جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۱۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 4 بهمن 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 بهمن 1397 میزان 2 بهمن 1397 میزان 3 بهمن 1397 میزان 4 بهمن 1397 میزان 5 بهمن 1397 میزان 6 بهمن 1397 میزان 7 بهمن 1397 میزان 8 بهمن 1397 میزان 9 بهمن 1397 میزان 10 بهمن 1397 میزان 11 بهمن 1397 میزان 12 بهمن 1397 میزان 13 بهمن 1397 میزان 14 بهمن 1397 میزان 15 بهمن 1397 میزان 16 بهمن 1397 میزان 17 بهمن 1397 میزان 18 بهمن 1397 میزان 19 بهمن 1397 میزان 20 بهمن 1397 میزان 21 بهمن 1397 میزان 22 بهمن 1397 میزان 23 بهمن 1397 میزان 24 بهمن 1397 میزان 25 بهمن 1397 میزان 26 بهمن 1397 میزان 27 بهمن 1397 میزان 28 بهمن 1397 میزان 29 بهمن 1397 میزان 30 بهمن 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزرات خارجه پاکستان ضمن رد شایعات برخی رسانه ها غربی مبنی بر احتمال برقراری روابط رسمی بین اسلام آباد و تل آویو گفت که پاکستان هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری های پرندگان از جمله آنفلوانزا و نیوکسل از تاریخ 4 بهمن تا اطلاع ثانوی شکار پرندگان ممنوع می ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازار های فرابورس ایران در نخستین هفته کاری بهمن ماه 1397 به استقبال دادوستد 5884 میلیون ورقه بهادار به ارزش 25 هزار و 535 میلیارد ریال رفتند که در مقایسه با هفته پیش از رشد 26 درصدی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله در واکنش به خبر برکناری محقق گفت: هر نوع تصمیم یکجانبه و خلاف روحیه حکومت وحدت ملی در این مرحله حساس تاریخی باعث تضعیف روحیه وحدت ملی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از توزیع 2200 تن ذرت دامی کشف شده از سه کارخانه استان بین مرغداری ها خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان کشور گفت: به جرأت می توان گفت: دانش آموزانی که در سطح کشور در مسابقات فرهنگی، هنری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک سناتور آمریکایی که هفته جاری به پاکستان سفر کرده پیشنهاد کرد که اگر اسلام آباد به حل مسئله افغانستان کمک کند، واشنگتن تسهیلات تجاری زیادی برای این کشور در نظر خواهد گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، اعضای باند توزیع اسکناس های تقلبی دستگیر و بیش از 560 میلیون ریال تراول و اسکناس تقلبی از آنان کشف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 119 مهرآباد از بازداشت سارق کاغذ A4 های یکی از مدارس تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس، مسئول امنیت جامعه است و باید با مردم متواضع و فروتن باشد و با کسانی که امنیت جامعه را به هم می زنند، مقتدرانه عمل کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- قاضی سراج در دهمین اجلاس سالیانه و مجمع عمومی انجمن بین المللی مسئولین مبارزه با فساد که در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در شهر وین کشور اتریش برگزار شد؛ شرکت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام پیمانی دانشجویان ورودی 97 دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و نگرانی دانشجومعلمان توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، شیوه نامه جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش ویادگیری را با تاکید بر روش های تدریس تلفیقی و مسئله محور، به استان ها ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- شکارچی متخلفی که با کشتن یک پلنگ در رودبار اقدام به تصویربرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود با کمک دستگاه های اطلاعاتی و تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون سازمان محیط زیست، بر لزوم تقویت معاونت حفاظت محیط زیست دریایی تاکید کرد و گفت: تربیت محیط بانان دریایی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در دستور کار قرار گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- دولت های یازدهم و دوازدهم نام تدبیر و امید را بر خود دارند. این دو واژه، دو نیروی اساسی برای اصلاح وضعیت توسعه ای کشور را نشان می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 132 نبرد از بازداشت 3 برادر و 4 دوستشان به اتهام سرقت از انباری های شهروندان تهرانی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل جدید سایپا از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به امور مشتریان و خودروهای معوق آنها در این گروه خودروسازی خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای از مشتریان خود دعوت کرد تا با حضور در نشست مدیران ارشد این گروه، مشکلات و درخواست های خود را مطرح کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به راه اندازی گشت ریلی در پلیس راه آهن از افزایش کشف 65 درصدی سرقت و 109 درصدی دستگیری سارقان از سوی این پلیس خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- قدیمی ترین نرگس زار ایران متعلق به شهرستان بهبهان است که قدمت آن به دوران پیش از میلاد مسیح بازمی گردد؛برداشت این محصول معمولاً از اواسط دی ماه آغاز و تا اواخر بهمن ماه ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "کودکی که پادشاه خواهد شد" به کارگردانی "جوئی کورنیش" اکران بین المللی خود در سینما های هالیوود را از جمعه 25 ژانویه 2019 آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ونزوئلا پنجشنبه شب از قصد دولت این کشور برای تعطیل کردن سفارت ونزوئلا در آمریکا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: توانستیم دروازه تیم ملی را بسته نگه داریم، هدفمان همین است که اول گل نخوریم و بعد انشاالله به گل برسیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- روزبه