سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 4 اسفند 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 1 اسفند 1397 میزان 2 اسفند 1397 میزان 3 اسفند 1397 میزان 4 اسفند 1397 میزان 5 اسفند 1397 میزان 6 اسفند 1397 میزان 7 اسفند 1397 میزان 8 اسفند 1397 میزان 9 اسفند 1397 میزان 10 اسفند 1397 میزان 11 اسفند 1397 میزان 12 اسفند 1397 میزان 13 اسفند 1397 میزان 14 اسفند 1397 میزان 15 اسفند 1397 میزان 16 اسفند 1397 میزان 17 اسفند 1397 میزان 18 اسفند 1397 میزان 19 اسفند 1397 میزان 20 اسفند 1397 میزان 21 اسفند 1397 میزان 22 اسفند 1397 میزان 23 اسفند 1397 میزان 24 اسفند 1397 میزان 25 اسفند 1397 میزان 26 اسفند 1397 میزان 27 اسفند 1397 میزان 28 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات تولید و اشتغال خبر داد و گفت: با تفاهم انجام شده میان وزارت صنعت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- انقلاب اسلامی قادر است در قالب احیای تمدن نوین اسلامی گام هایی جدی بردارد و در واقع این تمدن نوین اسلامی چیزی نیست مگر اینکه ما بتوانیم ثمرات عملی و عینی آن را در قالب فرآیند شعار های ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران گفت: باید با بازتعریف برند ملی، صنعتی و تجاری خود تصویر دیگری به جهانیان نشان دهیم و شرکت در اکسپوی 2020 یکی از آن فرصت ها و ابزاری است که می تواند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با محکومیت اظهارات اخیر پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان که مدعی شده بود کشورش برای مقابله با تهدیدات هند، بهتر است با اسرائیل رابطه برقرار کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- گرداننده باند سرقت مسلحانه به مردم توصیه کرد از کسانی که به عنوان مامور به آن ها مراجعه می کنند مدارک شناسایی بخواهند و بیشتر مراقب باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد: نمی گذاریم هیچ طرف ثالثی روابط دوستانه و برادرانه میان 2 کشور را با فعالیت های مخرب خود به هم بزند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه پاکستان با اشاره به اهمیت خارج شدن نام پاکستان از لیست خاکستری گروه ویژه اقدامی مالی اعلام کرد: اولویت فعلی ما انجام این کار است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین دیدار خود در پنجره ششم انتخابی جام جهانی بسکتبال استرالیا را شکست داد و به جام جهانی صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک راننده تاکسی خلاق در لندن با تغییرات کلی در داخل خودروی خود آن را به یکی از لوکس ترین تاکسی های جهان تبدیل کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون روابط بین الملل پارلمان افغانستان اعلام کرد که امتیازدهی به طالبان باید تنها در ازای تضمین معتبر در مذاکرات صلح با این گروه انجام شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- نشست تخصصی تحلیل تطورات چهل سال موسیقی انقلاب مبتنی بر مبانی فقهی موسیقایی رهبر معظم انقلاب روز دوشنبه ششم اسفند در تالار سوره حوزه هنری قم برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه افغانستان از ایجاد گروه تماس توسط چین و اعضای کشورهای عضو شانگهای برای تحقق صلح این کشور استقبال کرد و در عین حال خواستار احترام کشورها به رهبری افغان ها در روند صلح شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- آمریکا بعد از یکسال برنامه منهدم کردن آزمایشگاه های مواد مخدر طالبان در افغانستان از طریق هوایی را لغو کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون اشرف غنی اعلام کرد که برخی از کشورهای منطقه نباید فکر کنند که این بار تحت عنوان صلح جنگ نیابتی دیگری می توانند بر مردم افغانستان تحمیل کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- جوردی آلبا می خواهد قراردادش را با تیم بارسلونا برای پنج فصل دیگر تمدید کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: تغییر چهره شهر تهران و مبدل شدن به یک شهری زیست پذیر خواسته عمومی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل امور مجلس وزارت نیرو گفت: در فرایند تصویب لایحه بودجه 98، با تصویب مجلس شورای اسلامی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان غذا و دارو در دیدار با معاون وزیر امور خارجه ونزوئلا برای صادرات دارو و تجهیزات به ونزوئلا اعلام آمادگی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه واشنگتن پست نوشت، هند در نظر دارد برای مجازات پاکستان، از 'آب' به عنوان سلاح استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از