پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 آبان 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آبان 1396 میزان 2 آبان 1396 میزان 3 آبان 1396 میزان 4 آبان 1396 میزان 5 آبان 1396 میزان 6 آبان 1396 میزان 7 آبان 1396 میزان 8 آبان 1396 میزان 9 آبان 1396 میزان 10 آبان 1396 میزان 11 آبان 1396 میزان 12 آبان 1396 میزان 13 آبان 1396 میزان 14 آبان 1396 میزان 15 آبان 1396 میزان 16 آبان 1396 میزان 17 آبان 1396 میزان 18 آبان 1396 میزان 19 آبان 1396 میزان 20 آبان 1396 میزان 21 آبان 1396 میزان 22 آبان 1396 میزان 23 آبان 1396 میزان 24 آبان 1396 میزان 25 آبان 1396 میزان 26 آبان 1396 میزان 27 آبان 1396 میزان 28 آبان 1396 میزان 29 آبان 1396 میزان 30 آبان 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سال 2017 در حال تموم شدن است و در اوایل سال آینده شاهد معرفی و عرضه گوشی های هوشمند پرچم دار جدید خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- منابع دیپلماتیک روس اعلام کردند: دولت روسیه در حال بررسی موضوع خروج برخی تسلیحات ازجمله هواپیماها و بالگردهای خود از سوریه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- بانک های عزیزی و نرانس کاپیتال بانک افغانستان با طرف روسی برای گسترش روابط تجارتی و تسهیل تبادلات مالی بین دو کشور قرارداد امور بانکی برای انتقال پول امضا کردند و قرار است این روند با ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از آماده سازی جنگنده های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی برای شرکت در رزمایش نهاجا منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برابر برنامه ریزی های انجام شده مسئولیت اصلی ارائه خدمات به زائرین بر عهده شهرداری های شهر های کربلا و نجف است و شهرداری تهران نیز به شهرداری های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: وسایل نقلیه ای که در معابر عمومی مهران پارک شوند به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادستان اردبیل گفت: دو نفر آقا و خانم که در فضای مجازی فعالیت گسترده غیرقانونی، غیر شرعی و تبلیغ علیه دین داشتند در استان اردبیل دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- اگر اهل تند رانندگی کردن هستید و اگر در نزدیکی شما آپاراتی وجود دارد که مطمئن هستید در طولانی مدت باد نیتروژن خواهد داشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- دادگاه مبارزه با فساد پاکستان حکم بازداشت وزیر خزانه داری این کشور را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مادر 98 ساله ای به یک مرکز مراقبت از سالمندان در شهر لیورپول انگلیس نقل مکان کرد تا از تام، پسر 80 ساله اش مراقبت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماز شب به عنوان یکی از عبادات خالص اولیای خدا، انسان را به وادی معنویات نزدیکتر می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا رهبران طالبان را تحریم کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- یادواره شهید فهمیده و36 هزار دانش آموز شهید در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد و در این مراسم از تمبر شهدای دانش آموز رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان خبرهای مربوط به برگزاری انتخابات زودهنگام را رد کرد و گفت: انتخابات به موقع برگزار می شود
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در همه کشورهای جهان مراسمی به نام اعدام وجود دارد تا یک فرد گناهکار را به بخشی از سزای اعمال خود در این دنیا برسانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار یک میلیاردی سس گوجه فرنگی فاسد قاچاق در شهرستان پردیس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل زندان های استان زنجان از آزادی 222 زندانی جرایم غیرعمد در این استان خبر داد و گفت: میزان بدهی محکومین جرایم غیر عمد استان زنجان 160 میلیارد و 487 میلیون ریال است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- بوکسورهای راه یافته به فینال اوزان مختلف رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان ایران به میزبانی سنندج مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم جوانان میلان گفت: پالتا بازیکنی است که جوانان باید الگوی خود قرار دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- اولین محموله کمک های هند که از طریق بندر چابهار در ایران به افغانستان خواهد رسید، هند را ترک کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص عضویت اقلیت های دینی در شوراهای اسلامی شهر، گفت: بازگشت شورای نگهبان به اظهارنظر درباره قوانین مجلس بعد از گذشت فرصت تعیین شده باعث ایجاد اختلال می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- نزدیکترین فیلم به دستگاه حفاری 95 را تماشا کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که براساس آن، عرضه ایکس باکس وان X تاخیر خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئول خانه رباتیک هرات با اشاره به افزایش علاقه مندان به ساخت ربات در مدارس گفت: بزرگترین نمایشگاه رباتیک افغانستان در هرات با 530 ربات کوچک و بزرگ که ساخته دست دانش آموزان مدارس در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله و تجاوز وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه شامگاه دوشنبه به میزبانی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اسپیس ایکس امشب قصد دارد با استفاده از موشک قابل بازیابی فالکون 9 یک ماهواره خصوصی کره ای را به مدار زمین ببرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری الفرات عراق اعلام کرد در حادثه تصادف روز دوشنبه در جنوب حله مرکز استان بابل در جنوب بغداد 4 زائر ایرانی و یک شهروند عراقی جان باختند و 14 زائر ایرانی دیگر مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- باج افزار نوعی بدافزار جدیدی است که ابتدا فایل های سیستم های یک شخص، یک سازمان و یا یک مرکز تجاری را کدگذاری می کند و سپس از کاربران سیستم ها می خواهد برای رمزگشایی مجدد اطلاعات خود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان با کمک فناوری "واقعیت افزوده"(augmented reality) موفق به توسعه یک اپلیکیشن جدید شدند که چگونگی بهبود کیفیت هوای خانه توسط گیاهان را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- گییرمو دل تورو، فیلمساز سرشناس در جمع علاقمندانش حاضر شد. علاوه بر فیلمهای قدیمی کارگردان معروف مکزیکی، فیلم جدیدش شکل آب نیز در جشنواره لومیر به نمایش گذاشته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- آقای خاص می گوید تیمش اکنون نسبت به فصل گذشته بازی های بهتری را به نمایش می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دو بمب افکن هسته ای توپولوف 95 روسیه بر فراز دریای ژاپن و در نزدیکی مرزهای کره شمالی به پرواز در آمدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- Quattro یکی از نام های تجاری آئودی، زیر مجموعه های فولکس واگن است و به نشانگر دو دیفرانسیل بودن آن ها دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر چین در کابل گفت کشورش از افزایش فعالیت گروه های تروریستی در پاکستان نگران است زیرا مراکز امن تروریستی در این کشور نه تنها افغانستان بلکه کشورهای منطقه را نیز تهدید می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- دادستان اردبیل از کشف 50 کیلو هرویین در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- امام علی(علیه السلام) در این کلام کوتاه و بسیار پرمعنا اشاره به نکته ای می کند که مردم از آن غافلند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- طرح پیراهن تیم ملی فوتبال بلژیک برای جام جهانی 2018 روسیه که توسط آدیداس طراحی شده، لو رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان قم از بازداشت معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی استان قم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان در موسسه فناوری ماساچوست موفق به توسعه یک نرم افزار شدند که خودرو را بررسی کرده و ایرادهای آن را تشخیص می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- در دنیای امروز فناوری، تغییر صدا یکی از جذابترین ابزارها در گجت ها محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه چاپ پاکستان به نقل از مقامات این کشور گزارش داد که وزیر خارجه آمریکا در سفر به اسلام آباد به مقامات پاکستانی اطمینان داد که نقش هند در افغانستان تنها به مسائل اقتصادی در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- متاسفانه مسمومیت غذایی بسیار رایج است. در این مطلب به شما می گوییم بعد از پایان علائم مسمومیت غذایی چه بخورید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی سرخپوشان مرسی ساید معتقد است در مقطع کنونی تمامی تیم های لیگ برتری به غیر از منچسترسیتی مشکلاتی دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- چراغ های تزئینی در بازار با توجه به برند و نوع آن قیمت های