پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 1 آذر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آذر 1396 میزان 2 آذر 1396 میزان 3 آذر 1396 میزان 4 آذر 1396 میزان 5 آذر 1396 میزان 6 آذر 1396 میزان 7 آذر 1396 میزان 8 آذر 1396 میزان 9 آذر 1396 میزان 10 آذر 1396 میزان 11 آذر 1396 میزان 12 آذر 1396 میزان 13 آذر 1396 میزان 14 آذر 1396 میزان 15 آذر 1396 میزان 16 آذر 1396 میزان 17 آذر 1396 میزان 18 آذر 1396 میزان 19 آذر 1396 میزان 20 آذر 1396 میزان 21 آذر 1396 میزان 22 آذر 1396 میزان 23 آذر 1396 میزان 24 آذر 1396 میزان 25 آذر 1396 میزان 26 آذر 1396 میزان 27 آذر 1396 میزان 28 آذر 1396 میزان 29 آذر 1396 میزان 30 آذر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- در سال گذشته فوت بر اثر مسمومیت با گاز سیر صعودی داشت به طوری که از تعداد 12 نفر سال (94) به 30 نفر در سال 95 افزایش داشت از کل فوت شدگان 23 نفر مرد و ما بقی زن هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون طرح حفاظت از تالاب های ایران از تشکیل کمیته مشترک ایران و افغانستان برای احیاء تالاب هامون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سوغات جنگل 70 درصد از تولید خود را پشت سر گذاشت و بازیگران جدید به این مجموعه اضافه شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه مطبوعات باید مطالبه گر باشند گفت: مطبوعات نباید دنباله رو جناح های سیاسی باشند، تنها چیزی که باید ملاک قرار گیرد قانون است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته دفاعی سنای پاکستان گفت: آمریکایی ها در منطقه بسیار ضعیف شده و حتی قادر به کنترل افغانستان و بسیاری از کشورها نیستند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه صدور قرار های تامین کمتر شده است گفت: از دادستان و مسئولان دادگستری شهرستان ها می خواهیم بر صدور قرار های تامین نظارت کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- سازمان ملل خواستار حضور فعال زنان در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری سال 2018 افغانستان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- کنسرت وحید تاج با همراهی گروه مهربانی 26 آذرماه به نفع کودکان زلزله زده کرمانشاه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که فرماندهی نظامی ارتش آمریکا در افغانستان اعلام کرد که در حملات هوایی بر ولایت هلمند مراکز تولید مواد مخدر طالبان را از بین برده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- به اعتقاد کارشناس مسائل آمریکا، آمریکایی ها قصد دارند پروژه DDR را به دولت عراق تحمیل کنند تا این پروژه به دست بغداد اجرایی شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری لرستان از اقدام دستگاه قضایی در راستای توقف روند افزایش جرم در لرستان خبر داد و گفت: جرائم سرقت و ضرب و جرح عمدی در شش ماهه نخست امسال در لرستان کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- کاهش خطر ابتلا به سرطان، تقویت سیستم ایمنی، تنظیم ضربان قلب، کلسترول و فشار خون، سلامت کبد و افزایش عملکرد ذهن از مهمترین خواص کلم سفید است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی داراب از کشف یک تن و 315 کیلو مرغ فاسد و دستگیری یک نفر متخلف در آن شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازدهی شاخص کل فرابورس، به بیش از 16 درصد رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- هواپیمای تک موتوره امریکایی لحظاتی پس از پرواز در یکی از فرودگاه های اختصاصی ایالت فلوریدا ، به دلیل نقص فنی در فاصله چند متری از خودروهای عبوری سقوط کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ویزای تمام اعضای تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا صادر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری یک سارق، گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به 35 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مربیان کتاب خانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف امداد فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری به روستاهای زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت در چهارمین نشست مجمع کشور های صادر کننده گاز (GECF)، دقایقی پیش عازم بولیوی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- استاد دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانای آمریکا اخیرا در کتاب جدید خود اظهار داشت که خوردن چربی باعث چاقی نمی شود و افزایش وزن و چاقی به مصرف بیش از حد قند مرتبط است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از افتتاح سومین دوره کارآموزی قضائی در کرمان خبر داد و گفت: تعداد پذیرفته شدگان سومین دوره کارآموزی قضائی در کرمان 21 نفر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریسم هنوز خاتمه پیدا نکرده، گفت: ماجراهای جدیدی در راه است که لازمه مقابله با آن تقویت همکاری های امنیتی میان ایران و روسیه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مک گولدریک همچنین گفت هفت میلیون نفر از جمعیت 27 میلیون نفری یمن نیاز فوری به کمک های بشردوستانه دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در دیدار ولادیمیر پوتین گفت: برجام یک توافق چند جانبه و بین المللی است و اجرای کامل و تحکیم آن از سوی طرفین ضروری و به نفع همگان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت تویوتا از عرضه ی نسخه ای جدید از مدل هایلوس خبر داد و عنوان کرد، شروع فروش این خودرو از کشور تایلند خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران در حساب کاربری اش در توئیتر نوشت ایران، روسیه و ترکیه در حال تلاش برای رسیدن به صلحی منصفانه و پایدار در سوریه هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت "Gate Labs" یک قفل هوشمند برای منازل طراحی کرده که همه ویژگی های نمونه های قبل از خود را در بر گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- قبل از آنکه خودرو را به فروش برسانید باید چند کار مهم را انجام دهید تا خودرو در بهترین شکل ممکن خود باشد. این چند فعالیت کمک می کنند تا خودرو زودتر به فروش برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- روانشناسان نیروی زمینی ارتش به مناطق مختلف زلزله زده اعزام شدند
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم های چلسی و زسکا پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت نابودی داعش گفت: بر جهانیان آشکار است، این پیروزی بزرگ جبهه ی جهانی مقاومت اسلامی که به مدد الهی طلیعه پیروزی های بزرگتر امت اسلام علیه استکبار و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- خودروهای هر برندی دارای بوی مخصوصی در داخل کابین هستند اما برخی از بوهای غیرعادی هستند که هیچ راننده ای نباید آن ها را ندید بگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- هزینه های گمرکی وجوهی هستند که جهت بعضی از خدمات گمرکی مثل تخلیه ، بارگیری یا باربری ، صفافی یا بارچینی ، انبارداری ، آزمایشگاه ، کارشناسی کالا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ائتلاف سعودی در حالی خبر از بازگشایی بندر الحدیده و فرودگاه بین المللی صنعاء از روز پنجشنبه را می دهند که مدیر فرودگاه بین المللی صنعاء چهارشنبه شب اعلام کرد که تاکنون هیچ ابلاغیه ای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- امت پیغمبر بیست درصد مالشان برای پیغمبر است. خمس می دهند؟ امام کاظم فرمود: اگر کسی خمس ندهد، مبلغی که باید خمس بدهد را ندهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در نیمه نخست سال 2018 چین موشک های بالستیک بین قاره ای تولید می کند که دارای چند کلاهک هسته ای بوده و قادر به هدف قرار دادن هر نقطه ای در جهان خواهند بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در واکنش به حملات اخیر جنگنده های آمریکایی به ولایت هلمند و کشته شدن بیش از 10 غیرنظامی حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان با انتشار بیانیه ای از آمریکا خواسته است تا از کشتار مردم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- محمدجواد ظریف که همراه رئیس جمهور کشورمان برای شرکت در نشست سه جانبه سران کشورهای ترکیه، روسیه و ایران به سوچی سفر کرده است، در توییتی به تشریح اهداف برگزاری این نشست پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از وضعیت تأسف بار مسلمانان میانمار که به دلیل کشتار فجیع در زادگاهشان به کشور بنگلادش پناهنده شده اند، اظهار نگرانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- روسای جمهوری اسلامی ایران ، روسیه و ترکیه در بیانیه ای مشترک ، با تایید مجدد حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی سوریه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی از تحلیلگران محصولات اپل به نام "Ming Chi Kuo" مدعی شده که آیفون های 2018 دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت LTE به صورت همزمان هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی بانک سرمایه گفت: دیدارهای لیگ بازی های تدارکاتی مناسبی برای بانک سرمایه جهت حضور در جام باشگاه های جهان به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- قیمت هیتر در