چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 10 مرداد 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مرداد 1397 میزان 2 مرداد 1397 میزان 3 مرداد 1397 میزان 4 مرداد 1397 میزان 5 مرداد 1397 میزان 6 مرداد 1397 میزان 7 مرداد 1397 میزان 8 مرداد 1397 میزان 9 مرداد 1397 میزان 10 مرداد 1397 میزان 11 مرداد 1397 میزان 12 مرداد 1397 میزان 13 مرداد 1397 میزان 14 مرداد 1397 میزان 15 مرداد 1397 میزان 16 مرداد 1397 میزان 17 مرداد 1397 میزان 18 مرداد 1397 میزان 19 مرداد 1397 میزان 20 مرداد 1397 میزان 21 مرداد 1397 میزان 22 مرداد 1397 میزان 23 مرداد 1397 میزان 24 مرداد 1397 میزان 25 مرداد 1397 میزان 26 مرداد 1397 میزان 27 مرداد 1397 میزان 28 مرداد 1397 میزان 29 مرداد 1397 میزان 30 مرداد 1397 میزان 31 مرداد 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه در ادامه تنش میان واشنگتن-آنکارا در پی بازداشت کشیش آمریکایی در این کشور علام کرد که دارایی های 2 وزیر آمریکایی در ترکیه مسدود خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته هسته ای مجلس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که 14 خرداد 97 فرمودند: سازمان انرژی هسته ای موظّف است سریعاً مقدّمات و آمادگی های لازم را برای رسیدن به 190 هزار سو - ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- سربازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان اعلام کرد که مناطق تحت کنترل کابل از نوامبر سال 2015 تاکنون 16 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: بیش از 17 هزار شهید توسط منافقین ترور شدند که به طور حتم این جنایات هرگز پاک نخواهد شد و کارنامه آن ها پاک شدنی نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- فصل تابستان هست و اکنون در میانه تابستان به سر می بریم. فصلی که گرمای بش از حد هوا هر راننده ای را مجبور به استفاده از سیستم تهویه هوا و کولر می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در افغانستان با انتشار گزارشی فعالیت های بشردوستانه خود در زمینه های مختلف از جمله خدمات درمانی، آبرسانی، بهداشت و بازدید از زندان ها را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۱    
خبرگزاری میزان- فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن تلقین ، در دل دریا ، بسوزان ، یتیم خانه ایران ، الپاگور ، هدیه ای برای آقای تومی ، صد هزار دلار ، بزرگتر از زندگی ، پدر و پسر قهرمان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- با تلاش و کوشش اعضای شعبه 2 و 11 شورای حل اختلاف اندیمشک سه فقره پرونده در یک روزکاری به صلح وسازش ختم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن دماوند مجددا با بهسازی های صورت گرفته به نیروی دریایی شمال کشور الحاق و وارد آب های خزر می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان بهداشت جهانی اقدامات لازم برای ارسال تجهیزات و نیروی انسانی به مناطق شیوع ویروس ابولا در کنگو را انجام داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت موتورسیکلت سازی هارلی دیویدسون از استراتژی جدید خود در قبال توسعه محصولات و بازارهای مقصد خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کاخ سفید گفت: وزارت خزانه داری این کشور وزرای دادگستری و کشور ترکیه را به بهانه نقش آفرینی در بازداشت یک کشیش آمریکایی تحریم کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از به رخ کشیدن خلاقیتی خارق العاده در اجرای سنگ فرش های خیابانی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت افغانستان از ایجاد اولین مرکز درمان لیزری بیماری های سرطانی در افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: امروز سفیر تاجیکستان در تهران توسط مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان نسبت به رفتار مقامات آن کشور در حادثه ترور ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه طارق همام مهاجم 22 ساله تیم ملی عراق با امضای قراردادی 3 ساله رسما به استقلال پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- ترکیب روش هایی مثل پیاده روی، انجام حرکات کششی و نرمشی و البته چند بار برداشتن وزنه در میانسالان بهترین روش تناسب اندام و جلوگیری از افزایش وزن دوران میانسالی و قوی شدن بدن برای تحرک ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- در این فصل رئال مادرید تحت نظر لوپتگی قصد دارد با یک سیستم کاملا متفاوت به میدان رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- ستاره جدید برایتون، پیام خداحافظی در خطاب به هواداران تیم پیشین خود منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- گلاب یک درمان طبیعی برای بسیاری از بیماری هاست. اگر باور ندارید این مطلب را بخوانید تا فواید درمانی گلاب که باور نمی کنید را بدانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- بی اشتهایی نوزاد زنگ خطری برای پدر و مادرهاست. بایستی با دقت بسیار، دلیل بی اشتهایی نوزاد را پیدا کرد. ممکن است دندان در آوردن، بیماری، آلرژی یا گرما دلیل آن باشد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- خواننده سالاری در هر شکل آن خطرناک است، خوانندگان این روز ها در تئاتر نیز ورود کرده اند و اگر در پایان ِ تئاتر، موسیقی و اجرای خواننده نباشد آن اثر دیده نمی شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- تصویری از یک آگهی عجیب اجاره آپارتمان را مشاهده می کنید که مبلغ ودیعه و اجاره بهای آن دیدنی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- صدوچهل وچهارمین شماره از نشریه خط حزب الله منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده هنگ مرزی اترک از مشاهده یک قلاده پلنگ در مرز ایران و ترکمنستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- وینگر چپ استقلال که در تمرینات این تیم مصدوم شده بود بعد از عمل جراحی روی مچ پایش از فردا روند درمانی خودش رو برای انجام کار های فیزیوتراپی در کلینیک دکتر نوروزی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تمرین عصر امروز(چهارشنبه) تیم تراکتورسازی با حضور بازیکنان تیم امید پیگیری شد .
