پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 17 خرداد 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 خرداد 1397 میزان 2 خرداد 1397 میزان 3 خرداد 1397 میزان 4 خرداد 1397 میزان 5 خرداد 1397 میزان 6 خرداد 1397 میزان 7 خرداد 1397 میزان 8 خرداد 1397 میزان 9 خرداد 1397 میزان 10 خرداد 1397 میزان 11 خرداد 1397 میزان 12 خرداد 1397 میزان 13 خرداد 1397 میزان 14 خرداد 1397 میزان 15 خرداد 1397 میزان 16 خرداد 1397 میزان 17 خرداد 1397 میزان 18 خرداد 1397 میزان 19 خرداد 1397 میزان 20 خرداد 1397 میزان 21 خرداد 1397 میزان 22 خرداد 1397 میزان 23 خرداد 1397 میزان 24 خرداد 1397 میزان 25 خرداد 1397 میزان 26 خرداد 1397 میزان 27 خرداد 1397 میزان 28 خرداد 1397 میزان 29 خرداد 1397 میزان 30 خرداد 1397 میزان 31 خرداد 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره ثبت کشتی ها و صدور گواهی نامه دریایی از تصویب طرح ساماندهی بنادر کوچک و اعمال نظارت بر واردات کالا توسط ملوانان لنچ های حمل بار به کشورهای خلیج فارس خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیران سه کشور فرانسه، آلمان و بریتانیا در نامه ای به سران آمریکا خواستار حمایت از شرکت های اروپایی واقع در ایران در برابر تحریم های جدید آمریکا در قبال جمهوری اسلامی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت: روز قدس روز تجدید میثاق با شهدا، آرمان های امام خمینی (ره) ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- هم اکنون ماموران پلیس راهور در مسیرهای راهپیمایی روز قدس حضور دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل سازمان مل از اعلام آتش بس موقت با طالبان تا پایان ماه رمضان استقبال کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک هفته تا شروع رقابت های جام جهانی دومین جلسه تمرین خود را در مسکو برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا می گوید که کشورش تحریم هایی علیه ایران اعمال می کند که تاکنون علیه هیچ کشوری سابقه نداشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از بار ترافیکی خیابان های ولیعصر و خیابان شریعتی منتهی به امامزاده صالح خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تازه ترین گزارش ها از افزایش بی سابقه خودکشی در آمریکا خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF باید در حدود یک میلیون و 635 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- ولایتی به مناسبت روز قدس با صدور پیامی ضمن تاکید بر تحقق وعده الهی در آزادی قدس شریف، از ملت بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک پیشین بایرن مونیخ در آستانه حضور در آنفیلد قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- برنامه ماه عسل امشب میزبان مهمانان موتورسواری بود که توسط دکتر چمران شناسایی و به جبهه اعزام شده بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بر اثر انفجار انتحاری در یک انبار سلاح در شهرک صدر بغداد، دست کم 16 نفر کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی فوتبال با لباسی متفاوت در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران شرکت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم قرمزهای مرسی ساید در تلاش است تا بکر را برای حضور در آنفیلد متقاعد کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: زندگی واقعی از چند روز دیگر شروع می شود و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی بازی های خوبی انجام دهیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در اطلاعیه ای آحاد ملت شریف ایران را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تنها چیزی که فکر می کنیم آینده است و تلاش می کنیم در این چند روز بهترین استفاده را کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: همزمان با شب شهادت مولای مومنان، زوج جوانی در تهران پس انداز خود را جهت آزادی 13 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد به حساب نمایندگی ستاد دیه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- چند مامور پلیس آمریکا مقابل چشم دیگر همکارانشان به یک جوان سیاهپوست غیرمسلح حمله ور شده و او را زیر مشت و لگد گرفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تنها چیزی که فکر می کنیم آینده است و تلاش می کنیم در این چند روز بهترین استفاده را کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در حال حاضر نه به اسپانیا فکر می کنیم و نه به پرتغال و تنها به مراکش فکر می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- محسن مسلمان هافبک سابق پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- ستاره بلژیکی منچسترسیتی به دفاع از هم تیمی خود پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- در پایان روز نخست از هجدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا ملی پوشان ایرانی صاحب یک مدال شده و به فینال دو های 400 متر و 1500 متر راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این فایل صوتی، دعای کمیل را با نوای محمود کریمی می شنوید. اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِرَحْمَتِکَ الَّتِی وَسِعَتْ کُلَّ شَیْ ءٍ وَ بِقُوَّتِکَ الَّتِی قَهَرْتَ بِهَا کُلَّ شَیْ ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت پرشور و گسترده در راه پیمایی روز جهانی قدس ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- پس از کش قوس های فراوان درخصوص انتخاب سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، بالاخره این باشگاه با محمود فکری برای فصل بعد به توافق رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال تهران مذاکره ای با تراکتورسازی انجام نداده و می خواهد سال آینده هم در جمع شاگردان شفر بماند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری از حمله یک خودرو به ورودی سفارت آمریکا در کره جنوبی خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: در روایات بر اهمیت خاص شب بیست و سوم رمضان تاکید