جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۱۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 13 شهریور 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 شهریور 1397 میزان 2 شهریور 1397 میزان 3 شهریور 1397 میزان 4 شهریور 1397 میزان 5 شهریور 1397 میزان 6 شهریور 1397 میزان 7 شهریور 1397 میزان 8 شهریور 1397 میزان 9 شهریور 1397 میزان 10 شهریور 1397 میزان 11 شهریور 1397 میزان 12 شهریور 1397 میزان 13 شهریور 1397 میزان 14 شهریور 1397 میزان 15 شهریور 1397 میزان 16 شهریور 1397 میزان 17 شهریور 1397 میزان 18 شهریور 1397 میزان 19 شهریور 1397 میزان 20 شهریور 1397 میزان 21 شهریور 1397 میزان 22 شهریور 1397 میزان 23 شهریور 1397 میزان 24 شهریور 1397 میزان 25 شهریور 1397 میزان 26 شهریور 1397 میزان 27 شهریور 1397 میزان 28 شهریور 1397 میزان 29 شهریور 1397 میزان 30 شهریور 1397 میزان 31 شهریور 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- دولت انگلیس اعلام کرد که 100 نظامی دیگر را برای کمک به نیروهای ناتو به افغانستان اعزام کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- عمران خان نخست وزیر پاکستان دستور داد قوانین مؤثر برای جلوگیری از قاچاق تدوین و از نقل و انتقال وجوه با رقم های بالا در این زمینه جلوگیری شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های پاکستانی روز سه شنبه اعلام کردند که 231 تبعه این کشور به جرم ورود غیرقانونی به ایران و نداشتن مدارک معتبر اقامتی از طریق گذرگاه مرزی تفتان (هم مرز با شهر میرجاوه ایران) به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دوره جدید آموزش فارسی برای علاقمندان در مرکز تحقیقات فارسی رایزنی فرهنگی ایران در دهلی نو آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از ائمه جمعه خواست با بصیرت افزایی و بیان منطقی و مستدل، دستاورد های انقلاب اسلامی در نماز جمعه را تبیین کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری زنی که به بهانه جن گیری، بالغ بر 3 میلیارد تومان از 6 نفر کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- احمد دیلمی هشت سال است که در کار دمام سازی مشغول است. او می گوید به واسطه عشق به امام حسین علیه السلام و علاقه شدید به دمام و دمام سازی وارد این حرفه شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مقامات محلی در شرق افغانستان اعلام کردند که نیروهای پاکستانی با توسل به حملات توپخانه ای ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- آسایشگاه سربازان و آشپزخانه صنعتی زندان مرکزی بندرعباس با حضور رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به بهره برداری رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اداره نظارت بر اجرای قوانین امنیتی دادستانی روسیه به شرکت گوگل که به دلیل ارایه جستجوگر قدرتمند و محبوب خود در جهان شناخته شده است، در مورد مداخله در انتخابات روسیه هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه 58 میلیارد ریالی متهم پرونده عرضه خارج از شبکه 2 هزار تن گندم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- پیرو درخواست اونگ کنگ یونگ سفیر غیرمقیم سنگاپور در تهران مبنی بر ملاقات با مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، این مقام سنگاپوری ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در ایام اخیر 30 انبار احتکار شده کشف گردید که احتکار 21 هزار تلویزیون در یک انبار یکی از آنهاست که ارزش میلیاردی داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- جنگل رودباک منطقه کوهستانی، که در بهار هوای خنک همراه با بارندگی و در تابستان نیز هوا خنک و در پائیز سرما و در زمستان شاهد بارش برف است که ارتفاع برف به حدود یک و نیم متر می رسد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس از بهره برداری طرح های ارتقای کیفیت این شرکت پالایشی در آینده نزدیک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فقط چند تغییر کوچک و آسان در سبک زندگی، می تواند تاثیر شگفت آوری بر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- پلیس راه کشور با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های استان مازندران از یکطرفه شدن تردد خودرو ها در محور های کندوان و هراز از عصر جمعه تا 2 بامداد روز شنبه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب، استثنائی بودن روز مباهله را در "اهمیت ابلاغ حقیقت" و نقش ممتاز آن در "تمایز جبهه ی حق و باطل" می دانند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان کشورمان در چهارمین روز رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان در رشته میکس تفنگ بادی جوانان به مدال نقره دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- شبکه دو سیما هم زمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام برنامه های مختلفی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دویست و چهل و یکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- والی هرات گفت: ظرف 40 سال اخیر دولت و مردم شریف و میهمان نواز ایران از مهاجران افغانستانی با نهایت احترام و توجه پذیرایی کرده اند که حرکتی قابل ستایش و احترام است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که خودروهای زرهی ارتش انگلیس قادر به تحمل دمای بالای هوا در افغانستان نیستند و بطور معمول هفته ای یک بار دچار نقص فنی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه هندی پیش از آغاز مذاکرات دو جانبه هند و آمریکا، اعلام کرد دهلی نو قصد دارد با استفاده از نفتکش های ایران و پوشش بیمه این کشور به خرید نفت از تهران حتی پس از 4 نوامبر (13 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- ویدئو زیر قصد دارد تا شما را با نحوه ی حل شدن کپسول و داروها در بدن آشنا نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک چهار موشک به منطقه صنعتی و اقتصادی جیزان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- ساعت کاری شرکت ها، بانک ها و ادارات استان خوزستان از 16 شهریورماه به روال عادی باز می گردد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- چشمه علی در 35 کیلومتری شمال دامغان قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران گفت: شتر دو کوهانه که بیش از دو هزار سال قبل از میلاد مسیح در ایران اهلی شده در این کشور در حال انقراض است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از وقوع انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در قاهره را مشاهده می کنید که توسط دوربین های امنیتی گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افزایش شمار کشته شدن گان حادثه سقوط آسانسور خبر داد .
