سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۱۴Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 12 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پوستر نمایش عمل کشتن به کارگردانی رضا جعفر مدار رونمایی و پیش فروش بلیت اش آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- زمانی که دچار دندان درد شدید می شویم، به دنبال راه های برای کاهش فوری درد هستیم. اگر تا قبل از مراجعه به دندان پزشم درد امانتان را بریده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو کرمانشاه: سوء تغذیه و مشکلات گوارش از تبعات استفاده از نان ناسالم است. حفظ ارزش غذایی نان مستلزم وجود سبوس در آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه ماسکوفسکی کامسامولتس نوشت: آمریکا در پی جنگ افروزی در اوکراین برای ضربه زدن به روسیه است و برای این منظور ارسال گسترده جنگ افزار به کی یف را بررسی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: سپاه همواره در کنار مردم بوده و علاوه بر تأمین امنیت و آرامش در بحث محرومیت زدایی نیز پیشگام بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال تقدیم فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم از سوی روحانی به مجلس پس از مراسم تحلیف خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان ضمن انتقاد از بزرگان سیاسی این کشور از آنان خواست که برای رسیدن به اصلاحات در این کشور باید مسئولانه رفتار کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۳    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، متن کامل سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- پرویز مشرف رئیس جمهور و حاکم نظامی سابق پاکستان گفت: تقاضای مردم حل مشکلات و پیشرفت کشور است و به دموکراسی و دیکتاتوری کاری ندارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- تویوتا کمری هیبریدی یک سدان نیمه لوکس است که از پرفروش ترین خودروهای هیبریدی بازار ایران به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- جانشین سرپرست دادسرای مشهد از کشف 1522بطری و قوطی مشروبات الکلی خارجی در مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- حدود 74 درصد جمعیت کشور در نقاط شهری وکمتر از 26 درصد در نقاط روستایی ساکن هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- هیات کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظهر پنج شنبه وارد مدینه منوره شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- علی اکبر ولایتی در اینستاگرامش نوشت: برای رئیس جمهور محترم و همه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق آرزومندم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- به مناسبت 13 مردادماه روز ملی محیط بان انتشارات ایرانشناسی در یک اقدام نوآورانه قصد دارد برای ارتقاء دانش و آگاهی محیط بانان با حمایت مردم و دوستداران محیط زیست بسته ای از کتاب های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در اینستاگرامش نوشت: دعای خیر و رهنمود های دلسوزانه ولی فقیه برای رئیس جمهور منتخب پشتوانه بسیار ارزشمند معنوی است که موجب برکت اقدامات او خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در حالی که به من گفته بودند عنوان فنی ترین بازیکن لیگ یک در مراسم انتخاب بهترین ها به من تعلق می گیرد اما عباس زاده معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- محققان آلمانی عینک آفتابی مجهز به سلول های خورشیدی ارگانیک ساخته اند؛ این عینک قابلیت تولید 200 میلی وات برق دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- مسئول تمرینات نظامی نیروهای آمریکا در اروپا،گفت: مقامات ارتش این کشور معتقدند باید برای مقابله با تهدیدات فزاینده و پیچیده در تمامی حوزه های جنگ (زمین، دریا، هوا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پرتغالی منچستر تاکید کرد ستاره فرانسوی تیمش از جمع شیاطین سرخ جدا نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- عامل حمله سایبری باج افزار موسوم به واناکرای WannaCry در لاس وگاس بازداشت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما از یکپارچگی عراق وحدت ملت و خاک عراق دفاع می کنیم و خواهان مذاکره میان طرف های عراقی هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان بازیکنان نشان دادند با وجود جوان بودن باتجربه عمل می کنند و تا دقیقه 3+90 دست از تلاش نکشیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سیاه جامگان از دفاع اتوبوسی استفاده می کرد و مجبور بودیم از توپ های مستقیم استفاده کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: به آمار و ارقام کاری ندارم و ما تیم برتر و بهتری بودیم و توانستیم حریف را شکست دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متأسفانه باز هم روی یک حادثه دروازه مان باز شد و می خواستیم به هواداران عیدی بدهیم، اما نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی که در اهواز وجود داشت این بازی به مراتب سخت تر از بازی ما مقابل سپیدرود بود