بازار با توجه به برند و مدل آن قیمت های مختلفی دارد که حداقل باید 50 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- "دیوید کاسیدی" بازیگر و خواننده هالیوودی بر اثر ابتلا به نارسایی کلیوی و آلزایمر در سن 67 سالگی چشم از جهان فرو بست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال کاله گفت: بازی بدی را انجام ندادیم اما مقهور قدرت زیاد بانک سرمایه شدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت حمل و نقل افغانستان اعلام کرده است که پس از این کامیون های پاکستانی حق ندارند که در داخل افغانستان عبور و مرور نمایند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نخستین جلسه شورای برنامه ریزی کشور به ریاست وزیر کشور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- هنگامی که پوست شما با دچار ضربه می شود، رگ های خونی زیر پوست شکننده شده و خون در زیر آنها جمع می شود. اما گاهی اوقات بدون ایجاد ضربه پوست شما دچار کبودی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- برخی بازیکنان در حالی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم های خود را همراهی می کنند که مدل موهای شان هم در کنار بازی های شان حسابی جلب توجه می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون اوّل رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت رویداد بین المللی تبریز 2018 پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی گفت: این رویداد فرصت مهمی است تا بتوانیم ضمن معرفی تبریز و جایگاه برجسته این شهر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- کنفرانس خبری اجلاس سران نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم شهرداری تبریز با پیروزی برابر شهرداری ارومیه در کتار بانک سرمایه تنها تیم های بدون شکست لیگ برتر والیبال باقی ماندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش نشان داد تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب بهره مندی از تفکر و فرهنگ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه شارلوای بلژیک به زلزله زدگان غرب کشورمان کمک نقدی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- متخصص پوست و مو گفت: پرعرقی یکی از مکانیسم های بدن برای مقابله با افزایش درجه حرارت بدن است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- تمرین فردا (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران در حساب کاربری اش در توئیتر نوشت ایران، روسیه و ترکیه در حال تلاش برای رسیدن به صلحی منصفانه و پایدار در سوریه هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- اینستاگرام چندی پیش قابلیت جدیدی به نام "لایو دونفره" را به بخش لایو استوری اضافه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک عراقی پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی تواند در بازی حساس مقابل پارس جنوبی تیمش را همراهی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در میان تمام تصورات غلط درباره انواع رژیم های غذایی، گیاه خواری نیز اگرچه مزایای زیادی برای سلامت شما دارد، اما از اطلاعات و باورهای غلط مصون نمانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- لایحه پیشنهادی احزاب اپوزیسیون مبنی بر حذف مجوز رهبری حزب برای افراد رد صلاحیت شده، توسط نمایندگان حزب نواز در پارلمان پاکستان که اکثریت را در اختیار دارند رد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم بانک سرمایه با پیروزی برابر کاله جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر والیبال را تثبیت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز دیگر رژیم صهیونیستی یک تهدید برای ما نیست، گفت: کوچک ترین خطا برای آنها آخرین خطاست و هر جنگ جدیدی به محو این رژیم از جغرافیای سیاسی عالم منجر خواهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم 2017 تکواندو از فردا آغاز و ایران با 9 نماینده در روز نخست به مصاف حریفان خود می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده تیپ 65 نیرو های ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش، گفت: به منظور تامین آرامش مردم و حفظ و حراست از اموال آن ها در مناطق زلزله زده، بلافاصله به موجب فرمان فرمانده نیروی زمینی ارتش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- کارت زرد مهاجم اروگوئه ای آبی واناری ها بخشیده شد و این بازیکن می تواند تیمش را در تقابل با والنسیا همراهی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۶    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در دیدار با اردوغان، توسعه همکاری های بانکی ایران و ترکیه بویژه در زمینه تجارت با پول ملّی دو کشور را در گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی مورد اشاره قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۶    
