شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 29 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- دولت دهلی نو که طی روزهای اخیر با موج گسترده ای از اعتراضات مسلمانان مظلوم کشمیری علیه اشغال گری نظامیان هندی مواجه شده است تلاش خود رابرای نابودی فرهنگ کشمیری آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی در پایه دوازدهم شاخه فنی و حرفه ای امسال حذف می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاپور محمدی به همراه حسن امیری، معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار و یاسر فلاح ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: فردی که قصد داشت یک کیلو و 100 گرم طلا را از کشور خارج کند، به پرداخت یک میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- دومین دوره رویداد نواندیشان فناوری های مالی همزمان با هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر اعضای باند سارقان به عنف تحت پوشش مسافر، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، آخرین مهلت ثبت سفارش واردات برنج را 31 خرداد سال آینده اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت کشت و صنعت مغان با 63 هزار هکتار وسعت، شامل باغات میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه قند، کارخانه لبنیات، کارخانه فرآوری میوه به شرکت شیرین عسل واگذار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از از آزادی پسربچه 6 ساله از دست 5 آدم ربا و انهدام باند سرقت های مسلحانه خشن خودرو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تقدیم لایحه بودجه سال 98 از سوی روحانی و اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- هفته بیست ویکم رقابت های لیگ برتر فوتسال با برگزاری 7 بازی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با تاکید بر حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: برای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی همه دستگاه ها باید پای کار آیند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه کشفیات جرایم در استان فارس نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، گفت: فارس جزء استان های ممتاز کشور در کاهش جرایم به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم اردبیل در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با شکست مقابل گرجستان به مقام ششم رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: توزیع 14 هزار و 800 بسته غذایی اهدایی رهبر معظم انقلاب به مناسبت شب یلدا در جنوب شرق کشور آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- شب یلدا به دلیل یک دقیقه درازتر بودن از سایر شب ها مردم ایران را در کنار خانواده های خود گرد هم می آورد و در آن علاوه بر در کنار هم بودن و برپایی جشن و سرور ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در آستانه فصل زمستان قرار داریم که حجم استفاده از خودرو در آن بالا می رود و در کنار آن لغزنده شدن خیابان ها و جاده ها و بعضاً یخ زدگی زمینه افزایش ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: پس از ابلاغ بخشنامه رئیس قوه قضائیه مبنی بر تعدیل محکومیت زندانیان مهریه، 70 درصد از این زندانیان در استان هرمزگان آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری جاعل حرفه ای مدارک تحصیلی با 1800 مورد کلاهبرداری در شهرستان نوشهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام مرحله دوم وام ضروری 5 میلیون تومانی بازنشستگان، اول بهمن آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج گفت: تمامی زندانیان مهریه شهرستان قلعه گنج با تعدیل مهریه آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- دبیر اجرایی هفته نوآوری در صنعت مد و پوشاک با اشاره به ساز و کار های برندشدن صنایع دستی روستاییان گفت: با حمایت شرکت های مادر این محصولات قابل رقابت در بازار داخل و خارج کشور می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: میادین و بازار های میوه و تره بار به مناسبت شب یلدا تا ساعت 19 روز جمعه سی ام آذر آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- براساس داده های به دست آمده از یک پژوهش علمی، بیش از یک چهارم مردم سراسر جهان در معرض ریسک سکته مغزی قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- ظهور بلور های سفید و زیبای منیزیم در دریاچه نمک یانگچنگ صحنه شگفت انگیزی در این منطقه پدید آورده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سفیر ایران در سازمان ملل از جهان خواست تا از روند سیاسی فعلی برای پایان دادن به بحران سوریه حمایت کنند و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- گل "حسین طیبی" ملی پوش فوتسال کشورمان کاندیدای بهترین گل جهان در سال 2018 شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- طنزپرداز و ترانه سرای کشور گفت: کتاب طرز طنز در راستای آموزش نگارش شعر طنز منتشر می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "بازگشت مری پاپینز" که نسخه بازسازی شده این داستان محبوب جهان محسوب می شود فردا در مراسم افتتاحیه خود در لس آنجلس اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- روز 31 شهریور 59، ارتش بعث عراق حد فاصل ساعت یک تا دو بعد از ظهر با 192 فروند جنگنده هوایی به ما حمله کرد و 15 سایت و پایگاه نیروی هوایی را در جریان این حمله زد و چندین هواپیمای ما را ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراد شمولی دادستان ایذه از تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی عامل یا عوامل شایعه خودکشی پسر