پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 10 بهمن 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 1 بهمن 1396 میزان 2 بهمن 1396 میزان 3 بهمن 1396 میزان 4 بهمن 1396 میزان 5 بهمن 1396 میزان 6 بهمن 1396 میزان 7 بهمن 1396 میزان 8 بهمن 1396 میزان 9 بهمن 1396 میزان 10 بهمن 1396 میزان 11 بهمن 1396 میزان 12 بهمن 1396 میزان 13 بهمن 1396 میزان 14 بهمن 1396 میزان 15 بهمن 1396 میزان 16 بهمن 1396 میزان 17 بهمن 1396 میزان 18 بهمن 1396 میزان 19 بهمن 1396 میزان 20 بهمن 1396 میزان 21 بهمن 1396 میزان 22 بهمن 1396 میزان 23 بهمن 1396 میزان 24 بهمن 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 26 بهمن 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
خبرگزاری میزان- بر اساس یک گزارش بین المللی ، هند در میان 112 کشور جهان، پس از آفریقای جنوبی دومین کشور ارزان قیمت جهان برای زندگی محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار خودرو امشب به معرفی ارزانترین شاسی بلندهای بازار ایران می پردازیم و مقایسه ای بین قیمت پراید دست دوم و خودروهای دیگر در بازار جهانی خواهیم داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس بخش حقوق بشر سازمان ملل اظهار داشت که طالبان و داعش عمدا غیر نظامیان را در افغانستان هدف حملات خود قرار می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سفیر اسلام آباد در واشنگتن ضمن تاکید بر عدم وجود راه حل نظامی در افغانستان گفت: آمریکا صرفا دنبال عملیات نظامی در افغانستان است و این سیاست باعث نگرانی ما شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- رویترز در گزارشی نوشت: وزارت دفاع آمریکا جلوی انتشار گزارش آماری جنگ افغانستان را گرفته است
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس بخش اروپای موسسه حسابرسی "پرایس واتر هاوس کوپرز" تحریم های اروپا علیه روسیه را مورد انتقاد شدید قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: هر ماه دو و نیم میلیون کارت هوشمند ملی صادر می شود و در حال حاضر این کارت تا یک ماه بعد از تکمیل مراحل ثبت نام صادر می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال 17 اسفند در ساری برگزار می شود
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- نشست هم اندیشی وزیر کشور با بانوان فعال در عرصه اقتصادی عصر امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- شهید یدالله کلهر، فرمانده شناخته شده ای است که نیاز به معرفی ندارد و به طور معمول در بین آنهایی که دفاع مقدس را درک کرده اند، کمتر کسی است که این شهید را نشناسد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص طب سالمندان گفت: در صورتی که استرس و اضطراب در دوران سالمندی تداوم پیدا کند و مقدار آن زیاد شود می تواند سالمندان را فرسوده و آسیب پذیر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: حوزه بیمه هزینه دارد فقط فرمایش نکنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- بانوی تازه مسلمان دانمارکی از دلدادگی اش به ریحانة النبی(ع) می گوید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- چربی هایی که روی پهلو های تان سوار شده و روی شکم بزرگ تان سنگینی می کنند، می توانند در اوج خوشبختی، غمی را گوشه دلتان جا دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت تجارت الکترونیک علی بابا در توافقی با مسئولان محلی کوالالامپور به دنبال حل معضل ترافیک این شهر با بهره گیری از هوش مصنوعی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مادر بارداری که به مرکز بهداشت پیر کوه از توابع دیلمان مراجعه کرده بود توسط اورژانس 115 گیلان نجات یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- بیش از دو ماه از فاجعه زلزله کرمانشاه می گذرد؛ این روزها برای مردم کرمانشاه لبریز از غم و رنج از دست دادن عزیزان شان است و در تلاش برای بازگشت مجدد به زندگی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش در مورد جلوگیری از حضور دانش آموزان در مزار شهدا، بشدت انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب 4 گیاه دارویی مفید برای داشتن روحیه شاداب را معرفی می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، بارگاه منور رضوی