سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۹:۳۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 26 مرداد 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 مرداد 1396 میزان 2 مرداد 1396 میزان 3 مرداد 1396 میزان 4 مرداد 1396 میزان 5 مرداد 1396 میزان 6 مرداد 1396 میزان 7 مرداد 1396 میزان 8 مرداد 1396 میزان 9 مرداد 1396 میزان 10 مرداد 1396 میزان 11 مرداد 1396 میزان 12 مرداد 1396 میزان 13 مرداد 1396 میزان 14 مرداد 1396 میزان 15 مرداد 1396 میزان 16 مرداد 1396 میزان 17 مرداد 1396 میزان 18 مرداد 1396 میزان 19 مرداد 1396 میزان 20 مرداد 1396 میزان 21 مرداد 1396 میزان 22 مرداد 1396 میزان 23 مرداد 1396 میزان 24 مرداد 1396 میزان 25 مرداد 1396 میزان 26 مرداد 1396 میزان 27 مرداد 1396 میزان 28 مرداد 1396 میزان 29 مرداد 1396 میزان 30 مرداد 1396 میزان 31 مرداد 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفیر عربستان در اسلام آباد از تمایل کشورش برای سرمایه گذاری در کریدور اقتصادی چین-پاکستان و همچنین طرح توسعه بندر گوادر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- کلیپ تقدیمی به ساحت شهید محسن حججی با صدای حامد زمانی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ساعت 9 شب دوشنبه به وقت محلی با نظامیان و مردم آمریکا صحبت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- کمیته امنیت ملی پاکستان ضمن حمایت کامل از عادی سازی روابط با افغانستان اعلام کرد از مذاکرات صلح در این کشور پشتیبانی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک سناتور روس گفت: روسیه نشستی را با آمریکا، چین، فرانسه، انگلستان و آلمان برای حمایت از توافقنامه هسته ای ایران برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت خودروسازی از اتومبیل اس یو وی جدیدی رونمایی کرده که دارای سلول سوختی هیدروژنی است و حتی در سرمای 30- درجه سانتیگراد نیز حرکت می کند. این خودرو 2018 به بازار می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت پورشه یکی از قدیمی ترین خودرو های خود را که در سال 1964 تولید شده است را به حراج گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- آتشنشانان یونانی در کمال تعجب، یک بز را از فاصله هشت متری به زمین برگرداندند. این بز در اتفاقی عجیب، با شاخ هایش از سیم تلفن آویزان شده و بین زمین و آسمان معلق مانده بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- احد هوشمند قره باغ به عنوان رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف یک تن گوشت فاسد در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- نقشه های پالسار (ستاره های نوترونی) موجود در فضاپیمای وویجر، موقعیت زمین در کهکشان راه شیری را مشخص کرده و می تواند به موجودات فرازمینی (ET) برای یافتن سیاره ما کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- اولین دستگاه از سدان جدید جک J4 طی روزهای اخیر به کشور وارد شده و انتظار می رود در آینده نزدیک این خودرو روی خط تولید قرار بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- کشور یمن تقریباً دو سال است که با جنگی نابرابر و تحمیلی از سوی عربستان سعودی روبرو بوده که تمامی زیرساخت های آن را نابود و زندگی را بکام مردم تلخ کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدل های اولیه از فیات 500با تیراژی نزدیک به 4 میلیون بین سال های 1957 تا 1975 تولید شد که یکی ازخودرو های پرفروش در ایتالیا به شمار می رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی طی دو سال اخیر 16 بیمارستان و مرکز درمانی در نقاط مختلف کشور ساخته است و در توسعه مراکز درمانی همواره مناطق محروم در اولویت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مراسم گرامیداشت یاد شهید محسن حججی مدافع حرم اهل بیت (ع) با جضور جمعی از مقامات و فرماندهان لشکری و کشوری در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول الله (ص) تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک از کشف 7 کیلو و 900 گرم تریاک که در بسته های نوشابه جاساز شده بود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- مدیر عملیات حج از برنامه زمانبندی برای حضور زائران در رمی جمرات خبر داد و گفت: زائران ایرانی بر اساس زمابندی اعلام شده به مدیران و روحانیون کاروان ها عمل کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مردی که در تصویر می بینید، پس از استخدام نشدن در شرکت خودروسازی، یک کمپانی خودروی بزرگ تاسیس کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- برگزیدگان المپیاد بین االمللی علمی دانشجویی در دو رشته ریاضی و شیمی معرفی و تقدیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: واژه شهادت دراسارت باخون پاک شهیدمحسن حججی دگرباره بر آسمان نورانی ایران زمین نقشی ماندگار بست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- می گویند پدری بعد از 30 سال قرار است پسرش را در آغوش بگیرد سراغ پسر می روی، سنگ مزاری همچون دیگر شهدا دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- منادی از اطلاعیه اخیر وزارت علوم در رد تصمیم دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار با توجه به روند نسبتا مثبت معاملات در هفته پایانی مرداد ماه به رشد 162 واحدی بسنده کرد و در ارتفاع 81 هزار و 741 واحدی متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: عملیات درمانی و امدادرسانی به زائران در مناسک حج روند خوبی را در شهر های مدینه منوره و مکه مکرمه طی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل گرمای هوا، هیچ زائر ایرانی از جده با اتوبوس روباز به مکه مکرمه عزیمت نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- جاسم محمد الجاف -- وزیر مهاجرت و مهاجران عراقی -- اعلام کرد تاکنون بیش از دو میلیون آواره عراقی به محل سکونت اصلی خود در موصل و دیگر مناطق عراق که از سیطره گروه تروریستی داعش آزاد شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این بیانیه آمده است سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل می خواهد به وظایف خود درباره برقراری صلح و امنیت عمل کند و جنایات ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا را علیه مردم سوریه متوقف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۱:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر انگلیس عنوان کرد که کشورش در کنار اسپانیا علیه تروریسم ایستاده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جم جنوبی گفت: از هواداران تشکر می کنم , من در عمرم در هیچ جای کشور ندیده بودم. آنها ما را به بازی بازگرداندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: من به خاطر علی دایی به سایپا آمدم و اول فصل هم به او گفتم که چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی کنم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: در حال حاضر هفته چهارم لیگ سپری شده و نمی شود در مورد مدعی بودن صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: مهدی رحمتی روی من صد در صد خطا کرد و تصمیم داور کاملاً درست بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما به جای کمیت، کیفیت را در دستور کارمان قرار داده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در نیمه دوم ما با بازیکنان در رختکن صحبت کردیم و به جباری و هافبک های استقلال اجازه بازیسازی ندادیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: زمانی که شما از موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف استفاده نمی کنید، گل می خورید، این یک قانون نانوشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در جریان بازی اجازه ندادیم ذوب آهن به خواسته خود که گرفتن ضربات ایستگاهی است برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شاگردانم باید با تمرکز بیشتری بازی کنند و نباید به این راحتی کارت بگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در نیم فصل هم تیم ها بازیکنان خوب شان را به ما نمی دهند و باید بازیکن خوب خارجی بگیریم تا به ما کمک کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- 2 دیدار همزمان در هفته چهارم لیگ برتر به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در دیداری صمیمی با خانواده شهیدان اصغری ترکانی، با تجلیل از رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک دندانپزشک در رابطه با راهکار های طلایی برای نجات دندانی که از ریشه خارج شده است توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتبال ذوب آهن مقابل سپاهان با برتری شاگردان کرانچار به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- میزانی که سود شرکت به هر یک از سهامداران عادی اختصاص می یابد، سود هر سهم گفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- تماشاگران حاضر در ورزشگاه بدون توجه به ممنوع بودن استعمال دخانیات در استادیوم ها، مشغول سیگار کشیدن بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران امشب در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- مجموعه پوستر انیمیشن هالیوودی با نام "پونی کوچولوی من" توسط کمپانی دیزنی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده آمریکا در سازمان ملل چهارشنبه هفته آینده در وین، پایتخت اتریش با مقام های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران گفت وگو خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی از ورود یک ون به داخل جمعیت در بارسلونا اسپانیا خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- شبکه العربیه عربستان به تازگی انیمیشنی را از نحوه برخورد عربستان با هواپیماهای مسافربری قطری در حریم هوایی خود منتشر کرده که خشم کاربران اجتماعی را برانگیخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- منبع آگاهی در عراق خبر داد مصر و بحرین از رئیس جریان الصدر عراق خواسته اند به این دو کشور سفر کرده و با مقامات بحرینی و مصری دیدار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه در رابطه با چرایی گرایش برخی افراد به خوردن مواد عجیب و فاقد ارزش غذایی توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- به گفتۀ رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، توجه جدی نسبت به مشکلات بینایی، در سه دوره نوزادی، کودکی و بزرگسالی ضروری است. او درخصوص تشخیص این مشکل توضیح داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- در روز جمعه مورخ 20 /5/96 با تاخیرات طولانی مدت شرکت زاگرس مسافران مشهد_ نجف که عمدتا از اتباع عراق بودند به دلیل تاخیر و عدم پاسخگویی مسولین و مدیران این شرکت موجب اغتشاش در فردگاه و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال ذوب آهن مقابل سپاهان با نتیجه مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- 2 دیدار همزمان در هفته چهارم لیگ برتر به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- 2 دیدار همزمان در هفته چهارم لیگ برتر به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل نفت تهران با برتری شاگردان گل محمدی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان پیشین تیم های بارسلونا و منچستریونایتد در سن 35 سالگی به دوران بازیگری خود پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به سوره مبارکه "یونس" به عنوان سوره ای جهت درمان درد پهلو، درد پا و ساق می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- 2 بازیکن تیم نفت تهران که سابقه بازی برای تراکتورسازی را دارند، توسط هواداران تیم تبریزی تشویق شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی اقدامات این وزارتخانه در چارچوب شرع مقدس ، قانون و رعایت اخلاق اسلامی صورت می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت تیمش در تقابل با پیکان بازی هجومی از خود ارائه خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید انواع ابزار سلامت باید از 5 هزار تومان تا 179 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- فشارخون بالا خطر ابتلا به بیماری قلبی، سکته و حمله قلبی را افزایش می دهد. مدیریت فشارخون در بیماران مبتلا به دیابت بسیار اهمیت دارد زیرا افزایش فشارخون ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دودستگی میان هواداران استقلال در دقایق آخر بازی صورت گرفت و گروهی از آنها شعار منصوریان حیا کن، استقلال و رها کن سر دادند و تعدادی هم این کار را انجام نمی دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی از ورود یک ون به داخل جمعیت در بارسلونا اسپانیا خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیش نویس گزارشی از سازمان ملل متحد می گوید ائتلاف تحت رهبری عربستان با انجام حملات هوایی در یمن، مرتکب نقض فاحش حقوق کودکان شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- نقرس نوعی آرتریت دردناک است که با افزایش سطح اسیداوریک پدید می آید. با ساخته شدن اسیداوریک در بدن، کریستال های آن در مفاصل تشکیل و باعث ایجاد درد و التهاب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- پوشش؛ پنهان کردن، پوشاندن، مخفی نگاه داشتن و در نهایت لباس، همان چیزی است که تمامی این اوصاف را در خصوص آن چه که می خواهیم دیده نشود و یا پوشانده بماند نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- فیفا اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین فوتبالیست جهان در سال 2017 را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- دستیارهای سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در این تیم مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی آبادان گفت:طرح تشدید مبارزه با سرقت و پاکسازی مناطق جرم خیز در این شهرستان در حال اجرا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، مهاجم اروگوئه ای این تیم به مدت یک ماه نمی تواند آبی واناری ها را همراهی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- بادام هندی به حفظ تعادل موادمعدنی برای سلامت عمومی کمک می کند، زیرا سرشار از موادمعدنی به ویژه ماده معدنی مس است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رضا کیانیان امروز با پیوستن به کمپین برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم سوار بر دوچرخه در خیابان های تهران دیده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان به شاگردانش هشدار داد که نباید مقابل مردان ویسی مرتکب اشتباه شوند چون حریف تیمی فرصت طلب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فولاد خوزستان می گوید آب وهوای اهواز یکی از فاکتورهای اصلی مصدومیت بازیکنانش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده نرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که درست وسط یک جلسه کاری یا هنگام پیادهروی و خرید و گاهی هم حین خواب دردی کشنده و نفسبُر تمام وجودتان را دربر بگیرد تا جایی که حتی نفس کشیدن را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب اصلی آبی پوشان تهرانی برای دیدار با مردان علی دایی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- یکی از گل هایی که در خانه هرکدام از ایرانی ها و بخصوص کسانی که به گل و گیاه علاقه دارند، وجود دارد، گل زیبای دیفن باخیاست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری میزان- دبیر علمی شانزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران با بیان اینکه استفاده از دارو باید آخرین اقدام برای درمان اختلال خواب باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک رسانه آمریکایی از تلاش عربستان برای جلوگیری از یک گزارش سری درباره کشتار کودکان یمنی پرده برداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- اگرچه بهای معاملات نفت در ماه جاری میلادی، به طرز چشمگیری افزایش یافت؛ اما قیمت نفت هنوز برای رسیدن به بشکه ای 60 دلار تا پایان امسال، راه زیادی را پیش رو دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: برای گرفتن سه امتیاز بازی مقابل پرسپولیس به زمین رفته بودیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت اپل آیکون نقشه خود در سیستم عامل آی او اس را تغییر داد و محل شرکت اپل را جایگزین کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- زهر عقرب حاوی پروتئین هایی است که می تواند برای درمان بیماری های از جمله روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید)، بیماری های التهاب روده و بیماری اسکلروز متعدد استفاده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- به تازگی نوعروس کرد ایلامی به میزان عدد تاریخ تولدش کاشت 1372 اصله درخت را مهریه خود اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری عامل تیراندازی به سمت ماموران و اخلال در نظم و امنیت عمومی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون بسکتبال از پیگیری موضوع بی احترامی به سرود جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- باید بدانید به همان اندازه که کم آب خوردن خطرناک است، زیاده روی در نوشیدن آب هم سلامتی را به خطر می اندازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری میزان- کمپانی آمازون اعلام کرد که به تازگی برای ساخت فیلم "هیولاها حیوان هستند" با ریدلی اسکات به توافق رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری میزان- کوه سبلان در آذربایجان سر به فلک کشیده و مقدس ترین کوه ایران است.