اهداء بسته حمایتی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به خانواده های تحت پوشش بهزیستی آسیب دیده در زلزله کرمانشاه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه پوتین رییس جمهور روسیه در امور صلح افغانستان گفت: آمریکا اعلام کرده که آماده است درباره مبارزه با داعش و القاعده در افغانستان با روسیه مذاکره کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- دبیر همایش تهران، چهار دهه معماری و طرح های شهری به تشریح جزییات برگزاری این همایش دو روزه پرداخت و گفت: این همایش در چهار بخش با عناوین تهران و مردم ، تهران و معماری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- طبق مصوبه مجلس، مطالبات بانک مرکزی و بانک های تجاری بابت تسهیلات پرداختی به طرح های بالادستی نفت و گاز تا پایان سال 1400 امهال می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سایپا اعلام کرد: همزمان با افزایش تولید محصول در این گروه خودروسازی و رسیدن به رکورد تولید روزانه بیش از 2 هزار دستگاه، این گروه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- اعتراض هیات تطبیق فرمانداری به مصوبه " کاهش ترافیک و آلودگی هوا در محدوده های مرکزی شهر تهران در سال 98" در جلسه امروز شورای شهر بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- علی ممبینی گفت: ساخت یک مدرسه مخصوص دانش آموزان اوتیسمی در ناحیه چهار اهواز در دستور کار قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- استاندار تهران گفت: شهرداری تهران طبق قانون باید متکدیان بزرگسال را جمع آوری کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام جعفری، در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان خراسان شمالی بر عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با متجاوزان اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه ما باید پیرو ائمه اطهار (ع) باشیم که ساده و بدون تشریفات زندگی می کردند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه برای اولین بار سیستم هماهنگی واحد های سیار پلیس در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) راه اندازی خواهد شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- پانزدهمین جلسه مجلس برای بررسی جزئیات بودجه 98 دقایقی قبل با حضور 201 نفر از نمایندگان در صحن علنی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز یک شنبه را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: صندوق حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان و تامین معیشتی محرومان با کمک خیران پاسدار سپاهی و بسیجی در این استان راه اندازی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- انفجار مانومتر کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر باعث شد یک بیمار فوت کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور گفت: شایعاتی که در خصوص دکتر صالحی وجود دارد بی اساس است و ایشان با قدرت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خواهد داشت و چنانچه این وزارتخانه به حمایت نیاز ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- دین و دین گرایی پیش از تئوری انقلاب اسلامی به عنوان یک متغیر مغفول شناخته می شد، متغیری که توسط ابرقدرت ها آگاهانه و توسط کشور های تابعه ناآگاهانه از هندسه ی معرفتی خود کنار گذاشته ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- تارنمای امریکایی وطن سرب روز شنبه درگزارشی نوشت،محمد بن سلمان با امضای قرارداد چند میلیارد دلاری با هند و پاکستان ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری حیرت انگیز از منطقه ژئوپارک "دره قاضی" قشم را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- طراحان به تازگی جدیدترین کانسپت احتمالی گوشی منعطف اپل را در فضای مجازی منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- شبکه های لرزه نگاری حدود 970 زمین لرزه را در بهمن ماه به ثبت رساندند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رضا خدری به مدال نقره و میثم دلخانی به مدال برنز رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR برای نخستین بار نماهنگی با نام مدافع حرم را منتشر کرده است که در این نماهنگ مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف با خانواده های شهدای مدافع حرم ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از لاستیک های خارق العاده در آینده را مشاهده می کنید که دارای قابلیت های فراوانی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- آمیتاب