چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 7 آذر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آذر 1396 میزان 2 آذر 1396 میزان 3 آذر 1396 میزان 4 آذر 1396 میزان 5 آذر 1396 میزان 6 آذر 1396 میزان 7 آذر 1396 میزان 8 آذر 1396 میزان 9 آذر 1396 میزان 10 آذر 1396 میزان 11 آذر 1396 میزان 12 آذر 1396 میزان 13 آذر 1396 میزان 14 آذر 1396 میزان 15 آذر 1396 میزان 16 آذر 1396 میزان 17 آذر 1396 میزان 18 آذر 1396 میزان 19 آذر 1396 میزان 20 آذر 1396 میزان 21 آذر 1396 میزان 22 آذر 1396 میزان 23 آذر 1396 میزان 24 آذر 1396 میزان 25 آذر 1396 میزان 26 آذر 1396 میزان 27 آذر 1396 میزان 28 آذر 1396 میزان 29 آذر 1396 میزان 30 آذر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترافیک درمسیر آزاد راه تهران -کرج و کرج- قزوین نیمه سنگین گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون ریاست اجرایی دولت افغانستان در واکنش به انتقادات برخی رسانه های این کشور گفت: چطور است که نبرد آمریکا با داعش در عراق و سوریه خوب است اما نبرد افغان ها با داعش کار نادرستی تلقی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- خورشید شاه رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان با برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور مخالفت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- استاندار کرمانشاه درنامه ای به فرمانده کل ارتش مراتب قدردانی خود را از حضور به موقع و خدمت رسانی ارتش به زلزله زدگان این استان اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فروپاشی خلافت خود خوانده داعش بیان کرد: علت پیروزی جبهه مقاومت در سنت های الهی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- اخیرا یک نقاشی آبرنگ از دروازه قدیمی شهر وین کشف شده است که گفته می شد یکی از آثار آبرنگ منسوب به هیتلر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- پس از برپایی نظرسنجی مجازی برکناری مدیر کل میراث فرهنگی تهران به دلیل اهمال در نگهداری از بنا های تاریخی، میراث تهران فعالان میراث فرهنگی را غیر مستقیم تهدید به برخورد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک شیاطین سرخ گفت: با بازگشت مصدومان به تیم می توانیم در تمام رقابت ها برای کسب عنوان بجنگیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور افغانستان پس از 2 سال توقف، صدور جواز حمل سلاح را از سر گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی محمدحسین پورکاظمی را به عنوان مشاور خود در امور سنجش آموزش پزشکی منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- ورزشکاران معمولا پس از انجام یک تمرین یا ورزش سنگین به غذا خوردن می پردازند تا انرژی از دست رفته را دوباره به دست آورند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- نمایش "قطار سانست لیمیتد" به کارگردانی "فرانک حیدریان" در تماشاخانه ارغنون روی صحنه خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- کامبوچا دارای خواص سم زدایی، خواص آنتی اکسیدانی، افزایش قدرت ایمنی، سم زدایی از کلیه ها، بهبود عملکرد عروق، درمان کم خونی، درمان آسم و بهبود سیستم عصبی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رشد یک مرد 30 ساله چینی به علت یک بیماری از سن 2 سالگی متوقف شده است و موجب تغییر عجیب ظاهر وی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان اطلاعات نظامی هند روز سه شنبه در اخطاری اعلام کرد، چین با استفاده از نرم افزارها و گوشی های همراه خود می تواند از مقامات و نیروهای امنیتی هند جاسوسی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- طالبان در غرب افغانستان با انتشار بیانیه ای از اعضای این گروه خواست تا هرکجا که اعضای وابسته به داعش را دیدند، آن ها را هدف قرار دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جلسات مربوط به بودجه سال آینده از تداوم اختصاص وام 10 میلیونی ازدواج به جوانان در سال آینده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبر عوامی تحریک پاکستان اعلام کرد: دولت پاکستان در حادثه مادل تاون انسانیت را به قتل رساند و اینک زوال اقتدارش به دلیل همان قتل هاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- طلعت بیک مصادیق اف در نشست تحلیل زمینه های حضور و فعالیت تروریسم تکفیری در آسیای مرکزی و افغانستان در دانشگاه فردوسی مشهد افزود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: برخی افراد با انتشار تصاویر دلخراش به دنبال کلاهبرداری