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از وقوع طوفانی سهمگین جبی در ژاپن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- از سال 1994 تا کنون همیشه در میان نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال بازیکنی از تیم قهرمان جهان حضور داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- طی اطلاعیه شماره 2 معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، دستورالعمل تسویه بدهی اشخاص متقاضی مشمول به بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی از طریق تهاتر با مطالبات از دولت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مهمترین موارد در آزمایش خودرو دست دوم بررسی موتور آن است و پیش از خرید خودروی دست دوم با بررسی دقیق آن، نگذارید کلاه سرتان برود!
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور از سقوط آسانسور در برج نرگس در اطراف پارک چیتگر خبر داد و گفت این حادثه 4فوتی داشت
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک مطالعه گسترده و ملی جدید از سوی مدرسه امور عمومی و دولت دانشگاه راتگرز در نیوجرسی نتایج شگفت انگیزی را نشان می دهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد از بازگردانده شدن لوح هخامنشی مسروقه از دادگاه نیویورک به ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد شما را با غذاهایی آشنا کند که مانع گرسنگی شما خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- منابع خبری از شنیده شدن صدای چندین انفجار در ریف حماه واقع در مرکز سوریه خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: اصل و ریشه مباهله به معنی ابتهال و گریه و زاری کردن و توجه خاص به خداوند است، یعنی با گریه به پیشگاه خداوند برویم .
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- یوفا جدیدترین رده بندی برترین تیم های باشگاهی اروپا را مشخص و اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ما قبلا چند بار توافق کرده بودیم، اما آن ها هر بار دبه می کردند برای مثال یک بار در سعدآباد بودیم. در زمان مذاکرات سعدآباد، بنده نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی بودم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم جوان شیاطین سرخ پس از اخراج شدنش در بازی مقابل برنلی، عصبانیت خود از این موضوع را نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری از شنیده شدن صدای چندین انفجار در ریف حماه واقع در مرکز سوریه خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور گفت 2 نوجوان بر اثر غرق شدگی در سد جان باختند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم ایران در 3 دیدار تدارکاتی اردوی اسلوونی شرکت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در ادامه تصویری زیبا از لحظه جمع آوری گل نیلوفر آبی در ژاپن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات، برنامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر در فصل 98-97 را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- علی لاریجانی رئیس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی از تمامی مجالس عضو اتحادیه خواست موضع مناسب در محکومیت قطع کمک رسانی آمریکا به آنروا اتخاذ کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان آمریکایی سعی دارند با استفاده از داروهایی که واکنش سریع تری دارند، روش جدیدی برای درمان نقرس ارائه دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بر این باور است که هافبک 25 ساله این تیم آماده کاپیتانی خروس ها نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- در ادامه فیلمی از تمامی لحظات به یاد ماندنی ژاوی هرناندز در دنیای فوتبال را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- درخشش علیرضا جهانبخش در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال هلند مورد توجه نشریه فاکس اسپورت قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی همچنان در تمرینات این تیم حضور پیدا نمی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تحلیلگران ارشد سیاسی پاکستان ضمن انتقاد سخت از تصمیم دولت آمریکا در عدم پرداخت کمک 300 میلیون دلاری به این کشور گفتند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی کار هر بازیکنی را سخت می کند و برای ماندن در تیم باید خیلی تلاش کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: توقعات از تیم ملی زیاد شده اما تلاش می کنیم در جام ملت ها نتیجه خوبی کسب کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصویری زیبا از پارک جنگلی سراوان یکی از قدیمی ترین جنگل های ایران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون طرح راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی مورد تصویب نمایندگان قرار نگرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز اخبار متنوعی در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان منتشر شد؛ از موضوعات مرتبط با اجلاسیه خبرگان تا تکذیب ارسال تجهیزات ساخت سلاح از ایران به لبنان و واکاوی علل شکست مذاکرات صلح یمنی.