مختلفی دارد که حداقل باید 49 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم روبین کازان در روزی که یک ساعت از حضور سردار آزمون بهره برد، برابر یوفا تن به شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رویای آگاهانه که به رویای صادقه هم معروف هستند در فرهنگ های مختلف همواره موجود بوده است و بسیاری از راهبان بودایی، معبران خواب در تاریخ و روانشناسان به بررسی این خواب ها پرداخته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- کوین اسپیسی بازیگر مشهور آمریکایی نیز به آزار جنسی متهم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- نقش خارجیان حامی مالی افغانستان در گسترش فساد ساختاری؛ تکرار خبر بی آذوقه ماندن نیروهای دولتی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تغییرات هورمونی و نوسانات آن میتواند یکی از علل مهم سردرد و میگرن باشد؛ بنابراین با مصرف مواد غذایی تازه و طبیعی، همچون میوهها و سبزیجات، سردردهای خود را کاهش دهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- جلسه روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه شامگاه دوشنبه به میزبانی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- متاسفانه در بیشتر مواقعی که افراد وزن کم می کنند میزان بافت عضلانی شان هنگام رسیدن به وزن ایده آل نسبت به زمانی که رژیم را تازه شروع کرده بودند کمتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرویس بهداشت ملی انگلستان و اینتل با همکاری یکدیگر و با استفاده از AI روشی کارآمدتر را برای تشخیص سرطان ابداع کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با بیان عملکرد اجرای طرح ضربتی وام ازدواج گفت: در پایان طرح بیش از نیم میلیون نفر از تسهیلات ازدواج بهره مند شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز از بازیکنان خواستم که با انگیزه و انضباط بالایی وارد بازی شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال پتروشیمی برد و مهرام و دانشگاه آزاد شکست خوردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیکان گفت: اگر قرار باشد به جای تیمی در آسیا شرکت کنیم مشکلی نداریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد مقررات داخلی خود در زمینه تحریم های مرتبط با تروریسم جهانی را اصلاح کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۷    
خبرگزاری میزان- مقاومت آنتی بیوتیکی یک مشکل رو به رشد در سرتاسر جهان است. عامل اصلی این مشکل مصرف بیش از حد و نادرست این دارو است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فنر نیز مانند بسیاری از لوازم نیاز به قالب دارد در این ویدئو مشاهده می کنید که فنر های قوی چگونه ساخته می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- مربی ایرلندی که جدایی اش از استقلال قطعی شده بود با حضور در تمرین این تیم با اعضا و بازیکنان خداحافظی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی گفت: شورای نگهبان فراتر از قانون هیچ اقدامی را انجام نمی دهد، بیگانگان نباید پا را از گلیم خودشان فراتر بگذارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم پدیده گفت: داوران باید کمی مدیریت کنند، داور دو بازی قبل ما، هشت کارت زرد به ما داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مصرف تخم مرغ یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها برای دریافت پروتئین مورد نیاز بدن محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی فولاد خوزستان به نشست خبری پیش از بازی با پدیده خراسان نرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- یافته های مطالعاتی جدید نشان می دهند افرادی که دوش آب سرد صبحگاهی را در برنامه روزانه خود قرار داده اند، به طور چشمگیری زودتر دوران نقاهت بیماری را پیشت سر می گذارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های آمریکا گزارش دادند که در پی اثبات اتهام تبانی برخی از نزدیکان رئیس جمهور کنونی با دولت روسیه در زمان انتخابات ریاست جمهوری 2016 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- اتحاد مبارزه با نارکو تروریسم آلمان در گزارشی ضمن تاکید بر نقش عربستان در تفرقه مذهبی در افغانستان اعلام کرد که اعضای تیم اشرف غنی با مافیای مواد مخدر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت طلا و سکه و بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- اکثر جمعیت زنبور ها ترجیح میدن به جای ساختن آشیانه های دسته جمعی، پناهگاه های انفرادی برای خودشون درست کنن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- بهترین پتنت کشور را استاد پژوهشکده علوم ندانپزشکی اختراع کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگر دریافت کننده وام، از پرداخت اقساط آن خودداری کند، تکلیف ضامن چیست؟ کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن کلیدی تیم فوتبال پیکان به دلیل مصدومیت چند هفته نمی تواند برای این تیم به میدان برود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- هشتمین روز از آبان ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان افشای پشت پرده اختلافات بازیگران و فیلمنامه نویسان سینمای ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت جهان پهلوان عباس زندی قهرمان اسبق جهان و المپیک را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر کسی به شخص دیگری برای هر امری وکالت بدهد، با مرگ فردی که وکالت را به دیگری داده(موکل) وکالت خود به خود باطل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور اجرای طرح توسعه و عمران غرب کشور در حوزه آب را اقدامی بزرگ توصیف کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1271 دلار و 70 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی گفت: شورای نگهبان فراتر از قانون هیچ اقدامی را انجام نمی دهد، بیگانگان نباید پا را از گلیم خودشان فراتر بگذارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- طبق قوانین موجود، نفقه در دوران عقد هم به زن تعلق می گیرد. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرار شده از اول هفته آینده کارگروهی درست و به سراغ طلبکاران برود و با آنها به توافق برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- در مرحله پنجم بخشودگی سود تسهیلات، بانک های عامل می توانند تا تاریخ 30 آبان نسبت به تسویه مطالبات پرونده های با مانده اصل بدهی تا سقف 100 میلیون تومان برای اولویت های اول و دوم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رسوایی جنسی اخیر نمایندگان پارلمان اروپا و پس از آن سوء استفاده 36 نماینده پارلمان انگلیس از مشاوران و کارکنان خود نشانگر یک پدیده همه گیر در بین سیاست مداران کشورهای اروپایی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفر یک هیئت بلند پایه دولت پاکستان به ریاست شاهد خاقان عباسی نخست وزیر پاکستان به لندن برای دیدار با نواز شریف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: ائمه اطهار چند صدسال قبل با توجه به آب و هوا و شرایط حاکم در آن زمان برای مردم توصیه هایی در زمینه طب داشتند اما این توصیه ها قابل تعمیم به زمان حال ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهلت نمایندگان ایران برای تکمیل و ارائه خود به کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ به منظور تایید و ارسال به AFC ، هشت روز دیگر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خطاب به بازیکنان تیم جوانان ایران گفت: توصیه ای را همیشه به بازیکنان تیم ملی هم دارم و آن هم این است که همه کار ها را با هم انجام بدهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیا همه محکومیت ها در برگه استعلام سوءِ پیشینه درج می شود؟ چه محکومیتهایی در استعلام سوءِ پیشینه بیان می گردد؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش ها پاسخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- اندر حکایت پاییز بی باران و برگزاری جشن های خارجی!، استقبال از آیفون های 16 میلیونی و ... را در بسته خبری با کاربران شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دوقلو های به هم چسبیده هندی دو ساله پس از 16 ساعت جراحی سخت، در نهایت از یکدیگر جدا شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، حرکات زیبا و خلاقانه مسی در مستطیل سبز فوتبالی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه اعلام کرد که برای تسویه با طلبکاران، جلسه گذاشته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: از 6200 دستگاه اتوبوسی که در تهران فعالیت می کند، 3500 دستگاه به سن فرسودگی رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- در معاملات امروز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال، با 4 سنت افزایش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 60 دلار و 40 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- یکی ، 2 مهاجم تیم فوتبال استقلال به زودی از این تیم جدا خواهند شد.