چشمب، هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی مقابل ژاپن کار سختی دارد و آنها نیز مقابل ما کار سختی دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر دروازه خالی برای ما مهیا شود و نتوانم به گل تبدیل کنم پاس می دهم، چون من نمی توانم به تیم خیانت کنم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رامین رضائیان مدافع تیم ملی ایران گفت: امیدوارم در بازی با ژاپن جو ورزشگاه به سود تیم ملی ایران باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا الان که اشتباهی نکردیم و امیدوارم بعد از این هم اشتباهی نکنیم تا تیم ها از آن استفاده نکنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: افتخار بزرگی بود که با لیپی یک بازی را انجام دادیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انجام رشته عملیات های بی برنامه ای که علیه سوریه انجام می دهد، درصدد است تا با انحراف افکار عمومی، اتهامات مختلف مالی و سیاسی خود را کم رنگ سازد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشاور وزیر امور خارجه گفت: حالا که آمریکا تصمیم به خروج از منطقه گرفته، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهد اینگونه وانمود کند که سیاست هایش در خصوص سوریه شکست خورده نیست در حالی که ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: هواداران که در ورزشگاه بودند بازی بزرگ و زیبایی را دیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- گل سوم تیم ملی کشورمان به چین در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019، را مشاهده می کنید که توسط کریم انصاری فرد در دقیقه 91 به ثمر رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیش از برگزاری بازی ایران و چین تفاهم نامه ای بین فدراسیون های دو کشور امضا شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با برتری و صعود ایران به نیمه نهایی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: با سردار خیلی هماهنگ هستم و این مسئله باعث شد بتوانیم گلزی کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا تصاویر جالبی به ثبت رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- حمید درخشان پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظرم چیزی به عنوان تاکتیک به وجود نیامد و مهاجمان ما با تیزهوشی گلزنی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب اشکان و اشکانه گفت: در این کتاب کودکان با آموزش ده باید و نباید با سبک زندگی اسلامی که در قرآن به آنها اشاره شده، آشنا می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا از شورای امنیت خواسته برای بررسی وضعیت ونزوئلا تشکیل جلسه دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهدی طارمی به دلیل دوکارته بودن نمی تواند در دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا به میدان برود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- بنابر گزارش توسعه ی انسانی سازمان ملل در فاصله ی سال های 1358 تا 1395 ایران رتبه ی اول میانگین میزان رشد شاخص توسعه انسانی را به خود اختصاص داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- میدان نفتی سروش از میدان های نفتی ایران در خلیج فارس است که ظرفیت مخزن آن 5/7 میلیارد بشکه بوده که در صورت تزریق آب 500 میلیون بشکه آن قابل استحصال خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: گل سردار سالم بود و او هیچ خطایی روی مدافع چین انجام نداد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- هوای تهران امروز پنج شنبه به دلیل افزایش غلظت آلاینده ها در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با برتری ایران به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی شکایات و نارضایتی شهروندان از نبود داروخانه در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با برتری ایران به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیرکشور از ابلاغ برنامه کاهش محرومیت های منطقه بلوچستان در 486 محور از سوی ریاست جمهوری به 24 دستگاه اجرایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- آنالیزور های ژاپنی در ورزشگاه محل برگزاری بازی ایران و چین حضور داشتند تا تیم کی روش را زیر نظر بگیرند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سوژه اصلی جام ملت های آسیا در آستانه بازی های یک چهارم نهایی یکی از عکاسان عراقی حاضر در مسابقات بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- کتاب اشکان و اشکانه نوشته ابراهیم حسن بیگی کتابی در راستای آموزش سبک زندگی بر اساس قرآن است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای از تحریم چند مجموعه از جمله لشگر های فاطمیون و زینبیون به اتهام ارتباط با ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که چیزی به آغاز بازی تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا باقی نمانده بیشتر ایرانی ها با پیراهن قرمز وارد ورزشگاه شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی ژاپن در دیدار با ویتنام عملکرد بهتری به لحاظ آمار از خود ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم ملی فوتبال ژاپن مقابل ویتنام برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم ملی چین برای بازی با ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری در حاشیه نشست دادستان های مراکز استان های سراسر کشور و در جمع خبرنگاران در خصوص ورود قضایی به موضوع سگ کردانی گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های ملی فوتبال ویتنام و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با برتری ژاپن به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- جعفری دولت آبادی در جمع خبرنگاران از زمان نزدیک برگزاری دادگاه فعالان پوششی