ایذه ای براثر فقر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرودگاه گاتویک لندن به دنبال پرواز دو هواپیمای بدون سرنشین در نزدیکی آسمان این فرودگاه بر روی پروازها بسته شد در ادامه نخستین تصاویری که از این پهپاد منتشر شده است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بررسی های سازمان عفو بین الملل نشان می دهد کاربران سیاستمدار و روزنامه نگار زن توییتر در آمریکا و انگلیس به طور متوسط هر 30 ثانیه یک بار مورد آزار و بدرفتاری قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- انصاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط چند دستگاه خودرو از یکی از استانهای جنوبی کشور به استان تهران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- زلزله ای به شدت 7.5 ریشتر در نزدیکی سواحل شبه جزیره کامچاتکا روسیه به وقوع پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- روحانی که به منظور شرکت در پنجمین نشست شورای عالی همکاری های ایران و ترکیه به آنکارا سفر کرده بود، پنجشنبه شب ترکیه را به مقصد تهران ترک کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- برخی منابع عراقی از تمدید معافیت این کشور از واردات نفت و گاز ایران به مدت سه ماه دیگر خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- خسروی وفا گفت: دادستانهای حوزه های قضایی با ورود جدی هر گونه جرم و اخلال اقتصادی را تحت پیگرد قرار داده و نظارت دقیق در تنظیم بازار و مبارزه و برخورد با گرانفروشی را در دستور کار قرار ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال در جام ملت ها به انتظار 42 ساله ایران در قهرمانی این مسابقات پایان دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 38 حادثه ترافیکی و غیرترافیکی در سامانه عملیات اضطراری ثبت شد که این حوادث 97 مصدوم و 10 فوتی به دنبال داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- دو باشگاه آرسنال و تاتنهام به دلیل رفتار غیرورزشی بازیکنان شان در دربی لندن نقره داغ شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- لاریجانی گفت: از گوش دادن به حرف مردم و کارآفرینان کسی زیان نمی کند و من توصیه می کنم مسئولین در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های خودشان به نظرات کارآفرینان و فعالان اقتصادی توجه کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- انتشار توییتی از سفارت آمریکا در عربستان سعودی که در آن از برگزاری اعتراض های مسالمت آمیز حمایت کرده بود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- نیروی دریایی ارتش با ارسال پیامی اعلام کرد: یک فروند کشتی تجاری ایرانی به دلیل سوراخ شدن بدنه و آبگرفتگی شدید در دریای خزر در حال غرق شدن است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب عروسی در باران گفت: این کتاب شامل داستان ها و روایت هایی از موضوعات مختلف است که به لحاظ زبان و نثر همخوانی بیشتری با هم دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- تیم بیمه رازی با شکست تیم ترکیه راهی دیدار فینال کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- عروسی در باران نوشته رحمت حقی پور کتابی درباره جنگ و موضوعات اجتماعی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از بازگشت دو مهاجم خارجی این تیم به تبریز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از حافظ خوانی اردوغان به زبان فارسی در حضور حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در پنجمین جلسه شورای عالی روابط راهبردی ایران و ترکیه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع برزیلی راه راه پوشان تورین قراردادش را با یوونتوس تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک طرح آرسنال در فصل 2018/19 در شرایط بدی به سر می برد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- گل هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا به عنوان بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- روحانی گفت: آماده حمایت و تامین شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران ترک در بازار انرژی هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- هیأتی از رهبران و فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست دبیر کل این جنبش با دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- روحانی گفت: آماده حمایت و تامین شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران ترک در بازار انرژی هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- مراسم افتتاحیه پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان عصر امروز (پنج شنبه) در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش گفت: بچه ها باید مواجهه با مسایل را در مدرسه بیاموزند، مهارت های صبوری، احترام متقابل، ایثار، فداکاری و تحمل را در مدرسه یاد بگیرند و در این مسیر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به گفت: وگو های سازنده دو رییس جمهور قطعا تحولات مهمی در روابط اقتصادی و تجاری و بانکی دو کشور ایجاد خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان فرانسوی پاری سن ژرمن قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا رساند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- حسین فرکی در آستانه عقد قرارداد با تیم پیکان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری با صدور پیامی درگذشت چهار دانش آموز حادثه آتش سوزی یک مرکز آموزشی در زاهدان را تسلیت گفت و طی دستوری از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست که به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه آرسنال آماده فروش هافبک آلمانی تیمش است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رامین ناصر نصیر که از مترجمان و دوستداران پروپاقرس کتاب است دو کتاب استالین و نوت بوک را به کتابخوانان پیشنهاد می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- ویدئوی منتشر شده رفتار عجیب مردی در سیبری را نشان می دهد که بروت هوا و سرمای شدید هیچ تاثیری بر بدن وی نمی گذارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش و پیگیری های کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- آتش فشان ساکوراجیما در جزیره کیوشو ژاپن فوران کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- شبکه خبری ان بی سی گزارش داد نتایج تحقیقات جدید حاکی از آن است که خشونت های تسلیحاتی دومین عامل اصلی مرگ کودکان در آمریکا به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت:وزیر آموزش و پرورش برای ابراز همدردی با خانواده های دانش آموزان فوت شده در حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه و دیدار با این خانواده های داغ دار به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در نشست مشترک خبری با همتای ترکیه ای خود و پیرو اقدامات ظالمانه و خلاف قواعد بین الملل آمریکا علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا علیه ایران صددرصد تروریستی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پرسپولیس و همکاران کرواتش، بامداد جمعه ایران را برای تعطیلات ترک می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در نشست مشترک خبری با همتای ترکیه ای خود و پیرو اقدامات ظالمانه و خلاف قواعد بین الملل آمریکا علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا علیه ایران صددرصد تروریستی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- انتقادها به نحوه فروش خودروهای شرکت سایپا به خصوص محصول سیتروئن C3 که در روزهای اخیر خبرساز شده بود موجب شد برخی مشتریان این شرکت به مقابل خودروسازی سایپا رفته و صدای اعتراض خود را به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که با تهیه تابوت مومیایی تقلبی از یک نفر بالغ بر 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در جلسه بررسی روند واگذاری اموال مازاد بانک ها، سرعت همراه با دقت و سلامت را سه شرط مهم واگذاری اموال مازاد و بنگاه های متعلق به بانک ها عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حاکی از آن است که مسیر چالوس به تهران در برخی مقاطع با ترافیک نیمه سنگین و سنگین همراه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری آناتولی ترکیه تصاویری از حدود 100 کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا منتشر کرد، که از گذرگاه مرزی "سیمالکا" سوریه را به مقصد عراق ترک می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- بسیج دانش آموزی در پی حادثه تلخ آتش سوزی اخیر پیش دبستانی و دبستان اسوه بیانیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی در ایالت ایندیانا خبر داد که در پی آن 2 نفر جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هدایایی را به رسم یادبود به شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس هرات گفت: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از 300 نفر از افراد متخلف، آدم ربا و سارق مسلح در هرات از سوی پلیس بازداشت شده و از نزد این افراد نیز بیش از 349 قبضه سلاح مختلف به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم بیمه رازی اردبیل مقابل تیم شهدای مدافع حرم اردبیل در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیکولاس کیج بازیگر مطرح سینمای هالیوود به زودی با یک فیلم در ژانر اکشن و جنایی بازگشت دوباره ای به سینمای هالیوود خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در راستای احقاق حقوق عامه دستور تخریب 30 دیوار را که به حریم رودخانه زیارت تجاوز کرده بود صادر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید گفت: البته بدون تردید در بازی دوم تغییرات زیادی خواهیم داشت و می خواهیم به بازیکنان دیگر خودمان هم میدان بدهیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود اعلام کرد که پیش بینی تبعات خروج آمریکا از پیمان منع موشک های میان برد مسکو و واشنگتن دشوار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "مارموز" ساخته سینمایی "کمال تبریزی" در نخستین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات ارزی بازیکنان و مربیان خارجی تیم را قبل از سفر از ایران برای تعطیلات، پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- امیر سرلشکر موسوی باحضور در پایگاه مقدم شهید حبیبی زهام مشهد، از بخش های مختلف این پایگاه بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- گسترش روابط بانکی ایران و ترکیه در دیدار رئیس کل بانک مرکزی با همتای ترکیه ای خود مورد بررسی قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اپل به منظور بهبود کیفیت صدا در گوشی ها، هندزفری های جدیدی با طراحی متفاوت ارائه داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس با 20 مصدوم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- علی پروین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر از بازیکنان دهه 60 مقابل شاگردان برانکو استفاده می کردیم 8، 7 گل می خوردیم!
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- جناب خان در برنامه خندوانه شوخی خنده داری را با مسعود روشن پژوه مجری خاطره ساز دهه شصتی ها مطرح کرد که در ادامه مشاهده می کنید.
  • ۱