پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- عملیات طریق القدس یکی از بزرگترین عملیات ها و دستاورد های دفاع مقدس و محصول شکل گیری وحدت و یکپارچگی ارتش، سپاه و سایر نیرو های رزمنده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه نقاشی فلسطین در آیینه خیال هنرمندان در دو بخش نمایشگاه آثار هنرمندان ایرانی و نمایشگاه آثار هنرمندان فلسطینی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل امو زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: نشاط اجتماعی در مدارس دخترانه با اجرای برنامه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی باید تقویت شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- احزاب اپوزیسیون پاکستان با ارزیابی ضعیف عملکرد 100 روزه نخست دولت جدید پاکستان به رهبری عمران خان، به این دولت تاختند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- هیات بازرسی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی مستقر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- علاقه مندان به حضور در بیست و هفتمین دوره سمپوزیوم بین المللی براتیسلاوا که در حاشیه ی دوسالانه ی تصویرگری برگزار می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- دوره جدید کلاس های آموزش زبان فارسی با همکاری بنیاد سعدی و مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان، در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد پاکستان آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سفیر هند در کابل با اشاره به نگرانی های اسلام آباد اعلام کرد که روابط افغانستان و هند به ضرر هیچ کشوری نیست و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- اشرف غنی در بازدید از پایگاه نظامی ارتش این کشور اعلام کرد که مذاکرات صلح بدون هیچ قید و شرطی صورت می گیرد اما توافق صلح بدون قید و شرط را نخواهیم پذیرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- لاشه این حیوانات بزرگ پیکر که از گونه نهنگ خلبان هستند، در طول روز های شنبه و یکشنبه در ساحل این جزیره به گل نشسته و انباشته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان تیم فوتبال تراکتورسازی که در اردوی تیم ملی ریکاوری کردند امشب راهی تبریز می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- زلزله 6.4 ریشتری استان کرمانشاه به برخی از بنا های تاریخی از جمله مجموعه قلعه یزدگرد و کاروانسرای شاه عباسی قصر شیرین آسیب رساند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه تایمز هند مدعی شد، کریدور شمال به جنوب با همکاری کشورهای ایران و روسیه می تواند کمک بسزایی در مقابله هند با پروژه جدید جاده ابریشم چین داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری ابرکوه گفت: با امکان پیگیری و انجام برخی از کار های حقوقی مردم از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، مراجعات به دادگستری و محاکم قضایی کاهش خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: جنس تهدید امروز نظامی نیست و در حوزه عملیات روانی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت : قانع کردن مردم برای استفاده از کالا های ایرانی به کار فرهنگی نیاز دارد تا خرید کالای ایرانی به یک گفتمان تبدیل شود
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تعداد زیادی از مسلمانان شهر ایودها در ایالت اوتارپرادش هند با نگرانی از حضور گسترده هندوهای افراطی ملی گرا در چند روز گذشته در این شهر برای در امان ماندن از حمله این افراد خانواده خود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- شورای عالی بیمه آیین نامه آیین نامه نمایندگی فروش بیمه های زندگی را مشتمل بر 15 ماده و دو تبصره اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم این دانشگاه بتواند گام موثری در هدفمند کردن پژوهش ها در حل معضلات کشور بردارد و الگویی برای نظام آموزش عالی کشور باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمیسیون مستقل انتخابات طرح تأخیر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشور را برای احزاب، جریان های سیاسی، نهادهای ناظر انتخاباتی و اعضای جامعه ی مدنی ارایه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: اجرای 10 پروژه مهم در وزارت صنعت، معدن وتجارت در حال انجام است که تنها یکی از این پروژه ها 10 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی از محل تولید داخلی برخی اقلام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر به دنبال دلایل خوردن کیوی در زمستان و خواص آن، تقویت بینایی و اینکه چه افرادی نباید گوشت قرمز مصرف کنند هستید حتما بسته سلامت امروز را بخوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 10 تن انواع مواد مخدر و روان گردان در هفته چهارم آبان ماه در کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز ملی آمار کشور گفت: لایحه ثبت کد کسب و کار را به دولت داده ایم تا بدانیم چه کسی کجا و در چه صنفی فعالیت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در آستانه هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، کارکنان و فرماندهان این نیرو صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از بارش خفیف برف در منطقه "گدوک" محور سوادکوه خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران در کلیه محور های ارتباطی استان مازندران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: بسیج یک منبع تمام نشدنی و دارای ظرفیت بی بدیلی است که باید از آن استفاده حداکثری شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه از واژگونی سواری پراید با یک کشته و 2 مصدوم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش، فراهم کردن بستری مناسب برای شناساندن استعداد های دانش آموزان