پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۶:۱۹Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 13 اردیبهشت 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 8 اردیبهشت 1397 میزان 9 اردیبهشت 1397 میزان 10 اردیبهشت 1397 میزان 11 اردیبهشت 1397 میزان 12 اردیبهشت 1397 میزان 13 اردیبهشت 1397 میزان 14 اردیبهشت 1397 میزان 15 اردیبهشت 1397 میزان 16 اردیبهشت 1397 میزان 17 اردیبهشت 1397 میزان 18 اردیبهشت 1397 میزان 19 اردیبهشت 1397 میزان 20 اردیبهشت 1397 میزان 21 اردیبهشت 1397 میزان 22 اردیبهشت 1397 میزان 23 اردیبهشت 1397 میزان 24 اردیبهشت 1397 میزان 25 اردیبهشت 1397 میزان 26 اردیبهشت 1397 میزان 27 اردیبهشت 1397 میزان 28 اردیبهشت 1397 میزان 29 اردیبهشت 1397 میزان 30 اردیبهشت 1397 میزان 31 اردیبهشت 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
خبرگزاری میزان- قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته روند نزولی به خود گرفت و یورو به رقم 7 هزارو 540 تومان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- همزیستی خارج از ازدواج و هم خانگی موقتی در برخی جوانان به میزان زیادی جایگزین ازدواج در آمریکا شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۱    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری میزان- نهاد حامی رسانه ها و خبرنگاران در ژنو در گزارش تازه خود افغانستان را خطرناک ترین کشور برای خبرنگاران اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- وزیر تجارت پاکستان در کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری مشترک کنیا در شهر کراچی گفت: اسلام آباد خواهان افزایش همکاری تجاری با کشورهای آفریقایی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مراسم اولین دوره اختتامیه سلاح کشی عملیاتی ویژه کارکنان پلیس تهران بزرگ ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- نتایج تحقیقات جدید محققان نشان می دهد، میزان ابتلا به تومور بدخیم مغز در این انگلیس طی دو دهه گذشته تقریبا دو برابر شده است که نگرانی در مورد نقش تلفن همراه در بروز انواع مختلف سرطان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها با حضور در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، ضمن بازدید از غرفه های مختلف این نمایشگاه با تعدادی از ناشران و فعالان حوزه کتاب به گفت وگو پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری جاعلی که اقدام به چاپ اسکناس های تقلبی می کرد، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- برابر آخرین گزارش های دریافتی در شمال به جنوب محور هراز (محدوده پارک جنگلی آمل) سنگین , (محدوده تونل تکاور) و از شمال به جنوب محور کرج_چالوس (محدوده های دزدبن، پل زنگوله ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- هدف از انتخاب بن سلمان، تولد آتاتورکی جدید آن هم دریک کشوری با تفکرات شدید تکفیری بود تا شاید این کشور کل منطقه را به سمت سکولاریزاسیون پیش ببرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص مغز و اعصاب گفت: اختلالات خواب، کیفیت خواب و میزان آن و همچنین مشکلات تنفسی وابسته به خواب با بیماری های نظیر سکته های قلبی و مغزی مرتبط بوده که با برطرف کردن این مشکلات می ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- با پیگیری های به عمل آمده پذیرش تیم های اعزامی کشورمان به رقابت های دانش آموزی مراکش انجام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: چرا باید اینجا به ما جام بدهند، جشن قهرمانی مان را خراب کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دربی هشتاد و هفتم در سوپر جام ایران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من با کسی در مورد پیشنهاد هلندم صحبت نکردم، چون همانطور که گفتم بازی های مان حساس بود، تمرکزم روی استقلال است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نجفی با هشدار به کشور های دارنده سلاح هسته ای گفت: متاسفانه برخی کشور های هسته ای علایم غلطی در این راستا ارسال می شود، به نظر می رسد که عضویت در ان پی تی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: قرارداد شفر را تمدید کردند و حالا باید ببینیم در آینده در مورد بازیکنان چه کار می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدال قهرمانی چند بازیکن استقلال در جشن قهرمانی جام حذفی ربوده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلال پس از مدت ها توانست یک جام بیاورد. این قهرمانی به روحیه تیم کمک می کند و انگیزه ای برای روزهای آینده می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت:به پاس حرمت این شهیدان در آزادسازی خرمشهر، تصمیم گرفتیم فینال جام حذفی را به احترام آنها در اینجا برگزار کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید سرویس مسافرتی رویال 85 پارچه 8 نفره در بازار حدود 65 هزار و 250 تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- جام قهرمانی جام حذفی به استقلال توسط وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:باید بازیکن داخلی خوب اضافه کنیم تا قوی تر شویم و مقام های بهتری در آینده کسب کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر منصوریان را حفظ می کردیم در پایان فصل حداکثر در رتبه هشتم یا هفتم بودیم، جام حذفی هم نتیجه نمی گرفتیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: انگیزه زیادی در اعضای تیم ایجاد شد که بخواهیم با کسب مقام قهرمانی جبران کنیم و با تمام توان برای پیروزی و قهرمانی آمدیم، اما این اتفاق رخ نداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری میزان- هزینه اقامت در هتل های شهر چالوس از مبلغ 402 هزار تومان آغاز می شود و تا شبی 792 هزار تومان در هتل پنج ستاره ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری میزان- تفاهم نامه همکاری ایران و اقلیم کردستان عراق، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ امضاء شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری میزان- دولت مراکش به تیم کشتی فرنگی دانش آموزی ایران، اجازه وزن کشی در رقابت های جهانی دانش آموزان را نداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری میزان- در اطلاعیه دادگستری کردستان در مورد رامین حسین پناهی آمده است: هنگام دستگیری وی مسلح به سلاح کلاش ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری میزان- بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با بودجه ای که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید آثار هنری در سال اختصاص داده می شود نمی توان حتی دو اثر انیمیشنی تولید کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری میزان- نشریه گاردین در مطلبی نوشته 7 ماه پس از توفان ماریا اهالی پورتوریکو آمریکا همچنان از نبود نیازهای اولیه زندگی محروم هستند و آمار خودکشی افراد افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری میزان- استقلال تهران موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل خونه به خونه بابل برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: کیفیت بازی بالا بود، اما داور در حد کیفیت بازی نبود. نمی دانم چرا او را برای این بازی گذاشته بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، دستگیری تروریست انتحاری داعش که قصد داشت خود را در میان نیروهای سوری منفجر کند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان با قهرمانی استقلال به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- پرتاب صندلی به سمت جایگاه خبرنگاران موجب شد تا یکی از خبرنگاران دچار مصدومیت شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی خونه به خونه ترکیب نهایی تیمش برای بازی با استقلال را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- تعدادی از آشپزها با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در میدان سنت پیترز واتیکان عکس سلفی دسته جمعی گرفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با پیروزی پرگل 14 بر صفر برابر تیم ملی فوتسال بانوان ترکمنستان شروعی طوفانی را در رقابت های قهرمانی آسیا داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سردار کیومرث عزیزی جزئیات دستگیری کلاهبردار میلیاردی در استان مرکزی را تشریح کرد و گفت: 400 نفر شاکی از متهم کلاهبرداری هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- خبرنگاران حاضر در خرمشهر با معطلی زیادی توانستند به ورزشگاه راه پیدا کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای بازی با خونه به خونه اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- ماسال از مناطق بکر و زیبا در شمال کشور است که هرساله گردشگران بسیاری را برای دیدن این منطقه به استان گیلان می کشاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ایران طی پیامی ویدیویی به زبان انگلیسی در یکی از شبکه های اجتماعی تاکید کرد که ایران نه درباره برجام مذاکره مجدد خواهد کرد و نه به آن چیزی اضافه می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- نمایندگان حزب عدالت و توسعه ترکیه روز پنج شنبه رحب طیب اردوغان را به عنوان نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور معرفی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه " MIT" طی آخرین تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که بهترین سن یادگیری زبان دوم زیر 10 سالگی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- افراد نباید سرفه های آزاردهنده یا خس خس خفیف سینه را نادیده بگیرند چراکه اینها می توانند علائم بیماری ریه نظیر آسم، انسداد مزمن ریوی یا سرطان باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- مقامات هندی از تلفات زیاد طوفان گرد و خاک در شمال این کشور خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- براساس مجوز بانک مرکزی به مسافران هوایی خارج از کشور با توجه به کشور مقصد بین 500 تا 1000 یورو و به زائران عتبات عالیات (هوایی یا زمینی) تا سقف مبلغ 250 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- با گرم شدن هوا احتمال ابتلا به بیماری هایی که با گرما مرتبط هستند نیز افزایش می یابد. یکی از شایع ترین این بیماری ها، گرمازدگی است که می تواند فرد را تا سر حد مرگ هم ببرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- در پایان اولین روز همایش فرصت های اقتصادی ایران و اقلیم کردستان عراق، دو طرف با حضور وزیر صنعت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- نتایج طرح گرد آوری اطلاعات پروانه های ساختمانی توسط شهرداریهای کشور که توسط مرکز آمار ایران منتشر شده نشان می دهد تعداد پروانه های صادر شده برای احداث ساختمان در پاییز 96 نسبت به فصل ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:در جریان این زلزله 130 تن مجروح شدند که بحمدالله این عزیزان به سرعت به مراکز درمانی منتقل شدند و امروز از آن 130 نفر 7 تن در ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه روسیه در سخنانی ضمن اشاره به اینکه اطلاعاتی که اخیرا نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران ارائه کرده مربوط به گذشته است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- کنسرت میثم ابراهیمی روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 17:30 و 20:30 در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نشان می دهد که حرکت خودرو ها در مسیر تهران تا چالوس در برخی مقاطع با ترافیک سنگین در جریان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست مرکز مطالعات اجتماعی معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: هدف ما در حمایت از همایش هایی همچون عدالت ترمیمی این است که استفاده از ظرفیت های عدالت ترمیمی باعث کاهش یافتن ورودی پرونده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۶    