باچان و شاهرخ خان دو ستاره سینمای هندوستان موسوم به بالیوود بار دیگر در یک فیلم سینمایی همبازی خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجری برنامه تهران 20 در بخشی از این برنامه نسبت به واردات 28 تن کلاه گیس، مژه و ریش مصنوعی با ارز 4200 تومانی واکنش نشان داده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: حضور داوطلبان اقلیت های دینی رسمی در انتخابات از حقوق اساسی کشور جمهوری اسلامی ایران است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- گزارشی از ورود کالا های اساسی مورد نیاز کشور برای سال جدید را مشاهده می کنید که وارد مرز های ایران شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی از پشت پرده یک فضای سازی جدید پیرامون بحث FATF و مهلت 4 ماهه آن به ایران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نقشه ایجاد آشوب و تجزیه ایران هنوز هم روی میز دشمن است، گفت: دشمن کور خوانده است که بتواند با اقدامات مزدوران اجیر کرده خود در ایران ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از حرکتش در پایان بازی با برنلی ابراز پشیمانی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 113 هزار و 238 عدد مواد محترقه غیر مجاز و پر خطر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده شاه بی شین گفت: در این کتاب سعی کردم نقاب محمدرضا شاه پهلوی را کنار بزنم و درونیات و ویژگی های رفتاری این شخصیت را به تصویر بکشم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- والی پیشین استان هرات و وزیر پیشین انرژی و آب در دولت افغانستان اظهار داشت که طالبان آماده است تا برای پایان دادن به جنگ در افغانستان توافقی انجام دهد که مورد پذیرش همه مردم کشور باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند تا یک درصد از هزینه شرکت های دولتی را به خزانه داری کل کشور واریز کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مطالعه اخیر پژوهشگران نشان می دهد حضور طولانی ویروس ها در روده ممکن است منجر به دیابت نوع 1 شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- هفته بیست وهفتم لیگ برتر انگلیس با پیروزی نیوکاسل مقابل هادرزفیلد و تساوی دو تیم ولورهمپتون و بورنموث دنبال شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص نرخ انواع ارز بین بانکی، قیمت آپارتمان، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس دولت را مکلف به دریافت بهای آب مصرفی دستگاه های اجرایی به قیمت تمام شده کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- کولاک و برف شدید در کانادا موجب ایجاد اختلالاتی در حمل و نقل و لغو بسیاری از پرواز ها شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور گفت: سه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امسال برگزار شده است. همانطور که قول دادیم تا آخر اسفند سامانه ها را آماده می کنیم و مرحله بعد اتصال سامانه ها به یکدیگر است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس تعرفه سوخت نیروگاه های خود تأمین را مشخص کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برای چرخه تجارت باید حتما شفاف سازی داشته باشیم و اگر سامانه ها عملیاتی نشود، این شفاف سازی بدست نخواهد آمد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان وزارت نیرو را مجاز به نصب کنتور های هوشمند برای مشترکین به منظور اصلاح الگوی مصرف برق کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فکر نمی کنم روزی بوده باشد که پرسپولیس موقعیت گل نداشته باشد، اما پرسپولیس واقعاً موقعیت گل مقابل ما نداشت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرخپوشان مونیخی با غلبه بر هرتابرلین به بوروسیا دورتموند صدرنشین رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیش از 700 پل درون و برون شهری تهران نیازمند پایش سلامت اند که یکی از راهکار های کارشناسان شهری برای پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از مغفول ماندن این مهم تشکیل اتاق پایش سلامت پل ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال تورینو در دیداری خانگی مقابل آتالانتا به برتری دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: آرین غلامی از لحاظ سیاسی هم بسیار فهمیده است و توانست در شرایط سخت، تصمیمی درست برای حفظ از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی اتخاذ کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت در حکمی محمد اسماعیل اکبری را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور اجتماعی شدن