جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۲:۲۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- ریاست جمهوری افغانستان 38 میلیون افغانی را برای هزینه سفرهای بازیکنان در رقابت های جام آسیایی به رهبری محمد ظاهر اغبر ، رئیس عمومی کمیته ملی المپیک افغانستان، اختصاص داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس بخش توسعه تجاری شرکت آمریکایی لاکهید مارتین اعلام کرد این شرکت به دنبال تبدیل هند به صادر کننده انحصاری جنگنده های اف 16 در جهان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان ضمن استقبال از حمایت کشورهای منطقه در برابر آمریکا گفت: مذاکرات دوجانبه با واشنگتن به حالت تعلیق درآمده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست اسبق آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا سیا گفت: سیاست ترامپ مبهم است و وی فراموش کرده که در حال حاضر این آمریکا است که به پاکستان نیاز دارد و اسلام آباد مانند گذشته نیازمند کمک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس طب سنتی گفت: در استفاده از توالت فرنگی روده کوچک و بزرگ در حالتی قرار می گیرند که دفع کامل و راحت صورت نمی گیرد در نتیجه این امر در دراز مدت موجب بیماری در کولون و روده می ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- قند خون بالا یا هایپرگلیسمی، زمانی اتفاق می افتد که گلوکز زیادی در جریان خون وجود داشته باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- مصرف بسیار زیاد قارچ موجب بوجود آمدن تغییراتی در بدن می شود که ممکن است برای سلامتی مضر باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- در جدیدترین گزارش بانک مرکزی از قیمت کالاهای اساسی خرده فروشی، قیمت یک گروه کالایی افزایش، 5 گروه کالایی کاهش یافت؛ در عین حال، 5 گروه کالایی ثبات نرخ را تجربه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، گفت: صادرات محصولات خام کشاورزی مثل خیار، هندوانه، گوجه فرنگی باید با گواهی بهداشت صورت گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- قند خون بالا و دیابت چیزی نیست که بتوان آن را کم اهمیت دانست و از کنار آن به سادگی عبور کرد. هیچ کس بدون علامت و در خفا به این بیماری دچار نمی شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- اگر شما هم جز عاشقان مصرف نمک، سیب زمینی سرخ شده و سایر مواد غذائی فرآوری شده هستید که در تولید آن میزان زیادی نمک مصرف می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، فرار یک داعشی انتحاری از داخل خودروی بمبگذاری شده، به دلیل ترس از کشته شدن به دست سربازان عراقی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش لبنان درپی شکست و فرار عناصر گروه تروریستی داعش در مناطق مرزی این کشور با سوریه مستقر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت سامسونگ که یکی از شرکت های پیشتاز در صنعت ساخت گوشی های هوشمند است، محصول جدیدی را روانه بازار کرده که می تواند نشانه ای بر پایان عمر لپ تاپ ها باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بابیان اینکه در حال حاضر بیمه یک ماهه شخص ثالث خودروهای صفرکیلومتر اجرایی نشده است، گفت: در قانون جدید بیمه شخص ثالث ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی دادگستری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه امروزه در بسیاری از نابسامانی ها در روابط زوجین شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یکی از مهم ترین عامل نقش آفرینی می کند گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: طرح نظارت بر پارکینگ های سطح شهر و ساماندهی پارکینگ های موتوری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل تیراندازی در اهواز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرماندار هندیجان از غرق شدن یک نوجوان 19 ساله در رودخانه زهره این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری لرستان گفت: باید مطالبات بخش خصوصی به طور جدی مورد توجه قرار گیرد و شرایطی فراهم شود که این واحد ها سر پای خود بایستند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی در روزهای پایانی هفته و مقارن با عید سعید قربان از شبکه های مختلف سیما پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیگر طنز کشورمان در برابر شهامت و صلابت شهید حججی سرتعظیم فرودآورد و گفت که در برابر این شهید هیچ است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- 5 