پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 28 اسفند 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 1 اسفند 1397 میزان 2 اسفند 1397 میزان 3 اسفند 1397 میزان 4 اسفند 1397 میزان 5 اسفند 1397 میزان 6 اسفند 1397 میزان 7 اسفند 1397 میزان 8 اسفند 1397 میزان 9 اسفند 1397 میزان 10 اسفند 1397 میزان 11 اسفند 1397 میزان 12 اسفند 1397 میزان 13 اسفند 1397 میزان 14 اسفند 1397 میزان 15 اسفند 1397 میزان 16 اسفند 1397 میزان 17 اسفند 1397 میزان 18 اسفند 1397 میزان 19 اسفند 1397 میزان 20 اسفند 1397 میزان 21 اسفند 1397 میزان 22 اسفند 1397 میزان 23 اسفند 1397 میزان 24 اسفند 1397 میزان 25 اسفند 1397 میزان 26 اسفند 1397 میزان 27 اسفند 1397 میزان 28 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1397 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مرحله هشتم و پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه در ایام نوروز تمهیدات مفیدی برای پیشگیر ی از جرایم اندیشیده شد و اقدامات موثری صورت گرفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی که قرار است به میزبانی باشگاه سپاهان و در کمپ صفاییه برگزار شود را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و هیأت همراه از زندان مرکزی تبریز بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال 98 طرح ترافیک در روز های پنجشنبه اجرا نمی شود و تنها طرح زوج و فرد برقرار خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب زرند از رفع تصرف 750 هکتار اراضی ملی شهرستان زرند خبر داد وگفت: طی یک سال گذشته 750 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 280 میلیارد ریال رفع تصرف شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئول دبیرخانه هماهنگی تشکل های جهادی کمیته امداد از حضور بیش از 100 گروه جهادی برای ارائه خدمت به مددجویان مناطق محروم در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری باوی از آزادی زندانی بدهکار مهریه با تلاش و کوشش اعضاء شعبه اول شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان گفت::با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان، سارقان لوازم داخل خودرو در مناطق "باغستان" و "شاهین ویلا" کرج دستگیر و به 101 فقره سرقت، اعتراف کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- بروز یبوست در سفر یکی از مشکلات گوارشی است که بسیاری از ما به آن دچار می شویم. در این مقاله به چند روش برای درمان یبوست در سفر می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تجلیل از نیرو های ساعی و شاخص با بیان اینکه نیرو های پلیس در کنار و همراه مردم هستند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در گشت تعزیرات حکومتی استان البرز یک رستوران در محور کرج-چالوس بعلت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، موشن گرافیکی با عنوان چک لیست کاربردی برای سفرهای نوروزی را مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- دولت و مردم تاجیکستان با کاشتن درختان و گیاهان مختلف در پارک ها و اماکن مختلف دیگر از عید فرخنده نوروز استقبال می کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح ملی عیددیدنی و بازدید از مراکز بهزیستی در سراسر کشور در ایام نوروز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری دو کلاهبردارحرفه ای در محدوده جنوب تهران خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست منطقه آمایشی 9 با اشاره به اینکه طی سال های گذشته تلاش های زیادی در دانشگاه های علوم پزشکی برای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی صورت گرفته ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از تشدید برخورد با موارد تخلفات بهداشتی در سراسر کشور در آستانه نوروز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- یکی از مسایلی که ممکن است بار ها برای افراد پیش آمده باشد این است که پس از حضور در هتل، مهمانسرا و... از خدمات، کیفیت و... آنجا ناراضی بوده و شکایت داشته باشند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان از باز بودن شعب کشیک محاکم استان در تعطیلات نوروزی برای رسیدگی به پرونده های احتمالی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- دولت با افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی واحد های مسکونی روستایی تا سقف 400 میلیون ریال در سال 1398 موافقت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان امور اراضی هشدار داد، هرگونه تغییر کاربری وساخت و ساز در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بنا های احداث شده ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیمی از محققان دریافتند غذا های کنسرو شده حاوی اکسید روی هستند که می تواند به دستگاه گوارش آسیب رساند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- عروق، خون و اکسیژن را به تمامی نقاط بدن از سر تا انگشت های پا منتقل می کنند و به همین خاطر داشتن عروق سالم ضروری است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب سال 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه هرسال یک ساعت جلو کشیده می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir در مطلبی از مردم عزیز کشورمان پرسید به نظر شما مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله ی حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1397 کدام جمله است؟
