جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۳۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 18 اردیبهشت 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 8 اردیبهشت 1397 میزان 9 اردیبهشت 1397 میزان 10 اردیبهشت 1397 میزان 11 اردیبهشت 1397 میزان 12 اردیبهشت 1397 میزان 13 اردیبهشت 1397 میزان 14 اردیبهشت 1397 میزان 15 اردیبهشت 1397 میزان 16 اردیبهشت 1397 میزان 17 اردیبهشت 1397 میزان 18 اردیبهشت 1397 میزان 19 اردیبهشت 1397 میزان 20 اردیبهشت 1397 میزان 21 اردیبهشت 1397 میزان 22 اردیبهشت 1397 میزان 23 اردیبهشت 1397 میزان 24 اردیبهشت 1397 میزان 25 اردیبهشت 1397 میزان 26 اردیبهشت 1397 میزان 27 اردیبهشت 1397 میزان 28 اردیبهشت 1397 میزان 29 اردیبهشت 1397 میزان 30 اردیبهشت 1397 میزان 31 اردیبهشت 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۹    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور پاکستان گفت: دشمنان برای به چالش کشیدن کریدور اقتصادی چین، تأمین مالی تروریست ها برای کشتار هزاره ها را به عهده گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- تا نوزدهم اردیبهشت ماه حدود 3 هزار میلیارد تومان سود سهام میان بیش از 35 میلیون و 500 هزار نفر از مشمولانی که کد شبای خود را تا قبل از اوایل بهمن ماه پارسال به سامانه سهام عدالت ارسال ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۴    
خبرگزاری میزان- اشرف غنی در دیدار با خانواده شهدای از فدراسیون خبرنگاران خواست که صندوق حمایت از خبرنگاران را هرچه زودتر فعال نماید تا از آن طریق بتوانیم حمایت های بیشتر و موثر را در این خصوص انجام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۴    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری میزان- در سینمای ایران به ویژه پس از گسترش سینمای دیجیتال و در هم شکستنِ ساختارهای دهه شصتی، رقابت خوبی شکل گرفته و اگر اصرار بر همکاری با چهره های خاص نباشد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۹    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام بانک مرکزی تحویل سکه های پیش فروش شده با سررسید یک ماهه، آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۹    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابعاد مختلف موضوع ترک توافق هسته ای توسط آمریکا را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۴۹    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا دستور العمل خروج از برجام را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۱۹    
خبرگزاری میزان- منابع خبری گزارش دادند، رژیم صهیونیستی سامانه های ضدموشکی خود را در جولان اشغالی در مرز با سوریه مستقر کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۴    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر ایتالیا بر حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۴    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با بیان اینکه اگر اهداف ایران را سایر طرف ها تامین کنند، برجام برجا خواهد ماند، تاکید کرد: مردم هیچ نگرانی نداشته باشند؛ از مدت ها پیش می دانستیم ترامپ قابل اعتماد نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۹    
خبرگزاری میزان- بحرین از اقدام ترامپ در خروج از برجام حمایت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه آلمان: تصمیم ترامپ مسئله ای جدیدی نیست
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پاسخ به اعلام ترامپ مبنی بر خروج از توافق هسته ای گفت: انقلاب ما شاهد تجربه مهم تاریخی بود مبتنی بر همان سخنی که از چهل سال پیش می گفتیم و تکرار می کردیم و آن اینکه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- بازیگر "ستایش 3" گفت: قسمت سوم ستایش حدودا 30 سال بعد را روایت می کند. داریوش ارجمند و تقریبا بازیگران قسمتهای قبلی در آن حضور دارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه استقلال 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم را به حساب آنها واریز کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
خبرگزاری میزان- الدحیل قطر به دومین تیم آسیایی بدل گشت که هفت برد متوالی را در هفت بازی در لیگ قهرمانان آسیا بدست می آورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور امریکا تصمیم خود درباره برجام را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۴    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهوری گفت: ما به عنوان دولت با اطمینان به مردم ایران می گوییم که تمام فکرها شده و همه راهکارها اتخاذ شده که هیچ اتفاق منفی در اقتصاد ایران نیفتد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور امریکا تصمیم خود درباره برجام را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۹    