کیلوگرم هروئین و 6 کیلوگرم شیشه امروز از سوداگران مرگ در محورهای بردسیر و فهرج کشف و ضبط شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دعای امام حسین(ع) در روز عرفه از مهم ترین اعمال این روز است که پس از نماز ظهر و عصر خوانده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- چشمه آبگرم مرتضی علی از جاذبه های گردشگری طبیعی شهرستان طبس است؛ این چشمه جوشان با دو نوع آب گرم و سرد در کنار هم در دل کویر یکی از پدیده های نادر در کشور میباشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور استان های رسانه ملی از برگزاری نخستین جشنواره ملی انیمیشن ایران در زمستان امسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- در آستانه روز عرفه و سالگرد شهادت شهید کاظمی و همراهانشان بر اثر سقوط هواپیما در ماموریت کاری به شهدای عرفه مشهور شدند، تصویری از پیامک شهید مشهور این روزها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- میشل عون -- رئیس جمهور لبنان -- اعلام کرد لبنان و ارتش این کشور بر تروریست ها پیروز شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- طرف اردنی بازگشت کادر سفارت رژیم صهیونیستی به امان را مشروط به محاکمه افسر قاتلی کرده که دو شهروند اردنی را در ساختمان وابسته به سفارت این رژیم به قتل رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- این حمله با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک عراق انجام شد و در جریان آن 6 موضع نظامی داعش توسط جنگنده های نیروی هوایی عراق منهدم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال لیورپول بزودی وضعیت جذب هافبک ملی پوش آرسنال را مشخص خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- کمپانی سامسونگ به زودی پرچم دار سری نوت را به بازار عرضه خواهد کرد. لابراتوار دیسپلی میت اعتقاد دارد که این محصول دارای بهترین صفحه نمایش حال حاضر جهان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه های پنج شنبه 9شهریور را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان مدتها پیش فرضیه ساخته بودند که سیاره غول پیکر و یخ زده "اورانوس" به دلیل فشار عظیمی که در جو آن وجود دارد، می تواند بستر بارانی از الماس باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در عملیات نیروهای عراقی علیه مواضع داعش در غرب عراق، ده ها تروریست داعش از جمله 2 سرکرده مهم این گروه تروریستی کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک کاوشگر ژاپنی موفق به کشف اکسیژن متعلق به زمین در ماه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر خبر شبکه المسیره وابسته به انصار الله یمن اعلام کرد که این شبکه هیچ خبری در خصوص حمله موشکی انصارالله به امارات عربی متحده منتشر نکرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- کسری بودجه، مفهومی که کمابیش با آن آشنایی دارید و یا این کلمه را در این اواخر بسیار شندیم، این اصطلاح اقتصادی زمانی که درآمدهای دولت کفاف هزینه هایش را ندهد رخ می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به انتقادات یک مقام عراقی درباره انتقال عناصر داعش از شرق لبنان به مرزهای عراق بر اساس توافق جرود واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رنو ساندرو در دو تیپ کلی معمولی و استپ وی عرضه می شود که در هر کدام به صورت دنده ای و اتوماتیک نیز قابل خرید هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه گفت تسلیحاتی که به سوریه ارسال شده به دست داعش افتاده و این سلاح ها روزی علیه کشورهایی تأمین کننده این تسلیحات استفاده می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرانسه روز چهارشنبه از احتمال رایزنی با اعضای 1+5 (برجام) برای رسیدن به یک توافق مکمل برجام که برنامه موشکی ایران را هم شامل می شود، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- "نیل مارشال" یکی از کارگردانان سریال مطرح بازی تاج و تخت پیش تولید نسخه جدیدی از فرانچایز فیلم سینمایی پسر جهنمی را را آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- اضطراب و نگرانی یکی از بزرگترین بلاهای زندگی انسانها بوده و هست و عوارض ناشی از آن در زندگی فردی و اجتماعی کاملاً محسوس است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- طی روزهای اخیر طوفان هاروی ایالت تگزاس آمریکا را درنوردیده و خسارات زیادی به این ایالت وارد کرده است اما گسترش اخبار مربوط به طوفان برای بسیاری از مردم آمریکا یادآور دروغ بزرگی است که ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- فشارهای عصبی باعث می شود تا راندمان کاری به مرور زمان تا حد زیادی کاهش پیدا کند و اثرات منفی عمیقی در روحیه افراد داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به انتقادات یک مقام عراقی درباره انتقال عناصر داعش از شرق لبنان به مرزهای عراق بر اساس توافق جرود واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمیسیون حقوق بشر افغانستان، حمله بر غیرنظامی ها و تأسیسات عمومی را یک عمل وحشیانه و غیرانسانی خوانده و اعلام کرد این حملات نقض صریح احکام دین مقدس اسلام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیا پژو 108 به عنوان کوچک ترین عضو خانواده شیرهای فرانسوی، دچار بیماری کراس اوور نمایی شده؟ ظاهراً این اپیدمی حتی به جان خودروهای جمع وجور شهری هم افتاده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به انتقادات یک مقام عراقی درباره انتقال عناصر داعش از شرق لبنان به مرزهای عراق بر اساس توافق جرود واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات نقص فنی یک هواپیما در فرودگاه مهرآباد را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای شایعه تغییر در لیست این تیم را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه صنعتی کالیفرنیا (کلتک) به تازگی موفق شده اند دو سیاره فراخورشیدی را شناسایی کنند که با توجه به ویژگی های شان به آنها "مشتری های گرم" گفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک پرتغالی باواریایی ها راهی بایرن مونیخ شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت دانش بنیان تازه تأسیس در آمریکا در ازای دریافت 8 هزار دلار، خون تازه و جوان به افراد بالای 35 سال تزریق می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۴    
خبرگزاری میزان- روزعرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره مندی هرچه بهتر از برکات الهی آماده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه الامام عربستان از نشست اخیر محمد بن سلمان ولی عهدی سعودی با حکما و علمای سعودی و درخواست وی از رجال دینی برای همکاری در تغییر نگرش به دین خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم بسکتبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی غرب آسیا بر اردن غلبه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری میزان- مطالعه محققان کالج امپریال لندن نشان می دهد شیر سینه حاوی نوعی قند موسوم به lacto-n-difucohexaose I است که در حدود نیمی از تمامی زنان دنیا تولید می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سوریه به هنگام استقبال از معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه بر اهمیت تلاش های ایران در مقابله با تروریسم تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید انواع شارژر موبایل و تبلت حداقل باید از مبلغ 45 هزار تومان به بالا هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۳    
خبرگزاری میزان- موها و روغن نارگیل همیشه مثل 2 دوست خوب بوده اند. پس چرا از روغن نارگیل برای درست کردن یک ماسک خوب برای تقویت و رشد موها استفاده نکنیم؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۳    
خبرگزاری میزان- "اپل واچ" با نسخه جدید سیستم عامل خود قادر به پیگیری تمام فعالیت های ورزشی از جمله بولینگ،بوکس، موج سواری و بسیاری دیگر از ورزش ها است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید گفت: پهنای باند فضاهای مجازی خارجی باید محدود و پهنای باند شبکه های داخلی باید افزایش یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۳    
خبرگزاری میزان- سردار سلیمانی که از ابتدای ظهور داعش در منطقه به کمک مردم سوریه و عراق شتافته توانسته با طراحی پیچیده ترین عملیات های نظامی ضربه سهمگینی را بر پیکره این گروه تروریستی وارد نماید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۳    