فراوانی شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، چالش ضربه سر بازیکنان تیم ملی فوتبال پاناما یکی از حاضرین جام جهانی 2018 روسیه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر ررژیم صهیونیستی طی اظهاراتی در انگلیس ضمن تکرار ادعا های بی اساس خود درباره کشورمان گفت که از کشور های اروپایی نخواسته تا از توافق هسته ای با ایران خارج شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم فصل گذشته شهرداری ماهشهر به پارس جنوبی پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر کاهش صادرات ونزوئلا افزایش یافت تا بخشی از ضرر روزهای گذشته را جبران کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- آتش نشانان شیراز جان یک پرستو را نجات دادند. پاهای این پرستو به نخ گیر کرده بود و زیر سقف پل دفاع مقدس شیراز آویزان شده بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بیین الملل خاطر ضمن هشدار به آل خلیفه تاکید کرد آیت الله عیسی قاسم را از محاصره تانک های نظامی خارج کنید و حق حیات را از این عالم دینی سلب ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام بندانی با اشاره به ایجاد آرشیو الکترونیکی در شورا های حل اختلاف گفت: تمامی پرونده های شورای حل اختلاف زاهدان از تاریخ تاسیس شورا ها تا سال 1387 پالایش (خلاصه نویسی) و ثبت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- فقر در انگلیس موجب افزایش روز افزون مراجعه به مراکز تامین غذا و نیاز به سایر موارد معیشتی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: روسیه و برزیل دو تیم برتر دنیا هستند و قرار گرفتن برابر این دو تیم موجب می شود تا نکات بسیاری را بیاموزیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از یک رودخانه در شهر بمبئی هند که به دلیل ریختن زباله توسط مردم و عملکرد ضعیف شهرداری این شهر به آلوده ترین رودخانه دنیا شهرت یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- فردا جمعه 18 خرداد مصادف است با آخرین روز ماه مبارک رمضان 1439 هجری قمری که به فرمایش امام خمینی (ره) این روز به عنوان روز قدس نام گذاری شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان فوتبال ایران پس از رسیدن به مسکو، جهت آماده سازی و شرکت در جام جهانی 2018 روسیه در کمپ تمرینی خود مستقر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم مصری لیورپول به بارسلونا پیشنهاد داده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: آیا دولت موفق به رسیدگی به نیازمندان می شود و اگر هم انجام دهد تازه بعد از چند واسطه به این مأموریت دست می یابد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مقامات این رژیم درخواست آزادی زودهنگام عهد التمیمی را رد کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- "جان تراولتا" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در ایران بیشتر به خاطر بازی در فیلم "تغییر چهره" مشهور است این بار در فیلمی اکشن و هیجان آور به ایفای نقش پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- چند محیط بان هنگامی که قصد داشتند تمساحی را به پشت خودرویی انتقال دهند با واکنش سخت تمساح مواجه شدند که منجر به مصدومیت شدید یکی از محیط بانان گردید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- کیفیت هوای پنجشنبه تهران با افزایش پنج عددی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص 63 در شرایط سالم قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم ایران و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه در روز 25 خرداد برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- هنگام بیماری ممکن است فرد اشتهای خود را از دست بدهد، اما تغذیه مناسب و نوشیدن مایعات به اندازه کافی به ویژه مواقعی که بیمار احساس بهتری دارد بسیار مهم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- دفاتر کار مینیمالیستی و بدون کاغذ در شرایطی که هر چیزی سر جای خود قرار دارد از ترند های حال حاضر محسوب می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- گروه دادخواهی و حفاظت از افراد غیرنظامی سی.پی.ای.جی با انتشار گزارش تلفات افراد غیرنظایم در ماه می سال جاری میلادی گفته است که دراین ماه در 23 ولایت افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- افترا در لغت به معنای دروغ بستن و بهتان زدن و در اصطلاح حقوقی عبارت است از نسبت دادن صریح عمل مجرمانه بر خلاف حقیقت و واقع به شخص یا اشخاص معین به یکی از طرق مذکور در قانون ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- رقابت های گلبال قهرمانی جهان با شکست تیم ملی کشورمان پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- امید سینک امروز در باشگاه سایپا با مسئولان این تیم مذاکره می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- چهار تن از صیادان اهل تسنن استان سیستان و بلوچستان که از سال 94 در اسارت دزدان دریایی سومالی بودند با فعالیت های گسترده اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد شده و صبح ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس اداره ژنتیک وزارت بهداشت گفت: خدمات ژنتیک زمان ازدواج در بستر طرح تحول سلامت به صورت یک استراتژی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 102 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد 97 خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- ارتش عراق اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی این کشور امروز پنجشنبه عملیاتی را علیه تروریست های داعش در داخل خاک سوریه انجام دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گقت: با توجه به تأکید بسیاری از معصومان از جمله امام صادق (ع)، صبح روز شب قدر نیز مانند شب قدر از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است و شایسته است افرادی که شب قدر را ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات گفت: امروز علی رغم اینکه صهیونیست ها عربده هایی را سر می دهند، اما مطالعه رفتارشان نشان