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- کشور فرانسه استفاده از تلفن های همراه در مدارس ابتدایی و راهنمایی را ممنوع کرد تا از این طریق بتواند قلدری، خشونت و پورنوگرافی میان دانش آموزان را کنترل کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تعدادی از کارگران آمریکایی در روزی که در این کشور روز کارگر نامگذاری شده، در سان فرانسیسکو تجمع کردند، اما نیرو های پلیس ضمن سرکوب معترضان حداقل 75 نفر را بازداشت کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اداره ثبت اختراع و علائم تجاری دانمارک برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- طوفان سهمگین (جبی) غرب ژاپن را در نوردید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- قرار است فردا (چهارشنبه) تکلیف باشگاه استقلال و ذوب آهن در خصوص توافقات مالی برای انتقال مرتضی تبریزی مشخص شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- بانک عامل حوزه مسکن با بیان اینکه در پنج ماه ابتدای امسال پرداخت وام مسکن 43درصد رشد داشته است، گفت: در مدت مذکور 83 هزار میلیارد ریال وام پرداخت شده که 90 درصد آن وام مسکن بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو های مسلح گفت: امروز می گوییم هرکجا پرچم ایران برافراشته باشد، امنیت هم وجود دارد بنابراین ضامن امنیت تنگه هرمز ایران است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی از خدمات محسن معتمدکیا در تیم ملی قدردانی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نباید منحصر در تزئین خیابان ها و معابر باشد بلکه باید دستاورد های انقلاب برای مردم تبیین شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت و تجارت روسیه اعلام کرد که این کشور قصد جایگزین کردن دلار و یورو با ارز های ملی در مبادلات تجاری آسیا و آفریقا را دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مأموریت ها را باید هوشمندانه و سنجیده پیش ببریم، گفت: برای پیشبرد اولویت های مأموریتی ناجا، آحاد فرماندهان و کارکنان باید پای کار بیایند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن 6 نفر بر اثر یک حادثه تصادف در خوزستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سیزدهمین روز از شهریور ماه 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به اظهار نظر مسئول امور بین الملل فارابی درباره چگونگی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- آتشفشان کیلاویا در فصل بهار آغاز و در ابتدای ماه اوریل شروع به فوران کرد، در ادامه ویدئویی از آثار تخریبی این آتشفشان را در جزیره هاوایی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه ایران ادعای شبکه خبری فاکس نیوز مبنی بر ارسال تجهیزات ساخت سلاح از ایران به لبنان را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت گفت: با هماهنگی به عمل آمده با تولید کنندگان اصلی نیاز بازار تامین می شود و با ترخیص به موقع مواد اولیه موجود در گمرکات ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش سوزی برج 10 طبقه در خیابان بهار مهار شده است، گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و مالی اداره کل زندان های استان تهران با حضور معاونین و روسای ادارات زندان های استان تهران برگزار گردید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- برخی منابع خبری از وقوع انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در قاهره خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور از وزارت امور خارجه خواست تا برای تامین منافع ملی از طریق نهاد های بین المللی موضوع حقابه کشورمان از رود های مرزی را فعالانه و با جدیت دنبال کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با متولیان حوزه سلامت بر ضرورت پرداخت بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت تا پایان مهرماه سال جاری تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا مرزبان به صورت رسمی هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور با اعلام خبر وقوع یک آتش سوزی گسترده در برج اداره تجاری بهار در مرکز پایتخت گفت: در این حادثه تاکنون یک نفر کشته و دو تن دیگر راهی بیمارستان شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- روزهای سختی در انتظار تیم استقلال و سرمربی آلمانی آبی پوشان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک نوزاد 20 ماهه پس از آنکه سه روز در انتظار نوبت جراحی بود، به دلیل کمبود تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- آرژانتین به عنوان یکی از اقتصاد های نوظهور جهان این روز ها با چالش های جدی اقتصادی روبرو شده که اتخاذ نکردن تدابیر کارآمد می تواند منجر به بروز بحران در این کشور شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت :با تلاش ماموران انتظامی یک گروگان در کمتر از یک ساعت در شهرستان پاکدشت آزاد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال برای مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان با استفاده از فناوری هوش مصنوعی سیستمی ابداع کرده اند که با کمک عکس های ماهواره ای تعداد افراد دارای اضافه وزن را در هر منطقه ردیابی می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مسجد شیخ لطف الله شاهکاری از معماری و کاشی کاری قرن یازدهم هجری است که توسط استاد محمدرضا اصفهانی و به فرمان شاه عباس اول در مدت هجده سال بنا شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد که امید نظامی پور از این باشگاه جدا شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- زیارت اولیای خدا و بزرگان دین، آدابی دارد که ثواب زیارت را افزون کرده و سبب تاثیر بیشتر آن بر زائر می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: سطح انتظارات از تیم فوتبال نوجوانان بالا رفته است برهمین اساس مسئولیت سنگینی بر دوش ما است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با کشنده فائو در آزاد راه "امیرکبیر" و فوت 2 نفر و مجروح شدن فرد دیگری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- برادر پادشاه عربستان در اظهاراتی بی سابقه و با اشاره به جنگ یمن، ضمن انتقاد از محمد بن سلمان به دلیل درگیری ویرانگری که موجب مرگ هزاران شهروند شده است، از وی به صورتی آشکار انتقاد کرد.