پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 19 آبان 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آبان 1397 میزان 2 آبان 1397 میزان 3 آبان 1397 میزان 4 آبان 1397 میزان 5 آبان 1397 میزان 6 آبان 1397 میزان 7 آبان 1397 میزان 8 آبان 1397 میزان 9 آبان 1397 میزان 10 آبان 1397 میزان 11 آبان 1397 میزان 12 آبان 1397 میزان 13 آبان 1397 میزان 14 آبان 1397 میزان 15 آبان 1397 میزان 16 آبان 1397 میزان 17 آبان 1397 میزان 18 آبان 1397 میزان 19 آبان 1397 میزان 20 آبان 1397 میزان 21 آبان 1397 میزان 22 آبان 1397 میزان 23 آبان 1397 میزان 24 آبان 1397 میزان 25 آبان 1397 میزان 26 آبان 1397 میزان 27 آبان 1397 میزان 28 آبان 1397 میزان 29 آبان 1397 میزان 30 آبان 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه سهام عدالت متوفیان مشمول مالیات می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- علیلو بر ضرورت ایجاد بستر مناسب در اجرایی کردن مجازات های جایگزین حبس بویژه الزام به خدمات عمومی رایگان موضوع ماده 79 قانون مجازات اسلامی و نیز جذب و اشتغال محکومین پس از خروج از ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مقدمات و امکان نشست و برخاست ایرباس A-380 بزرگترین هواپیمای جهان در پاکستان در دست اقدام و اجرا است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- پلیس پاکستان توانست در عملیاتی اعضای یک باند چاپ اسکناس جعلی که در حال گسترش فعالیت در پیشاور و منطقه جهنگ بودند را متلاشی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- هند با چهار سازمان خارجی از جمله بانک جهانی و سازمان توسعه آلمان قرارداد بسته است تا در 102 شهر آلوده این کشور برای مقابله بهتر با معضل آلودگی هوا، دولت را یاری کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بررسی بنیاد واتسن دانشگاه برون آمریکا نشان می دهد که در 17 سال حضور نیروها ی امریکایی در افغانستان بیش از 147 هزار نفر کشته شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکمنستان موافقت دولت این کشور با ساخت یک مسجد در ولایت فاریاب افغانستان را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون میکسر از روی پل مطهری بر روی یک دستگاه پژو راننده پژو جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری میزان- گرچه آمریکا پس از گذشت دو ماه و 6 روز از استقلال پاکستان، استقلال این کشور را به رسمیت شناخت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی گفت: حوزه برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور با مشارکت مدیران و کارشناسان ارشد استان ها در راستای استفاده بهینه از تجارب همگان در سازمان به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۱    
خبرگزاری میزان- وزارت حمل و نقل افغانستان اعلام کرد: به زودی خط کشتیرانی تجاری این کشور با کمک جمهوری اسلامی ایران به منظور انجام فعالیت های تجاری میان منطقه آزاد چابهار و هند راه اندازی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای آسمان استان را طی 2 روز آینده، نیمه ابری در بعضی ساعات با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و مه پیش بینی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: باافرادی که در یک اقدام غیراخلاقی اقدام به آتش کشیدن یک کفتار به همراه دو توله اش در شهرستان فیروزه کرده اند برخورد جدی قضایی صورت می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز(یکشنبه) تیم فوتبال استقلال با غیبت 2 بازیکن اصلی این تیم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی هشترود از دستگیری 3 سارق مسلح در اتوبان پیامبر اعظم (ص) خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- 80 درصد از فیلمبرداری فصل سوم ستایش به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی سعید سلطانی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- ساماندهی و بهسازی خانه استاد لرزاده تحت عنوان خانه معمار در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از طرح معلم تمام وقت خبر داد و گفت : این طرح در راستای ارتقای وضعیت معیشتی فرهنگیان انجام میشود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرده تحقیقاتش نشان می دهد آمریکا از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم، نیم میلیون انسان را فقط در افغانستان، عراق و پاکستان قتل عام کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از جریمه 7 میلیارد ریالی عامل قاچاق پوشاک و کیف خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم اعدام یکی از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شرق کشور در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک مورد گروگانگیری در پایتخت سیاسی اتحادیه اروپا گزارش شده و نیروهای امنیتی خیابان های اطراف رستوران محل حادثه را مسدود کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی وضعیت آبخیزداری در کشورمان بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار نهایی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن با تساوی بدون گل به پایان رسید. در ادامه خلاصه این دیدار را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از یک خودروی لوس به نام Honda CR-Z 2011 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر کنم انصاری هم رباطش پاره شده و دلیل این موضوع فشار مسابقات ما