را از مهمترین وظایف آموزش و پرورش دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سازمان همکاری اسلامی (او آی سی) بار دیگر ادامه خشونت های جنایت کارانه و زنجیره کشتارهای فجیع در افغانستان را آشکارا محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- فراخوان یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش مقالات منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا توصیه های طب سنتی برای طرز صحیح و اصولی نوشیدن آب را برای شما مرور کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- یمن با موشک مواضع مزدوران سعودی در استان تعز واقع در جنوب غرب این کشور را هدف قرار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در شبکه خبر درباره برنامه هایش برای مسکن مهر صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- شکار و تاریکی عنوان کتابی از ادوگاوا رانپو است که با ترجمه محمود گودرزی تاکنون سه بار تجدید چاپ شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- صدراعظم آلمان از تنش های اخیر میان روسیه و اوکراین ابراز نگرانی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- آموزش وپرورش کرمانشاه اعلام کرد: مدارس شهر های قصرشیرین و سرپل ذهاب فردا تعطیل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل سازمان پیمان امنیت جمعی با بیان اینکه افغانستان موجبات نگرانی دائمی در این سازمان است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- تصویر زیر به بررسی عملکرد رونالدو در یوونتوس در یک نگاه پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نشریه گاردین در گزارشی با اشاره به افزایش شکاف اقتصادی در انگلیس از وضعیت نامناسب زنان در مناطق فقیرنشین این کشور و کاهش شاخص امید به زندگی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- استفاده ابزاری از زیبایی جسمی زنان در جهت منافع صاحبان سرمایه ، همان برده داری و تجارت جنسی است که واضح ترین شکل آن را در تغییر سبک زندگی ملل دیگر و تلاش برای نابودی و نفوذ به سنت و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر گفت:توزیع اقلام زیستی-امدادی میان 12 روستای زلزله زده کرمانشاه آغاز شده است و تا ساعت 23 امشب کار توزیع اقلام به پایان خواهد رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری زیبا از مناظر طبیعی و شگفت انگیز روستاهای خراسان شمالی در فصل پاییز را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- علی لاریجانی در مراسم اختتامیه سی ودومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که امشب (5 آذر) در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد با احترام به رای هوادارانش از این به بعد از رنگ های قرمز و سفید در لباس اولش استفاده خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- از جمله نکات جالب توجه آثار روی صحنه تئاتر در نیمه سوم پاییز سال 97 بدون شک باید به حضور دوباره ژاله صامتی بازیگر کهنه کار سینما، تئاتر و تلویزیون روی صحنه تئاتر اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: متاسفانه عربستان یک پیش شرطی برای انجام آتش بس در یمن قرار داده مبنی براینکه یک پیروزی میدانی در یمن به دست بیاورد؛ آنهم در اشغال شهر الحدیده خلاصه می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است مدیران این باشگاه انگلیسی باید پای ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی خود بایستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- خلیل حمد ان در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که امشب (دوشنبه 5 آذر) برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله محسن اراکی در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که امشب (دوشنبه پنجم آذر) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه در کنفرانس بین المللی افغانستان که توسط سازمان ملل متحد در روز های سه شنبه و چهارشنبه همین هفته در ژنو برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- پس از فضاپیمای رباتیک "نیوهورایزنز" ناسا آیا فرصتی برای انسان ها ایجاد خواهد شد که به سیاره کوتوله پلوتون سفر کنند؟
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احکام خود در خصوص اتفاقات و حواشی لیگ برتر و دسته یک را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نشنال اینترست نوشت: روسیه به شیوه ای منحصر به فرد قادر به کاهش کارآیی تحریم های آمریکا علیه ایران است و این نشان می دهد که سیاستگذاران در واشنگتن به هر شیوه ای که عمل کنند نمی توانند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از هدیه جالب کی روش به خبرنگاران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از مرگ 3 عضو یک خانواده براثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون های ورزشی خواست به اولویت ها بپردازند و از هزینه های غیرضروری بپرهیزند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به منظور زمینه سازی تنظیم سند توسعه جنوب سیستان و بلوچستان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی وزیر امور خارجه می گوید با بازاعمال تحریم های آمریکا علیه ایران، بهره مندی تهران از مزایای توافق هسته ای وین به صفر نزدیک شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- اطلاع نگاشت زیر مروری بر سلسه شکست های رژیم صهیونیستی در دوازده سال گذشته داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از دقایقی پیش با حضور میهمانان داخلی و خارجی در مرکز همایش های صداوسیما آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه منچستریونایتد نسبت به جذب هافبک بلژیکی بوروسیا دورتموند علاقه مند است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر سعی کرده است تا به بررسی همه اتفاقات زلزله اخیر کرمانشاه در