سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۲:۳۲Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 25 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تغییر ساعت بازی استقلال و پدیده در هفته پنجم لیگ برتر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیران بخش دبیرخانه و امور بین الملل نخستین جشنواره بین المللی مسیر عشق معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- کتاب ماموستا ، خاطرات ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه از روزهای انقلاب و رشادت های سرداران و شهیدان شیعه و سنی این شهر در دفاع از میهن اسلامی و انقلاب رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس خانه هنر افغانستان گفت: مهجوریت گرافیک مهاجرت و افغانستانی های مقیم ایران در مهجوریت هنرمند گرافیک است که تا چند سال گذشته اجازه انتخاب رشته ای بنام گرافیک را نداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- تعداد زائران ایرانی حاضر در مکه مکرمه با احتساب پرواز های فرودگاه جده و کاروان های اعزامی از مدینه منوره، امروز به بیش از 62 هزار تن می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۱    
خبرگزاری میزان- بازیگران و ستارگان سینمای بالیوود در اقدامی مشترک با ساختن فیلم به جنبش حمایت از ساختن سرویس بهداشتی پیوستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- نقض حقوق بشر و عدم تعهد به دولت افغانستان از جمله مشکلات حضور شرکتهای خصوصیتی امنیتی آمریکا در این کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در نقاط مختلف جهان بسیاری از حراجی ها و مزایده ها برگزار می شوند تا وسایل قدیمی که در جنگ ها مورد استفاده قرار می گرفتند و یا وسایلی که پادشاهان و اشراف زادگان استفاده می کردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- استفاده از کلمات غیر ضروری و حشو نشان دهنده این هست که فرد متکلم قصد داره تا خودش را فرد مؤدبی نشان بدهد. فکرش را بکنید که شما یک نفر را به مهمانی دعوت می کنید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مواد مخدر به عنوان یکی از مهم ترین آسیب ها در بسیاری از جرائم نقش دارد به طوری که عامل وقوع 50 تا 60 درصد جرائم، مواد مخدر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور پاکستان گفت: اسلام آباد به تعهدات خود در سازمان شانگهای و نیز مبارزه با تروریسم پایبند است اما این موضوع به معنای دخالت در امور سایر کشورها نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی نیروهای الحشد الشعبی عراق از مشارکت قطعی این نیروها در آزادسازی شهرستان تلعفر از دست داعش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: عملکرد دادگستری تهران در 4 ماهه نخست امسال مثبت بوده اما در برخی از مجموعه های قضایی از حیث آمار ورودی و مختومه کردن پرونده ها با عملکرد منفی مواجه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان که به افغانستان سفر کرده در دیدار با مقامات این کشور بر تقویت روابط دوجانبه تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مطالعات جدید محققان دانشگاه لندن نشان می دهد کودکانی که کمتر از حد طبیعی می خوابند، در معرض دیابت نوع 2 قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تغییرات هورمونی حین قاعدگی در خانم ها ممکن است سبب تجمع مایعات به ویژه در بافت های زیر پوستی شوند. در این حالت تورم اطراف چشم که از قبل وجود داشته بارزتر می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تفنگداران دریایی آمریکا پیش از اعزام نظامیان گرجستانی به افغانستان به آن ها آموزش های مختلفی از جمله خنثی سازی بمب های دست ساز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- بهبود عملکرد کلیه ها به راحتی با مصرف گزینه های غذایی سالم امکان پذیر است. بیش از 10 نوع ماده غذایی گیاهی وجود دارند که منجر به حفظ سلامت این اعضای حیاتی بدن می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- بسیاری از عادات اشتباه و ناسالم بعد از صرف وعده های غذایی منجر به ناراحتی های گوارشی، سوء هاضمه، و حتی عدم جذب مواد مغذی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- از تیر ماه سال گذشته تا کنون ستاد های دیه استانی با مشارکت در همایش های پیاده روی ضمن جمع آوری کمک های ورزشکاران نیکوکار، زمینه آزادی بیش از 20 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف 21 تن و 600 کیلوگرم سیر قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال از دو دستگاه کامیون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس گروه پیشگیری از حوادث مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت وارد شدن ضربه به سر را عامل مرگ حدود 60 درصد سرنشینان خودرو ها در تصادفات رانندگی اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- با حضور معاون امور استان های رسانه ملی ساخت دو اثر تلویزیونی در صداوسیمای مرکز سمنان آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: مرمت مسجد جامع تاریخی نیشابوراز آثار ثبت شده در فهرست آثار ملی آغاز شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به دنبال آن هستیم که با بررسی علت های واقعی و شبکه های اصلی و کانال های واردکننده کالای قاچاق، با این موضوع برخورد کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- بارش رگبارهای پراکنده سبب وقوع سیل در مناطقی از شمال استان آذربایجان غربی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون ستاد عملیات حج در مکه مکرمه گفت: ساختار ناوگان حمل و نقل درون شهری ستاد عملیات حج در مکه مکرمه متناسب با حجم ورود زائران به روزرسانی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیر علمی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: سن مناسب ارتودنسی در دختران و پسران بیشترین موفقیت را در ردیف کردن دندان ها به همراه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت دوازدهم هشتمین فردی بود که سوابق و برنامه های او توسط نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و نمایندگان موافق و مخالف نظرات خود را بیان کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- یک وکیل دادگستری گفت: هرگاه کسانی که حسب وظیفه یا قانون مکلفند به اشخاص آسیب دیده یا اشخاصی که در معرض خطر جانی قرار دارند کمک کنند از اقدام لازم و کمک به آن ها خودداری کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت اقدامات فرهنگی در سطح زندان ها تاکید کرد و گفت: درقبال فعالیت های فرهنگی و قرآنی به زندانیان تسهیلات ویژه اعطاء خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- کتاب منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه ای توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به قلم حجت الاسلام خسروپناه و جمع دیگری از پژوهشگران منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در چهار ماه نخست امسال، تعداد 21 نفر (34 