سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۴۳Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 14 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت وزارت خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی اعلام کرد: طولانی شدن روند بررسی استراتژی جدید آمریکا در افغانستان، نشانه اهمیت این کشور برای دولت واشنگتن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- گوشی موبایل لامبورگینی Tauri 88 با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرکنسول چین در کلکته با بیان اینکه منافع مشترک هند و چین بسیار بیشتر از اختلافات این دو کشور است تصریح کرد دهلی نو و پکن برای حل تنش های مرزی و اختلافات باید با تعامل سازنده داشته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- برخی از حیوانات و گیاهان قادرند بوی بسیار بدی را از خود تولید کنند. البته این عمل خود سلاح دفاعی بسیار هوشمندانه ای است که آن را زنده نگه می دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- از خوردن غذاهای تند تا آواز خواندن در زیر دوش حمام، شاید باورتان نشود ولی همین رفتارهای ساده می توانند بیانگر موارد مختلفی از شخصیت شما باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- هیأت نظامی 7 نفره افغانستان به سرپرستی سپهبد محمد زمان وزیری فرمانده تیپ 201 ارتش افغانستان در شهر پیشاور پاکستان با نذیر احمد بت فرمانده ارتش در حوزه ایالت خیبرپختونخواه دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- اپل واچ سری 3 با اتصال سلولار تا پایان امسال معرفی می شود،چرا گوشی شما به مرور زمان کند می شود،5 ترفند دیجیتالی که خیلی به کارتان خواهد آمد!و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سکه امامی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته با کاهش 4 هزار تومانی روبرو شد و با قیمت یک میلیون و 215 هزار تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان و پاکستان در سفر به اسلام آباد گفت: سیاست واشنگتن در منطقه جنوب آسیا تغییر نخواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- اصطلاحی در تئاتر و سینما وجود دارد با عنوان بازی تئاتری ؛ اما در مفیستو شاهد چنین بازی هایی نبودیم و شخصیت ها بسیار قابل باور بودند و به اصطلاح بازی ها بیرون نمی زدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری اعضای باند5 نفری شرکت هرمی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دولت هند از ادامه فعالیت حافظ سعید یکی از رهبران گروه تروریستی لشکر طیبه و رئیس گروه جماعت الدعوه پاکستان انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- نتایج آزمون سراسری 96 روی سایت سنجش قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی دادگستری استان فارس گفت: اعتیاد به مواد مخدر منشأ بسیاری از جرائم دیگر از قبیل ضرب وجرح عمدی، قتل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، پریوس اولین محصول هیبریدی تویوتا توانست رتبه ای بالاتر از هدف تعیین شده از سوی وزارت صنعت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم تحلیف حسن روحانی در رسانه های روسی بازتاب گسترده ای داشت و با انتشار بخش هایی از سخنان رئیس جمهوری ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده روسیه در اتحادیه اروپا گفت: آمریکا کشورهای اروپایی را مجبور کرده در توجیه ادامه تحریم ها علیه روسیه تردید کنند و بروکسل به استدلالات مسکو در این زمینه گوش خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات علمی دانشگاه تهران جایگاه انقلاب مشروطه در نظام حقوقی ایران را بررسی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تاکنون طی تحقیقات متعدد ثابت شده که چک کردن گوشی در شب ها سبب ایجاد اختلال خواب می شود و هم چنین ضررهای جبران ناپذیری بر روی بدن افراد می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- گرمای زیاد هوا در زمان برگزاری مناسک حج، این ضرورت را ایجاب می کند که تمامی زائران بویژه افراد مسن برای پیشگیری از ابتلا به گرمازدگی، دستورات ویژه، اما ساده پزشکی را جدی بگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، گفت: تعیین گزارشگر ویژه کشوری برای ایران اقدامی کاملا سیاسی محسوب می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از دو ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- زورمداران دنیا، همه دولت ها و ملت ها را تابعی از زیر مجموعه خود می بینند و جمهوری اسلامی که مشی مستقلی نسبت به این رویکرد استکباری دارد، نمی تواند قدرتمند و مقتدر نباشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- گنادی آودییف رئیس اداره امور بین الملل حزب لیبرال دمکرات روسیه گفت: حضور گسترده سران و مقام های ارشد دهها کشور در مراسم تحلیف حسن روحانی، نشانه موفقیت سیاست خارجی ایران است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا گفت: با تمام احترامی که برای پاری سن ژرمن قائلم اما انتقال نیمار به این تیم یک گام رو به عقب برای این بازیکن بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- نتیجه اولیه کنکور سراسری 96 امروز یکشنبه 15 مردادماه با انتشار کارنامه داوطلبان اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سناتور ارشد جمهوریخواه در نشست سنای آمریکا اعلام کرد که در صورت ادامه بی توجهی به وضعیت جنگی در افغانستان، برای آمریکا بدتر از آنچه را که در عراق شاهد بودیم در این کشور تکرار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب، تصاویری از لیموزین های تشریفاتی و لوکس در جزیره زیبای کیش