سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۰۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 19 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- جزئیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در مجلس تصویب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- این روزها خیارهایی که در بازار میوه و تره بار به فروش می رسند دو نوع مزرعه ای و گلخانه ای هستند، اما چه نوع خیار و با چه ویژگی هایی برای مصرف روزانه مناسب تر است ؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- داروهای مسکن می توانند با خطرات و عوارض جانبی بسیاری همراه باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از باهوش ترین اورانگوتان های دنیا که موفق شده بود به دانشگاه برود و تحت تعالیم سخت قرار بگیرد در باغ وحش آتلانتا آمریکا مرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در استان همدان گفت: ماموران موفق به کشف یک کتیبه متعلق به دوره ایلخانیان از یک واحد مسکونی در تویسرکان شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- از خطرات مسکن های بدون نسخه باخبرید، عواقب خطرناک خواب شبانه کمتر از 6 ساعت، نوشابه یا ماءالشعیر کدام بهتر است و ... از جمله اخباری است که بسته سلامت میزان امروز به آن ها پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۶    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای علمای شیعه پاکستان، کشتار مردم بی گناه در میرزا اولنگ را به شدت محکوم کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بعد از 22 ماه پاکستان و افغانستان تصمیم گرفتند مذاکرات تجاری خود را از سر گرفته و کمیسیون مشترک اقتصادی تشکیل دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- یکی از نکاتی که همیشه اپتومتریست ها در ساخت عینک شما به آن توجه می کنند و آن را بسیار مهم می دانند، رعایت فاصله مردمکی یا پی دی عینک است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- آمریکا با آموزش نیروهای نظامی قزاقستان طبق استانداردهای ناتو می خواهد به نوعی ائتلافی ضد روسی در این کشور ایجاد کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- خودرو ولوو xc-90 از جمله خودروهای شاسی بلند هفت نفره بوده که در سطوح بالایی از ایمنی برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- گروه تحقیقاتی دانشگاه فلوریدای مرکزی سریع ترین پالس نور را با استفاده از تابش اشعه ایکس 53 اینچی ثبت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سربازان انگلیسی به زودی به کیت هایی موسوم به "ترمیناتور" مجهز خواهند شد که به آن ها توانایی فوق العاده ای در میدان جنگ می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- این هفته قیمت خودروهای داخلی با افزایشی مواجه شده که از کاهش عرضه آن ها در بازار داخلی توسط خودروسازان سرچشمه گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت نیسان یک خودروی اسپرت مطرح خود را به وسیله ای برای تعقیب و گریز مجرمان تبدیل کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- فصل شروع نشده در منگنه قرار گرفته اند، فصل شروع نشده انتظارات بزرگ را به رخ شان کشیده اند: قهرمانی در لیگ و نه چیزی کمتر را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- کنسرت نمایش "سی" با تصویرگری داستان رستم و اسفندیار اجرا شد و موسیقی این اثر نیز با هدف بازسازی هویت ملی روی صحنه رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی دانشگاه پیام نورگفت: متهم کردن دانشگاه پیام نور به خارج شدن از ریل اصلی، دور از انصاف بوده و هدف از این بحث ها و اقدامات را باید در مسایل دیگری جست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر لزوم توجه به واقعیت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و تأسی به فرهنگ مقاومت و انقلابی گری و برافراشتن پرچم بصیرت و دشمن شناسی تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- ساعت 9 شب، زمانی که همه ی ما مواد و وسایل دور ریختنی خود را به نزدیک ترین سطل زباله ی محل زندگی خود می اندازیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه آزاد گفت: آمار بیکاری در فارغ التحصیلان نشان می دهد که دانشگاه های کشور با یکدیگر مسابقه مدرک دادن به دانشجویان را گذاشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در سومین هفته مرداد ماه به رشد 314 واحدی بسنده کرد و از ارتفاع 81 هزار و 265 واحدی به کانال 81 هزار و 579 واحدی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی که پس از دو روز اسارت، به دست تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید، رور یکشنبه برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- برخی از مقامات ارشد کشوری در پی به شهادت رسیدن سرباز ایرانی، محسن حججی بدست گروه تکفیری داعش واکنش داده و با انتشار پیام هایی این حادثه را محکوم کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- برخی از هنرمندان کشور در پی به شهادت رسیدن سرباز ایرانی، محسن حججی بدست گروه تکفیری داعش واکنش داده و پیام هایی را برای همدردی و محکوم کردن این حادثه در اینستاگرام خود پست هایی نوشته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مافیا همیشه رسم و رسوم جالبی برای اعضای گروه خود داشته اند ولی یکی از روش های تنبیه آنان برای خیانتکاران بسیار عجیب و ظالمانه بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- پلیس ایتالیا روز پنجشنبه حدود 80 خانوار مهاجر را از ساختمانی اشغال شده در محله چینه چیتا در حوالی شهر رُم به زور بیرون کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- قبل از شدت گرفتن تهدیدهای هسته ای بین دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه مدعی شد: ابزارهای دیپلماتیک و نظامی ما همچنان در برابر تهدیدهایی که از سوی کره شمالی یا هر کشور دیگری روبرو می شویم، قوی و توانمند هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترامپ با انتقاد از فعالیت های هسته کره شمالی گفت: در صورت اقدام نظامی کره شمالی اتفاقی برایشان می افتد که هیچ گاه حتی فکرش را هم نمی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما این است در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم تا در ادامه بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر به مشکلات مالی توجهی نداریم و فقط برای برد به میدان می رویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: احمدزاده همشهری من است و از او تشکر می کنم از من دفاع کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مشهد- رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی را مهم دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- چهار بازیکن از تیم های پرسپولیس و نفت تهران پس از اتمام مسابقه این دو تیم تست دوپینگ دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: نتیجه ما مقابل پرسپولیس عادلانه بود و فرق ما با آنها در همین بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- گلزن تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت گفت: در آن صحنه به مسلمان گفتم وقتی تیم جلوست، چرا الکی جنجال درست می کنی؟!