درصد) از عابرین پیاده که در تصادفات رانندگی کشته شدند در شب اتفاق افتاد که پس از آن 61 درصد در روز و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی سیاسی ترکیه گفت: دو کشور ایران و ترکیه مصمم به افزایش روابط در همه زمینه ها به ویژه همکاریهای نظامی و دفاعی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران از مدیران تعالی گر ارتباطی تقدیر و نشان تعالی روابط عمومی به افراد برتر داده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی از برندگان با اعطای تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران تاکید کرد برای رسیدن به سرآمدی در روابط عمومی و تقویت اطلاع رسانی دولت، وزیران در انتخاب مدیران روابط عمومی، حساس و دقیق باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- هیات داوران ششمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی اعلام کرد: کیفیت در فعالیت های روابط عمومی در سطح نازل و غیرقابل قبول قرار دارد و متأسفانه شاهد اهتمام جدی و کافی برای اصلاح روش های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- ما را چه رسد که با این قلم های شکسته و بیان های نارسا در وصف اسرا که سلامت خویش را از دست داده اند، مطلبی بنویسیم یا سخنی بگویم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال رم به دنبال بازیکانی برای بهبود خط حمله خود است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- زائران پاکستانی که در حال بازگشت از ایران بودند به دلایل امنیتی پس از ورود به پاکستان، در مرز تفتان متوقف شده و اجازه ادامه سفر به آنها داده نمی شود
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: پرسپولیسی ها فکر کرده بودند بازی دست گرمی دارند، در صورتی که نیامده بودیم شکست بخوریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا آخر کنار طارمی هستیم و اجازه جوسازی ها را نمی دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: برای کسب 3 امتیاز به مصاف پرسپولیس رفتیم اما یک امتیاز هم برای ما خوب بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیاه جامگان در نیمه دوم با تعویض هایش روند بازی را تغییر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: پرسپولیسی ها قبل از این دیدار ما را دست کم گرفته بودند و این مسئله کار ما را راحت تر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما عالی است و امیدوارم که حاشیه سازها دست از حاشیه سازی بردارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به شدت از شعارهای هواداران این تیم علیه مهدی طارمی انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: از اینکه برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی امتیاز گرفتیم، خدا را شکر می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم الاهلی را ببریم و این تساوی را فراموش و جبران کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- این روزها در فضای مجازی فیلمی منتشر شده است که صید عجیب یک صیاد را به نمایش گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم پرسپولیس در پایان بازی تیمش مقابل سیاه جامگان در رختکن این تیم گریه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: بین دو نیمه و در رختکن هم قسم شدیم که بازی را برگردانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل سیاه جامگان شاهد یک قانون قدیمی فوتبال بودیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: حاج ملک یکی از بهترین داوران است و قضاوتش در این بازی عادلانه بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- فضای مجازی فضایی است که مانند هر فضای مادی دیگری سوژه های خاص خود را در هر روز پیدا می کند و این سوژه ها دست به دست می گردند و در همه جهان دیده می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: نفسم در نمی آید و انگار خودم 10 کیلومتر دویدم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- فوق ستاره کهکشانی ها نسبت به رد فرجام خواهی مربوط به محرومیت پنج جلسه ای خود واکنش تندی نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل سیاه جامگان شاهد یک قانون قدیمی فوتبال بودیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در گذشته بازرگانی میان ملل مختلف بر اساس سیاست موازنه اقتصادی انجام می شده است تا اینکه مخالفانی پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: نفسم در نمی آید و انگار خودم 10 کیلومتر دویدم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید اجازه بدهید ابتدا عملکرد داور کارشناسی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- دانیل کریگ بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود بازی در نقش جیمز باند برای نسخه بعدی این اثر را پذیرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه فرانسه با بیان اینکه پایبندی ایران به برجام رضایت بخش بوده، تأکید کرده است که پاریس با مذاکره مجدد در مورد توافق هسته ای مخالف است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص قلب و عروق در رابطه با دلایل تپش های قلب شبانه توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم نیجریه ای پرسپولیس بر خلاف اخبار منتشر شده با مدل مو همیشگی خود در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت و بازی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- با دستگیری پیر مرد 75 ساله راز دو سر بریده کشف شده در تهران برملا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- دنبال کردن یک رژیم غذایی متعادل و مغذی نه تنها موثرترین گام برای تقویت انرژی در تمام طول روز است، بلکه می تواند راهی برای جلوگیری از چین و چروک های صورت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- خودروی بی ام دبلیو X4 نخستین بار در سال 2014 در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد و طراحی آن برپایه برادر کوچکترش X3 است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- رواز شماره 7089 هواپیمایی کیش ایر که با یک فروند هواپیمای ام دی 80 تهران را به مقصد بندرعباس ترک کرده بود، دقایقی پس از برخاستن به دلیل نقص فنی در موتور به مبدا بازگشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار فصل خود به مصاف سیاه جامگان رفته که در نهایت مقابل شاگردان میثاقیان متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- "گوگل" در آزمایشی طرز تهیه یک کلوچه شکلاتی خوشمزه را به هوش مصنوعی رباتش یاد داد که به رایانه ها این امکان را می دهد که آن را به یکدیگر آموزش دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ مادر و جنین با اشاره به بهترین سن بارداری گفت: سن نقش موثری در بارداری پرخطر برای خانم ها دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مطالعات اخیر حاکی از آن است که استفاده از صابون های آنتی باکتریال در دوران بارداری باعث چاقی کودکان در سال های بعد و اختلال رشد آنها می شود!
