سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۵۴Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 16 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز پژوهش های سیاسی و اجتماعی روسیه با اشاره به اختلافات رو به رشد موشکی این کشور و آمریکا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- آلکساندر تکاچوف وزیر کشاورزی فدراسیون روسیه اعلام کرد که راهبرد خنثی کردن تحریم های ضدروسی غرب، سبب شکوفایی و خوداتکایی بخش کشاورزی این کشور شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- امام صادق (ع) در حدیثی می فرماید که پس از دعا دست به سر و صورت خود بکشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- در موشن گرافیک ما مسرفیم، نگاهی به آمار مصرف در ایران و سرانه قابل توجه مصرف انرژی ایرانیان در مقایسه با جهان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل اقتصادی افغانستان با تاکید بر همکاری کشورش با ایران گفت: ایران از سد تحریم های غرب بخوبی گذشته و عدم همکاری چند شرکت غربی چالش مهمی برای این کشور نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد این کشور قصد ندارد به کنوانسیون جدید منع کامل تولید سلاح هسته ای ملحق شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر حمل و نقل ،بزرگراهها و کشتیرانی هند با اشاره به موقعیت ویژه و ممتاز بندر چابهار اظهار کرد این بندر فرصتی طلایی برای توسعه تجارت و روابط اقتصادی بین هند و کشورهای منطقه است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان گفت: هند و افغانستان فرصت روابط مسالمت آمیز در کنار یک همسایه خوب را از دست ندهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مبادلات بازرگانی خارجی ازبکستان طی 6 ماه نخست سال 2017 میلادی 11.1 درصد افزایش داشته که 43 درصد مبادلات بازرگانی خارجی متعلق به کشورهای چین، ترکیه، کره جنوبی، آلمان، افغانستان، برزیل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان با انتشار یادداشتی، روز خبرنگار را به اهالی رسانه و قلم تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص علوم غذایی گفت: تاریخ مصرف شیر، یا هر ماده غذایی دیگر به معنی بهترین زمان مصرف آن ماده غذایی است، اما در شرایط اضطراری و با رعایت برخی نکات مهم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیده بان حقوق بشر نسبت به سخنان تحریک آمیز ترامپ در جمع افسران پلیس و تشویق و ترغیب آن ها به استفاده بیش از حد از زورگویی انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- در حالی که بسیاری از مردم، کارشناسان و مقامات افغان نسبت به دخالت های عربستان در منطقه نگرانند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- جوان ترین برنامه نویسی که در شرکت مایکروسافت کار می کند، یک کودک آسیایی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از تشکیل تیم های واکنش سریع در شعب جمعیت هلال احمر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال ایران رقابت های خود را در کاپ آسیا از فردا با دیدار مقابل هند شروع می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- روایت رسمی بانک مرکزی از آمارهای اقتصادی در اردیبهشت ماه سال جاری نشان میدهد بدهی های خارجی (تعهدات بالفعل) کشورمان 8913 میلیون دلار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- روز 17 مرداد به مناسبت گرامیداشت محمود صارمی ، شهید عرصه خبر، روز خبرنگار نام گذاری شده است، تا از خبرنگارانی که در خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- دو نفر که اقدام به سرقت کانتینر حاوی محموله ژن دامی به ارزش یک میلیارد ریال کرده بودند در عملیات ماموران پلیس اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۶    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز رسانه های حکومت افغانستان اعلام کرد پاکستان به توافق مبنی بر سرکوب گروه های تروریستی هیچ اقدامی را انجام نداده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده در اولین حضور بین المللی خود در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا به نمایش درمی آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- روز خبرنگار به برکت خون شهید صارمی روز پاسداشت منادیان حقیقت گو برای حفظ آرمان های مقدس ملتی است که قدر تلاش فرزندان صدیق خود را در این عرصه خطیر، می داند و به آن افتخار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور و حاکم نظامی اسبق پاکستان گفت: اوضاع پاکستان خوب نیست و فساد مالی تأثیر منفی روی اقتصاد کشور دارد، بنابراین بهتر است قدرت سیاسی سوم روی کار بیاید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- بعد از روی کار