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: در ابتدای نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم و تیم مان از هم پاشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: نمی دانم چرا کارم را درست نمی کنند و قسم می خورم تا شنبه کارت بازی من صادر نشود به استقلال باز می گردم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: گل زود هنگام طارمی در ابتدای نیمه دوم باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: بضاعت تیم پرسپولیس از ما بیشتر است و این مسئله در بازی امروز مشخص بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، ما در ابتدا گیج و سردرگم و بی برنامه بازی می کردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دادگاه کیفری ریاض یک روحانی برجسته این کشور را به خاطر انتقادهای متهورانه از سیاست های مقامات این کشور به سیزده سال حبس محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه اینکه تیم نفت ضعیف باشد، بلکه تیم ما پرسپولیس است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- محمدباقر قالیباف در پی شهادت محسن حججی در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت: در غوغای امور روزمره، درست در زمانی که خیلی از ما درگیر کم و زیادِ مال و شهرت و قدرت هستیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: داور یک پنالتی ما را نگرفت و کادر فنی استقلال از لحاظ روحی و روانی روی او کار می کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- جلسه کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری با حضور آیت الله جنتی در قم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی به مناسبت شهادت محسن حججی، اطمینان داده که فرزندان دلیر ایران انتقام این اقدام ددمنشانه را خواهند گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف 46 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- در تعریف اینکه سرمایه ثابت چیست می توان به این نکته اشاره نمود که میزان ارزش این نوع سرمایه قابل تغییر نمی باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- دن کاسپار و اوسیانو کروز مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه تختی حاضر هستند و بازی را از نزدیک مشاهده می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- "آلفری وودارد" بازیگر زن سینمای هالیوود به پروژه "شیر شاه" به کارگردانی "جان فاوریو" پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نیمه دوم بازی تیم های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: آندو هنوز آمادگی کامل را ندارد و ما مجبوریم به او فرصت بدهیم تا به شرایط بازی برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستات مقابل سایپا با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا می گوید که نیمی از شهر رقه یعنی همان پایتخت خودخوانده داعش از سیطره این گروه خارج شده ولی در قسمت های قدیمی رقه، نبرد سختی در پیش رو خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- دن کاسپار و اوسیانو کروز مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه تختی حاضر هستند و بازی را از نزدیک مشاهده می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: اوضاع مالی و سخت افزاری ما به شکلی است که باید از این نتایج هم راضی باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیمه دوم بازی تیم های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- پیرو اطلاعیه شماره 33 سه شنبه مورخ 96/5/17 ، اواخر پنجشنبه و بعد از ظهر و شب جمعه گاهی به سبب رگبار باران شدید همراه با رعدوبرق ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- قرن ها است که رنگ ها به شکل های مختلف به مواد غذایی اضافه می شود؛ بر اساس اسناد تاریخی حدود 1500 سال پیش از میلاد مسیح ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- ترافیک شدید در محورهای مواصلاتی به ورزشگاه آزادی بوجود آمده و باعث شده تماشاگران و هواداران خود را به سختی به ورزشگاه برسانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه "نساء" به عنوان سوره ای جهت در امان ماندن از فشار قبر می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های فوتبال گسترش فولاد و سپیدرود با برتری شاگردان بوناچیچ به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محسن رضایی با انتشار تصاویری از شهید مدافع حرم محسن حججی و نکوداشت یادش اعلام کرد بزودی انتقام این شهید را از داعش خواهیم گرفت
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- از نظر پزشکی، به کسی پرخواب گفته می شود که بعد از 7 ساعت یا بیشتر خواب با کیفیت خوب، باز هم نیاز به خواب احساس کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- جنگنده های ارتش رژیم سعودی امروز پنجشنبه طی چند نوبت منطقه صرواح واقع در استان مأرب یمن را هدف شدیدترین حملات هوایی قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید مدل های مختلف جعبه هدیه باید از 16 هزار تومان تا 192 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ژاپن در دیدار با معاون وزیر امور خارجه ایران در توکیو گفت که سیاست ژاپن در برابر ایران بر پیشبرد همه جانبه روابط استوار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- جنگنده های ائتلاف آمریکایی در جدیدترین جنایت خود