را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه های یکشنبه 15 مرداد را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، به خاطر سلفی حاشیه سازش با موگرینی عذرخواهی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با سفر هیاتی از ارتش افغانستان به پاکستان و ملاقات با برخی فرماندهان عالی نظامی این کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری از انفجار و آتش سوزی مرکز اسلامی دار الفروغ واقع در مینه سوتای آمریکا خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان در تحقیقات خود دریافتند که بین کوتاهی و بلندی موی خانم ها و شخصیت شناسی آنها ارتباط معنایی دارد که به برخی در ادامه اشاره می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- جگوار اف تایپ محصول کوپه و اسپرت شرکت جگوار است و از پیشرانه ی قدرتمندی بهره می برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور تحصیلی معتقد است نباید افراد کنکوری را مجبور کرد تا به زور انتخاب رشت کنند و فقط رشته های پزشکی را بخوانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده سازمان ملل در تهران با تبریک به حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی سازمان ملل برای گسترش همکاری های بلند مدت با ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- از طریق اکانت رسمی وان پلاس در شبکه Weibo، تصویری از وان پلاس 5 منتشر شده است که کم و پیش، عرضه رنگ جدید این مدل را تأیید می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- صدای لاستیک ها روی سطوح کم اصطکاک مثل خط کشی عابر و یا سنگ کف پارکینگ طبیعی است، همچنین در فصل تابستان و در گرمای شدید هوا، اصطکاک لاستیک ماشین با آسفالت گرم، تولید صدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر امشب 14 مرداد ماه 95 در محل تالار همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- اسفناج، یکی از سبزی های بسیار پرخاصیت برای بدن است که می تواند نوعی اثر منفی بر مغز گذاشته و سبب ابتلای افراد به یکی از شایع ترین بیماری های قرن حاضر شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- جیسون استاتام قبل از سال 1988 دستفروش زیورآلات تقلبی در خیابان های لندن بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سال هاست که مناطق آزاد تجاری با توجه به عدم نیاز به پرداخت حق گمرکی، به بهشت طرفداران خودرو تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پرواز 249 ایران ایر که در مسیر مشهد به گرگان دچار نقص فنی شده بود، با اعلام خلبان و با آمادگی کامل عوامل و نیرو های امدادی فرودگاه گرگان، به سلامت در فرودگاه به زمین نشست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سیستم بانکداری الکترونیکی یکپارچه یا (core banking) سیستمی است که کلیه محصولات و خدمات بانکی و عملیات راهبری ومدیریت آنها را از طریق دسترسی به پایگاه داده های مشترک و متمرکز در قالب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- فراخوان نوزدهمین دوره از جشنواره فیلم ریور ران یا همان رودخانه جاری با محوریت معرفی به اسکار منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال موناکو که به شدت مورد توجه تیم های مطرح اروپایی است، راهی شهر منچستر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس تحقیقات سازمان های آب و هوایی مرگ و میر ناشی تغییرات اقلیمی در سال های آینده به شدت افزایش خواهد داشت به گونه ای که در پایان قرن حاضر سالانه 152 هزار نفر در اروپا بر اثر گرما ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز از لندن گزارش داد: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران که روز شنبه برای یک دوره دوم ریاست جمهوری سوگند خورد، آمریکا را به تلاش برای تضعیف توافق هسته ای متهم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شفت گفت: 4 جوان در سقوط خودرو به دره در ییلاقات تولاب بره ویسرود شهرستان شفت جان باختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازپس گیری جانی خیل استان پکتیا از طالبان، ماموریت بدون راهبرد آمریکا در افغانستان و کمک مالی مستقیم اتحادیه اروپا به 850 هزار پناهجو در ترکیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- ایران خودرو علاوه بر واردات پژو 508 که به صورت CBU انجام می شود، تا پایان سال جاری واردات شاسی بلند پژو 3008 را نیز در برنامه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان از ساعت 18:30 امروز به تمرین پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- برای رسیدگی به حق خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای شرکت ژرمن وینگز نیاز به 5 هزار امضاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از غرق شدن دو خواهر در رودخانه "شاهزاده عباس" این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری میزان- مسئول کلینیک آندومتریوز مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر پژوهشگاه ابن سینا گفت: بیماری آندومتریوز سرطان نیست وحتی نباید آن را به عنوان بیماری پیش سرطانی در نظر گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده کشورمان در کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان به نشان طلا دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- میزان مصرف توصیه شده روزانه پتاسیم برابر با 4,700 میلی گرم است. با این وجود، مطالعات صورت گرفته نشان داده اند که افراد کمی این میزان از پتاسیم را در طول روز مصرف می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه "مریم " به عنوان سوره