سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۵۹Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 23 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، علت 32 درصد تصادفات برون شهری را بی توجهی رانندگان به جلو در جاده ها اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه تعدادی از دارو و مکمل های لاغری غیرمجاز موجود در تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی را رصد و شناسایی کرده است، برای پیشگیری از بروز عوارض آنها را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- می گویند صبحانه را خودت بخور، نهارت را با دوستت و شامت را با دشمن. خب حالا که وقتتان کم است می خواهید در یک فرصت کوتاه، یک وعده صبحانه مفصل وپرانرژی آماده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقامات بلندپایه پارلمانی روس معتقدند، تصویب قانون افزایش بودجه برنامه موشکی ایران، کاملا قانونی بوده و اصلا به منزله افزایش خطرات احتمالی از جانب ایران نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- از حدود چند روز پیش مسأله ای با عنوان کشتار شیعیان در منطقه میرزاولنگ در شمال افغانستان به خبر اول در رسانه های دنیا به ویژه رسانه های جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- سفیر پاکستان در کشورمان تأکید می کند که بین اسلام آباد و تهران مشکلی وجود ندارد؛ وی حوادثی نظیر میرجاوه را نوعی خرابکاری می داند که نمی توان به دقت آن را کنترل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس بخش محصولات کشاورزی فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان گفت: روسیه می تواند تبدیل به بزرگترین بازار نارنگی و سیب زمینی پاکستانی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- گلشهر، یک شهرک مهاجرنشین و فقیر، در حاشیه شرقی کلانشهر مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است و ساکنان آن بیشتر افغانستانی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) نیز با احتمالی بالا عرضه خواهد شد. این خبر از طریق وب سایت خود سامسونگ به دست آمده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۳:۲۶    
خبرگزاری میزان- دمیتری آبزالوف به تشریح دلایل خود برای آغاز خروج واحدهای نظامی آمریکا از افغانستان بعد از انتخابات کنگره پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- روسیه همزمان با ادامه رویارویی های دیپلماتیک و تحریم های متقابل بین این کشور و آمریکا، تاکید کرد: مسکو به هر اقدام محدود کننده واشنگتن برای رفت و آمد دیپلمات های روس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشجویان دانشگاه صنعتی آیندهوون هلند با استفاده از گیاهان، یک خودروی الکتریکی قابل بازیافت ساختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیروی دریایی ایران و شناورهای تندرو آن طی سال های گذشته هیچ گاه به ناوشکن های آمریکا در آب های خلیج فارس اجازه نداده است به آب های سرزمینی ایران نزدیک شود و همیشه با قدرت آنها را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مطالعه جدید نشان داد نوشیدنی هایی با قند بالا در ترکیب با پروتئین باعث ذخیره سازی چربی اضافی توسط بدن می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور هند روز دوشنبه از دولت های محلی خواست نسبت به شناسایی مهاجران غیر قانونی از جمله پناهجویان مسلمانان روهینگیایی و اخراج آنها از کشور اقدام کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- به طور طبیعی راننده ها در زمان مواجهه با دست اندازهای خیابان و به ویژه سرعت گیرها اقدام به ترمز گرفتن و کم کردن سرعت می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- متخصصین روان شناسی بر این باورند برای بهبود عملکرد مغز و تقویت بهره هوشی پیشنهادات بسیار راحتی وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از احتمال بروز سیلاب در برخی نواحی هشت استان کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- آزمایشات اخیر نشان دادند که روش معمول پخت برنج می تونه بدن رو به خاطر وجود آرسنیک برنج ، در معرض انواع مشکلات سلامتی مثل بیماری های قلبی، دیابت و سرطان قرار بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- داستان این فروشگاه از یک مغازه ی عادی فروش اسباب بازی شروع می شود، اما بعد از مدتی فروشنده متوجه می شود که مردم و به خصوص گردشگران خارجی از اردک پلاستیکی خیلی خوششان می آید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- نیمار ستاره سابق بارسا صفحه اینستاگرامش را به تصویری از خود و پائولینیو اختصاص داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- ضمیر کابلوف حضور