خبرگزاری میزان- هواداران استقلال از تمدید قرارداد سرمربی آلمانی خود خوشحال شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروهک های تروریستی عملیات رستن و جیش التوحید کار تحویل تسلیحات سنگین به نیروهای روسیه را آغاز کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش امروز (13 اردیبهشت ماه) در برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی زنجان، کردستان، همدان، مرکزی، غرب اصفهان و شمال کرمان پیش بینی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروهک های تروریستی عملیات رستن و جیش التوحید کار تحویل تسلیحات سنگین به نیروهای روسیه را آغاز کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان" حبیب الله" و "حمدالله" شمایلی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- ناظران ویژه کمیته های داوران، انضباطی و اخلاق در دیدار فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، شعر خوانی شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فراق آقا امام زمان (عج) را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادستان انقلاب و عمومی شهرستان نهاوند ضمن تاکید بر حمایت از کالای ایرانی از راه اندازی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نهاوند در سال 97 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برخی خواسته های ما توسط طرف مقابل و برخی خواسته های کادر فنی توسط ما مورد قبول واقع نشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از سوی رئیس جمهور در تماس تلفنی با "علی محمد احمدی" استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جریان تازه ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- امام علی(ع) در حدیثی درباره جایگاه زنان سخن گفته اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- طوفان شن در شمال هند باعث کشته شدن حداقل 70 نفر در ایالت های راجستان و اوتار پرادش شده است. مقام های هندی گفته اند آمار کشته شدگان احتمالا افزایش خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی عکاسی را که تلاش می کرد از همسرش "ری سل جو" هنگام بازدید از کره جنوبی عکس بگیرد، کنار زد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- منابع سوری از سقوط یک فروند جنگنده روسیه در سواحل استان لاذقیه گزارش می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی اختلال در ورود مشترکین به نت بانک سامان پیگیری ها حاکی از آن است که به دلیل اختلالات فنی رخ داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- تهیه کننده پاهای بی قرار گفت: فیلمبرداری در شمال کشور به شکل پراکنده در نقاط مختلف آن انجام خواهد شد و گروه فیلمبرداری در حال بررسی این مناطق برای ضبط سریال "پاهای بی قرار" هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- قرار سرمربی آلمانی استقلال رسما تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- بررسی ها نشان می دهد استفاده از سونا می تواند خطر سکته مغزی را تا 60 درصد کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه استقلال در اردوی این تیم در آبادان حضور پیدا کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سازمان ملل در سخنانی نسبت به لغو توافق هسته ای هشدار داد و گفت که تنها در صورت یافتن جایگزینی بهتر می توان برجام را لغو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 130 زخمی زمین لرزه بامداد چهارشنبه شهر سی سخت و یاسوج پس از امداد رسانی به بیمارستان منتقل شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درخصوص موارد ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو از ابتدای امسال تاکنون گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم مصدوم استقلال قصد دارد یاد دوست مرحومش را زنده کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- با وجود اینکه ساعت های زیادی به آغاز بازی استقلال و خونه به خونه مانده، اما هواداران زیادی در ورزشگاه تجمع کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر شکار یک پلنگ در مناطق کوهستانی بخش دهدز، نیروهای محیط زیست شهرستان ایذه به تحقیق در این رابطه پرداختند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه امشب قراردادش را با سرمربی آلمانی اش امضا می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- منابع آگاه در کاخ سفید می گویند که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تقریبا تصمیم خود را برای خروج از برجام گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: طبیعی است بازی راحتی با خونه به خونه نداریم و اینطور نیست که راحت برویم و ببریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گزارش کارشناسی هواشناسی از حال و هوای آسمان کشور را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- دامپزشک باغ وحش تهران و پردیسان از به تاخیر افتادن ورود یک جفت شیر ایرانی از انگلستان و ایرلند به کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از منظر ایران باید این احتمال جدی گرفته شود که ترامپ و آمریکا از برجام خارج شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت نکرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- در این گزارش می توانید از جزئیات اجرای طرح ترافیک سال 97 مطلع شوید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- بر اثر انفجار در جشنواره یهودیان در استمفورد هیل واقع در شمال لندن 30 نفر زخمی شدند. برخی منابع علت این حادثه را انفجار تلفن همراه اعلام کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سفیر ترکیه در افغانستان گفت: در کنار گسترش روابط فرهنگی میان ترکیه و افغانستان روابط تجاری میان این دو کشور افزایش خواهد یافت .
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- جیمز کومی در کتاب خود می نویسد که ترامپ از وی خواسته تا جلوی تحقیقات اف بی آی درباره نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری و هم چنین درخواست ترامپ از فاحشه های روس را بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در شرایطی که مالک سپیدرود برای ابقا در این تیم دست و پا می زند، مخالفانش به نفع منافع خود و باشگاه بر او می تازند.
  • ۱