ای برای دفع دشمن می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب برای موفقیت دولت دوازدهم دعا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم هیچ دریافتی بابت فصل جدید لیگ برتر نداشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رکورد پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد شکسته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال نفت تهران در دیداری تدارکاتی مقابل کیمیا فرآیند تن به شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده کشورمان با غلبه بر حریف آمریکایی اش به عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید کاور زیزیپ مدل 473G مناسب برای گوشی موبایل آیفون 7 پلاس باید به میزان 50 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه راچستر آمریکا در تحقیقات خود توانسته اند به دارویی دست یابند که یکی از فراگیرترین بیماری های کبد یعنی کبد چرب را درمان می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم که عصر امروز با حضور مهمانان خارجی و مقامات داخلی برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دفتر فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز با صدور بیانیه ای حضور موگرینی در تهران و دیدار و رایزنی با مقامات کشورمان را بسیار مفید ارزیابی و تاکید کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماز آیات دو رکعت است و در هر رکعت پنج رکوع دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم به خاطر برد مقابل تراکتورسازی، سرمربی کروات تیم شان را به صورت ایستاده و ویژه تشویق کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت به دنبال کسب پیروزی های بیشتر با این تیم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس گفت: حضور چشمگیر مقامات سطح بالای کشور های مختلف دنیا در مراسم تحلیف رئیس جمهور معنادار بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، عصر امروز در شهر تامپره کشور فنلاند برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- ویتامین E، و یا آلفا توکوفرول، یک ماده مغذی ضروری موجود در مواد غذایی مانند آجیل، تخم مرغ، روغن زیتون و سبزی های برگ سبز دار مانند اسفناج است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم بانکوک یونایتد در غیاب بازیکن ایرانی اش، چونبوری را در هم کوبید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- جانشین قرارگاه ثارالله چرایی غیبت فرمانده کل سپاه در مراسم تحلیف رئیس جمهور را توضیح داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، کنفرانس خبری سران قوا پس از مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- بالگرد نظامی آمریکا در سواحل کوئینزلند استرالیا سقوط کرد، ارتش آمریکا عملیات جستجو را برای یافتن سرنشینان این بالگرد آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- هشدار روسیه به اتحادیه اروپا برای تلافی تحریم های جدید و رویارویی جدید واشنگتن و مسکو عرصه موشکی است، مهمترین عناوین روزنامه های روسیه در روز شنبه 14 مرداد ماه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- کارشناسان معتقدند پایین بودن کیفیت خواب ممکن است خطر چاقی و اضافه وزن را در افراد افزایش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی وزن 68- کیلوگرم مرحله نخست مسابقات گرندپری 2017 انجام شد و نماینده کشورمان رقبای خود را شناخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: دولت یازدهم در 4 سال گذشته به بخش بزرگی از وعده هایی که داد عمل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم اروند خرمشهر می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- پوشیدن کفش های پاشنه دار با ابتلا به درد عضلانی-اسکلتی و واسکولیت ناشی از افزایش حساسیت (HV) مرتبط است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی گفت: امیدواریم که طریقی که برای رئیس جمهوری محترم امروز گشوده شد یک فضایی جدید برای تلاش و همت مضاعف در زمینه حل مشکلات کشور خصوصاً حل مسائل معیشت مردم و برطرف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی سرخپوشان تهرانی در اقدامی خیرخواهانه از موسسه کودکان بی سرپرست دیدن کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه پشتیبان نیروهای مسلح خود هستیم، گفت: صلح ما به سلاح ما متکی است و سلاح ما بر صلح ما تکیه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتسال گیتی پسند در دیداری خارج از خانه برابر آذرخش بندرعباس به پیروزی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- حضور اسطوره های فوتبال ایران در مراسم تحلیف حسن روحانی نظرها را به خود جلب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- اضافه کردن تره فرنگی به رژیم غذایی کمک می کند تا از تامین شدن بخشی از میزان نیاز روزانه بدن به ویتامین A اطمینان حاصل کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- در حاشیه مراسم تحلیف، حسن روحانی رئیس جمهور و میهمانان مراسم عکس یادگاری گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، سخنرانی دکتر حسن روحانی در مراسم تحلیف را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ریاست دولت دوازدهم عنوان کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- اگر به دنبال یک ایده خوب برای صبحانه می گردید بلغور جو دو سر را فراموش نکنید. تنها یک فنجان جو پخته شده حاوی 4 گرم فیبر است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- هادی پور با شکست در دومین مبارزه خود در مسابقات گرندپری از گردونه این رقابت ها حذف شد.