در قالب کمک به زلزله زده ها هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور پیشین افغانستان از پاکستان و آمریکا به عنوان دو عامل خارجی تعیین کننده در وضعیت کنونی افغانستان نام برد که مانع برقراری صلح در این کشور هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر حسین رحیمی را به عنوان مشاور خود و رئیس شورای سنجش آموزش پزشکی منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در اتفاقی نادر، دختر 12 ساله فسایی آنچه را در ذهن مادرش می گذرد، می خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد از مسقف شدن درگاه های کاخ اختصاصی این سایت جهانی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد گفت: 21 درصد پرونده های ورودی دادگستری شهرستان یزد در 8 ماه نخست سال جاری را پرونده های رانندگی بدون گواهینامه تشکیل می دهد که باید برای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در آخرین گرند اسلم سال 2017 با 3 بازیکن عازم توکیو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده سابق پارلمان کانادا، دولت های کنونی و سابق این کشور را به سهل انگاری در رسیدگی به گزارش های شکنجه اسرای جنگی در افغانستان متهم کرد و خواستار تحقیق دادگاه لاهه درباره جنایات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- شلغم ماده غذایی مخصوص فصول سرد است که خواص زیادی، چون درمان کم خونی فقر آهن و پیگیری از بروز انواع سکته ها دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: یکی از رسالت های مهم رسانه، آگاه سازی، نشر اخبار صحیح و آگاهی به مردم در مسائل مرتبط با عدالت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- در هفت ماهه نخست سال جاری 244 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 227 نفر بود 7.5 درصد افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- با ویترین ها سارقان را وسوسه نکنید در این ویدئو گزارش خبرنگار صداوسیما و مصاحبه با باند سارقان ویترین های میلیونی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کمیته حقوق بشر پاکستان از ربوده شدن بی دلیل هزاران نفر در پاکستان و عدم اطلاع به خانواده های آنان ابراز نگرانی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- آمار نشان می دهد دستمزد ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بیش از هزار فوتبالیست در سراسر جهان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تظاهرکنندگان به لایحه اصلاح مالیات های دولت در مقابل کمیته ای در مجلس سنا تجمع کردند که قرار بود درباره این لایحه در آمریکا رای گیری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه های چهارشنبه 8 آذر را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرانجام نسخه قرمز رنگ گوشی هوشمند Galaxy S8 سامسونگ نیز عرضه و در دسترس کاربران قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در هفته های گذشته خبرهای زیادی در مورد گوشی های میان رده سری A سامسونگ منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- آژانس فضایی اروپا تصویری از یک کهکشان منتشر کرده است که به صورت یک مار دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- شیوه سنتی و پرعارضه شیمی درمانی درآینده نه چندان دور جای خود را به ربات های دارو رسان می دهد که به سرعت تومورهای سرطانی را از بین می برند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت اچ تی سی سرانجام گوشی HTC U11 را به اندروید 8 اورئو آپدیت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دوران تعمیرات رایج و سنتی خودرو، کم کم به پایان نزدیک می شود و چیزی نمانده جای خود را به روش های دیگر بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس گزارش موسسه آمریکایی بلومبرگ، تسلا برای تولید خودروهای برقی خود ثانیه ای 8 هزار دلار یا به عبارتی دیگر ساعتی 480 هزار دلار هزینه می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تنزیل روشی است برای تخمین ارزش حال یا ارزش فعلی جریان وجوه نقدی، که در زمان بندی مشخصی در آینده قابل دریافت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- همان موقع مرگ، آخر سال او محسوب می شود و باید خمس درآمد آن سال پرداخت شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا ناجا گفت: تعارضات قوانین داخلی یکی از مشکلات پیگیری بین المللی جرایم سایبری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: افزایش حداقل حقوق و اجرای طرح پلکانی یکی از سیاست های موفق دولت در سال های اخیر بوده