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- هر اندازه که موضوعی برای مردم ناشناخته باشد، تلقی جادویی و رمزآلود درباره آن بیشتر خواهد شد. سرطان یکی از این موضوع هاست ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس بازار سرمایه گفت::از ابتدای سال تا کنون حدودا شاهد رشد 25 درصدی در بازار بورس بوده ایم این در صورتی است که بازار های موازی بیش از این رشد داشته اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- ناسا تصویری از زحل و پنج قمرش منتشر کرد که توسط فضاپیمای "کاسینی"(Cassini)ناسا به ثبت رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- دوچرخه سواران اعزامی به مسابقات آسیایی 2018 مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که مجوز ITC بازیکنان خارجی و کارت بازی رضا شربتی صادر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی توان ضمانت قطعی داد که مدال طلای بازی های آسیایی برای والیبال ایران است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در اینفوگرافی زیر راهکاری برای تضمین صد در صدی سلامت چشم هایتان به شما ارائه شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه هیات ناظر ایرانی سلامت انتخابات در زیمبابوه را تایید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران به یک تیم یونانی پیشنهاد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ما توان رقابت با تیم های مدعی را نداریم، اما با نفرات موجود و با این بودجه یک هدف گذاری خوب انجام دادیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- نفرات برتر اوزان 57 و 130 کیلوگرم کشتی آزاد مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: درست است که من پرسپولیسی هستم، اما به خاطر منافع ملی تیم دومم استقلال است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مسئولان نفت مسجد سلیمان می دانستند اگر تیم به لیگ برتر بیاید منبع درآمد نخواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد سنگاپور شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- لحظه دیدنی فروریختن پارکینگ طبقاتی در دالاس ، نهمین شهر بزرگ آمریکا را مشاهده می کنید که توانست اتومبیل های روی سقف این پارکینگ را به سلامت به طبقه پایین برساند!
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره ای بر اثر طوفان شن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- خریدوفروش از رایج ترین معاملاتی است که در سطح جامعه میان افراد انجام می شود. یکی از مهم ترین شرایط این معاملات آن است که افراد باید مالک مالی باشند که می خواهند آن را بفروشند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی های کارشناسی شده این کمیسیون یخ زدگی در هواپیمای تهران یاسوج را تأیید می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- افشین نوروزی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در صدر رنکینگ ملی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۷    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: براساس موافقت شهردار مشهد مبلغ بدهی باشگاه به کمیته تعیین وضعیت به حساب فدراسیون واریز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی آمریکایی ها در اجرای برجام، گفت: نقش روسیه در برجام خوب بود و رایزنی های مفید و مستمری در این خصوص میان دو کشور برقرار شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- دولت های موفق و توانمند، دولت هایی هستند که در دیپلماسی و سیاست خارجی خود از این ویژگی رسانه ها به نحوی مطلوب برای ارتقای منافع، ترویج هویت و برندسازی ملی استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال قطر رسماً اعلام کرد در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال الجزایر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک پسر 13 ساله و یک زن 23 ساله در تیراندازی در جنوب غرب شیکاگو زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس در مورد اولین بازی خانگی این تیم در فصل جدید اطلاعیه ای را برای هواداران خود صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- برترین دروازه بان فوتبال ساحلی جهان گفت: برای باقی ماندن در جمع بزرگان باید با تیم های قدرتمند و بازیکنان سطح بالا رقابت داشته باشیم، اما این شرایط به هیچ وجه در داخل کشور ممکن نیست ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی وزارت اطلاعات از متلاشی شدن باند های قاچاق ارز و طلا و باند های جعل اسکناس های خارجی و ضرب سکه های تقلبی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از ترکیب تیم منتخب لیگ روسیه را مشاهده می کنید .