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- "اوربیت کارت" که باریک ترین ردیاب بلوتوثی دنیاست، به شما کمک می کند تا کیف پول گمشده خود را بیابید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار فصل خود به مصاف سیاه جامگان رفته که در نهایت مقابل شاگردان میثاقیان متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- مخصوصی ،جراح عمومی گفت: کیسه صفرا عضوی کیسه ای شکل با هفت تا ده سانتی متر طول ظرفیت 30 تا 50 سی سی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اصلاحیه قانون مدنی ، کودکانی که والدین آنها با هم زندگی نمی کنند اعم از دختر و پسر ، تا سن 7 سالگی مادر نسبت به پدر در اولویت قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- کشورهای عربی در عرصه خودروسازی همواره مصرف کننده بوده اند اما حالا آنها هم خودرو تولید می کنند و یکی از آنها در امارات محصول شاخصی را برای تولید انبوه در نظر گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- یاد و خاطره شهید حججی پیش از آغاز بازی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان زنده نگه داشته و به این شهید مدافع حرم توسط دو تیم ادای احترام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- یک فوق تخصص گوارش یکی از اصلی ترین دلایل افزایش سنگ صفرا در میان جوانان را مصرف بیش از اندازه فست فود ها اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- شنیده می شود بازیکنان تیم دسته یکی ماشین سازی تبریز به دلیل عدم دریافت مطالباتشان، قصد دارند دست به اعتصاب بزنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- زعفران یکی از گیاهان معطر و خوش رنگ و در عین حال دارویی گرانقیمت است که انواع تقلبی آن در بازار موجود است و کمتر کسی هم می تواند به غیر اصل بودن آن پی ببرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- شرکت "اینتل" غول عرصه تراشه و پردازنده از جدیدترین تراشه 10 نانومتری خود رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- دفتر سخنگوی ناجا در خصوص پلمپ شعب موسسه اعتباری حافظ در استانهای کشور توضیحاتی را ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار فصل خود به مصاف سیاه جامگان رفته که در نهایت مقابل شاگردان میثاقیان متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار فصل خود به مصاف سیاه جامگان رفته که در نهایت مقابل شاگردان میثاقیان متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مقامات بهداشتی آمریکا نسبت به اتخاذ اقدامات احتیاطی بعد از شناسایی کک ها به عنوان عامل انتقال طاعون خیارکی، هشدار دادند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی "تویوتا" یک دستگاه جدید اختراع کرده که با تعبیه نامرئی در ستون های خودرو موجب فراهم شدن دید 360 درجه برای راننده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- پلیس استان فارس جزئیات قتل یک وکیل زن در این شهر را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- توت عنخ آمون یازدهمین فرعون مصر باستان بود که به عنوان نامدارترین پادشاه این کشور شناخته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرجام خواهی باشگاه رئال مادرید در مورد محرومیت فوق ستاره این تیم راه به جایی نبرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۶    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه انگلیسی با اشاره به تنش های مرزی بوجود آمده میان چین و هند عنوان داشت که دو کشور مجهز به تسلیحات اتمی خود را برای جنگ آماده می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدافع ملی پوش پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل سیاه جامگان موقع گرم کردن دچار آسیب دیدگی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره "توبه" به عنوان سوره ای جهت در امان ماندن از آتش سوزی می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- امام رضا (ع) می فرمایند: به شیعیان من بگو زیارت کردن من به اندازه هزار حج پاداش دارد و حج یکی از دستورات و سفارشات مؤکد دینی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- قاضی اصولی صفار اعلام کرد: مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس در مشهد از باب معاونت در اخلال در نظم عمومی و تاخیرات مکرر پرواز تفهمیم اتهام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اظهارات محققان انگلیسی، خواب فاکتور مهمی در حفظ سلامتی کودکان است؛ کمبود خواب شبانگاهی کودکان منجر به بروز دیابت نوع 2 در آنها می شود.