و در سال 97 نیز ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- با پیشنهاد مرکز ارتباطات و امور بین الملل و موافقت شهردار تهران، تمام شکایت های دوره پیشین مدیریت شهری تهران از برخی اصحاب رسانه باز پس گرفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- چیزی که ما تاکنون نمی دانستیم این است که سامسونگ ممکن است در پرچمدار بعدی خود از یک اسکنر اثر انگشت کاملاً جدید استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا در ادامه سیاست های مداخله جویانه آمریکا در امور داخلی دیگر کشورها مدعی شد که بشار اسد نباید در آینده سوریه نقشی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- پیام صادقیان در بازی برابر مالاتیا اسپور دو پاس گل داد و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان در نشست اقتصادی فعالان اقتصادی ایران و ارمنستان گفت: ظرفیت ها و امکانات روابط تهران و ایروان بسیار است و باید از آن برای توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی استفاده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- ممکن است باکتری های زنده ای که بیرون از "ایستگاه فضایی بین المللی" (ISS) کشف شده اند، بر اساس گفته یک فضانورد ، فرازمینی باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی فوتبال تایید کرد که سرمربی تیم ملی کشورمان در مراسم قرعه کشی جام جهانی حضور پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- فصل هشتم از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مراجع صالح رسیدگی به جرم قاچاق می پردازد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تایم لپس فوق العاده زیبا از کهکشان راه شیری را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- جدیدترین تصاویر از "پایان خوش" فیلم جدید "میشائیل هانکه" کارگردان برنده نخل طلای کن از سوی سازندگان این اثر منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک روانشناس اجتماعی در رابطه با راهکار های کاهش استرس و اضطراب توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت:یکی از کارکنان انتظامی شهرستان سروستان در حین اجرای عملیات دستگیری شرور مسلح به حمل و نگهداری سلاح مجاز و غیرمجاز به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- آی دی کارت خبرنگاران برای پوشش قرعه کشی جام جهانی روسیه تحویل داده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو در جلسه کمیسیون متبوعش با حضور نجفی خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده پایان این هفته عملیات عمرانی این ساختمان آغاز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر هربار که از بیماری ایدز صحبت می شود مدام نگرانید که این بیماری چه علائم و نشانه هایی دارد لابد اطلاعات کمی درباره آن دارید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به افت شدید دما، بارش برف و باران و یخ زدگی معابر در این استان طی هفته آینده هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- منابع غیر رسمی اعلام کردند متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز پسر پادشاه پیشین عربستان و وزیر گارد ملی پیشین این کشور از زندان آزاد شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- داشتن قلب سالم و قوی لازمه سلامت کل بدن است، اما علاوه بر آن باید مطمئن باشید که سرتاسر اجزا دستگاه گردش خونتان از جمله رگها و شریانهای قلب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- شهر مسکو در کمتر از سه روز مانده به قرعه کشی جام جهای کاملا تحت تاثیر این مراسم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وجود توده لزوما به معنای ابتلا به سرطان نیست، ولی اولین چیزی که به ذهن خطور می کند این است که آیا پیدا شدن این توده ممکن است ناشی از سرطان باشد؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در کانال شخصی تلگرامش با مجری قرعه کشی جام جهانی شوخی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- کلسیم احتمالا به واسطه توانایی خود در پیشگیری از پوکی استخوان شهرت دارد، اما این ماده معدنی فوایدی فراتر از تقویت استخوان ها و دندان ها ارائه می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مهم ترین دیدار رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور با برتری پارس جنوبی مقابل دانشگاه آزاد همراه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری دزد یک باب مغازه عتیقه فروشی و کشف نزدیک به سه میلیارد ریال اموال دزدی از مخفیگاه