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هر کس که فوتبال را بفهمد حتی اگر داور هم نباشد می فهمد داور امروز بیشتر به نفع حریف سوت زد تا ما.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داور ما را نابود کرد و نمی دانم چه چیزی باید بگویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امیدوارم با بردن استقلال شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم و شرمنده هواداران شدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار 2 تیم فوتبال سپیدرود و سیاه جامگان با برتری شاگردان میثاقیان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و نمی دانم چرا موقعیت هایمان تبدیل به گل نمی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدار 2 تیم فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش زیادی کردم که به میادین برگردم و امروز مزد زحماتم را گرفتم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هر هفته می گوییم که بازی خوبی انجام می دهیم اما فایده ندارد و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل پرسپولیس در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم که این موضوع را اول از همه به خودم می گویم
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل پرسپولیس می توانستیم بازنده نشویم و با امتیاز از زمین خارج شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل پرسپولیس می توانستیم بازنده نشویم و با امتیاز از زمین خارج شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- وضعیت باز ارزی یک ارز عبارت است از ارزش مطلق مجموع معادل ریالی مابه التفاوت بین دارایی ها و بدهی های ارزی به هر ارز که در بالای خطر ترازنامه ثبت می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم، به خاطر بردی که استحقاق آن را داشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار 2 تیم فوتبال سپیدرود و سیاه جامگان با برتری تیم مشهدی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار 2 تیم فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرهنگ سهام صالحی رئیس پلیس عسلویه در تشریح این خبر گفت: طی هفته جاری دو جسد در حاشیه شهر پیدا شده که هیچ کدام از آن ها قتل یا موضوع امنیتی نبوده است، بلکه افراد متوفی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- استیون سودبرگ کارگردان مطرح سینما و دارنده اسکار هالیوود که در کارنامه خود آثاری همچون یازده یار اوشن و ترافیک را دارد این بار سراغ ساخت فیلمی به نام "بی رحمی" رفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن یورو نورولوژی ایران با اشاره به عارضه بی اختیاری ادرار گفت:مثانه ریموتی جدیدترین روش درمان قطعی این عارضه محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: گروهبان یکم امین رضایی حین برقراری نظم و آرامش در جریان یک نزاع دسته جمعی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار 2 تیم فوتبال سایپا و صنعت نفت با برتری شاگردان دایی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- آب نارگیل نوشیدنی مناسبی برای ورزشکاران است و حاوی موادی است که می تواند بر ریکاوری و افزایش کارایی ورزشکاران کمک کند. آب نارگیل کمبود آب بدن ورزشکاران را نیز تامین می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهشهر با تاکید بر اینکه خطر ادامه آتش سوزی در میانکاله وجود دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- محققان در تحقیقات خود به تاثیر شگرف برخی موادغذایی در مبارزه و پیشگیری از ابتلا به سرطان پی بردند که ما یکی از این موادغذایی را به شما معرفی می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- به مناسبت ولادت امام هشتم (ع)، در متن زیر به زیارتنامه امام رضا (ع) همراه با ترجمه آن می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- هوادارن تیم تراکتورسازی به سمت گلزن پرسپولیس بطری پرتاب کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید مسواک برقی رمینگتون مدل Total Sonicfresh SFT-150 Clean باید حدود 379 هزار تومان هزینه صرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) استقلال، سرمربی آبی پوشان با اعضای کادرفنی تیم امید این باشگاه صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس توافق هیات های بانکی ایران و روسیه در مسکو، کارت های الکترونیکی پرداخت پول شتاب ایران به روبل و میر روسیه به تومان از ماه نوامبر (آبان - آذر)سال جاری در هر کشور مقابل قابل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- حدود 300 نفر از هواداران تیم پرسپولیس با حضور در تبریز بازی تیم شان مقابل پرسپولیس را از نزدیک تماشا می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- به گفته انجمن قلب آمریکا میزان فیبر در یک رژیم 2000 کالری برای فردی بالغ باید 25 گرم در روز باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- علی علیزاده در صفحه توییتر خود در خصوص سخنان امروز مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب پستی منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل توسعه و تجارت سازمان ملل متحد (آنکتاد) و معاون رئیس مجلس جمهوری گینه برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور وارد تهران شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم حفاظت ترامپ قصد دارد در جریان حضور او در یک باشگاه گلف، برای تامین امنیت از پهپاد استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از حذف روغن جامد از سبد خانوار تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۶    