خبرگزاری میزان- وزارت امور مهاجرین افغانستان در پی اخراج اجباری پناهجویان افغان از ترکیه اعلام کرد که مذاکراتی را با مقامات آنکارا برای توقف این روند آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۴    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به رشید مظاهری تبریک می گویم چون نفش عمده ای داشت تا بازی را ببریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۹    
خبرگزاری میزان- برای خرید مدل های مختلف تابلو در بازار بسته به مدل باید از 110 هزار تومان تا بیش از 12 میلون تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۹    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: خیلی از باشگاه ها به دنبال قلعه نویی هستند اما این مربی اولویت اول و آخر ذوب آهن است و امیدوارم بماند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۹    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به رشید مظاهری تبریک می گویم چون نفش عمده ای داشت تا بازی را ببریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: گل نخوردن باعث شد در تهران با اعتماد به نفس بهتری بازی کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید از همین الان برای بازی مهم در تهران آماده باشیم چرا که می توانیم در آنجا هم برنده باشیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
خبرگزاری میزان- کتاب ما و مسائل فضای مجازی در سی یکمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۹    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مدیرعامل باشگاه صحنه ها را دیده باشد که همه اعضا مقابل ذوب آهن برای تیم جنگیدند و امیدوارم او منظور من را فهمیده باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری میزان- علی رغم فروپاشی گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه، سرنوشت سرکرده اصلی این جریان تروریستی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مدیرعامل باشگاه صحنه ها را دیده باشد که همه اعضا مقابل ذوب آهن برای تیم جنگیدند و امیدوارم او منظور من را فهمیده باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۴    
خبرگزاری میزان- مدافع گرجستانی ذوب آهن به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۹    
خبرگزاری میزان- ذوب آهن اصفهان با گل دقایق پایانی، دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال را با پیروزی سپری کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۴    
خبرگزاری میزان- آسوشیتدپرس اعلام کرده است:ترامپ به احتمال بسیار از توافق خارج شده و تحریم ها را مجددا علیه تهران اعمال خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۹    
خبرگزاری میزان- هفتمین روز از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار شد که تهران در این روز نسبت به روزهای دیگر گرمتر شده بود و همین گرما کمی بر استقبال مردمی در ساعت های اولیه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۴    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور فرانسه اعلام کرد ترامپ در گفت و گوی تلفنی هیچ صحبتی از تصمیمش درباره خروج از برجام به میان نیاورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۴    
خبرگزاری میزان- فرش قرمز جشنواره فیلم کن تحت تدابیر شدید امنیتی توسط نیروهای نظامی و پلیس پهن می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۴    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: کارگر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع در یک پروژه کارگاهی جان باخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
خبرگزاری میزان- شرکت کنندگان در روند ثبت نام انتخابات می گویند که مقامات امنیتی در هرات باید برای پیشگیری از حملات تروریستی احتمالی، به طور جدی اقدام کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
خبرگزاری میزان- مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بارش باران در پایتخت تا ساعاتی دیگر آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- متقی گفت: تغذیه در پیشگیری از بیماری های خاص تقریبا نقشی ندارد. اما تغدیه می تواند به درمان های دارویی کمک کرده و درمان ها را اثربخش تر کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ویژه تعاونی ها در کشور، بر ضرورت تلاش این بخش برای هدایت نقدینگی به سمت حوزه تولید و سرمایه گذاری تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۴    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام آقای حاج شیخ اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز را تسلیت گفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- گربه ای که بعد از مرگ سگی که دوستش بود، حوله ای که شکل سگ است را رها نمی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۴    