سلامت منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه شرایط بازی طوری پیش رفت که باید گفت کسب یک امتیاز هم برای ما کافی بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف محموله تریاک به وزن 185 کیلو و 300 گرم در تعقیب و گریز مسلحانه یک سوداگر مرک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- بارش های مناسب 2 ماه گذشته در شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان، باعث احیای حیات طبیعی تالاب استیل آستارا شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حدود 10 هزار کانتینر و قطعات یدکی خودرو در گمرک مناطق آزاد وجود دارد. این کانتینر ها تا قبل از عید ترخیص می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به مناسبت رحلت آیةالله مؤمن – عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مردم شریف قم در مجلس خبرگان رهبری -، پیام تسلیت صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدافع - هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما برای نفت مسجدسلیمان کم کاری نمی کنیم و می دانیم باشگاه مشکل دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: گزارش دهی کشور ها در ساز و کار بررسی دوره ای جهانی یک تحول مهم در امر حقوق بشر است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران برزیلی سعی دارند در برنامه جدیدی، جنگل ها را با کمک پهپادهای ارزان قیمت نجات دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی طی 10 سال گذشته، 50 طرح فناورانه را راه اندازی کرده که آخرین آن ها طرح ابلاغ الکترونیکی بوده و توانسته تا حد زیادی مشکلات ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- چهاردهمین جلسه مجلس برای بررسی جزئیات بودجه 98 در نوبت شامگاه، آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت علمی و مدیر گروه حقوق بین الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک عضو شورای ولایتی هرات اظهار داشت: دولت افغانستان در قبال پرداخت مالیات از سوی شهروندان هرات به صورت مناسب خدمات ارائه نکرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 14 میلیون رای مخاطبان تکلیف مرحله مقدماتی بخش مردمی را روشن کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس، دولت را مکلف به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این گزارش سری می زنیم به یک کارگاه ساعت سازی خانوادگی در قلب محله جواهرسازی شهر بیرمنگام انگلیس.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس با تصویب بندی از لایحه بودجه سازوکار پرداخت کارمزد به جایگاه داران سوخت را تعیین کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت های هواپیمایی آمریکن ایرلاینز و سنگاپور ایرلاینز در سیستم سرگرمی روی صندلی های هواپیما های خود دوربین نصب کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- آثاری از سینمای امروز ژاپن در رویدادی مشترک به همین نام و به مناسبت نود امین سالگرد ارتباط دیپلماتیک ایران و ژاپن ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه مشاوران املاک خراسان جنوبی گفت: به رغم وجود زمین در استان، بهای زمین نسبت به استان های دیگر و میانگین کشوری بالاتر است و ضرورت کار کارشناسی و انبوه سازی برای کنترل قیمت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک رسانه ویتنامی می گوید این کشور در آستانه دیدار سران آمریکا و کره شمالی، شاهد حضور بیش از 200 مأمور مخفی آمریکا برای تضمین امنیت این رویداد سیاسی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه آهن شمالشرق از یافتن پسر بچه کر و لال عراقی پس از 4 ساعت جستجو در سرمای خشک و سوزان اطراف ایستگاه راه آهن شاهرود خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از غول پیکرترین لاک پشت در جهان با وزنی حدود 300 کیلوگرم در جزیره سیشل را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان مائوریسیو پوچتینو در دیداری خارج از خانه مغلوب برنلی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه می گوید که کشورش به مذاکرات با ایران و روسیه درباره سوریه ادامه خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس شورای اسلامی، درآمد اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال 98 را بیش از 140 هزار میلیارد تومان تعیین کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز جهادکشاورزی سندرک میناب، گفت: دسته های متعدد ملخ های صحرایی به دشت کار خورشید از توابع روستای مازاوی بخش سندرک حمله ور شده اند که بلافاصله عملیات سمپاشی آغاز و جلوی ورود این ...