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه ای به توسعه، تقویت و گسترش روابط خود با چین دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- جانباز سرافراز حمیدرضا حاتمی عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع) به هم رزمان شهیدش پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم بتول محصلی مادر شهیدان والامقام مجید، اصغر و اکبر حسن زاده رستمی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هک تلفن همراه مقامات این رژیم غاصب را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت:مجرمان جدید در فضای مجازی این روزها از طریق ایمیل و فرستادن پست الکترونیک به بهانه اقامت در کشورهای توریستی اقدام به کلاهبرداری می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایای وزارت بهداشت، تصادفات جاده ای را هشتمین عامل مرگ و میر در دنیا اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام وزارت خارجه آمریکا از تمدید 90 روزه معافیت های مربوط به تحریم های ایران برای عراق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- ساز و کار تجارت و تامین مالی ایران و اروپا ( STFI )به عنوان نهاد ایرانی متناظر با اینستکس اروپایی به ثبت رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- داستان سریال "یک مکان خوب" بر زنی به نام النور شلستروپ (کریستن بل) تمرکز دارد که وارد زندگی بعد از مرگ می شود و در آن جا مایکل (تد دنسن) او را با "جای خوب" آشنا می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- هواپیمای فوکر 100 هما با رجیستر EP-IDG در فرودگاه مهرآباد تهران دچار حادثه و آتش سوزی شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای فوکر 100 ایران ایر در مسیر قشم تهران ساعت 21.30 در باند فرودگاه مهرآباد به دلیل مشکل فنی بدون ارابه جلو به زمین نشست
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان کارفرمایان و کارگران و وزیر کار طی جلسه ای با افزایش حقوق 400 هزار تومانی کارگران موافقت کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک فروند هواپیما که ارابه فرود آن باز نشده بود در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخستین عمل جراحی مغز با کمک اینترنت نسل پنجم از فاصله 3 هزار کیلومتری در چین انجام شد. در ادامه گزارشی پیرامون این عمل جراحی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس تهران از آمادگی صدرصد نیروی انتظامی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت :200 ایستگاه پلیس پیشگیری و 50 ایستگاه نوروزی راهور در خدمت مردم هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان تهران گفت: از 97/12/29 تا 98/1/18 هیچ کس اجازه اسباب کشی و جابجایی در سطح شهر تهران را ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهادات مهاجم تیمش را بررسی می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون منابع انسانی شهرداری تهران از تبدیل وضعیت 405 آتش نشان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- در حالی که برخی منابع خبری در اخبار اولیه به نقل از اورژانس کشور از وقوع حادثه برای یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد و آتش سوزی آن خبر داده بودند روابط عمومی هما با تکذیب این خبر ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده رفیق مثل رسول گفت: این کتاب قصه جوان کاملا امروزی و مومنی است که با حفظ نگاهش از نامحرم به درجه اعلای شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- فوتبالیست کشورمان در جریان حادثه سقوط سنگ در محور فیروزکوه به تهران جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- همزمان با شب سیزده رجب، سالگرد میلاد امیرمؤمنان علی (ع)، حرم مطهر آن حضرت در نجف اشرف غرق در نور و شادی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مردم سیل زده مازندران با همکاری خادمین و هیأت امنا در اماکن مذهبی و مساجد استان اسکان داده شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- آخرین سه شنبه سال در گیلان هم مانند سایر استان ها آئین های خاصی اجرا می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مردم لرستان بر بام های کاه گلی خود رفته و آتش بر بام منزل خود روشن می کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مراسم چهارشنبه سوری در آخرین شب چهارشنبه سال در بین مردم استان کرمان با آتش افروزی و جمع شدن دور هم انجام می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند جلسه ای را برای تعیین سرنوشت سرمربی تیم خود برگزار کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های کشور ایران است که از بخش های کوهستانی فلات مرکزی ایران محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- این روستا در دامنه کوه و در دو طرف دره قرار گرفته و خانه های آن با سنگ و عموماً به حالت پلکانی ساخته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- پارک ملل ساری در پی طغیان رودخانه تجن به زیر آب رفت، که در ادامه ویدئویی از این وقوع این اتفاق را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران "دانشگاه استنفورد" ایالات متحده آمریکا در مطالعه اخیرشان موفق به ایجاد انرژی یا سوخت هیدروژن از آب دریا شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- طبق آمار اعلام شده از بیمارستان ها و مراکز سوانح و سوختگی تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان، پیام تبریکی به مناسبت ایام میلاد امیرالمومنین علی(ع)و آغاز ایام البیض صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه اینتر قصد دارد مهاجم خود را با ستاره تیم یوونتوس معاوضه کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- واژه چهارشنبه سوری متشکل از "چهارشنبه" که پنجمین روز هفته است و "سور" که در گویش کردی به معنی سرخ و آتشین است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با مواد غذایی که موجب کاهش فشار خون می شود آشنا کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با هشدار به خانواده ها در خصوص استفاده از بالن آرزو ها در چهارشنبه آخرسال گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه فروش بلیت بالاتر از سقف تعیین شده تخلف است از جریمه شدن چند ایرلاین به علت گرانفروشی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در مرحله دوم (بهمن ماه) اقدام به ثبت نام وام ضروری 97 کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- نویسنده مگر ما چند نفر بودیم گفت: کتابی درباره خسرو نظری اسیر نیروی عراقی نوشته ام.