خبرگزاری میزان- رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه هیأت عمومی دیوان که با حضور اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۴    
خبرگزاری میزان- برخورد دو قطار در آلمان منجر کشته و زخمی شدن 37 تن شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۴    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد: کلیه اقوام و اعضای ملت یکپارچه لبنان – به رغم تفاوت های ظاهری – بر ارادت، مودت و پیوند ناگسستنی خود با مقاومت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۴    
خبرگزاری میزان- بازی رفت تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۴    
خبرگزاری میزان- فوران آتش فشان و جوشیدن چشمه های مواد مذاب در هاوایی همچنان ادامه دارد و موجب بلعیده شدن خودروها در خیابان های این منطقه می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۹    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد و در آن برنامه ها و سیاست های تدوین شده در راستای حمایت فرهنگی از کالا های ایرانی مورد بحث ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۴    
خبرگزاری میزان- عباسی گفت: آمار ها نشان می دهد در سال گذشته تعداد 191 نفر (138 مرد و مابقی زن) از عابرین پیاده در بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 11 درصد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۴    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا اعلام کرد که در دیدار معاون مسئول سیاست خارجی خود و نمایندگان فرانسه، انگلیس و آلمان با معاون وزیر خارجه ایران از ایران خواسته است تا علیرغم احتمال خروج ترامپ در جام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۴    
خبرگزاری میزان- ترامپ قبل از اعلام تصمیم درباره برجام با ماکرون گفتگو می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۴    
خبرگزاری میزان- زمان مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال همراه با رونمایی از سرود تیم کشورمان برای حضور در جام جهانی 2018 مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۹    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال چلسی می گوید مهاجم اسپانیایی این تیم جایی نخواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۹    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: چارت کارکنان اداری و قضایی استان از حیث کمیت همانند سایر استان های کشور است که از نظر کارکنان اداری کمبود نیروی انسانی در برخی از حوزه های دادگستری ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۴    
خبرگزاری میزان- در قسمتی از ورزشگاه فولادشهر نارنجک منفجر شد که داور به سرعت این موضوع را به ناظر بازی گزارش کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۹    
خبرگزاری میزان- استفاده طولانی مدت از خمیردندان های سفید کننده به دلیل اثر سایندگی این خمیردندان ها توصیه نمی شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۴    
خبرگزاری میزان- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی در گذشت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری میزان- سامانه احراز اصالت هویت برخط عصر امروز با حضور وزیر کشور رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری میزان- برگزاری همزمان پرمخاطب ترین نمایشگاه ها در اردیبهشت ماه امسال در قلب تهران موجب دردسرهای ترافیکی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
خبرگزاری میزان- کشف یک سیگنال مغزی منحصر به فرد، بیماران مبتلا به پارکینسون را قادر می سازد تا بدون اینکه هوشیار باشند، تحت عمل جراحی "تحریک عمقی مغز "(deep brain stimulation) قرار گیرند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۴    
خبرگزاری میزان- پایگاه آکسیوس گزارش داده که وزیر خارجه آمریکا به همتایان اروپایی خود گفته که دونالد ترامپ توافق های اخیر درباره توافق هسته ای با ایران را رد کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه صادرکنندگان روده اظهار کرد: 80 تا 90 درصد محصولات ما در این بخش به کشور آلمان صادر می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- پلیس راهنمایی و رانندگی بلژیک سرعت غیرمجاز یک خودرو را 696 کیلومتر بر ساعت ثبت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی بانک مرکزی گفت: بیش از 5 میلیون و 900 هزار قطعه سکه تا پایان سال جاری وارد بازار می شود که موعد تحویل 799 هزار قطعه از سکه های پیش خرید شده در اردیبهشت ماه جاری است و توزیع آن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه رین ادعای خود گفته است که ایران در پی استقرار تسلیحات بسیار خطرناک در سوریه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال در ورزشگاه فولادشهر علیه هم کری شدیدی می خوانند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران گفت:ظرفیت