محیط زیست خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم نفت و گاز گچساران از حضور در رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا انصراف داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری در دیدار با دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان ها گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب به مرگ می خندد گفت: اگر شهدا را آدم هایی از درون این جامعه معرفی کنیم و صرفا به ویژگی های مثبت آن ها نپردازیم ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- محمود خوشخوان پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان امروز دار فانی را وداع گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی از وقوع انفجار تروریستی در دمشق پایتخت سوریه خبر داند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی تحریم صنعت هواپیمایی ایران را خلاف حقوق بین الملل خواند و گفت: به نامه سازمان هواپیمایی آلمان درباره تحریم شرکت هواپیمایی ماهان ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا رکوردهای مختلفی به ثبت رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مداحی "نگاهت رو از من نگیر" را به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با صدای سید مجید بنی فاطمه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بلیت های پیش فروش شده سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر طی دو روز در محل پردیس سینمایی ملت قابل دریافت است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- منابع فلسطینی گزارش دادند که مصر گذرگاه مرزی رفح را از هر دو طرف مسدود کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم های ملی فوتبال ویتنام و ژاپن برای بازی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز معیشت مردم مرکز و هدف اصلی حملات دشمن و به راه انداختن جنگ روانی است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس تا به امروز توانسته بیشترین روند صعودی را در کشفیات مواد مخدر داشته باشد از کشف بیش از 800 تن مواد مخدر در کشور در سال گذشته خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- چین در شهر نینگچی یک کشتی هوایی (بالن) را به ارتفاع 6000 متری از سطح دریا فرستاد این کشتی هوایی (بالن) با ظرفیت 2300 متر مکعب، محتوی 1400 کیلوگرم هلیوم در بخش بالایی خود است
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیرو های انقلاب با بیان اینکه تجربه تلخ و بد فرجام برجام روشنگر راه مصلحت نظام ما است، تاکید کرد: خودمان نباید به دست خودمان، دست بند بزنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری در دیدار با دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان ها گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشور گفت: معاونت عمرانی این وزارتخانه و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آمادگی را دارد تا در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی و مراکز علمی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سپیدرود در دیداری دوستانه مقابل چوکا به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی 94 درصدی منطقه یک و 26 درصدی منطقه 2 آزادراه تهران - شمال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- همایون غنی زاده را همه به خاطر کارگردانی تئاتر و اجرای آثار به یادماندنی همچون آنتیگون، کالیگولا، می سی سی پی نشسته می میمیرد، در انتظار گودو و ملکه زیبای لنین می شناسند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: 95 هزار متر مربع از اراضی ملی نهاوند در سال 97 رفع تصرف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- جناب خان در برنامه شب گذشته خندوانه یک زنگ درب به خانم مریم طوسی برنده دو میدانی هدیه داد که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کرملین در واکنش به تحولات اخیر ونزوئلا نسبت به هرگونه دخالت نظامی خارجی در این کشور هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری 3 کیف قاپ مشتریان صرافی های خبر داد و گفت: تا کنون 2 تن از مالباختگان شناسایی شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم ملی فوتبال که در امارات حضور دارند می توانند بلیت مسابقه را به قیمت مصوب AFC خریداری کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی گفت: هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نمی شود به هیچ وجه رضایت نامه نمی دهیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه می گوید که هدف این کشور در سوریه اشغالگری نیست و آنکارا تنها به دنبال تامین امنیت ملی خود است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رد لایحه موسوم به پالرمو در کمیسیون های سیاسی، دفاعی، امنیتی و حقوقی، قضایی این مجمع ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد آل خلیفه باید به سرکوب سیستماتیک علیه مردم مظلوم بحرین پایان دهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- امروزه بازار بورس نیویورک که از سال 1792 آغاز به فعالیت نموده، بزرگترین بازار بورس از نظر میزان معاملات و ارزش بازار سرمایه در جهان است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت تغییر روش پرداخت در حوزه سلامت گفت: ارائه کننده گان خدمات در این حوزه باید به دلیل اشاعه سلامت و نه بیماری بیشتر پاداش دریافت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجری و خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی پس از یازده روز بازداشت در آمریکا بدون طرح هیچ اتهامی از زندان آزاد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه می گوید که هدف این کشور در سوریه اشغالگری نیست و آنکارا تنها به دنبال تامین امنیت ملی خود است.
  • ۱