جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۲۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 18 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- گروه جهادی پاکستان که با نام لشکر طیبه و جماعت الدعوه نیز فعال است با طرح درخواست رسمی در کمیسیون انتخابات پاکستان، حزب سیاسی تشکیل می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- انجمن چپ دست های ایران با ارسال نامه ای به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، درخواست کرد روز 13 آگوست (22 مرداد) به عنوان روز جهانی چپ دست ها در تقویم ملی کشورمان ثبت شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- در بزرگترین مطالعه تصویربرداری عملکردی مغز تاکنون، محققان آمریکایی موفق به شناسایی تفاوت های خاص بین مغز زنان و مردان شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- اطلاعاتی نیز درباره آن ندارید بنابراین هر نکته ای درباره آن کشور، حتی نام آن، نکته ای جدید و جالب خواهد بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- روز پنجشنبه 19مرداد ماه 1396، عرضه سیم کارت در ایران با واگذاری 4 سیم کارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری در سال 1372 رسماً آغاز شد و اکنون 23 سال از ورود تلفن همراه به ایران می گذرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با تقویت شورا های حل اختلاف از حجم ورودی پرونده به محاکم کاسته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- بیماری بوتولیسم یک بیماری کشنده و بسیار جدی است که بوسیله سم حاصل از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ایجاد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دانش آموزان در پژوهش سرای شهید طاهر اسدنیا، نوک یک مداد گرافیتی را تبدیل به یک منبع نور کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- آصف علی زرداری رئیس جمهور سابق پاکستان گفت: نواز شریف از اسامه بن لادن پول گرفته بود تا دولت بی نظیر بوتو را ساقط کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادستان انتظامی قضات کشور از کاهش 6 درصدی در میزان شکایت از قضات در سال 95 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ علی اصغر مروارید را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- کتاب ها مدت ها هم به عنوان منابع یادگیری و هم نشانه های سبک زندگی فرهنگی، کالای ارزشمندی به حساب می آمدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- جزیره کوچکی نزدیکی اقیانوس آرام که گفته می شود پایگاه استراتژیک امریکا است، نقطه شروع جنگ جهانی سوم خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- ترکمن ها تا اوایل قرن بیستم عمدتا کوچ نشین بوده اند اما به تدریج روستانشین و شهرنشین شده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- الهاشمی با بیان اینکه نیروهای ارتش از یک هفته پیش متوجه تحرکاتی از سوی عناصر داعش در جنوب لیبی شده بودند، افزود:این تروریست ها در شهر سبها واقع در جنوب کشور بازداشت شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه ها پنجشنبه 19 مرداد را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از دانشجویان هلندی با استفاده از رزین چغندر قند خودرویی قابل تجزیه زیستی ساخته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه ادعا های بی اساس مطرح شده در فیلمی که روز سه شنبه 17 مرداد (8 اوت 2017) از تلویزیون تاجیکستان بخش شد را تکذیب کرد و نوشت: از این اتفاق متاسف است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- راز آرامش درونی این است که همه چیز را همانطور که هست بپذیریم، آنگاه با امید و آرامش در جهت بهبودی آن قدم برداریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمیسیون انتخابات پاکستان از حزب مسلم لیگ درخواست کرد رهبر جدید انتخاب کند و نواز شریف از ریاست این حزب کنار گذاشته شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- هر کسی، از بچه گرفته تا افراد میانسال و تحصیل کرده از اینترنت استفاده می کند تا با آن از اخبار روز مطلع شود و یا کمتر اینکه شبکه های اجتماعی را که در آن عضو است، چک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- انسان در طول روز و زندگی خود بنا به دلایل مختلف مانند فشار کار، تصمیم های جدید در زندگی، انجام دادن کارهایی که تازه شروع کرده است، دچار استرس می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- علی کریمی صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از بابک معصومی اختصاص داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان سنای افغانستان با تایید طرحی از دولت این کشور خواستند تا برای برون رفت از بحران کنونی، مجلس بزرگان موسوم به لویه جرگه را هرچه سریعتر برگزار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی با هدف تسهیل در امر تولید تعریف شده اند که کارکرد هر یک با هم متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آمریکایی ها به سبب حفظ داعش در تلعفر اجازه ندادند حشدالشعبی به مرز مشترک سوریه و عراق برسد و تکفیری ها را تعقیب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- "اریک بانا" ستاره هالیوودی آثاری همچون هالک و تروی امروز شمع تولد 49 سالگی خود را خاموش خواهد کرد. یکی از خصوصیت های ویژه بانا در میان بازیگران هالیوود تنفر شدید او از اسلحه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) تصاویر جدیدی از قمرهای سیاره زحل که بوسیله فضاپیمای "کاسینی" گرفته شده، منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع آمریکا در واکنش به تهدید حمله به گوام توسط کره شمالی اعلام کرد: پیونگ یانگ باید از بررسی اقداماتی که به سرنگونی رژیم و نابودی مردم کره شمالی منجر می شود، دست بردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نوعی ماده شیمیایی پیچیده در پیاز وجود دارد که از این گیاه در مقابل مهاجمان حیات وحش محافظت می کند و دقیقا همین ماده است که باعث اشک ریختن ما موقع پوست کندن و خرد کردن پیاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی ضمن اشاره به تهدید روز گذشته کره شمالی مبنی بر هدف قرار دادن گوام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از اعضای ارشد حزب مسلم لیگ نواز پاکستان اعلام کرد قرار است شهباز شریف برادر نخست وزیر سابق این کشور، بجای وی رهبری این حزب را بدست بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اخیرا تصویری بین کاربران مجازی دست به دست می شود که طرح اصلی گوشی موتو ایکس 4 را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- عضو کمیته صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت ایران با اشاره به خواص و منابع قندی موجود در عسل، در مورد مصرف درست این عصاره شیرین توضیحاتی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از اینکه شاگردانش گام اول در مسابقات کاپ آسیا را با پیروزی مقابل هند محکم برداشتند، ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از متلاشی شدن باند کلاهبرداری از جوانان جویای کار خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان با جدیت خود را برا تقابل با تراکتورسازی آماده می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مایکروسافت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در سال 1983 اولین محصول سخت افزاری اش را تولید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- اف بی آی در ادامه تحقیقات در مورد رابطه احتمالی ترامپ و روسیه، خانه پائول منافورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ را تفتیش کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خط 8 مترو تهران از امروز به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات ارائه می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر نفت تهران را در نوبت بعدازظهر (چهارشنبه) برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه " آل عمران " به عنوان سوره ای برای برآورده شدن حاجت های دنیا و آخرت می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- به نظر می رسد مسئولان مربوطه با حضور بانوان در سالن برای تماشای دیدار ایران - کره جنوبی در مسابقات انتخابی والیبال قهرمانی جهان موافقت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- ب ام و همواره از زمانی که کانسپت i8 اسپایدر را در سال 2012 رونمایی کرده احتمال ارائه نسخه تولیدی آن را رد نکرده است و این شک و تردیدها به پایان خود رسیده زیرا این خودرو عرضه خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون فنی اورژانس کشور اعلام کرد: عصر امروز 5 عضو یک خانواده هنگام شنا در ساحل محمود آباد غرق شده و جان خود را از دست دادند
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیمی از مبتکران دانشگاه "شربروک" کانادا پهپاد خودکاری ساخته اند که قادر است روی سطوح عمودی فرود بیاید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه یوتای آمریکا در تحقیقات جدید خود متوجه شده اند که تعداد انسان های نئاندرتال در گذشته بیشتر از دهها هزار نفر بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرفنی استقلال می گوید با توجه به سبک بازی تراکتورسازی روز جمعه فوتبال زیبایی را شاهد خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- بهتر است کدو سبز را با پوست آن مصرف کنید زیرا پوست این ماده غذایی ارزش غذایی بالایی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید اتو بخار مخزن دار مورفی ریچاردز مدل 3300 باید یک میلیون و 100 هزار تومان هزینه صرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از کارشناسان سلامت نکات مهم و مفیدی را به افراد توصیه می کنند که باید هنگام ورزش کردن در گرمای تابستان مورد توجه قرار دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال کشورمان در اولین دیدار خود از رقابت های کاپ آسیا برابر هند به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد ساعت برگزاری دو بازی از هفته سوم لیگ برتر تغییر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رژیم غذایی یکی از مهم ترین عوامل موثر بر شرایط بدن انسان است. مصرف میوه ها و سبزیجات تازه یکی از گزینه های اصلی ارتقا سلامت محسوب می شود و می تواند از پیری زودرس جلوگیری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری خدمت رهبرانقلاب می رسند یکی از مواردی که معظم له به آن توصیه می فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیرو ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- قرعه کشی مرحله دوم جام حذفی امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال نام تنها محروم هفته سوم لیگ برتر مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه موضوع بررسی جزء 5 بند 10 سیاست های کلی انتخابات در دستور کار جلسه آینده این شورا قرار دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از لحظه بازداشت تروریست زیرگیرنده چندپلیس فرانسه با خودرو منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست حجاج ایرانی وضعیت بیمارستان راه اندازی شده در مدینه را مطلوب دانست و به برخی جوسازی ها و تبلیغات منفی درباره احتمال شیوع برخی بیماری ها در مناسک حج امسال پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همراه عضو هیئت مدیره باشگاه، امروز در اردوی سرخپوشان حضور یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- پلیس آمریکا اعلام کرد در تیراندازی چند فرد مسلح به طرف گروهی از مردم در پیاده رویی در شیکاگو یک نفر کشته شد و شش تن دیگر نیز زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در آستانه بازی با سایپا از عملکرد خط حمله خود انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا به نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در اهواز نرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- علت خس خس سینه در دوره شیرخوارگی بسیار متنوع است که شایع ترین آن، عفونت های ویروسی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- علت غیبت بازیکنان ملی پوش ایرانی شاغل در اروپا در تورنمت 3 جانبه سئول، مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورمان در مسائل اقتصادی با چالش هایی روبرو است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- مطالعات محققان دانشگاه شیلی نشان می دهد بزاق حاوی پروتئینی است که روند بهبود زخم را تسریع می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- فساد فراگیر در میان نظامیان افغان، آغاز توزیع پاسپورت الکترونیک برای مهاجران افغان در ایران و پاکستان و تهدیدهای متقابل کره شمالی و امریکا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) در شهر اردبیل برگزار شد که مورد استقبال خوب بانوان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- در اقدامی طنز گونه ماکت فدریکا موگرینی در خیابان کریم خان در شیراز جهت گرفتن عکس سلفی اقشارکم درآمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- عضو انجمن هیپنوتیزم ایران گفت: امروزه نقش هیپنوتیزم در کاهش رنج و درد بیماران سرطانی و خودانگاره منفی و عدم ارزش قائل شدن برای خود به اثبات رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود ادعا کرده که زرادخانه هسته ای آمریکا هیچگاه چنین قدرتمند نبوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در رقابت های والیبال انتخابی جهان در اردبیل برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- اولین ویدئو منتشر شده توسط طالبان از جنایات میرزااولنگ افغانستان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری آزمونهای جامع علوم پایه و پیشکارورزی در شهریورماه 1396 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه روسی پراودا نوشت: روسیه برای میانجیگری بین ایران و عربستان سعودی به منظور پایان دادن به اختلافات کنونی از جمله برگزاری نشست مقام های دو کشور در مسکو اعلام آمادگی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر ورزش با حضور در باشگا پرسپولیس با مدیران این باشگاه جلسه ای را برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- اردوی آماده سازی تیم ملی شنا مردان به منظور حضور پرقدرت در مسابقات بازی های داخل سالن آسیا از 21 مرداد آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- قیمت خودرو پراید، افزایش قیمت طلا و سکه، قیمت پنیر فله، ارز بین بانکی، آپارتمان در منطقه شهرری و قیمت گوشی دو سیم کارت از جمله اخباری است که خبرگزاری میزان طی 24 ساعت گذشته به آن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- 18 مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به گلایه های فرحناز منافی ظاهر از وضعیت بد بازیگران سینمایی اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- مقام های بحرین در روز چهارشنبه باز شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای قطری را رد کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی استقلال از مدیرعامل این باشگاه خواست پول بازیکنان را بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- با بندر سیراف، پل تاریخی لاتیدان، بیشابور، قلعه رودخان و عمارت بخردی در بسته گردشگری آشنا شوید. بندر سیراف
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افزایش به 1266 دلار و 20 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ماهیگیری در رودخانه ای پر از ماهی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی گفت: ایران به 31 هتل بیمارستان نیاز دارد و باید نسل جدید بیمارستان جایگزین بیمارستان های موجود سنتی و کلاسیک شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- چگونه در تلگرام برای خود بیوگرافی بنویسیم؟، تولید اسکلت بندی قابل کنترل با فرمان صوتی برای افراد معلول و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رهبر انقلاب اسلامی طی حکمی، با تنفیذ رأی ملت ایران در انتخابات، حجت الاسلام والمسلمین روحانی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیشنهاد کرد سال تحصیلی 97-96 سال خوابگاه های دانشجویی بدون دخانیات اعلام شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری میزان- زلزله 6.5 ریشتری در چین، تهدید موشکی کره شمالی علیه امریکا و معرفی کابینه دولت دوازدهم ایران به مجلس از مهمترین عناوین خبری روزنامه های روز چهارشنبه 18 مرداد هند است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- برنامه سفر تیم فوتبال تراکتورسازی برای دیدار با استقلال تهران، مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس های "موصل از جنگ تا زندگی" کاری از "حسن شیروانی" در گالری نامی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ووشو یکی از موفق ترین رشته ورزشی ایران است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 21 سنت، معادل 0.4 درصد کاهش به 51 دلار و 93 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی خود در مکه مکرمه در سال 71 گفته است: منطق نظامی گری باید در بین کشور های اسلامی حذف شود .