در مرحله یک چهارم ن هایی ضمن راهیابی به جمع چهار نفر برتر، مدال برنز خود را قطعی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- 18 قطعه پرنده زینتی قاچاق، بومی کشور استرالیا درکاشان کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نماینده انجمن سکته مغزی ایران با اشاره به این که سالانه 100 هزار نفر در ایران دچار سکته مغزی می شوند، گفت: کاهش چشمگیر سن شروع سکته مغزی در کشور، هشدار دهنده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- اقدامات معاونت آموزشی وزارت بهداشت طی 4 سال گذشته و در راستای اجرای بسته های تحول و نوآوری را در لینک زیر ببینید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد:خبر منتشر شده درباره سفر ظریف به عربستان صحت ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- نجف دریابندری، نویسنده و مترجم نامدار، به عنوان گنجینه زنده بشری در میراث خوراک در فهرست حاملان میراث ناملموس (نادره کاران) ثبت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۶    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت تداوم رشد حق بیمه و افزایش ضریب نفوذ این صنعت خبر داد و گفت: نظارت مالی در صنعت بیمه تعمیق می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیروز هیئت دولت آخرین جلسه خود را برگزار کرد. امروز دولت دوازدهم با برگزاری مراسم تنفیذ رسما کار خود را آغاز می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مجموعه سوارکاری نوروزآباد هر جمعه میدانی پُر از هیجان و تحرک و نشاط است برای علاقه مندان به اسب و سوارکاری.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با انعقاد تفاهم نامه ی 800 میلیارد تومانی برای محرومیت زدایی و ایجاد 8000 شغل در استان سیستان و بلوچستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی با هدف بازنگری و به روز رسانی ضوابط نظارتی و کنترلی وضعیت باز ارزی، دستورالعمل ناظر بر وضعیت باز ارزی مؤسسات اعتباری را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تحولات صورت گرفته در فرآیند ها و ساختار ثبت اسناد و املاک کشور و بهره وری مناسب از این منابع در شرایط وجود گرفتاری های این سازمان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال بایرن موینخ در مورد تیمش صخبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- ژنرال روای کوانگ با اعلام اینکه در این حادثه چهار غیر نظامی کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند از احتمال افزایش شمار قربانیان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- هزاران نیروی پلیس و ارتش هند به دلیل نگرانی از آغاز درگیری و خشونت در منطقه کشمیر، مقررات منع رفت و آمد را در برخی نواحی این منطقه برقرار کردند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- وظیفه ی مسئولان، وظیفه ی سنگینی است. در نظام جمهوری اسلامی، پذیرش مسئولیت به معنای کامجوئی از قدرت نیست؛ به معنای قبول زحمات خدمت به مردم است؛ این معنای قبول زحمت است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر روسیه چهارشنبه شب در واکنش به اقدام رئیس جمهور آمریکا در امضای تحریم های جدید علیه روسیه اعلام کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب الله لبنان فردا (پنجشنبه) در برنامه زنده تلویزیونی درباره آزاد سازی عرسال سخنرانی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر امور خارجه ایران طرح تحریم های جدید آمریکا را نقض برجام خواند و اعلام کرد: برای مقابله با این طرح قوه قضائیه را وارد میدان کردیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- خودروی برلیانس C3 شباهت زیادی به H320 دارند که همین امر سبب شد تا به مقایسه این دو خودرو بپردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان فرانسوی برای نخستین بار موفق به بازسازی فسیل جد گیاهان گلده روی زمین شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده روسیه در سازمان ملل گفت کسانی که تصور می کنند می توانند با تحریم سیاست های روسیه را تغییر دهند، سخت در اشتباهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- طرح شاپرک یا شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی رابط میان بانک مرکزی، شبکه بانکی و شرکت های PSP است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: ترامپ هر روز درحال عوض کردن نیروهای خود بوده و یک رئیس جمهور پرمدعا و بی تجربه است که از ایدئولوژی خاصی هم برخوردار نیست و هر روز سردرگم تر به راه خود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای امور خارجه فدراسیون روسیه در واکنش به تصویب تحریم های جدید علیه مسکو گفت که آمریکا همکاری سازنده با مسکو را به گور خواهد برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- سم ورثینگتون که اکثراً به خاطر بازی در دو فیلم "ترمیناتور" و "آواتار" وی را می شناسند امروز شمع تولد 41 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- جمشید انصاری معاون رئیس جمهور در صفحه شخصی خود؛ اسامی تعدادی از وزرای دولت دوازدهم را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های اجتماعی با انتشار تصاویری از کوه پیمایی صدراعظم آلمان در سال های اخیر مدعی شدند که آنگلا مرکل طی سال های گذشته همیشه یک مکان ثابت برای تفریح انتخاب کرده و همیشه هم یک نوع ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- هیچ چیزی در تابستان بهتر از میوه تازه نیست. در واقع این فصل سرشار از میوه های فوق العاده ای است که برخی از آنها آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۴    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی مجموعه سعدآباد اعلام کرده به دلیل حضور میهمانان عالی رتبه نهاد ریاست جمهوری در قسمت حافظیه سعدآباد، این مجموعه در روز های جمعه، شنبه و یکشنبه 13 تا 15 مرداد ماه تعطیل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیا می دانید سفره های یکبار مصرف چه عوارضی دارند؟ این سفره ها دارای مقدار زیادی کربنات است که عوارض زیادی برای بدن دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس هرات از گردآوری 64 قبضه سلاح غیرمجاز مختلف توسط افراد غیرمسئول خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در برخی موارد مسئله پارکینگ به صورت مشکل دیگری بروز می کند؛ برای نمونه مالک یک آپارتمان که فاقد پارکینگ است، خودروی خود را در قسمت های مشترک ساختمان، مانند حیاط قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در چارچوب هماهنگی های مستمر میان ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری عراق، حسین جابری انصاری، میخائیل باگدانف و نزار خیر الله معاونان وزرای خارجه سه کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- دفتر رئیس جریان الصدر عراق با انتشار بیانیه ای در خصوص سفر اخیر وی به عربستان، از تمایل این کشور برای گسترش روابط دوجانبه بین ریاض و بغداد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی بیست وهفتمین دوره لیگ برتر واترپلو و دومین دوره لیگ زیر 17 سال واترپلو برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- جمهوری اسلامی ایران از فرآیندهای دموکراتیک و برخاسته از اراده مردم ونزوئلا به منظور حل و فصل مسالمت آمیز و قانونی مسائل جاری در آن کشور حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- تمرین نوبت عصر امروز تیم فوتبال استقلال با حضور چند میهمان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- صلوات خاصه امام رضا (ع) را در آستانه ولادت باسعادت امام هشتم (ع) با یکدیگر مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپیدرود نتوانست حضور پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه رایس دریافتند تغییر دادن شدت لیزر، ساختار شیمیایی و ویژگی های حرارتی "گرافن لیزرمحور کاج" را تغییر داد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- نماینده های دو کشور روسیه و آمریکا در سازمان ملل در دیداری دوجانبه درخصوص بهبود روابط در مسائل مختلف و ادامه همکاری ها در شورای امنیت، توافق کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت که تیمش در هر بازی برای نباختن بازی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید دستگاه تست قند خون کرسنس در بازار باید حدود 95 هزار تومان هزینه صرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- صرع به دو شیوه متفاوت تفسیر می شود. یک تفسیر به نوع صرع و دیگری به نوع تشنج می پردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- حرکت برای تقویت عضلات شکم داشتن اندامی مناسب ایده آل هر انسانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام از محاصره هواداران تراکتورسازی در فرودگاه شهر تبریز رهایی یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- این عکس که "باز آلدرین"(Buzz Aldrin) در ماموریت "جمینای 12"(Gemini 12) در سال 1966 در فضا گرفت، اولین عکس از چهره یک فضانورد در فضاست که به صورت سلفی گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات سخیف تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا پیرامون حمایت ایران از محور مقاومت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- برگر ماهی از فیله ی خرد شده یا تکه شده ماهی سالمون و ترکیب آن با ادویه جات و سبزیجاتی مثل پیاز و پیازچه به دست می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- محققان دریافتند بیش از هزار ژن متفاوت در زنبورهای اجتماعی و غیراجتماعی تنظیم شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دربی امیدهای ا ستقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- عناصر تروریستی ظهر امروز با شلیک دو خمپاره منطقه سفارت روسیه را مورد هدف قرار دادند که یکی از خمپاره ها به دیواره خارجی سفارت اصابت کرد و موجب جان باختن یکی از محافظان سوری سفارت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- پرواز مدینه به تهران بدون کوچکترین مشکلی در فرودگاه به زمین می نشیند، خلبان پس از فرود و در زمان خزش به سمت پارکینگ اعلام مشکل در هیدرولیک هواپیما گزارش کرده و درخواست پوش بک (ماشین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد : در پی وقوع حادثه تروریستی در هرات افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه تقابل شاگردانش با پرسپولیس اذعان کرد تیمش در خط دفاعی ضعف دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی نفت تهران به نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان نرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- اصولی صفار بازپرس ویژه فرودگاه شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرگزاری میزان از کشف یک میلیارد و صدو پانزده میلیون ریال ارز عربی قاچاق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- روانپزشک وعضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: این تصورغلط که گفته می شود مصرف داروهای اعصاب و روان در بیمار، نوعی اعتیاد ایجاد می کند ، پایه علمی ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی مدافع عنوان قهرمانی به نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی نرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- انتخاب شهید خاقان عباسی به عنوان جایگزین نواز شریف،کشته شدن یک فرمانده لشکر طیبه در کشمیر و آغاز رزمایش نظامی مشترک قطر و ترکیه از مهمترین عناوین خبری روزنامه های روز چهارشنبه 11 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- حجامت به عنوان یکی از بهترین روش های درمانی برای رفع سردرد به شمار می آید. مطالعات اخیر حاکی از تاثیر قابل توجه حجامت در درمان سردرد هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید می تواند باعث بروز مشکلاتی در پوست، مثل آفتاب سوختگی شود که بسیار خطرناک است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- امیر جعفری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما میهمان فردا "دورهمی" است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- بلخی در سفر دیروز خود به هرات آمار آوارگان داخلی افغانستان را بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آمار به نسبت سال گذشته کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی زنان جهان سال 2018 در قاره آسیا از 29 شهریور تا دوم مهرماه سال جاری در دو گروه و به میزبانی قزاقستان و تایلند برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در جلسه دو ساعته مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری های دو جانبه و محرومیت سه بازیکن استقلال مذاکرات مفید و موثری صورت گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر دچار اضافه وزن هستید در کنار داشتن رژیم غذایی استاندارد می توانید بدوید تا به این ترتیب به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که آمارهای ضعیف از اقتصاد آمریکا احتمال افزایش مجدد نرخ بهره در سال جاری میلادی را کاهش داده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: صنعت بیمه روند رشد قابل قبولی داشته است تا جایی که رشد این صنعت در سال 95 ، 22 درصد و نفوذ بیمه 2.2 درصد در تولید ناخالص ملی بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- محافظت از کمر با جلیقه الکتریکی،رژیم کم چرب مفیدتر است یا رژیم کم کربوهیدارت؟،افتتاح بزرگترین آب نمای موزیکال کشور در آینده نزدیک در کرمان و ... از اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- عفونت ساده لثه ها درصورت نادیده گرفته شدن توسط خانم های سالمند می تواند آنها را در معرض ابتلا به مرگبارترین بیماری ها قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان در 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت انواع برنج، قیمت پازل، شاخص بورس، ارز بین بانکی، قیمت طلا و سکه پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری گزارش دادند که در ادامه اجرای مفاد توافق بین حزب الله و عناصر تروریستی جبهه النصره امروز چهارشنبه عناصر تروریستی منطقه عرسال را به سمت حلب سوریه ترک کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- مغز انسان می تواند صداهای اضافی محیط پیرامون را تشخیص دهد و آنها را به صورت خودکار فیلتر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- شنیده می شود مسئولان تیم فوتبال مس سونگون ITC بازیکن برزیلی تیمشان را صادر کردند تا تاینان به غیرت قزاقستان افزوده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۹    
خبرگزاری میزان- تصویری زیبا از شکا یک ماهی سالمون بدست خرس قهوه ای در قاب دوربین یک عکاس اهل آلاسکا قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد فرآورده های گیاهی جهاد دانشگاهی استان اردبیل موفق به تولید داروی گیاهی ضد "سینوزیتی" شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- فکر کنید که در ساحل آرام دریا نشسته اید و به امواج دریا گوش سپرده اید، نفس کشیدن در هوای دریا و شنا کردن در دریای شور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- دست کم 20 کشته در حمله انتحاری به یک مسجد هرات، شکایت قطر از عربستان، امارات و بحرین به سازمان تجارت جهانی و دور دوم گفت و گوهای سه جانبه افغانستان، هند و ایران در کابل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- این که نمی شود، یه شخصی هیچ خطایی نداشته باشد و همه ی زندگی اش پر از خوبی باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- با آغاز بحران اکراین در نوامبر 2013 نوک پیکان اتهامات اتحادیه اروپا و امریکا ، روسیه را نشانه گرفت؛ چراکه آنها روسیه را در زمینه سازی برای عدم ثبات در اکراین مقصر می دانستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- زائرین دوره قبل عتبات دانشگاهیان که فروردین و اردیبهشت ماه 96 به عتبات عالیات اعزام شده و به دلیل اتمام تفاهم نامه با بانک موفق به دریافت وام نشدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک پدر و پسر در یکی از محلات تبریز به قتل رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه قطر روز چهارشنبه در سخنانی به دیدار کوتاه وزیر امور خارجه کشورمان با همتای عربستانی خود در حاشیه نشست سازمان همکاری های اسلامی در استانبول واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.