آمدن شاهد خاقان عباسی نخست وزیر جدید، دولت پاکستان با کاهش قیمت سوخت و افزایش بودجه آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- این رزمایش در دو مرحله شامل مبارزه با تروریسم دریایی و دزد دریایی و حمله به کشتی های مشکوک برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه عراق می گوید که ما خواهان اقدام عملی ترکیه برای عقب نشینی از خاک خود هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- انجام منظمِ دوازده موردی که در زیر گفته شده است، باعث صرفه جویی در هزینه ی تعمیرات، وقت، سوخت و همچنین افزایش شتاب خودروی شما می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- DS7 جدیدترین شاسی بلند کارخانه خودروسازی فرانسوی دی اس ، وارد تهران شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه های سه شنبه 17 مرداد را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- لئونید ایواشف رئیس مرکز مطالعات ژئوپلیتیک روسیه با تاکید بر اینکه مراسم تحلیف با شرکت مقام های خارجی دروغ بودن ادعاهای آمریکا برای انزوای تهران را آشکار کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- پلیس فرودگاه به زائران حج توصیه هایی را برای سفر مطمئن ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- جنگنده های آمریکایی نیرو های گردان سید الشهدا وابسته به حشدالشعبی را در مرز عراق و سوریه بمباران کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- باوجوداینکه بازار خودرویی ایران به نسبت سایر بازارهای خودرویی به دلیل تحریم ها و سیاست های واردات، بازار خلوتی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- انتظار می رود با توجه به کامل بودن خورشیدگرفتگی بیست و یکم اوت، "شفق های قطبی خورشید" و "شراره های خورشیدی" قابل رویت باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- شرکت سامسونگ برای اینکه بتواند تقاضای شرکت اپل در زمینه صفحه نمایش های OLED را تامین کند، تولید خود را به 7 برابر افزایش داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: پیروزی عرسال در امتداد پیروزی حزب الله در جنگ 3 3 روزه است که در آنجا با رژیم صهیونیستی وارد جنگ شد و اجازه نداد آنها وارد حتی یک وجب از خاک لبنان شوند و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیش از این در گزارشی تشریح شد که داعش با چه ترفندهایی و چگونه دختران اروپایی را صفوف خود جذب می کند در این گزارش سرگذشت غم انگیز یک دختر نوجوان 16 آورده شده که یک سال پیش وعده های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سد قوسی عبارت است از یک سازه عموما بتنی، و گاها ساخته شده از مصالح بنایی، که در پلان و به سمت بالادست رودخانه، دارای انحنا و قوس باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "پلاروید" به کارگردانی "لارس کلوبرگ" در ژانر وحشت ساخته شده و اکران بین المللی خود را از 1 دسامبر 2017 آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه سینسیناتی آمریکا یک حسگر زیستی طراحی کرده اند که در زمانی که کاربر در حال استراحت است، باعث تعریق می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- عامل تیراندازی ظهر امروز میدان رئیسعلی دلواری شهر بوشهر با پیگیری های پلیس و مذاکره با خانواده وی، لحظاتی پیش خود را به پلیس تسلیم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- داعش 7 فروند موشک گراد را به منطقه القاع واقع در شرق لبنان شلیک کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- همره اول در راستای بالا بردن قدرت انتخاب مشترکین، از ارائه 19 بسته اینترنت متنوع و مقرون به صرفه جدید، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی شیاطین سرخ از علاقه اش برای به خدمت گرفتن بال ولزی رئال مادرید سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری میزان- در طب مدرن درمان هایی برای ریزش مو و افزایش رشد آن وجود دارد که گرچه برخی از آنها نتیجه بخش است، اما در طولانی مدت ممکن است عوارضی برای فرد به دنبال داشته باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون اداره کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ویژگی های یک شامپوی مناسب را نام برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- انتخاب رشته هوشمندانه از قبولی در آزمون کنکور مهمتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه "بقره" به عنوان سوره ای جهت در امان ماندن از شر شیطان می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای امنیت ملی روسیه بر این باور است که هیچ کاهش چشمگیری در تعداد مهاجران غیرقانونی در این کشور وجود نداشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه آستون انگلیس مغزهای انسانی ریزی را در آزمایشگاه رشد داده اند و مدعی اند روزی می توان از آن ها در ترمیم آسیب های ناشی از بیماری آلزایمر به مغز استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- هفته اول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با برتری تیم های ملوان، مس کرمان و بادران و شکست سنگین راه آهن 10 نفره مقابل شهرداری ماهشهر آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سردار جلالی گفت: جهرمی هیچ سابقه خدمتی در سازمان پدافند غیر عامل نداشته و مطالب مطرح شده در ارتباط با حضور ایشان در سازمان پدافند غیر عامل اصلا صحت ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- گوشت گوساله یکی از گوشت هایی است که درست کردن آن ترفند خودش را دارد. در این مقاله به شما می گوییم که ترفندهای درست کردن یک گوشت گوساله خوش طعم و خوشبو چیست؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پنجمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان و سرپرستان نواحی و دوایر نظارت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید دستنبد هوشمند در بازار باید از رنج قیمتی 86 هزار تومان تا 2 میلیون و 220 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای عیادت از بیمار به جای بردن شیرینی و شکلات به بیمارستان، خوراکی های سالم همچون آناناس را همراه داشته باشید تا به بهبود هرچه سریع تر بیمار کمک کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگر سابقه بیماری قلبی دارید، قبل از مصرف روغن ماهی با پزشک خود مشورت کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون اقتصادی با اشاره به این که امیدواریم سهام عدالت را در دولت دوازدهم، جمع بندی کرده و در مورد آن تصمیم گیری شود، گفت: اکنون نظارتی بر بازار بدهی وجود ندارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- نشست ستاد هماهنگی برنامه ریزی جام جهانی 2018 روسیه با حضور رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و مسئولین سازمان های مختلف عصر امروز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- "اپل" قصد دارد گوشی کوچک خود را با یک افزایش قدرت و سرعت بزرگ همراه سازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که اقتصاد ایران در وضعیت مناسبی به سر نمی برد، گفت: وظیفه دولت دوازدهم این است که اصلاحات ساختاری و جدی را در اقتصاد ایران انجام دهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال راه آهن اولین بازی خود در مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاهی کشور را با در اختیار داشتن تنها 10 بازیکن استارت زد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با تشکر از حضور وزیر اقتصاد در جلسات شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی، گفت: حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در شورای گفت و گو ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز دوشنبه را در نوبت بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر حمل و نقل هند اعلام کرد که بندر چابهار سال آینده به بهره برداری می رسد و افغانستان با استفاده از راه های امن و کوتاهتر به آب های آزاد برای تجارت بین المللی دسترسی می یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت Kickstarter به تازگی اعلام کرده کابلی خواهد ساخت که قادر به شارژ انواع مختلف گوشی ها باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیمی از دانشمندان دانشگاه ییل، شیوه ای جدید را برای کاهش پس زنی اندام پیوندی ارائه داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- ادویه تنها برای طعم بخشیدن به خوراک نیست بلکه ماده ای بسیار مفید وضروری برای حفظ سلامت بدن است و می تواند سبب جلوگیری ازابتلا به بیماری ها در بانوان شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- اولین ایستگاه فضایی چین موسوم به"تیانگونگ-1" در حال کاهش ارتفاع است و قطعا تا ماه آوریل سال 2018 میلادی وارد جو زمین شده و نابود خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- ستاره پیشین تیم های اینتر و گالاتاسرای به طور رسمی به تیم فوتبال نیس فرانسه ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- حسن رحیمی مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران عرصه قضایی، تشکر و قدردانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: از قوه قضائیه تقاضا می کنم خواسته جامعه روحانیت مبارز را عملی و پرونده های احمدی نژاد را بررسی کند و ملاک برای همه ما قانون است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- موز از شیرینی گرفته تا اسموتی و مافین در همه کاربرد دارد و غذای رویایی کسانی به حساب می