سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۳:۵۲Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 17 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیرو های مسلح گفت: شهدایی که صبح فردا وارد کشور می شوند، مربوط به عملیات های محرم ، کربلای 5 ، رمضان و تک دشمن در شلمچه هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دستیار نخست وزیر پاکستان در امور تجارت، صنعت، نساجی و سرمایه گذاری، توسعه تجارت با ایران را از اولویت های دولت فدرال در زمینه اقتصاد عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- معترضان فرانسوی برای مقابله با نیروهای پلیس پاریس، از خمپاره اندازهای دست ساز استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- حرمت، برای انسان ضرر دارد یا برای فکرش یا برای جسمش یا برای جانش یا برای اخلاقش یا برای جامعه یا برای خانواده؛ حلیت برای همۀ جوانب زندگی سودمند است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نظر سنجی سایت یاهو نشان داد که در اتفاقی عجیب نام عمران خان در بین 10 شخصیت مشهور هند که مردم این کشور نام وی را جستجو کرده اند قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک در کودکی می تواند امکان ابتلا به بیماری روحی را افزایش دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولایت کنر در پارلمان افغانستان اعلام کرد که تنها با حضور طالبان به میز مذاکرات ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بخشنامه نحوه بیمه پردازی فرزندان دختر بیمه شدگان و مستمری بگیران بازنشسته و از کارافتاده کلی از سوی سازمان تامین اجتماعی صادر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- جلسه معارفه سرپرست جدید فدراسیون والیبال برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه نیشن پاکستان ادعا کرد عملیات تروریستی چابهار عواقب ناخواسته برنامه جنگ مشترک هند و آمریکا برای تخریب پروژه سی پک بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روز های 26 آذر تا 4 دی ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس مجلس افغانستان گفت: افغانستان تنها کشوری است که در دو دهه اخیر جولانگاه تروریست های داخلی و خارجی بوده است، از طرف دیگر متأسفانه علیرغم حضور نیروهای نظامی خارجی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان گفت: از هیچ تلاشی برای کمک به برقراری صلح در یمن دریغ نخواهیم کرد و در حال رایزنی با عربستان در این زمینه هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- صادرات گاز به عراق که به دلیل آسیب دیدگی خط ششم سراسری انتقال گاز برای مدتی متوقف شده بود، با ترمیم این خط از سر گرفته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرایط نامساعد جوی و فشار هوا خلبان را بوئینگ 777 امارات هنگام فرود در فرودگاه نیوکاسل را با مشکل مواجه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: در حال حاضر نیمی از زندانیان جرائم مالی غیرعمد را بدهکاران مهریه و نفقه تشکیل می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: حداکثر پوشش بیمه ای از سوی دولت و سازمان های بیمه گر با توجه به بودجه بیماران خاص و صعب العلاج و مابه تفاوت قیمت ارز از طریق سازمان های بیمه گر در سطح ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- محبی گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 97 مددجو در دوره های سواد آموزی و انتقال شرکت کردند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و هفته فرهنگی شهرستان ری، اداره میراث فرهنگی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- صندوق بین المللی پول اعلام کرد که افغانستان مبلغ 6.2 میلیون دلار تحت عنوان تسهیلات اعتباری گسترده از این نهاد دریافت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای ویژه نظامی ارتش چین، عصر شنبه به منظور انجام رزمایش نظامی مشترک با نیروهای ارتش پاکستان، وارد این کشور شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: نهاد رهبری در دانشگاه ها حلقه ارتباطی بین دانشجو ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- جوان اندیمشکی محکوم به قصاص که در سال 91 دوست خود را به قتل رسانده بود از چوبه دار رهایی یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت :تردد در محورهای برفگیر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل کار گروه ویژه مقابله با جرائم ربا در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های غربی گزارش ها و مستنداتی را پخش کردند که نشان می دهد اماراتی ها در استان های جنوبی یمن، زندانیان را با غیرانسانی ترین روش ها مورد شکنجه قرار می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- هر ساله در فصل پاییز با توجه به شرایط اقلیمی، استان گلستان پذیرای هزاران پرنده مهاجر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قاضی می تواند به فتوای معتبر در صورت نبود در قانون، استناد کند و قدر