خبرگزاری میزان- فرستاده ویژه سازمان ملل اعلام کرد که خشونت ها در سوریه کاهش شدیدی داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۳    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز استقلال در غیاب سرمربی این تیم و با تأکید بر کارهای تاکتیکی دفاعی و تهاجمی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- در میان خودروهای کارکرده هاچبک در بازه قیمتی 40 تا 50 میلیون تومانی دو خودروی لیفان X50 و رنو ساندرو علاقه مندان خاص خود را دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- هشتم ذی الحجه روز ترویه است در این گزارش به اعمال و علت نامگذاری این روز می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه کمبریج از رویکرد جدیدی در بررسی و هدف قرار دادن تومورهای سرطانی بهره گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری میزان- یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد که ظهر چهارشنبه شهر ابوظبی امارات را هدف حمله موشکی قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- یگ قلاده پلنگ نر ایرانی، صبح امروز از لیسبون وارد باغ وحش ارم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- عکس دیده نشده از پدر حاج قاسم سلیمانی و خانه پدری وی واقع در یکی از روستاهای کرمان بهمراه وزیر بهداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه ایران اظهارات وزیر خارجه امارات درباره جمهوری اسلامی را نادرست و توهم آمیز خواند و با اشاره به سیاست های ماجراجویانه این کشور در منطقه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم استقلال تهران با پایان دوره مصدومیتش مجدداً می تواند برای این تیم به میدان برود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- طبق یافته اخیر محققان، ایبوپروفن با افزایش فشارخون در بیماران مبتلا به آرتروز روماتوئید و افزایش ریسک بیماری قلبی عروقی همراه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: نقش دندان ها در زیبایی چهره و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس و ارتباط موثر کلامی و اجتماعی با دیگران غیر قابل انکار است و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- ائتلاف آمریکا کاروان داعش را که براساس توافق با حزب الله قرار بود به شرق سوریه منتقل شود، هدف قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- حمله هوائی نیروهای آمریکائی به غیرنظامیان در شیندند هرات، حمله انتحاری در کابل، بخشودگی جرائم مالیاتی رسانه ها و درخواست 57 نهاد حقوق بشری برای تحقیق در باره جنگ یمن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با همتای کره جنوبی خود نشست مشترکی را برگزار خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروزه صنعتی شدن جهان، گازهای گلخانه ای، غذاهای فرآوری شده، آلودگی آب و همچنین هوایی که در آن تنفس می کنیم، دست به دست هم داده و رشد و نمو ویروس های کشنده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان می گوید این وزارتخانه در قبال فدراسیون ها نقش تدارکاتچی ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور از خانواده شهدای دولت و برگزیدگان دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس و کوله پشتی پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۹    
خبرگزاری میزان- یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد که ظهر چهارشنبه شهر ابوظبی امارات را هدف حمله موشکی قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۹    
خبرگزاری میزان- غده تیروئید مسئول کنترل متابولیسم و رشد است و هنگامی که شما دچار کمبود ید می شوید، عملکرد این غده دچار اختلال می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم بودن و کنار هم بودن، مهم ترین راز بازیکنان تیم ملی است و تلاش می کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
خبرگزاری میزان- معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه و هیات همراه امروز چهارشنبه با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
خبرگزاری میزان- رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: در دهه هشتاد ایران خودرو در کنار چند شرکت دیگر، یکی از بدهکارترین مجموعه ها به بنگاه ها و بانک های کشور بودند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- برنامه سفر کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به ابوظبی برای برگزاری دیدار برگشت مقابل الاهلی مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلف در دیدارهای لیگ دسته اول و جام حذفی آرای خود را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سازمان ملل در جریان سفر به نوار غزه ضمن بحرانی خواندن اوضاع این منطقه گفت که محاصره غزه باید هرچه سریعتر برداشته شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو گزارش بیرانوند خبرنگار اعزامی شبکه خبر به سوریه در خصوص تبادل یک اسیر و پیکر سه شهید با داعش هنوز انجام نشده و به مشکل خورده است، را مشاهده می کنید.