نظامیان آمریکا در افغانستان را غیر ضروری خواند و گفت: کاخ سفید باید کابل را ترک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- امیر مقام، عرفان صدیقی، مهتاب عباسی فرماندار سابق ایالت خیبرپختونخواه و جام علی به عنوان مشاوران شاهد خاقان عباسی نخست وزیر جدید پاکستان تعیین شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از خسارت 11میلیارد و 800میلیون تومانی سیل به تاسیات زیربنایی و بخش کشاورزی استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- پلیس راهنمایی و رانندگی کشور سوئد به برای تشویق رانندگان قانونمند کار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- شاید بخش عمده ای از محبوبیت بالای مشهورترین سدان کره ای بازار ایران به طراحی زیبای دو نسل قبل این خودرو بر می گردد که توانست به خوبی برتری خود را بر رقبای ژاپنی و اروپایی اثبات کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- من در حین کار زیاد سرپا هستم و راه می روم، همیشه کف پاهایم شدیداً گُر گرفته هستند؛ در این مطلب، نحوه درمان گُرگرفتگی کف پا را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی قم از کشف حدود 6 کیلو و 670گرم طلای 18عیار قاچاق در قم و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ نیز به کرات بر ضرورت مقابله با ایران تأکید کرده است که از قرارداد ده ها میلیارد دلاری کاخ سفید با عربستان سعودی، می توان دریافت که منظور او از مقابله با ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- محمد توانا حسینی، مسئول کتابخانه زانیاری سردوش شهرستان مریوان و درنیا جهانی عضو انجمن آموزشی کتابخانه زانیاری در برنامه شابک حضور پیدا کردند و در موردعلل رسانه ای شدن ازدواج شان در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- توجه وسواسی به نوع پوشش گرفته تا نگرانی بابت تعداد لایک ها و کامنتهای فیس بوک همه این ها نشان دهنده میزان توجه ما به نظر دیگران و به قولی حرف مردم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- آسوشیتدپرس به نقل از شبکه پی بی اس تایلند نوشت: کیملان جیناکول مدرک لیسانس خود را در رشته توسعه انسانی و خانواده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک ماهیگیر آماتور بلاروسی موفق شد ماهی به وزن 102 کیلوگرم را صید کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- خشکسالی های چندین سال گذشته بسیاری از روستا ها را خالی از سکنه کرده است و خانه های خشت و سنگ و گلی به عنوان تنها یادگار آنان بر جای مانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاع رسانی بحرین با بیان اینکه رسانه قطری خود بخشی از مشکل در بحران قطر است و نه بخشی از حل بحران اعلام کرد که شبکه الجزیره برای خدمت رسانی به ملت قطر ایجاد نشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با استقبال از گفتگوهای داخلی میان بغداد و اربیل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- در استرالیا کشاورزان توانستند با پیوند چند درخت، درخت واحدی با میوه های مختلف پرورش دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مراسم استقبال از تیم های شرکت کننده نیروی زمینی سپاه در مسابقات جهانی 2017 روسیه با حضور سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نزسا در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی طی پیامی انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی را از سوی مقام معظم رهبری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان یک پروتئین جدید کشف کرده اند که اثر ورزش را در بدن شبیه سازی کرده و می تواند برای افرادی که دچار نارسایی قلبی هستند، کمک شایانی باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در گرما و شرجی هوا گرد و خاک نیز دوباره میهمان خوزستان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل زامیاد بعد از گذشت حدود 4 سال آن هم درست در روزهای آخر دولت یازدهم جای خود را به ظهیری داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاوشگر کاسینی اولین مرحله مطالعه سیاره زحل از فاصله بسیار نزدیک را به پایان رساند. ماموریت کاسینی تا یک ماه دیگر به پایان می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- پل ارتباطی با اعضای فراری عرفان حلقه در خارج از کشور و لیدر کمپین انحرافی الف مثل استاد در اصفهان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه دبکافایل نزدیک به سرویسهای امنیتی رژیم صهیونیستی در گزارشی تحلیلی ارزیابی رئیس موساد و بنیامین نتانیاهو از تحولات سوریه را کپی برداری از ارزیابی آمریکا از تحولات افغانستان و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا بعد