علیه غیرنظامیان سوری 7 نفر را در شهر الرقه به کام مرگ کشاندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- محققان آمریکایی که از چندی پیش مشغول ساخت داروی میگرن حاد بودند، بتازگی اعلام کردند که این دارو مراحل پایانی خود را می گذراند و با ورود آن به داروخانه ها می توان منتظر اثر شگرف این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رویترز اعلام کرد: وزیر نفت عراق که امروز در عربستان به سر می برد، خواستار بازگشایی خط لوله IPSA است که در سال 2001 از سوی عربستان به خاطر بدهی های عراق مصادره شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- محققان اسپانیایی اعلام کردند که خوردن دو وعده ماهی در هفته می تواند برای کاهش خطر نابینایی در بیماران مبتلا به رتینوپاتی دیابتی کافی باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد و سپیدرود با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- مطالعات محققان دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد ساختار مغز افراد مبتلا به یک نوع ژنتیکی اوتیسم غیر طبیعی است و می توان با عکسبرداری غیر تهاجمی مغز این عارضه را تشخیص داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما به عنوان شیرهای زخمی به مصاف پارس جنوبی می رویم و امیدواریم چشم های مان را باز کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- دعای روحبخش کمیل امشب با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان حضور پیدا نکرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور بر اساس اصل یکصدو بیست و چهارم قانون اساسی علی اکبر صالحی را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- جدا شدن از کسی که دوستش دارید، خیلی سخت است. به قدری روزهای بعد از او سخت می گذرد که حس می کنید زمان ایستاده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- درپی اعلام نتیجه آزمون سراسری دانشگاه های کشور وزیر امور خارجه کشورمان از فرزند یکی از مدیران وزارت خارجه تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- رئیس دبیرخانه کمیسیون انتخابات افغانستان از حکومت وحدت ملی، جامعه مدنی، جامعه جهانی و مخالفان دولت این کشور خواست تا این کمیسیون را در برگزاری انتخابات کمک کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- بی تحرکی در سالمندان می تواند خطراتی مانند لخته شدن خون در رگ ها را به همراه داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- برنامه مبادلات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان به امضای رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزیر فرهنگ قزاقستان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- ترافیک و شلوغی خیابان ها، کارهای زیاد، ناتمام و باقیمانده، دغدغه امتحان و کنکور در جوان ها، همگی مسایلی هستند که می توانند باعث بروز استرس در هر فردی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- 2 نفر از دستیاران ارشد نماینده آمریکا در سازمان ملل از سمت خود استعفا داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادگاهی در امارات یک ایرانی را به اتهام جاسوسی و کمک به برنامه هسته ای به 10 سال حبس محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- محققان نروژی با تبدیل سلول های پوست به سلول های تولیدکننده انسولین با استفاده از روش سلول های بنیادی، به درمان دیابت یک قدم نزدیک تر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت عراق و ولیعهد عربستان سعودی شب گذشته در جده با یکدیگر دیدار و درباره تقویت تبادلات تجاری بحث و تبادل نظر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- قلب شما مسئول رساندن خون به تمامی سلول های زنده در بدن تان است. برای انجام این وظیفه قلب باید با ضربان های کنترل شده ای بتپد تا بتواند به طور موثر خالی و پر شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری اسپوتنیک نوشته است که تعلل وزارت خزانه داری آمریکا در صدور مجوز فروش هواپیماهای روس به ایران، امضای قرارداد میان تهران و مسکو را با مانع مواجه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- با حکم کی سوک لی ، رییس ATU، رئیس فدراسیون تکواندوی ایران به عنوان "نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا" برای دومین دوره متوالی منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فکر نمی کردم هواداران ما تا این حد صبور باشند و آنها دیدند که تیم ما جوان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: توقع از تیم ما بالاست و باید تمام قدرت بجنگیم و با اینکه تیم جوانی هستیم نیاز به حمایت هواداران داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- علاقه مندان به رشتۀ مهیج سوارکاری عصر فردا (جمعه) می توانند شاهد هفتۀ نهم کورس اسب دوانی تهران باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت به واسطه کاهش 6.5 میلیون بشکه ای ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت به 53 دلار افزایش داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- درحالی که کارشناسان افغانستان اعتقادی به تغییر رویکرد اسلام آباد در قبال افغانستان پس از برکناری نوازشریف ندارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر تهران گفت: 3 گزینه مطرح برای تصدی سمت شهرداری تهران به نفع محمد علی نجفی کناره گیری کردند.