رخت عزا بر تن کرد و صحن و سرای این حرم قدسی مملو از زائران عزادار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان سیا در گفت وگو با شبکه خبری بی. بی. سی با تکرار اتهامات همیشگی علیه ایران، گفت آمریکا هر کجا بتواند به ایران فشار می آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به نقل قولی که درباره به اوج رسیدن آنفولانزا در ده استان کشور مطرح شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است برگزاری بازی در روز آخر بازار زمستانی صحیح نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مقامات پاکستانی و ایرانی در منطقه مرزی تفتان با یکدیگر دیدار و درباره تأمین امنیت مرزهای مشترک و همچنین مبارزه با تروریسم تبادل نظر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معان اول رییس جمهور گفت: مردم استان گیلان همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و دولت تدبیر و امید از هیچ اقدامی در جهت توسعه و رونق استان گیلان دریغ نخواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سهام کنترلی، حداقل میزان سهام مورد نیاز برای آن که دارنده آن قادر به تعیین اکثریت اعضاء هیات مدیره شرکت باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار تلگرامی امشب مطالب عجیبی از وضعیت مرزبانان در مرز ترکیه و بازپس گیری شمشیر نادرشاه از سارقان می خوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: برگزاری مراسم روضه برای حضرت زهرا(س) نمونه برپایی مجلس برای بزرگان خدا و گفتن معارف آن ها به عنوان تعظیم شعائر الهی و مودت و محبت حضرت یک تکلیف الهی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیرو دستور قضایی قاضی بخشی محبی معاون دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم یک کارگاه غیرمجاز تولید ذغال درخیابان طالقانی مشهد توسط یگان حفاظت منابع طبیعی پلمپ شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نشست بین المللی سوچی موسوم به کنگره گفت وگوی ملی سوریه در بیانیه پایانی خود بر حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه و حفظ ارتش این کشور تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- علی رغم وعده های مسئولان برای عرضه تخم مرغ با قیمت 12 هزار و 600 تومان اما، تخم مرغ همچنان با قیمت هر شانه 15 هزار تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی، نسخه ای آموزشی از مفهوم و کارکرد موارد مرتبط با انرژی هسته ای را در قالب فایلی کم حجم با زبانی ساده و همه فهم با عنوان درباره انرژی ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- صندوق کودکان سازمان ملل متحد به تازگی در گزارشی نسبت به برخی از پیامدهای تحریم های یک جانبه آمریکا و دیگر کشورهای جهان علیه کره شمالی هشدار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال خبر داد هافبک جوان این تیم که از بامداد دوشنبه به علت تصادف در بیمارستان بستری است، به هوش آمده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- احتمال دارد مکان برگزاری دیدار فینال جام حذفی دستخوش تغییر شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دیدار با خالد قدومی نماینده جنبش حماس گفت:نقش حماس و گروه های جهادی در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی تاریخی است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم فوتبال استقلال در آبادان بازیکنان تیم محبوب خود را در فرودگاه این شهر بدرقه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس درامور بین الملل با بیان اینکه همکاری ایران و روسیه در قبال سوریه تاثیر زیادی برروند مبارزه با تروریسم در منطقه داشته است ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مطابق ماده 100 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دادخواست اعاده دادرسی با رعایت مواد مربوط به دادخواست ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- 22 فیلم از 22 کارگردان در سبک های مختلف امسال در جشنواره فیلم فجر اکران خواهند شد و خبرگزاری میزان به همین مناسبت به رونمایی و معرفی پوستر این آثار در غالب چندین گزارش خواهد پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از سرمربی آیزوال هند یک سبک جدید یاد گرفتم که با ترکیب 10 - 1 بازی کنم!