از شدت گرفتن انتقادات از او، روز دوشنبه بالاخره نام گروه های طرفدار نژادپرستی را بر سر زبان آورد و اقدامات خشونت بار آنها را محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- تعریف صنایع کوچک و متوسط در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و تابع شرایط اقتصادی و صنعتی حاکم بر کشور است که در برابر صنایع بزرگ قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- ساعتی قبل راننده یک خودرو پژو 206 پس از ضرب و جرح مامور پلیس قائمشهر با خودرو از روی مامور راهور رد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- ولایتی انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "آنابل 2" اکران خود در هالیوود را با فروشی به میزان 36 میلیون دلار آغاز کرد تا این فیلم هم به صف افتتاحیه های ناموفق هالیوود بپیوندد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از ما تجربه ترکاندن جوش ها را در مناطقی مانند بالای لب، روی چانه و بینی داشته ایم. متخصصان پوست می گویند این کار می تواند مشکلاتی برای سلامت ایجاد کند و گاه بسیار خطرناک باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- کادیلاک سویل خودرویی آمریکایی که در سال 1356 وارد کشور شد و سپس در داخل مونتاژ گردید و از جمله سدان های لوکس آن دوران به شمار می آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۶    
خبرگزاری میزان- آنهایی که مخالف درمان های پزشکی هستند، می توانند به کمک غذای مغز (رژیم غذایی و مکمل هایی که به کارکرد مغز کمک می کنند) علائم اختلال کم توجهی بیش فعالی را مدیریت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- ماهواره چینی با ارسال پیغام های هک نشدنی به زمین، پیشگام خلق شبکه ارتباطات کوانتومی ضدهک در دنیا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرلشکر محمد باقری در پیامی به آیت الله هاشمی شاهرودی انتصاب وی از جانب مقام معظم رهبری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) سومین جلسه خود را با ترکیب جدید برگزار کرد که در جریان آن مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- پروفسور اکبری فوق تخصص جراحی غدد و سرطان از دانشگاه جانزهاپکینز آمریکا و استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رئیس مرکز تحقیقات سرطان و رئیس انجمن آموزش پزشکی ج. ا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه استنفورد موفق به طراحی یک کیت شده اند که می تواند ظرفیت سیلیکون را برای داشتن ترانزیستور در ابعاد نانو تا 10 برابر افزایش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- این روزها بازار شاسی بلندها بسیار داغ است! بازاری که چندین سال است خواستار همه بازه های قیمتی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- طی چند روز گذشته، شرکت ال جی از برخی مشخصات نرم افزاری گوشی V30 پرده برداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (دوشنبه) را با بازیکن جدیدش در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان پس از سالها شنود و بررسی امواجی که از خورشید به زمین می رسند به این نتیجه رسیدند که سرعت چرخش هسته این ستاره چهار برابر سریع تر از سطح آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سیارک 2012 TC4 که از پنج سال پیش رویت نشده، در تاریخ 12 اکتبر(20 مهر) از کنار زمین عبور می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس با توجه به اقداماتی که از روز گذشته آغاز شده بود، موفق شد ظرف زمان کوتاهی ITC ملی پوش عراقی خود را دریافت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- متاسفانه باورهای نادرست زیادی در مورد تغذیه و مسائل مربوط به آن در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد، که یکی از متداول ترین سوژه های آن، بهترین زمان میوه خوردن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- اهالی یکی از روستاهای استان فارس به کمک بچه فلامینگوها آمده و آنها را از مرگ نجات دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- آمریکایی ها مدعی اند و شکایت دارند که یک فروند پهباد ایرانی در آب های جنوبی کشورمان، بدون روشن کردن چراغ هشدار در 300 متری ناو هواپیمابرشان تردد کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم دانشجویان ایران در دیداری تدارکاتی با پنج گل از سد آرارات گذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه "اعراف" به عنوان سوره ای برای در امان ماندن از شر دشمن و حیوان درنده می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- شکست عملیات نظامی آمریکا در افغانستان، چین از ترامپ خواست خویشتندار باشد، آمریکا و ونزوئلا در پی جلب