روزانه 300 هزار بشکه نفت سنگین و فوق سنگین و 250 هزار بشکه نفت خام سبک غرب کارون وجود دارد که از این پتانسیل برای صادرات استفاده می ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- سازمان حمایت و سازمان تعزیرات حکومتی در اطلاعیه مشترکی هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش نرخ ارز غیرقانونی دانسته و با متخلفان را مشمول برخورد جدی دانستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران مقابل ذوب آهن اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- هجدهمین روز از اردیبهشت ماه 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به "عذرخواهی ابراهیم حاتمی کیا از مردم" و "بازگشت قلقلی پس ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نکرده و بی اعتمادی در صحنه بین الملل ایجاد کردند، لذا ظاهرا با آمریکایی ها فقط باید با زبان زور صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وضع ارزی کشور خوب است و بنا به اعلام صندوق بین المللی پول ذخایر ارزی ایران از 95 میلیارد دلار به 108 میلیارد دلار افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تجمیع دانشکده ها با توجه به میزان تقاضای دانشجو و تجانس علمی و مبنای آمایشی در برنامه ها قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری میزان- رشید نسیم جوان پاکستانی در عرض 60 ثانیه با سرش 51 هندوانه را شکست و رکورد جهانی جدیدی را ثبت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری میزان- سه شنبه های بدون خودرو پویشی است که از حدود سه سال پیش با هدف کاهش آلودگی هوا از اراک استارت خورد و کم کم جنبه ملی پیدا کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری میزان- ابوالفضل فلاح زاده از عکاسان حیات وحش استان یزد در آخرین سفر خود به منطقه حفاظت شده ی کالمند و بهادران شهرستان مهریز در این استان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری میزان- کتاب النقد الادبی نوشته عباس حزباوی مسئول امور قرآنی شورا های حل اختلاف در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری میزان- چندی پیش حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از رهبر معظم انقلاب درخواست می کند که در یکی از جلسات درس خارج فقه ایشان حضور یابد تا درباره ی ضرورت توجه به تفسیر قرآن در حوزه های علمیه و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۴    
خبرگزاری میزان- جلسات هدفگذاری ادارت کل اجرایی سازمان تعزیرات با حضور معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان و مدیران کل ستادی مرتبط به مدت 7 روز برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۹    
خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور خواستار هوشیاری و توجه جدی علما، روحانیون و بزرگان حوزه های علمیه به مسئله نفوذ در سطح جامعه و حتی در بین قشر روحانیت شد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خوزستان از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد، گفت: قرار است نیروهای انتظامی در خوزستان برای تأمین امنیت و دفع خطرات احتمالی تقویت شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- مدیر تیم امید فوتبال ایران گفت: برای حضور شاهرودی و عابدزاده در کادرفنی تیم امید مسائل مالی حل می شود البته بعد از این موضوع این دوستان جلسه ای را باید با کرانچار برگزار کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: در مقاطع مختلف تاریخی، مردم بزرگ ما دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند و امروز نیز شاهدیم که در برابر تحریم ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- مدیر پردیس سینمایی کوروش گفت: از تمام مردم و عزیزانی که در اقدام دیشب مورد اذیت و آزار گرفته و یا خاطرشان مکدر شده عذرخواهی می کنم و قول می دهیم از این به بعد شاهد چنین اتفاقاتی در ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۹    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری آزمون برای ورود به مدارس ممنوع است و ادارات آموزش و پرورش مناطق بر این موضوع مراقبت می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سپاه گفت: سپاه همواره با اقتدار و دغدغه مندی برای حل مشکلات مردم قدم برمی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: در شرایطی که اقتصاد با چالش های متفاوتی رو به رو است هوشمندانه ترین راه حل حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
خبرگزاری میزان- تعداد کاربران سیستم عامل جدید ویندوز 10 به بیش از 700 میلیون نفر رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
خبرگزاری میزان- صبح امروز هنوز چند قدمی مانده بود که وارد حسینیه ی امام خمینی -محل برگزاری درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب اسلامی- شوم که صدای درس بلند شد؛ اما صدا صدای همیشگی نبود ...