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال العین امارات با غلبه بر نماینده بحرین حریف استقلال در گروه D لیگ قهرمانان آسیا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- با قهرمانی بیمه رازی پرونده رقابت های لیگ برتر وزنه برداری بسته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی آیزوال هند با وجود ناکامی تیمش در رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد شاگردانش برابر ذوب آهن تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تاثیر سوابق تحصیلی در قبولی کنکور گفت: شورای سنجش و پذیرش آمادگی این کار را دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف بیش از 458 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان رودان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهور در بخشنامه ای انجام ثبت سفارش بدون انتقال ارز برای واردات از کشور های چین، هند، کره و ترکیه را ممنوع اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا از گروه مان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازگشایی تمام محور های اصلی مسدود،لغو 200 پرواز و سرگردانی مسافران در فرودگاه های مهرآباد وامام،طرح ترافیک جدید به نفع سرمایه داران است و... را در بسته اخبار پربازدید رسانه ها بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- مشاور ارشد بین الملل فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص حکم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی تیم های ایرانی و عربستانی در زمینی بی طرف داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیوان محاسبات کشور در بیانیه ای ضمن ارائه توضیحاتی به مردم درباره گزارش تفریغ بودجه سال 1395 کل کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- ذوب آهن با برتری برابر آیزوال هند جواز حضور در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سوشا بد جایی و بد زمانی اشتباه کرد و روی گل اولی که خوردیم مقصر بود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم چند فصل اخیر بوروسیا دورتموند وارد محل تمرین توپچی های لندن شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- در بسته اخبار حوادث امشب خبرهایی از به دام افتادن زن خیانتکار در تله شوهر، رهایی 2 نوجوان ایرانی از دست گروگان گیرها در ترکیه و مرگ زن میانسال با لقمه نان میخوانیم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- امروز اخبار متنوعی در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان منتشر شد؛ از ابراز تأسف عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی از کشتار مردم بی گناه در حوادث تروریستی اخیر افغانستان تا اتمام حجت رئیس کمیسیون ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: نمی شود گفت قهرمانی تیم فوتبال استقلال در جام حذفی قطعی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور اندونزی در دیدار با معاون دوم اشرف غنی گفت: اندونزی با 260 میلیون جمعیت که بزرگترین کشور مسلمان در جهان است و 78 درصد جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می دهند ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: ورزشگاه امروز آنقدر جای خالی نداشت که جای خالی به آنها بدهیم. تماشاگران آبادانی ورزشگاه را پُر کردند و تماشاگران استقلال باید زودتر می آمدند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که از آبادان به فوتبال معرفی شدم اما باید بهترین بازی ام را برای استقلال به نمایش بگذارم.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز دهم بهمن ماه رویدادهای مهمی به وقوع پیوسته که از مهم ترین آنها می توان به طرح آمریکا برای تحریم ترکیه و آغاز به کار مذاکرات صلح سوریه در سوچی اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت و معاون وزیر آموزش و علوم جمهوری ارمنستان طی نشست مشترکی درخصوص همکاری دو کشور در زمینه آموزش علوم پزشکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال از مردم خواست تا برای مهدی قائدی دعا کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دهمین روز از بهمن ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به نشست خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- برگزاری نشست نخبگانی فناوری اطلاعات قوه قضاییه در دانشگاه امیر کبیر، استقبال مردم از طرح عدالت الکترونیکی در قوه قضاییه، اعتراض بازیگران و نویسندگان به صادرات اسلحه انگلیسی ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- این مطلب خوراکی هایی را معرفی میکند که با خوردن آن ها کالری و چربی بیش از حد وارد بدن می شود و باعث تجمع چربی در ناحیه شکمی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- همه ما فکر می کنیم بدنمان را خیلی خوب می شناسیم. می دانیم که چطور کار می کند و چه تغییرات و فرآیندهایی در هر ثانیه از روز در آن اتفاق می افتد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- همچنین بخش مصارف هدفمندی 44 هزار میلیارد در نظر