متهم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از توزیع اقلام یکماهه غذایی در بین 40 هزار خانوار زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- پاها معمولا بنیان و اساس کل بدن هستند و می توانند به ما کمک کنند کیلومترها پیاده روی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست جدید فدراسیون بسکتبال گفت: وظیفه دارم با حفظ آرامش در این رشته ورزشی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان بسکتبال، شرایط برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف را مهیا کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- حدادی تا چند روز آینده به همراه ایگور مزگوف، ماساژور و فیزیوتراپ روسی برای تمرینات راهی کیش می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک فوق تخصص مغز و اعصاب در مورد تنگی کانال نخاع و علائم آن توضیحاتی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم افزایش توانایی های نیروی دریایی در تجهیزات و توان رزمی و لزوم استفاده از امکانات بخشهای مختلف نظام در برطرف کردن کمبودها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- زمان نشست خبری پیش از بازی سرمربیان تیم های فوتبال پیکان و استقلال اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری فرانسوی رویترز، برترین تصاویر خبری سال 2017، که توسط عکاسان این خبرگزاری به ثبت رسیده را در معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تداوم فعالیت کمیته تحقیق درباره اجساد دفن شده بدون گواهی فوت در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه روسیه می گوید که مسکو معتقد است توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 در معرض خطر فروپاشی قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- اخباری درباره احتمال ممنوعیت استفاده از تلفن همراه شخصی کارکنان دولت آمریکا در داخل ساختمان کاخ سفید منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- درد یکی از علائمی است که در بیشتر بیماری ها دیده می شود و در سندرم های مختلفی وجود دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- قیمت سکه بهار آزادی بدون تغییر قیمت نسبت به روز یکشنبه همچنان در قیمت یک میلیون و 352 هزار تومان معامله می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- چرخ و فلک ها یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری هر منطقه به شمار می روند که تاکنون چرخ و فلک های زیادی در جهان به دلیل ارتفاع بلندشان شهرت یافته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مطالعه جدید نشان می دهد میزان پایین فسفات در خون، سلامت قلب و عروق را در معرض خطر شدید قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم افزایش توانایی های نیروی دریایی در تجهیزات و توان رزمی و لزوم استفاده از امکانات بخشهای مختلف نظام در برطرف کردن کمبودها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از ما عادت داریم همیشه و همه جا از گوشیمان استفاده کنیم و از اراده قوی برای ترک این عادت برخوردار نیستیم، اما شاید یک اختراع تازه بتواند در این وضعیت تغییری ایجاد کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع از آماده شدن تانک کرار برای تحویل به نیروهای مسلح خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- موریسی خواننده مشهور انگلیسی در جدیدترین مصاحبه اش گفت که اگر بتواند، به خاطر بشریت ترامپ را می کشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از هکرهای جوان عراقی هفته گذشته به حساب های پیام رسانی داعش و هواداران این گروه نفوذ کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- با وجود تشکیل هیئت واحد مخالفان سوری برای این دور از مذاکرات ژنو، اختلافات بین آنها، بخصوص در مورد سرنوشت "بشار اسد" ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک جوان در نزاع دسته جمعی در خانه مجردی مجتمع خورشید پیشوا به قتل رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سکونتگاه تاریخی دوره اشکانی به مساحت 50 هکتار در هرمزگان کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی "وقتی برگشتم" بسته شد و این فیلم از صبح چهارشنبه 8 آذرماه در گروه کورش اکران می شود و فیلم "آذر" نیز از صبح چهارشنبه در گروه آزاد به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید خیریه عمل برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان حقوق بشر مؤسسه حقوق و دموکراسی بحرین با انتشار بیانیه ای از وخامت حال آیت الله شیخ عیسی قاسم خبر داد.