متقین هم فتوای مرجعی است که مورد توجه مردم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد به بررسی عوارض استفاده بی رویه از قرص های مُسکن بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مهم ترین آثاری که در حوزه خاطره نگاری و خاطره نویسی فرماندهان ارشد جنگ تحمیلی منتشر شده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازیکنان و هواداران دو تیم آلومینیوم اراک و بادران تهران امروز در اراک صحنه های ناخوشایندی را رقم زدند که در ادامه گزارشی از این بازی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- بخش خبری 21 امشب 17 آذرماه، با موضوع نحوه قیمت گذاری خودرو به گفتگو با شهرام میرآخورلو ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی در بخش خبری 20 شبکه خبر پخش شد که از یک مشکل عجیب و غریب در یکی از خودروهای موجود در کشور حکایت می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزارت بهداشت یمن در بیانیه ای از کشته و زخمی شدن 10 نفر از کودکان و زنان یمنی در حملات امشب ائتلاف سعودی به الحدیده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ترک شورای همکاری خلیج فارس که به خودی خود تاثیر اندکی بر معادلات منطقه ای دارد، چگونه می تواند عربستان را با چالش جدیدی مواجه کند؟
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به دور جدید مذاکرات صلح یمنی گفت: حوثی ها برای اینکه بهانه را از دست عربستان و آمریکا بگیرند، آماده حضور در این نشست شدند اما برای شرکت در آن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از ملحق شدن فضاپیمای اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی بین المللی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- دلایل ایران خودرو پیرامون افزایش قیمت بدون مجوزش را که در بخش خبری 18:30 شبکه پنج سیما پخش شده است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- محسن ربیع خواه و آدام همتی به احتمال فراوان در دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان نیمکت نشین خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از درگیری 2 نماینده مجلس اوکراین در زمان مناظره روی آنتن زنده را مشاهده می کنید که در نهایت با ترک مهاجم از استدیو برنامه این درگیری خاتمه می یابد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر منتخب حیات وحش که طی یک هفته گذشته از نقاط مختلف جهان گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اپل با خرید اپلیکیشن و شرکت "Beddit" اولین ردیاب خواب خود را رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- 3 نماینده کشورمان در اوزان منهای 75 و به اضافه 84 کیلوگرم فردا برای کسب عنوان سومی لیگ جهانی کاراته وان چین به میدان می روند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و آرسنال به پیروزی دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایط فعلی و طبق آخرین تصمیم دو مدل برای بیمه فرهنگیان داریم که همکاران به طور انتخابی یکی از گزینه ها مشخص می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر به نحوه برطرف کردن گرسنگی هنگام داشتن رژیم غذایی پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در ادامه دیدار های هفته چهاردهم بوندس لیگا، تیم های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند از سد رقبای خود گذشتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن رادیوتراپی آنکولوژی با اشاره به اینکه سیگار حاوی 4 هزار ماده سمی است که 40 تا 50 مورد آن سرطان زا هستند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در هفته پانزدهم سری A، ناپولی پیروزی قاطعانه ای برابر فروزینونه کسب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مراسم اختتامیه یازدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد در سالن قلم سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در واکنش به برخی جریان سازی ها، بر ضرورت حمایت از پرسپولیس تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی وارد اصفهان شد که شیشه های اتوبوس قرمزپوشان توسط برخی از افراد که به نظر می رسید هوادارن سپاهان بودند، شکسته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- گسترش هوش مصنوعی در حوزه های گوناگون می تواند پیامدهای مخربی برای حقوق بشر داشته باشد و زندگی افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که فردا به مصاف سپاهان می رود، عصر امروز (شنبه) وارد اصفهان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان و مهاجم سرخپوشان مرسی ساید آمار قابل توجهی از خود برجای گذاشتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کارگاه ها با کار اطلاعاتی ماموران منابع طبیعی و دستور دادستانی مرکز استان در روستا های اطراف گرگان شناسایی و پلمب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از پاسخگویی 40 ساله تا وداع تلخ خانم کلانتر و اظهارات روسای دو قوه درباره مقابله با تروریسم .