گرفته شده که 30 هزار میلیارد تومان آن به یارانه نقدی خانوار اختصاص یافته و با این احتساب بالغ بر 55 میلیون نفر می توانند از این محل ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال ذوب آهن در نیمه نخست برابر حریف هندی خود به تساوی رضایت داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کی روش باید بابت حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی خوشحال باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری از ماجرای تعارف چای به رهبر معظم انقلاب توسط همسر شهید سید علی هاشمی در سفر استانی کرمان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در حکمی غیابی مدت بازداشت عهد التمیمی دختر نوجوان فلسطینی را تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه گفت: مُهر استاندارد نشانه کیفیت برای مصرف کنندگان ایرانی است؛ ولی برای ترامپ و شرکایش متاسفم، چون ما این علامت را روی قطعات موشک نمی زنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مصرف گاز در بخش خانگی، امروز از مرز 570 میلیون مترمکعب گذشت که بالاترین رقم مصرف گاز طبیعی در طول سال های گذشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو سابق شورای شهر تهران گفت: در طرح اشاره شده قطعا نه ترافیک و نه آلودگی کاهش می یابد و این طرح به نفع سرمایه داران خواهد بود چرا که آنها مشکلی برای پرداخت سالیانه 9 میلیون تومان ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین رده بندی محبوب ترین باشگاه های فوتبال جهان تیم منچستریونایتد در صدر محبوب ترین ها قرار دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی به منظور اعمال کنترل دقیق تر بر مبادلات پولی بین بانکی، فراهم آوردن زمان و امکانات لازم برای رهگیری تراکنش ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس و قیمت خورو تیبا در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان شفر با برتری دو بر یک مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال این رقابت ها صعود کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات مدیره انجمن سرطان ایران به مضرات متعدد استعمال سیگار اشاره کرد و گفت: دود سیگار طی 6 ثانیه جذب خون شده و در30 ثانیه به مغز فرد می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- لایحه قانون بانک مرکزی و قانون بانکداری در سال 90-91 در دولت دهم نهایی شده بود، اما به دلایلی از جمله درگیر شدن کشور با تحریم برای تصویب به مجلس ارسال نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره بهزیستی فیروزه گفت: تولید عروسک هایی نمادین از افراد دچار معلولیت های حرکتی، بینایی و شنوایی توسط گروهی از معلولان این شهرستان مورد استقبال مهد های کودک قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- متاسفانه رانندگان در نبود نظارت و با وجود وعده های متعدد برای جلوگیری از بروز نابسامانی در حمل ونقل فرودگاه امام، رانندگان برای مسیر فرودگاه تا تهران یک میلیون تومان می خواهند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- حریف آخر پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای شرکت های هواپیمایی را مکلف کرد نسبت به نظارت بر قیمت و نحوه عرضه و فروش بلیط اقدام و در صورت ابطال پرواز موظفند نسبت به استرداد تمام وجه به ...
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی با 30 فقره سرقت در شهرستان شیراز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه در واکنش به انتشار فهرست کرملین از سوی آمریکا که در آن مقامات ارشد مسکو در فهرست تحریمی آمریکا قرار گرفته اند گفت که این اقدام به روابط دوجانبه لطمه خواهد زد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) حرم مطهر علمدار کربلا حضرت عباس(ع) سیاهپوش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- "اسفناج" یکی از گیاهانی است که ظرفیت ضدسرطانی آن خیلی بالا و برای پیشگیری ابتلای به سرطان به سلطان گیاهان معروف است.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص لثه گفت: انتشار بیماری در دهان و رسیدن آن به استخوان سبب ایجاد تحلیل در لثه و استخوان می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مستأجران مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با گذشت بیش از دو ماه از وقوع زلزله و در میان تکذیب مسئولان همچنان در آرزوی دریافت کانکس هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سوانح و تصادف ها روزانه جان بسیاری از مردم را می گیرد و ورزشکاران نیز از این قائله مستثنی نبوده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه چین در امور سوریه، در حاشیه نشست کنگره گفت وگوی ملی سوریه در سوچی با حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امیر سرتیپ دوم گلفام به عنوان جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- تام هنکس بازیگر مطرح سینمای هالیوود به تازگی بازی در پروژه کمپانی ترایستار پیکچرز را پذیرفته و قرار است به عنوان مجری تلویزیونی به ایفای نقش بپردازد.