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- در راستای ایجاد سهولت در ارائه خدمات قضایی به شهروندان، معاونت امور زندان ها و همچنین کمیسیون عفو ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری با نصیحت و تذکر به کسانی که در شرایط امروز کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل حقوقی معاونت حقوقی قوه قضاییه گفت: تهیه، تنظیم و ارائه نظریه های مشورتی صادر شده توسط این اداره کل تا پایان سال 1396 و بر اساس موضوعات شورا های حل اختلاف، حقوق خانواده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دارنده مدال برنز کشتی جهان گفت: نفر اعزامی در وزن 57 کیلوگرم در چند روز آینده از سوی کادر فنی معرفی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دهمین روز از مرداد ماه 1397 با اخبار و حاشیه های گوناگونی همراه بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به جهانگیری گزینه احتمالی سخنگویی دولت و شغل جدید معلم آمریکایی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان او علاوه بر سرکشی های دوره ای مدون، بازرسی های نامحسوس را امسال پررنگ تر از سال های گذشته در دستور کار خود قرار داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی گیلان در شهر املش با حضور معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- انجمن ملی لیزینگ ایران هشدار داد که مشتریان در زمان خرید خودرو، نسبت به اعتبار شرکت ها و اشخاص آگهی دهنده تحت نام لیزینگ، دقت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مالک باشگاه خونه به خونه گفت: هنوز هیچ قراردادی در مورد واگذاری سهام باشگاه بسته نشده و فردا همه چیز مشخص می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه خونه به خونه بابل در لیگ یک فوتبال شرکت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح خانه ای در خیابان دولت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، رجزخوانی شعری حاج محمود کریمی برای اسرائیل و آل سعود در روز ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و جدایی دلفی از نظر فنی روی تیم من تاثیرگذار است، اما به هر حال باید منافع ملی را در نظر بگیریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- بعداز درگیری لفظی در حومه شهر لندن نوجوانی 18 ساله اقدام به اسید پاشی به صورت دختری که او را رقیب خود میدانست،کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- جاسم کرار هنوز جوابی از مدیران صنعت نفت نگرفته است که گویای حل مشکل ارزی این هافبک عراقی با این تیم باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- امینی گفت: آمار مصدومین ناشی از تصادفات در چهار ماه امسال تعداد یکهزار و 813 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با آمار یکهزار و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- دهمین روز از مرداد ماه سال 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگی و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به نظر عضو کمسیون فرهنگی مجلس در مورد سرانه مطالعه در کشور ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، شاخص بورس و قیمت خودرو، قیمت مسکن در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرزند یکی از سران فتنه 88 دروغی را برای منحرف کردن اذهان عمومی مطرح کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای نگهبان با انتقاد از نابسامانی های اقتصادی بویژه نوسانات ارز گفت: بی اعتنایی دولتمردان به مسائل معیشتی مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: بعد از جلسات کارشناسی متعدد با گمرک ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان شانس بیشتری از سرمربی تیم ملی ایران برای به خدمت گرفتن هدایت تیم ملی الجزایر دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- در پی انتشار شایعه خبر تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار سرلشکر سلیمانی یک منبع آگاه اعلام کرد: خبر منتشر شده عاری از حقیقت است و به هیچ وجه صحت ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- در جلسه امروز شورای نگهبان، آیت الله جنتی در سمت دبیری این شورا ابقا و عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسئول برگزاری دوره معرفتی-تشکیلاتی اسلام ناب با اشاره به اینکه جلسه روز گذشته معاون اول قوه قضاییه با دانشجویان پرشور و هیجانی بود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دراین ویدئو تخریب کنترل شده یک ساختمان در ایالت میامی آمریکا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- از این پس تیم کشتی فنرگی بیمه رازی در رقابت های داخلی و بین المللی به عنوان نماینده اردبیل شرکت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان به استقلال این شهر پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- بایزکن عراقی مدنظر باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) وارد ایران شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادگاه عالی ایالت کادونا در نیجریه 100 نفر از اعضای جنبش اسلامی این کشور را از اتهامات وارد شده بر آنها تبرئه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- هیئت وزیران امروز چهارشنبه پس از جلسه هیأت دولت و هنگام خروج از نهاد ریاست جمهورری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- جمعی از مدیران کشور سوریه با دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- قرارداد هافبک جدید استقلال در هیئت فوتبال تهران به ثبت رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- هافبک بازیساز مجارستانی رسما به تیم فوتبال سپاهان پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون دادستان مشهد از تعطیلی باغ وحش وکیل آباد به جهت عدم رعایت استانداردسازی و وضعیت بهداشتی نامناسب خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه 12 مردادماه تهران، به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رسول خدا(ص) فرمود: شش توصیه را از من قبول کنید تا من هم بهشت را برای شما ضمانت کنم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی جودوی ایران در رقابت های گرندپریکس مجارستان شرکت نمی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مشکلات اقتصادی ما را کاندیدای سقوط نکرده است و ما قطعا کاندیدای سقوط نیستیم.