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت یورگن کلوپ با درخشش مهاجم مصری خود، بورنموث را در هم کوبید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که انتفاضه اول (انتفاضه سنگ) نقطه عطف مهمی در تاریخ مقاومت فلسطین در عصر کنونی به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- با گسترش اعتراضات در اروپا، معترضین موسوم به "جلیقه زردها" به ساختمان پارلمان اروپا در بلژیک هجوم بردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس گفت: نمی گوییم معضل تروریسم در منطقه به سادگی حل و فصل می شود و نمی توان گفت که ترور صد درصد عوامل خارجی دارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهدی سلطانی گردفرامرزی: بنابر نتایج این پژوهش 75.4 درصد مجرمان نقش اول فیلم ها مرد و 57.9 درصد قربانیان نقش اول فیلم ها زن بودند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان دیه گو سیمئونه در دیداری خانگی آلاوس را از پیش رو برداشتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چاپ قبوض مختلف خدماتی هزینه ای درحدود 1440 میلیارد تومان را دربر می گیرد که با استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک می توانیم از این منابع در مصارف ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجید مجیدی کارگردان شناخته شده کشور که آثار ماندگاری را در سینمای ایران و جهان از خود به یادگار گذاشته توانست جایزه یک عمر فعالیت هنری را از جشنواره فیلم کرالای هند دریافت نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای شهر تهران در دیدار با اتحادیه کسب و کار های اینترنتی تحقق هوشمند سازی یکپارچه را از اهداف شورای پنجم دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از هدف قرار دادن معترضان با گلوله پلاستیکی توسط پلیس فرانسه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- دومین کنفرانس روسای مجالس کشورهای افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، چین و روسیه درباره چالش های تروریسم و ارتباطات در منطقه که امروز در تهران برگزار شده بود دقایقی پیش پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاراته کاهای کشورمان در رقابت های لیگ جهانی چین روی تاتامی رفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر تحریم در بخش هایی محدودیت ایجادکرده، اما در جا هایی فرصت هایی نیز برای کشور فراهم کرده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- دلیل غیبت بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با افزایش موج جدید تظاهرات در شهر های فرانسه منابع آگاه گزارش دادند که احتمالا رئیس جمهور این کشور مجبور خواهد بود تا برخی از مقامات دولت خود را برکنار کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس گفت: نمی گوییم معضل تروریسم در منطقه به سادگی حل و فصل می شود و نمی توان گفت که ترور صد درصد عوامل خارجی دارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- مشاور معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امروز هر کسی که دلش برای تهران و تهرانی ها و آلودگی هوا و ترافیک آن می سوزد باید فریاد بزند که بخشی از اعتبارات دولتی وارد حوزه حمل ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- احتمال دارد یک تورنمنت چهارجانبه با حضور دو تیم ترکیه ای و دو تیم ایرانی برگزار شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان حج و زیارت گفت: عمره مسئله محوری مذاکرات طرف ایرانی و عربستانی درباره حج 98 است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای طرح موزه و دانش آموز در سطح شهر تهران خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: از رئیس فدراسیون خواهش می کنم سه نامه ارسالی به وزیر ورزش را منتشر کند تا مردم بدانند چه کسانی به میزها چسبیده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با اشاره به لزوم توسعه مناسبات همه جانبه ایران و پاکستان بویژه در مسیر مبارزه با تروریسم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- شعار سال 2019 سازمان جهانی گمرک (WCO) با عنوان "مرز های هوشمند برای تجارت، سفر و حمل ونقل یکپارچه بدون وقفه" اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روابط و همکاری های ایران و روسیه را دوستانه و رو به گسترش دانست و تاکید کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور، روابط اقتصادی ایران و افغانستان را نیازمند یک تحول جدی دانست و تاکید کرد که تهران آماده هر نوع مساعدت و همکاری با کابل در حوزه های اقتصادی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جدید سازمان حج و زیارت گفت: برای ارتقای این مسیر نورانی و ارتقا آسایش و امنیت برای حجاج نیازمند کمک دستگاه های مختلف هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گفت: ایران قدردان اهتمام رئیس جمهور و دولت ترکیه برای گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران است و از آن استقبال می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از به قتل رسیدن 3 عضو یک خانواده در روستای کله هویی کرمانشاه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- دوربین های ترافیکی فیلمی هولناک از رفتار دیوانه وار یک مرد در شهر لس آنجلس را ثبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سامانه گویای ندای قرآن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افزوده شدن 30 خط دیگر، با 150 خط به مخاطبان خدمت رسانی می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- جود لاو بازیگر مطرح سینمای جهان که هم اکنون فیلم سینمایی "هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها" را در چرخه اکران دارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- موشن گرافیک "سلاح شیمیایی" پرونده سیاه آمریکا در ارسال محموله های بمب شیمیایی به عراق برای استفاده در جنگ تحمیلی علیه ایران را مورد بررسی قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: سوال این است که آیا آسیا ماده مستعد برای شکل گیری جریان های تروریستی را داشته و یا عامل بیرونی در این مسئله دخیل بوده است؟ قطعا این مسئله عوامل بیرونی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران تراکتورسازی می گویند بازیکن ژاپنی داریم، ولی ما بازیکن ژاپنی نداریم و امیدوارم هواداران پرچم ژاپن با خود به استادیوم نیاورند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- صلاحیت اولیه 11 کاندیدا برای ریاست فدراسیون هندبال اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استانخراسان رضوی از دستگیری عامل سرقت 2 کیلو طلا و 3 مالخر اموال مسروقه و همچنین دستگیری متهمان پرونده کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی با جعل پروانه حفر چاه خبر داد.