متحدان برای رویارویی هستند و ارتش سوریه به دیرالزور تکیه گاه داعش نزدیک می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع فصل گذشته سایپا به تیم فوتبال معیذر قطر ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- غذا همانطور که می تواند منجر به بروز نگرانی های بهداشتی شود، در رفع این نگرانی ها نیز تاثیر چشمگیری دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با شکست ملوان برابر اکسین البرز و پیروزی تیم های ماشین سازی و برق جدید شیراز برابر رقبا پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پرواز شماره 1917 هواپیمایی اترک که قرار بود ساعت 15 و 35 دقیقه امروز از تهران به مشهد انجام شود ، همچنان تاخیر دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محروم شدن از خواب می تواند سلامت کلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین مهم است که نشانه های هشداردهنده آن را نادیده نگیرید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید اجاق گاز بوش مدل HSG736357M در بازار باید حدود 5 میلیون و 520 هزار تومان هزینه صرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه ساوتهمپتون انگلیس به طور رسمی شراکت خود با یک سرمایه گذار چینی را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- کانال تلگرامی شبکه بین المللی خبر با محوریت اطلاع رسانی دقیق و سریع اخبار روز ایران و جهان آغاز به کار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست گفت: استفاده از یک ضد آفتاب مناسب میزان تأثیر اشعه ماوراء بنفش را بر روی پوست کاهش می دهد و علاوه بر جلوگیری از آثار دیررس آفتاب مانند سرطان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- جلسات بررسی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از شبکه خبر به صورت زنده پخش خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- مصرف برگ های کرفس در رژیم غذایی می تواند به بهبود سلامتی کمک کند. استفاده از برگ های کرفس انتخاب خوبی برای رژیم غذایی کاهش وزن است، زیرا علاوه بر کالری پایینی که دارد، ویتامین ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر ضرورت توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات تهران-مسکو تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک رسانه آمریکایی تصویب کلیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در مجلس شورای اسلامی ایران را نشان دهنده عزم تهران برای مقابله با فشارهای آمریکا خوانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران گفت: راه اندازی سامانه رصد فعالیت ها از سوی سازمان در دستور کار قرار گرفته که سامانه پیامکی هم روی آن نصب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مشاور نخست وزیر اتریش و رئیس حزب سوسیال دموکرات این کشور به اتهام جعل اسناد و پول شویی توسط پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- نازک شدن موها و ریزش مو دو مورد از شایع ترین مشکلاتی هستند که بیشتر مراجعین متخصصان پوست و مو همواره با آن درگیر هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم والیبال زیر 23 سال ایران بعد از پشت سر گذاشتن سفری 10 ساعته به قاهره، محل برگزاری مسابقات رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- در حال حاضر به گفته متخصصان در ایران سالانه هشت هزار نفر به سرطان سینه مبتلا می شوند. این در حالی است که بیش از نیمی از مبتلایان به سرطان پستان کمتر از 50 سال سن دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره بی چون و چرای رئالی ها به دلیل حرکتی که در بازی بامداد امروز برابر آبی واناری ها انجام داد، نقره داغ شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر پیشنهادی دفاع گفت: رئیس مجلس همانگونه که همیشه از بحث دفاعی کشور حمایت کرده اند، در نشست امروز نیز برای حمایت و کمک به وزارت دفاع قول مساعد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر پیروز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- کارخانه تولید آهن اسفنجی فولاد میانه با ظرفیت تولیدی 800 هزار تن آهن اسفنجی در سال، به زودی افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون سنای افغانستان با انتقاد از تاخیر در روند تعیین استراتژی آمریکا در افغانستان گفت: در صورت ادامه چانه زنی های دولت ترامپ با کنگره آمریکا درباره سیاست جنگی در افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- افزایش تدابیر امنیتی در کشمیر ،گیرافتادن 200 گردشگر هندی در سیل نپال و آمریکا آماده کمک به هند برای مدرن سازی تجهیزات نظامی از مهمترین عناوین خبری روزنامه های روز دوشنبه بیست و سوم ...