می دهد همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آن ها از سر استیصال این عربده ها را ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک پیشین پرسپولیس در مورد پیوستنش به ذوب آهن صحبت هایی انجام داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- طبق ادعای یکی از رسانه های اسپانیایی رونالدو دیگر برای کهکشانی ها به میدان نمی رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به انتقال الگو های بیماری ها از واگیر به غیرواگیر، گفت: خوشبختانه در 4 دهه اخیر با اقدامات ارزشمند انجام شده در نظام جمهوری اسلامی ایران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- پارساپور ارزیابی دوره ای مدیران، قضات و کارمندان را یکی از دغدغه های مدیران استان ها دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- انیمیشن "شگفت انگیزان 2" به نویسندگی و کارگردانی "برد برید" اکران بین المللی خود را از 15 ژوئن 2018 یعنی جمعه هفته آینده در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع 2 مورد تیراندازی در لندن 3 نفر مجروح شدند که شرایط جسمانی آن ها وخیم گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نشست کارشناسان کمیسیون مشترک برجام با حضور هیئت ایران و هیئت های 1+4 امروز در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک سابق پرسپولیس به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سکه تمام بهار آزادی 2 میلیون و 115 هزار تومان و سکه امامی به ارزش 2 میلیون و 215 هزار و 500 تومان قیمت گذاری شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان، شاگردان کارلوس کی روش با پله سقوط در جایگاه سی وهفتم جهان قرار گرفته و عنوان رده بالاترین تیم قاره کهن را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- روسیه فضاپیمای سایوز ام اس 09 حامل اعضای ایستگاه فضایی بین المللی را از بایکانور قزاقستان به این ایستگاه پرتاب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- ماموران گشت مرزی آمریکا تونلی را در نزدیکی مرز آمریکا و مکزیک کشف کرده اند که ظاهرا از آن برای قاچاق انسان بین دو کشور استفاده می شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۶    
خبرگزاری میزان- ائتلاف آمریکا در سوریه نه تنها آزادی را به ارمغان نیاورده بلکه دستارودی جز نابودی به همراه نداشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۶    
خبرگزاری میزان- مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان به تیم سابق خود بازگشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۶    
خبرگزاری میزان- رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد: هیات ها از پذیرش نذورات افراد غریبه پرهیز کنند و همچنین در پخش نذورات خود اهتمام لازم را در رعایت بهداشت و حفظ سلامت آن داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۶    
خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از تعطیلی 8 واحد تجاری و صنف تجاری به علت ایجادگرد و غبار و مزاحمت برای شهروندان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- با پیوستن نورافکن به تیم شارلوا، این سؤال پیش آمده که استقلال از انتقال بازیکنی که برایش زحمت کشیده را به راحتی از دست داده یا از این انتقال سود کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان در پیامی با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد: کارکنان دادگستری های استان نیز امسال پررنگ تر از سال های گذشته به صف راهپیمایان روز قدس می پیوندند و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه ی سازمان ملل متحد (اوچا) می گوید که به سبب خشکسالی های ویرانگر در افغانستان، حداقل دو میلیون تن در معرض خطر ناامنی شدید غذایی قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر قطر در روسیه طی مصاحبه ای با اشاره به برخی تحولات در منطقه و دخالت عربستان می گوید که درباره سلامت روانی مقامات عربستان تردید دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران با بیان اینکه هیچ خیانتی بالاتر از نا امید کردن مردم نیست، گفت: اگر مدیران شهری به آینده امیدوار باشند، می توانند برای آبادانی، عمران و توسعه شهر گام بردارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری از بطری پر از آب که در مقابل نور خورشید همانند ذره بین عمل کرده و منجر به سوختن پارچه می شود را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مراسم عزاداری شهادت حضرت علی ابن ابیطالب (ع) با حضور عاشقان اهل بیت (ع) در بازار تبریز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از کشف بیش از 22 تن خلال سیب زمینی فاسد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرزندان دو دروازه بان جام جهانی 1998، بیست سال بعد، در جام جهانی 2018 حاضر هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه درخواست کرد تا هافبک باتکنیک خونه به خونه را جذب کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: خاصیت شب قدر این است که ما بار سفر یک سال خود را ببندیم یعنی وقتی شب قدر با قرآن انس می گیریم و این کتاب ما را به پرهیز از دروغ، غیبت، زخم زبان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عملیات جستجو برای یافتن کودک مفقود شده منوجانی، با فعالیت 11 تیم امدادی هلال احمر، همچنان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال ایران گفت: کسب امتیاز برای ایران در گروهی که اسپانیا و پرتغال حضور دارند خیلی سخت است و همان روز که قرعه کشی جام جهانی انجام شد انتظارات از تیم ملی به حداقل رسید
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- حامد لک به تیم نساجی مازندران پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- براساس آخرین آمار رسمی قیمت هر کیلوگرم گوسفند و بره زنده با 27.9 درصد رشد نسبت به سال 95 روبرو بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز کنترل و ترافیک راه های کشور از ترافیک سنگین در شمال به جنوب محور چالوس خبر داد.و گفت در حال حاضر هفت محور مواصلاتی مسدود است .
  • ۱