است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: اگر قانون باشد که بروم، می روم و اگر قانون بگوید بماند، می مانم و به کارم ادامه می دهم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز گفت: بهترین تیمی که مقابلش قرار گرفتیم، پرسپولیس بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادستان تهران از صدور حکم ده سال حبس برای یکی از قضات متخلف به نام "حجت الله یازرلو" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شکست در فینال خیلی ناراحت شدم از زمانی که به پرسپولیس آمدم گفتم که برای قهرمانی در آسیا آمدم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی دلایل نوشیدن روزانه قهوه بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- مدیر افتخاری باشگاه کاشیما گفت: سال 2005 هم که به ورزشگاه آزادی آمده بودم چنین جوی وجود داشت و به هرحال مهم قهرمانی کاشیما بود که به دست آمد و این جو روی آنها تأثیرگذار نبود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 40 میلیون هوادار داریم که همه جای ایران کنار ما هستند و حمایت آنها همیشه برای ما وجود داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه امروز انصاری مصدوم شد و محرومیت ها و مصدومیت ها دست از سر پرسپولیس برنمی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نباید از وضع جدید تحریم های آمریکا بیمی داشته باشیم، گفت: قطعا شرایط اقتصادی کشور تا 2 الی 3 ماه آینده رو به بهبودی خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا ساده نیست که شرایط را عادی کرده و برگردانیم اما انتظار دارم این بازی انگیزه مضاعفی را در بازیکنانم ایجاد کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۶    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: صد درصد پاداش خوبی به بازیکنان می دهیم و مبلغ قابل توجهی از پولی که به حساب باشگاه واریز شده به کادرفنی و بازیکنان داده خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- بوشهر یک شهر بندری در جنوب غربی ایران است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- استاد دانشگاه برکلی آمریکا طی سخنانی درباره انتخابات میاندوره ای این کشور می گوید که آمریکا ترامپیسم را رد کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه روسیه درگفت وگوی تلفنی با همتای اتریشی خود، اتهام جاسوسی روسیه در اتریش را از طریق یک سرهنگ سابق این کشور رد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه پاکستان در خصوص سفر اخیر معاون وزیر خارجه آمریکا به اسلام آباد گفت: توقعات واشنگتن از بیش از اندازه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با شکست 2 بر صفر پرسپولیس در مجموع دو بازی رفت و برگشت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- "آژانس فضایی اروپا" تصویری زیبا از کهکشان " Zwicky 18" منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- دروازه بان پیشین پرسپولیس در پی نایب قهرمانی سرخپوشان در آسیا گفت: ما باید از باشگاه، برانکو و بازیکنان تشکر کنیم که تا اینجا برای تیم زحمت کشیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از شیوه بازی بازیکنان کاشیما آنتلرز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا گلایه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- تصویری از پیام توییتری AFC را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- دادستان تهران در حاشیه نشست با رییس اتاق تعاون در پاسخ به سئوالی در رابطه با رفع توقیف بخشی از گوشی های تلفن همراه که با ارز 4200 تومانی خریداری و در بازار آزاد فروخته شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را در جریان وضعیت شنوایی ایرانی های قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت پرسپولیس گفت: نداشتن بازیکن تاثیرگذار روی نیمکت و دست خالی کادر فنی کار دست پرسپولیس داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- دروجه تسمیه اسفراین برخی معتقدند، این شهر را اسفندیار بنا نهاده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کومیته تیمی بانوان با شکست مقابل نماینده میزبان به مقام پنجم جهان دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود و حضور شیخ سلمان و اینفانتینو را به فال نیک می گیریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان با پیروزی مقابل حریف روس صاحب مدال برنز جهان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- زارت خارجه سوریه شنبه شب با ارسال نامه به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد، خواستار توقف جنایت های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در این کشور شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان حج و زیارت پیشنهاد کرد که در همه ایام سال برای تسهیل امور زایران عتبات عالیات، روادید الکترونیکی صادر شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- فضاپیمای "جونو" ناسا تصاویر جدیدی از سیاره مشتری به ثبت رسانده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- بازی برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت این تیم ژاپنی باشد که قهرمان آسیا شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- جعفری دولت آبادی در پاسخ به سئوالی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده جعبه سیاه پرونده بانک زنجانی گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در رقابت های قهرمانی 2018 جهان با 448 امتیاز بر سکوی سوم وزنه برداری جهان ایستاد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۱    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی گفت: قول من این است که دغدغه مردم و رییس جمهور در اولویت قرار دهم و به تمام تعهدات وزارت راه و شهرسازی پایبند باشم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- بازی برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت این تیم ژاپنی باشد که قهرمان آسیا شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- پس از دو ماه محرم و صفر پرچم مشکی گنبد حرم امام حسین در ماه ربیع تعویض شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- دولت ژاپن تصمیم گرفته است تا در طول برگزاری بازی های المپیک و پاراالمپیک 2020 توکیو، به منظور مقابله با حملات تروریستی پرواز پهپاد ها را در نزدیکی ورزشگاه های محل برگزاری بازی ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی رامیان استان گلستان از سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات این شهر و جان باختن یک نفر در این حادثه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ ا ز توزیع اولین بسته حمایت غذایی در آبان تا توضیحات کدخدایی درباره منشاء و چرایی فشار های سیاسی به شورای نگهبان .
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قرار است در چارچوب بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاشیما برود که پیش از شروع این بازی حواشی وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز در یک عملیات منسجم، یک تن و 14 کیلو مواد مخدر کشف کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر تشکیل اتاق فکر برای بررسی و آسیب شناسی ریشه های اختلاف و خون ریزی ها در افغانستان و کوتاه کردن دست اجانب از این کشور ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قرار است در چارچوب بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاشیما برود که پیش از شروع این بازی حواشی وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- کشور فنلاند در حال ساخت بزرگترین سالن مطالعه در این کشور است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم معارفه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هیچ اقدامی نباید در تضاد با ایمنی و حقوق مسافران صورت گیرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از تشویق ایسلندی هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- پلیس ایالت ویرجینیا گزارش داد که در پی وقوع تیراندازی در این ایالت 2 نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز مجروح شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر سابق راه و شهرسازی با بیان اینکه در 62 ماه خدمت یک واحد مسکونی از مسکن مهر افتتاح نکرده استT در ادامه از عملکرد خود در این مدت دفاع کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس امشب در چارچوب بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سقف ورزشگاه آزادی با وجود بازسازی هنوز هم چکه می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه آتش سوزی در خانه ای قدیمی در جماران تهران و مرگ پیرمرد معلول 80 ساله خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- اینفانتینو و شیخ سلمان برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد ورزشگاه آزادی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قرار است در چارچوب بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاشیما برود که پیش از شروع این بازی حواشی وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- نمایی از استادیوم آزادی از پنجره هواپیما، چند ساعت پیش از شروع فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به استان های خود اسامی 8 کالای جدید مشمول دریافت ارز رسمی را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سی امین نشست شنبه های انقلاب با موضوع هنر های تجسمی و با هدف تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در این حوزه، صبح امروز شنبه 19 آبان ماه در "سالن جلسات فرهنگستان هنر" برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مسئول برنامه کشوری دیابت معاونت درمان گفت: با وجود تمام فعالیت هایی که انجام شده کنترل دیابت در کشور خوب نیست و امیدواریم با همکاری رسانه ها و سازمان های مردم نهاد بتوانیم در درمان و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- با حضور دادستان انتظامی قضات از 19 قاضی برتر استان کرمانشاه تجلیل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز از ساعت 18:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوش وزن -75 کیلوگرم کاراته ایران سزاوارانه قهرمان جهان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد پزشکی و غیرپزشکی سال 96 و پزشکی سال 97 (ویژه استعداد های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر یک میلیاردی شرکت فروش پکیج و رادیاتور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی درباره پرونده مرگ جمال خاشقجی، از عربستان خواست تا عادلانه رفتار کرده و تلاش کند این شبهه و اتهام را از خود دور کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری 4 آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده توسط پلیس خبر داد.