خبرگزاری میزان- کاویانی نژاد و میرزازاده به دیدار رده بندی رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در لهستان راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم حمایت آمریکایی ها از تروریست ها، ایران و ترکیه با همکاری روسیه توانستند لطمه جدی به داعش بزنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان با قبول استعفای طاهری حکم سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس را امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- اختلالات تیروئید یکی از دلایل پرمویی است. اما تیروئید عامل اصلی رشد مو نیست و پرمویی در خانم ها بیشتر به دلیل نژادی اتفاق می افتد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- پاکستان در پی گسترش روابط نظامی با چین یک نمایشگاه هوایی را در نزدیکی کویته مرکز ایالت بلوچستان برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- براساس تصاویر گرفته شده از هیوندایi20 جدید، تغییر در چراغ های عقب خودرو و بالاتر رفتن محل نصب پلاک به وضوح قابل مشاهده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تهدید داعش فرصتی ایجاد کرد تا مسلمانان جهان اسلام از عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، ایران و.. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- پوکی استخوان موجب نرم شدن استخوان ها و شکنندگی بیشتر آنها می شود و در زنان شیوع بیشتر ی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ایران، پیروزی بر گروه های تروریستی در سوریه و عراق را آغاز مبارزه و تلاشی سترگ برای ریشه کنی اشکال تبعیض ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان پیمان اکبری در هفته هشتم لیگ برتر والیبال بر رعد پدافند کاشان غلبه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- فیلیس جونز و ایرنه کرام خواهران دوقلو جشن تولد صد و یک سالگی خود را جشن گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- زمان برگزاری نشست خبری سرمربیان دو تیم فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال سارویه ساری می گوید تیمش تمرکز لازم را ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- ورزشگاه ثامن الائمه محل برگزاری دیدار تیم های پدیده مشهد و نفت تهران خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- اجلاس سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه بعد ازظهر چهارشنبه به وقت محلی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان در شهر سوچی روسیه آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- طرح بودجه ملی سال مالی 1397 با اکثریت آرای سناتورهای مجلس سنای افغانستان تایید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیام های جداگانه ای، پیروزی جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، اعترافات جاعل عناوین وزارت اطلاعات و دفتر مقام معظم رهبری پس از دستگیری را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون دبیر کل سازمان ملل با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در تمرین امروز (چهارشنبه) تمرین استقلال پژمان منتظری، مدافع مصدوم استقلال، در محل تمرین حاضر شد و دقایقی با شفر به صحبت پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت مسکن در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که این کشور روند تحویل سامانه موشکی اس-400 را از سال 2019 آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در پیامی آزاد سازی بوکمال و نابودی کامل گروهک تروریستی تکفیری داعش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران، نیروهای مسلح ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- اولین روز آذرماه 96 شاهد وقایع و رویدادهای مهمی در عرصه فرهنگ و هنر بود که از مهم ترین آنها می توان به 94 سالگی داریوش اسدزاده و سیرشدن وی از بازیگری اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- هفته هشتم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم سایپا آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیات عامل ایدرو با بیان اینکه تصمیم هیت مدیره بر تغییرمدیرعامل سایپا بوده است، گفت: باید به سمتی برویم که کیفیت و رضایت مردم را بدست آوریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- درخت کریسمس رسمی کاخ سفید روز دوشنبه 20 نوامبر به اتاق آبی کاخ سفید منتقل شد.