خبرگزاری میزان- به گفته یک متخصص فیزیولوژی، عدس مزاج سرد و خشکی دارد و مصرف غذاهای حاوی عدس در فصول گرم سال بویژه برای گرم مزاجان توصیه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی گسترش فولاد تبریز نتوانست به نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- پاسخ سوالات برخی از کاربران در خصوص رفلاکس و سوزش معده توسط شهرام آگاه فوق تخصص گوارش و کبد و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران داده شده که به شرح زیر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- شبکه امید ویژه مخاطبان نوجوان رده سنی 12 تا 18 سال امروز با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در جام جم افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی برای رویارویی با پرسپولیس اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۷    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مدینه منوره از ورود 11 هزار زائر ایرانی به مدینه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۷    
خبرگزاری میزان- پیش از آغاز بازی هواداران تراکتورسازی شعارهایی علیه تیم حریف و برخی بازیکنان آن سر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۷    
خبرگزاری میزان- اغلب کودکانی که اختلال کم توجهی-بیش فعالی آن ها توسط یک روان پزشک تشخیص داده شد زیر 6 سال و آنانی که اختلال آن ها توسط یک روان شناس تشخیص داده شد بیش از 6 سال داشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به پخش کلیپی از درگیری مامور پلیس با فردی ساعت 6 عصر روز سه شنبه 10 مردادماه در خیابان ساری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سیب علاوه بر آنکه مزایای بسیاری برای سلامتی بدن دارد، اما مصرف بخش هایی از این میوه عوارض خطرناکی را برای افراد به همراه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مقابل گسترش فولاد دنبال سه امتیاز هستیم تا از کورس جدول عقب نمانیم و یکی از سخت ترین بازی های فصلمان را پیش رو داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: جام حذفی را جدی می گیریم و برای حضور در جمع 6 تیم برتر تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان به نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل پدیده نرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل تراکتورسازی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دختران حضرت امام در مراسم تنفید ریاست جمهوری حسن روحانی امروز حضور داشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی گفت: مردم تحت تاثیر وعده های موسسات مالی غیرمجاز برای چند درصد سود بیشتر قرار نگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- محسن رضایی در کانال تلگرامش نوشت: دشمن را جدی بگیرید؛ دشمن، بر خلاف آنچه عده ای القا می کنند، توهم توطئه نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- تصویر نیمار از بنرهای تبلیغاتی باشگاه بارسلونا حذف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مراسم تحلیف ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گزارشی از آمادگی مهمانسرای حضرت امام رضا (علیه السلام) برای پذیرایی از مهمانان آن حضرت در دهه کرامت را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- رسانه جنگی حزب الله گزارش داد که فرایند تبادل اسرا میان حزب الله و گروهک تروریستی النصره در ریف حماه انجام می پذیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- در تازه ترین رنکینگ اعلام شده از سوی فیفا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به یکه تازی خود در آسیا ادامه داده و در بین 3 تیم برتر نخست جهان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارت بازی چهار بازیکن جدید تیم نفت تهران در آستانه بازی این تیم مقابل فولاد صادر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئس جمهور گفت: دستانم را به سوی همه کسانی که به عظمت ایران می اندیشند، دراز می کنم و از آنان برای ساختن آینده ای درخشان در مسیر پیشرفت کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس بازار سرمایه در یادداشتی نسبت به عملیاتی شدن بسته اقتصادی دولت برای خروج از رکود با نگاه تردید نگریسته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از تغییر در برنامه پذیرش مسافر در ایستگاه مترو بهارستان همزمان با برپایی مراسم تحلیف رییس جمهور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- جدیدترین تصاویر از فیلم پرستاره "لیگ عدالت" ساخته "زک اسنایدر" و بازی بازیگرانی همچون "هنری کویل"، "بن افلک" و "گال گدوت" منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- در پی ریزش آوار در عملیات گودبرداری جنازه سه محبوس زیر آوار کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید از تجربه جباری برای جوانان و همچنین پرستیژش در زمین به عنوان لیدر و رهبر استفاده کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گفتگوی صمیمی رامبد جوان با کوروش تهامی بازیگر خوب سینما و تلویزیون کشورمان را در برنامه خندوانه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- به مناسبت ولادت با سعادت امام هشتم،علی اردکانیان استاد دانشگاه و مدیر کل روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی شعری را در وصف این امام همام در اختیار خبرگزاری میزان قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره دوازدهم صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مسئولان نظام و شخصیت های لشکری و کشوری برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها از اطفا 95 درصد وسعت آتش سوزی جنگل های گیلانغرب خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید از تجربه جباری برای جوانان و همچنین پرستیژش در زمین به عنوان لیدر و رهبر استفاده کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون فنی و عملیات اورژانس تهران گفت:مرکز اورژانس تهران با بکارگیری 1 فروند بالگرد، 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس ...