سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۶:۲۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 17 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در صدد گسترش ناامیدی و تخریب امنیت داخلی کشور هستند بنابراین خبرنگاران وظیفه دارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- به دو دلیل بهتر است ماست های ساده با طعم طبیعی را بر ماست های میوه ای و طعم دار ترجیح بدهید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر پیشنهادی کشور دستاوردهای وزارت خود در 4 سال گذشته را در 14 فصل و اولویت ها و راهبردهای اجرایی آن وزارتخانه را برای 4 سال آینده در 13 فصل اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- راکون ها، پستانداران میان جثه ی جذابی هستند که این روزها در فضای مجازی حسابی برای خودشان جولان می دهند و در اپ های پیام رسان شاهد عکس ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کنجد حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که باعث از بین رفتن سرطان های خفته در بدن شده و موجب جلوگیری از سرطان های دستگاه گوارش، پروستات و سینه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- شاهد خاقان عباسی نخست وزیر پاکستان گفت: آماده مذاکره با هند و افغانستان هستیم، اما منافع ملی کشورمان را وجه المصالحه قرار نمی دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- در جنوب غربی چین، در ایالت یونان و در کنار رودخانه سان در شهر Pu'er قارچی به بزرگی هشت کیلوگرم یافت شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- آرواره های بزرگ، قدرت شکار حیوانات وحشی و تندخویی است که در پی شکار و تامین غذای خود هستند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- تایپ کردن یک متن می تواند برای برخی افراد بسیار خسته کننده باشد. به خصوص هنگامی که زمان کافی برای تایپ ندارید یا این که می خواهید یک متن طولانی را بنویسید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری میزان- رئیس دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد گفت: در اولین جلسه هیات امنا موضوع انتصاب دکتر طهرانچی طرح و تصویب خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون هلال احمر با اشاره به اینکه با مبلغی که در حوادث هزینه می شود، می توان تمام اتوبان های کشور را ساخت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- تشخیص معاملات ربوی از غیر ربوی و اینکه چگونه از معاملات ربوی پیشگیری کنیم، موضوع مهمی است که بسیاری از مردم شاید از اطلاع نداشته باشند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی غیرمجاز را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- مقامات محلی، از آزادی 235 گروگان طالبان در منطقه میرزا ولنگ واقع در شمال افغانستان خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از اینکه طب سنتی به دلیل سوء مدیریت ها در کشور مغفول مانده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری میزان- دیوان خواجه حسین مروی که از سرایندگان سده دهم هجری قمری است با مقدمه، تصحیح و تحقیق ذبیح الله حبیبی نژاد توسط سوره مهر روانه بازار کتاب شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- موجودات اسرار آمیز گوشت پای این پسر را خوردند! یک نوجوان شانزده ساله استرالیایی در سواحل ملبورن مورد حمله گونه ای از موجودات ریز دریایی و گوشت خوار قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سردار سلیمانی را معمولا در جبهه های جنگ، یا در محافل رسمی کشوری و لشکری دیده ایم، اما برای بسیاری سوال این است که این سردار عزیز تفریح خاصی هم دارد؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک قاتل سریالی که ادعا می کرد بخش هایی از گوشت بدن قربانیان خود را در قالب ساندویچ های کبابی فروخته، در زندان مُرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- پلیس پاکستان اعلام کرد: در کامیونی که به ظاهر حامل جعبه های میوه بود، مواد منفجره برای ترور نواز شریف جاسازی شده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در میان حبوبات مختلف ، نخود بهترین و مغذی ترین و مقوی ترین آنها محسوب می شود که در این مطلب به برخی خواص درمانی شگفت انگیز آن اشاره شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- کارگردان نمایش هفت پله تا آواز خورشید در تئاتر سوره گفت: این کار به صورت سایه بازی و بی کلام در یک مکعب سفید و درباره زندگی تا شهادت به نمایش درمی آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۶    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان اطمینان داد که دستیابی ایران و پاکستان به رقم پنج میلیارد دلار در تجارت دوجانبه که سران دو کشور بر تحقق آن تاکید کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- اقدام یک کارمند شرکت گوگل مبنی بر انتشار مطلبی در فضای مجازی درباره تفاوت های زن و مرد و اینکه زن ها علاقه چندانی به کد نویسی و مسائل فنی ندارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مقامات وزارت دفاع آمریکا گفتند که این وزارت می خواهد نیروی دریایی خود در افغانستان را افزایش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- شورای پول و اعتبار از اقدامات بانک مرکزی در خصوص تعیین تکلیف تعاونی های افضل توس، البرز ایرانیان و وحدت (آرمان) تشکر و قدردانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصویری جالب از اولین مسافران خط 8 مترو تهران، در فضای مجازی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- امروز بسیاری از مردم پیگیر و مشتاق دنیای مد هستند و این اشتیاق مختص زنان و دختران نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- فاکتور های فیزیولوژیک، اجتماعی و روانی در علاقه فرد به مصرف مواد غذایی خاصی مانند خوراکی های شیرین تاثیرگذار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان و پاکستان در دیدار با مشاور امنیت ملی افغانستان بر تقویت و تداوم همکاری های امنیتی واشنگتن با کابل تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- شورای عالی صلح افغانستان از تغییر موضع عربستان در برابر طالبان استقبال کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اثر تصادف اتوبوس با تریلی در جاده اسکله شهید رجایی هرمزگان 23 نفر مجروح شدند
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- بی ام دبلیو 2002 برای اولین بار در سال 1967 معرفی و در سال 1968 به بازار عرضه شد که حدود 48 سال از تولید این خودرو می گذرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- نخستین کتابخانه با عنوان آرمان در کابل با هدف شکوفایی افکار و دانش نابینایان در کابل گشایش یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- فردی که بیشترین طول عمر را در جهان داشته است یک مرد چینی به نام لی شینون با 256 سال عمر بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- منابع اسرائیلی از به صدا درآمدن صدای آژیر خطر در فلسطین اشغالی خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان آمریکایی می گویند الگوریتمی ابداع کرده اند که با استفاده از آن می توان از طریق اسکن عکس های اینستاگرام به افسردگی انسان ها پی برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- پلیس بلژیک در منطقه مولنبک شهر بروکسل به خودرویی که راننده آن مدعی حمل مواد منفجره بود، شلیک کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان موسسه فناوری ماساچوست"ام.آی.تی" به راهکاری برای درمان اختلالات خواب بر مبنای استفاده از امواج رادیویی دست یافته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران گفت:حمل و نقل ریلی و بزرگراههای تهران را تکمیل کردیم. اگر زیر ساخت ها تامین نمی شد، بار ترافیکی افزایش می یافت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone 3 Max ZC553KL دو سیم کارت در بازار با قیمت 930 هزار تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- گرمای تابستان موجب کاهش اشتها و احساس بی حالی در افراد می شود اما با نوشیدن نوشیدنی سبزیجات احساس نشاط کرده و پوستی زیبا خواهید داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: هم اکنون انصار الله با حمایت ها و مقاومت های مردمی توانسته خود را به بازیگر اول یمن تبدیل کند و بنابر این هیچ راه حلی برای حل بحران یمن جز از طریق ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- در این مطلب تصویر یک دوربین نجات دهنده را مشاهده می کنید!
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- تخمه ژاپنی، نوعی تخمه محبوب است که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه ایالتی اوهایو روش جدیدی را ایجاد کرده اند که سلول های موجود در بدن را به سلول های جدید تغییر داده تا روند بهبودی زخم را تسریع کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اعتبار اسنادی تعهدی از بانک است که به خریدار و فروشنده که میزان پرداختی خریدار به فروشنده بموقع و با مبلغ صحیح به دست فروشنده خواهد رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- "جیمز گان" کارگردان سینمای هالیوود که کارگردانی دو نسخه قبلی "نگهبانان کهکشان" بر عهده داشته این روزها به تولید قسمت سوم این فیلم فکر می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک استارتاپ ژاپنی تحت عنوان no new folk studio، یک کفش هوشمند با قابلیت های مختلف و جدید را به بازار عرضه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- با آزادسازی کامل شهر السخنه در شرق استان حمص، نیروهای ارتش سوریه درصدد پیشروی به سمت مناطق مرکزی سوریه و آزادسازی کامل این مناطق از اشغال تروریست ها هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- هرچقدر هم سهم فروش خودروهای کراس اور و سدان های جدید در بازار بالا رفته باشد، اما همچنان می توانیم شاهد عرضه خودروهای شهری کوچکی باشیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- آبی واناری ها سرانجام موفق شدند رضایت سرخپوشان مرسی ساید برای فروش ستاره برزیلی خود را جلب کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- ماده 35 قانون حمایت از خانواده می گوید هرگاه زوج در مهلت مقرر به دفتر رسمی ازدواج و طلاق مراجعه و گواهی عدم امکان سازش را تسلیم کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویر خودروی جدید مرسدس بنز را در زیر مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- تاریخ 8 اوت (17 مرداد) به نام روز بین المللی گربه (International Cat Day) نامگذاری شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- قرار است شرکت میتسوبیشی ژاپن مدل اوتلندر هیبریدی خود را تا پاییز سال جاری به بازار ایران معرفی و عرضه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازی سوپرجام اروپا بین دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد میهمانان ویژه ای دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- روسیه امکان کنار گذاشتن دلار را بررسی می کند، آمریکا هنوز در مورد دستور مسکو برای کاهش شمار دیپلمات های خود تصمیمی نگرفته است و چین ناتو را به چالش نمی خواند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 4 هزار نوع ماده شیمیایی در دود سیگار وجود دارد و بسیاری از آن ها، از محرک های تخریب کننده کلاژن و الاستین هستند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- منابع خبری گزارش دادند که احتمال عرضه گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 با حافظه داخلی 256 بسیار بالاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه "کوثر" به عنوان سوره ای برای دیدن حضرت محمد (ص) در خواب می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه شنبه) را در نوبت بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسجد شجره یکی از مساجد بسیار مهم که خارج از مدینه قرار دارد به عنوان یکی از میقاتها و مساجد احرام از اهمیت بسزایی برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- با بررسی قیمت گوشی موبایل دو سیم کارت دریافتیم، حداقل از مبلغ 380 هزار تومان می توانیم صاحب این دست از گوشی های موبایل شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال نیس اخبار منتشر شده در خصوص رانندگی اش با سرعتی جنون آمیز را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات رئیسه موقت و سنی شورای شهر پنجم از انصراف یکی دیگر از کاندیدای شهرداری تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تمرینات تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان تا دیدار با تراکتورسازی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد یک پهپاد ایرانی تا فاصله 100 فوتی (31 متری) یک جنگنده اف-18 آمریکایی که قصد فرود بر ناو نیمیتز را داشته، نزدیک شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم نوجوانان پرسپولیس در دربی پایتخت از سد نوجوانان استقلال گذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر اداره روابط عمومی و تشریفات دیوان عالی کشور طی پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر را گرامی داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پیکان با انتشار بیانیه ای به اتفاقاتی که در دیدار با پارس جنوبی جم رخ داد، واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی برای تعامل نزدیکتر و هماهنگی بیشتر با ستاد اربعین مستقر در عراق و با هدف اتخاذ سیاستها و تدابیر جدید و واحد به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- رانش زمین در چین 24 کشته برجای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت پرسپولیس که سابقه سرمربیگری سپیدرود رشت را دارد، بیش از نیمی از طلب خود از این باشگاه را بخشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رد درخواست ممنوع الخروج شدن نواز شریف و خانواده وی از سوی دادگاه، کشته شدن یک شهروند پاکستانی در جریان تیراندازی مرزبانان هندی و تاکید فرمانده ارتش پاکستان بر همکاری تمام نهادها در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال زیر 23 سال ایران که برای رقابت های قهرمانی جهان آماده می شود باید خود را با قوانین جدید وفق دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- در 300 کیلومتر شهر بمبئی روستایی قرار دارد که مردمش با جرم و جنایت بیگانه هستند و خانه هایشان درب ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام اتاق بازرگانی ایران و چین، ایرانیانی که در چین بدون مجوز با حساب شخصی شان فعالیت تجاری انجام می دهند از سوی چینی ها حساب شان بسته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- آشنایی با قلعه داغ، تالار سنگی منیژه، باغ گلشن طبس، زواره، قلعه دزک را در بسته خبری گردشگری دنبال کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- خرس هایی که در جنگل و محل زندگیشان غذایی برای خوردن نیافتند برای تامین غذا به شهر نقل مکان کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- چهل و سه سال از روزی که رئیس جمهوری ایالات متحده به دنبال رسوایی انتخاباتی مجبور به کناره گیری ازسمت خود شد می گذرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- افتتاح صفحه رسمی اپل در اینستاگرام، روباتی که پیام های تمسخرآمیز را درک می کند، و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا به مقام چهارمی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- انتخاب مجدد روحانی به تقویت روابط دو کشور کمک می کند،پورابراهیمی: بازنگری در برخی مسائل توسط مدیران جهاددانشگاهی ضروری است و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مشاور و رئیس دفتر سخنگوی قوه قضائیه در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- اردوی آماده سازی تیم فوتبال زیر 19 سال پسران با حضور 28 بازیکن از نوزدهم مرداد ماه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) روز سه شنبه مدعی شد که ائتلاف مواضع نیروهای بسیج مردمی را در سنجار هدف قرار نداده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- قیمت خودرو رانا، نرخ اجزای مرغ، ارز بین بانکی، قیمت خودرو لیفان، قیمت مچ بند هوشمند از جمله اخباری است که در 24 ساعت گذشته به بررسی آنها پرداخته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس های جدید استان های خراسان رضوی و اصفهان منصوب شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: با بسیج امکانات و پشتیبانی مناسب، می توانیم حضور آبرومندی در جام جهانی فوتبال داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس به عدم حضور نام هافبک ملی پوش عراقی در فهرست آسیایی این باشگاه واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل تراکتورسازی هم حضور نخواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- عرصه فرهنگ و هنر در هفته گذشته شاهد روی دادن اتفاق های مختلفی از طنین عاشقانه های گروه "رستاک" گرفته تا گام های بازیگر مجید دلبندم به سوی کارگردانی و صحبت های یداله صمدی کارگردان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری میزان- تعدادی از نمایندگان مجلس با حضور در جایگاه خبرنگاران از خبرنگاران پارلمانی تقدیر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری میزان- مراسم فارغ التحصیلی جمعی از خلبانان هواپیمای اف 5 نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری وحدتی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- پس از حادثه تروریستی تاسوکی که به شهادت محسن ذوالفقاری منجر شد، این دنیا برای برای محسن خزایی مثل زندان شده بود و آرزوی شهادت داشت تا هر چه زودتر به وصال شهید رفیقش برسد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1259 دلار و 43 سنت رسید.