آید که به دنبال سالم غذا خوردن هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- اخیرا دوباره داستان دروغین رابطه دامادی تاجر به نام مدلّل با آیت الله مکارم شیرازی در بعضی از سایت ها آمده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون وزنه برداری امروز (دوشنبه) از پیشکسوت این رشته ورزشی در بیمارستان عیادت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- بازداشت یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهر های مذهبی کشور داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازداشت یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهر های مذهبی کشور داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- قتل عام در استان سرپل، تحریم های جدید سازمان ملل علیه کره شمالی و کنترل ارتش سوریه بر یک دژ مستحکم داعش در حمص، عناوین روزنامه های دوشنبه 16 مرداد افغانستان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- با تصمیم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات این تیم تا دیدار با نفت تهران پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- شیعیان ساکن در مناطق مختلف شبه جزیره عربستان به دلیل نزدیک بودن به مراکز مهم دین اسلام، همواره مورد فشار و تهدید حکومت های مختلف از صدر اسلام تا امروز بوده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی شیاطین سرخ معتقد است این باشگاه انگلیسی با وجود اینکه چند فصلی از بالاترین سطح فوتبال اروپا فاصله گرفته، همچنان باشگاهی بزرگ است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- SAS، شرکت آمریکایی فعال در تولید تجهیزات نظامی از کلاه ایمنی ضد گلوله با قابلیت دید در شب، تهویه مطبوع و سیستم شناسایی دشمنان از طریق سامانه هوشمند ردیاب رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- حیوان شگفت انگیز شبیه گیاهان، آنها به شکل برگ ها، گل ها و حتی جلبک ها در می آیند. بدون شک این بسیار پر ابهت خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- از معماری های جالب شهر روتردام هلند، مسجد مولانا است که یک معمار هلندی طرح و ساخت آن را در دست داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- با اضافه شدن سه فیلم، فهرست فیلم های حاضر در هفتادوچهارمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز تکمیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- در سال 1914 اولین چراغ راهنمایی الکتریکی که مشابه این تصویر است، در اوهایو آمریکا نصب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- علت سرفه های شدید کودکان همراه با تهوع چیست،برداشتن کیسه صفرا چه عوارضی در پی دارد،مردی که از بمباران اتمی هیروشیما فیلم گرفت: پشیمان نیستم و ... از اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- براساس تحقیقات اگر نتوانستید با چشمان بسته بیش از 10 ثانیه روی یک پا بایستید، اندام های داخلی شما باهم هماهنگی ندارند و بدن شما دارد به سمت پیری می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- چندی است که در شبکه های شایعه شده است استفاده از کد +98 هزینه های تماس را دو برابر می کند. این در حالی است که برخی دلایلی را برای رد این موضوع اعلام کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- گریم عجیب و ویژه در نشست فیلم کمیک-لندن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- تاریخ پر از افرادی است که با وجود برخورداری از شهرت، اما به طور واضح و دقیق اطلاعاتی از آنها نداریم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- واشنگتن پست نوشت: کارشناسان اعتقاد دارند که حمله ترامپ به نیکلسون نشان از این دارد که وی به طور کلی با طرح جیمز ماتیس مبنی بر افزایش سربازان به افغانستان موافق نبوده و درصدد است این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 18 مرداد آغاز می شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند چین تایپه می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: قریب دو جلسه در جلسات هیئت مدیره نبوده و امیدوارم در جلسه سوم شرکت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم واترپلوی جوانان ایران در سومین دیدار خود در رقابت های جهانی صربستان مقابل پورتوریکو پیروز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران گفت: خط 8 مترو به عنوان اولین خط 24 ساعته فعالیت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادگاه مصر در ادامه بررسی پرونده گروه اخوان المسلمین تعدادی از آنها را به اعدام و حبس ابد محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- جلسه فنی رقابت های بسکتبال آسیا کاپ با حضور مربیان تیم ها برگزار شد.