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- سرلشکر باقری با ورود به عمق مناطق عملیاتی سوریه از نزدیک با مدافعان حرم، رزمندگان سوری و مستشاران نظامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که تنها در طول یک سال 100 هزار کودک یمنی جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- مجری اسپانسری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شرایط ویژه ای را برای تهیه بلیت دربی تهران در نظر دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران انگلیسی پس از بررسی و آزمایشات بسیار دریافتند امواج فراصوت می توانند سبب کاهش فشار خون در بیماران مبتلا به فشارخون بالا شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- علی سلیمانی خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره بودجه این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای فهرست خدمات 18 بانک و بیمه تابعه و مشمول اصل 44 را در ساعات پایانی سال جاری و ایام نوروز 1398 اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد ستاره ولزی رئال مادرید را جذب کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- دفتر نخست وزیری انگلیس اعلام کرد که انتظار می رود ترزا می فردا چهارشنبه نامه ای را به رئیس شورای اروپا بفرستد و رسما از وی تعویق در روند برگزیت را درخواست کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- کلیپ "ای عاشقان" را با صدای محسن چاوشی به مناسبت ولادت امام علی (علیه السلام) و روز پدر مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت :معتکف باید خود را بسازد، به دعا و عبادت بپردازد، گذشته خود را مرور کند، توبه کند و آماده ی دگرگونی شود
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- نوروز اگرچه یک جشن ملی و بومی است، اما در منظومه ی فکری رهبر انقلاب، معنایی فراتر از صرفا یک جشن ملی دارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از مصوبه دویست و هشتاد و دومین نشست شورایعالی کار، بخشنامه حداقل مزد سال 1398 رابه واحد های مشمول قانون کار ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور قزاقستان پس از 3 دهه حضور در قدرت از طریق تلویزیون دولتی این کشور استعفای خود را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت گفت:اولین مصدوم چهارشنبه سوری امسال یک پلیس بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- علت جشن و آتش افروزی در ایام آخر سال مربوط می شود به جشن فروردگان که ارواح مردگان به مدت ده شبانه روز از جایگاه اصلی خود در آسمان به شهر و دیار و خان ومان فرودآمده و میان بازماندگان ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده ناجا گفت: اولویت های پلیس برای سال آینده برگرفته از نیاز واقعی جامعه و منویات رهبر معظم انقلاب است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- در پایان مهلت 10 روزه ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، 21 نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت گفت: با تلاش ها و خدمات صادقانه کارکنان پلیس پایتخت، با افتخار می گوییم که تهران امن ترین شهر کشور است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از شماره تلفن هایی که در مواقع ضروری باید در ایام نوروز در اختیار شهروندان قرار داشته باشد، را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس پلیس راهور ناجا گفت: 1690 نفر در تصادفات رانندگی 3 روز گذشته مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در استان مازندران را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان روزکاری بیستم فروردین سال 98 فرصت دارند درخواست خود را از طریق دفاتر (پلیس+10) ثبت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری میزان- سال 97 در کنار مشکلات اقتصادی بی شماری که داشت، اما نشان داد که بعضی خواننده ها درد مردم را دارند و در اعلام این همدلی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری میزان- رسانه های بلژیک گزارش دادند در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر وجود بسته های انفجاری، منطقه ای در بروکسل که مقر اتحادیه اروپا در آن قرار دارد بسته شده و حدود 40 نفر این محل را ترک کرده ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون بسکتبال ایران، برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- مخاطبان و علاقمندان برای شرکت در جشنواره رسانه های دانش آموزی، رسانش تا 30 اردیبهشت 98 فرصت ارسال آثار خود به آدرس www.resaanesh.ir خواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها گفت: در ادامه اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری به تشریح مصوبات جلسه مشترک حفظ حقوق بیت المال و ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری در خصوص ...
  • ۱