یک نگاه بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- شبکه دو سیما اولین برنامه استعدادیابی فوتبال برای کودکان و نوجوانانِ 8 تا 18 ساله را تحت عنوان مسابقه ای به نام فوتبالی ها برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- بخش رسانه ای تیم ملی در خصوص مراسم کارلوس کی روش اطلاعیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- جرارد پیکه، مدافع بارسلونا امروز به دلیل رانندگی بدون گواهینامه و درگیری با پلیس محاکمه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از حضور در ساختمان پک، ریکاوری کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل سازمان ناتو اعلام کرد که نیروهای ناتو برای جلوگیری از تاسیس خلافت توسط گروه تروریستی داعش در افغانستان باقی خواهند ماند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ، سرمربی پیشین تیم فوتبال آرسنال را به عنوان جانشین احتمالی نیکو کواچ در نظر دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- 5 تابلوی غلامحسین سهرابی با موضوع طبیعت در گالری لاله به نمایش در آمده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت جهانی دو شهر آباده و میبد و روستای خراشاد از جمهوری اسلامی ایران در شورای جهانی صنایع دستی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش، با بیان این که اوضاع مناطق زلزله زده در کنترل کامل نیروهای امدادی است، گفت: تیپ های نیروی زمینی ارتش با استقرار در نقاط مختلف شهر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس، بعدازظهر روز چهارشنبه به منظور رویارویی با ماشین سازی راهی تبریز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی ایران روز دوشنبه با مشارکت 110 شرکت داخلی و خارجی و حضور مقام های عالی رتبه کشوری و لشکری در جزیره کیش گشایش یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- ایوان تاریخی باب القبله حرم مطهر امامین جوادین (علیه السلام) پس از بهسازی و طلاکاری با تامین هزینه از سوی تولیت و خیرین و به دست مهندسان و استادکاران ایرانی، به روی زائران گشوده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- بررسی های جدید مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که تقریبا نیمی از کاربران جوان شبکه اجتماعی فیسبوک، این برنامه را در سال گذشته از گوشی های خود پاک کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- برناردو برتولوچی کارگردان ایتالیایی و برنده اسکار برای فیلم سینمایی "آخرین امپراطور" به علت عوارض بیماری سرطان درگذشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- جلسه تودیع و معارفه معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور امروز با حضور واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفته چهاردهم لیگ یک امروز با برگزاری 3 بازی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- این روز ها در گالری محسن نمایشگاه نقاشی با عنوان مارش برگزار شده که برداشت ها و ذهنیت های رایج درباره قدرت نظامی گری را زیرسوال می برد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: باید از موقعیت و توفیقی که برای خدمت نصیب ما شده است، بهره گرفت و با ارائه خدمت خالصانه به مردم کسب فیض کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی المپیک گفت: شهادت می دهم همه فدراسیون های ما با قانون منع بکارگیری بازنشستگان، با اخلاق و در چارچوب قانون رفتار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- شهردار منطقه چهار تهران گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما سامانسرای لویزان به همراه مددسرای دائمی منطقه 4 آماده پذیرایی و اسکان 200 نفر از زنان و مردان آسیب دیده و بی پناه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورا های حل اختلاف استان گلستان با بیان اینکه با تلاش های شعبه صلحی ویژه شورای حل اختلاف زندان گرگان و گذشت اولیای دم از حق قانونی و شرعی خود 6 زندانی محکوم به قصاص از ابتدای سال ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بسته های غذایی 72 ساعته از امروز در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین توزیع می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم صنعت نفت آبادان بار دیگر ممنوع المصاحبه شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه هاروارد نوعی دستگاه طراحی کرده اند که کمک شایانی به دانشمندان برای انجام تحقیق و بررسی بیشتر زندگی موجودات دریایی می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مهندسین یک شرکت انگلیسی نوع متفاوتی از خانه را طراحی کرده اند، که قابلیت تاشدن دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصمیم عجیب یک خانواده در روسیه بازتاب بسیاری در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور گفت: مناطق آزاد برای نقش آفرینی بیشتر در نظام توسعه هوانوردی کشور و نیز الگوسازی سیاست های نوین مدیریتی و اقتصادی برای تعمیم به کل کشور آمادگی دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست و شهردار منتخب تهران در شورای سیاست گذاری همایش تهران هوشمند گفت: بنیان تحولی عمیق در راستای تغییر زندگی مردم با ایده تهران هوشمند می تواند ایجاد شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- ثبت سامانه حقوق و دستمزد برای تمام فدراسیون های ورزشی الزامی است و زمان آن هم به اتمام رسیده است و تا کنون 16 فدراسیون ثبت این سامانه را نهایی کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شهروندان اخبار زلزله را تنها از طریق ستاد بحران استان و رسانه های معتبر دنبال کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سارقی که در پوشش خریدار با جایگزین کردن بدلیجات در طلا فروشی ها اقدام به سرقت می نمود توسط پلیس دستگیر شد که در ادامه مشاهده می کنید.