جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 12 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- منارجنبان اصفهان از عمارت های حیرت انگیز ایران کهن است در ادامه تصاویری متفاوت از این عمارت را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی وزیر علوم طی نامه ای به روسای دانشگاه های کشور به دلیل ناپایداری شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب خواستار لغو تمام اردو های دانشجویی شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- اداره کل حفاظت محیط زیست فارس حمله پلنگ به ساکنان شهرک سعدی را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و ضبط 15 تن پیاز احتکار شده در شهرستان شیراز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تلاش می کنیم در مدت یک هفته احداث راه ها در مناطق سیل زده را به صورت موقت در سراسر کشور انجام دهیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون، حجم مخزن آن سد را یک میلیارد و چهل و یک میلیون متر مکعب اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی روستا های استان از جمله شهرستان کوهرنگ برق دار بوده و هیچ گونه قطعی برق در این استان نداریم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان مازندران از ورود بیش از 29 میلیون مسافر نوروزی به استان خبر داد و برحفظ هوشیاری مسافران در بازگشت از سفر تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران از آمادگی قرارگاه ثارالله ع برای همکاری با شهرداری تهران در صورت شدیدتر شدن بارش باران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس مجلس شورای اسلامی، در گفت: وگو با استانداران قم، لرستان و مرکزی در جریان آخرین وضعیت این سه استان با توجه به بارندگی ها و سیل های اخیر قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر نوشت که آمریکا با فشار حداکثری مانع از رسیدن تجهیزات امدادی هلال احمر ایران شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در روزهای گذشته علارغم هشدار های بسیار درخصوص سلفی نگرفتن مردم با سیل و سیلاب، اما هنوز شاهد این هستیم که برخی از افراد مشغول سلفی گرفتن در حاشیه رودخانه ها هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل سلامت شهرداری تهران از استقرار اتوبوس ها و ون های مناسب سازی شده در 15 میدان اصلی شهر به منظور انتقال افراد دارای معلولیت به بوستان های شهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دوازدهم فروردین ماه مصادف با سالروز درگذشت عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز در گفتگو با شبکه خبر گفت: در حال حاضر در استان لرستان و تمام استان های سیل زده گاز پایداری را داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از پشتیبانی بانوان سوسنگرد از نیروهای امدادگری که برای یاری مردم در مقابله با سیل فعالیت می کنند را در ادامه مشاهده می کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- چیز های تیز یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی با بازی ایمی آدامز است و از رمانی با همین نام نوشته گیلین فلین اقتباس شده است. در 1 آوریل 2016 اچ بی او سفارش ساخت این سریال 8 قسمتی را داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور نیرو های پلیس در دقایق اولیه وقوع سیل در مناطق سیل زده گمیشان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج گزارش ها حاکی از آن است که برده داری در انگلیس و کشورهای اروپایی روند صعودی به خود گرفته و افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- علاوه بر مهرورزی و سازش میان زن وشوهر، رعایت حقوق همسران در نیز خانواده از جمله وظایف مهم همسران و البته حقوق آنان است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کالاهایی که مدت زیادی در گمرک مانده باشند و صاحبان آنها برای ترخیص آنها اقدام نکنند و یا در ارائه اسناد موردنظر تاخیر داشته باشند متروکه اعلام می شوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی اسکان تعدادی از سیل زدگان استان گلستان در سالن های نمایشگاهی این استان، وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور ادامه اسکان مردم تا رفع بحران و بازگشت وضعیت عادی را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده پرواز با پاراموتور را دوست دارم گفت: این کتاب قصه نوجوانی است که باید بین رسیدن به آرزویش که پرواز با پاراموتور است و کمک به دیگران برای شرکت در المپیاد، یکی را انتخاب کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرلشکر باقری به نیروهای مسلح مبنی بر امداد رسانی به سیل زدگان استان لرستان دستورهایی دادند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- جنگل دالخانی، یکی از بکرترین و زیباترین مسیرهای جنگلی در شمال ایران است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب دورود گفت: با اطلاع قبلی تدابیر لازم برای مهار سیل انجام شده است و مردم در مکان مناسب اسکان شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در اسفند 97 را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال میلان می گوید تیمش با وجود دو شکست اخیر در سری A همچنان سرپا است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: ورودی به سدهای کشور 40 میلیارد مترمکعب تخمین زده شده است و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر شکستگی سدها و یا ایجاد آسیب در سدهای کشور مشاهده نشده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مریخ یک سیاره عظیم و عجیب و دارای آتشفشان های بزرگ، دره های عمیق و دهانه هایی است که ممکن است میزبان حیات باشند و تمامی اینها مریخ را به یک مکان شگفت انگیز برای گردشگران آینده تبدیل ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سالی که گذشت با رویداد های مهمی در عرصه سیاسی رو به رو شد که از مهم ترین آن ها می توان به پیروزی های سوریه و اعتراضات گسترده جلیقه زرد ها در فرانسه اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی اورژانس کشور گفت :تصادف یک دستگاه تریلی و یک دستگاه مینی بوس 10 تن را راهی بیمارستان کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 12 نیروی زمینی سپاه که با مشارکت نیروی دریایی اجرا شد، در روز یکم دی ماه در منطقه عمومی جزیره قشم استان هرمزگان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، اقدامات این سازمان در روز طبیعت را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیست و چهارم لیگ برتر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دو بازیکن خارجی استقلال توضیحاتی را در مورد حواشی خیر ایجاد شده پس از دربی هشتاد و نهم پایتخت ارائه کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ‫در حال حاضر 64 روستا در سطح استان بی برق است که اکیپ های عملیاتی بلافاصله وارد عمل شده و در حال رفع مشکل آن ها هستند‬.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: با وجود بارش های فراوان روز های اخیر، خوشبختانه آب باکیفیت و کافی در شبکه توزیع در جریان است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در پی سیل اخیر بالغ بر 38 هزار و 528 میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی 12 استان کشور وارد شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- ساعت برگزاری دو مسابقه از دیدار های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مضحکه شدن نتانیاهو در ماجرای شورآباد باعث نشد وی رویه دروغ گویی های مضحکش را خاتمه دهد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت گفت: کیفیت آب آشامیدنی در مناطق سیل زده کنترل می شود و تاکنون گزارشی از بیماری های عفونی از این مناطق گزارش نشده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- کاروان تیم ملی فوتبال بانوان ساعتی پیش وارد دوحه شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- حسن عابدینی، با انتشار پستی در اینستاگرام خود نسبت به آرای زیاد یک کمدین در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ممکن است در بازی رفت این تیم مقابل آژاکس در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون عمرانی استاندار لرستان گفت:چهار رودخانه کهمان، خرم رود و کرگانه و رودخانه ماسول (خارج از محدوده شهر) از ساعت 6 صبح امروز لغیان کردند و در چند نقطه به مناطق مسکونی وارد شده اند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناسان امور آمریکا می گویند که آمار های اعلام شده درباره جان باختگان تیراندازی در مدارس آمریکا با تعداد واقعی جان باختگان متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهر کلوت ها در حاشیه غربی کویر لوت در استان کرمان قرار دارد و جزو مناظر دیدنی ایران به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید در سال 98 بر روی موضوعاتی از جمله معیشت و اشتغال جوانان تمرکز ویژه ای داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان بندرترکمن از روستائیان این شهرستان خواست بدون هماهنگی با مدیربت بحران، جاده ها را نشکافند و کانال برای هدایت سیلاب حفر نکنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- قاسمی از حضور میدانی دادستان اراک در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: دستور تخریب دیوار و سازه در مسیر آب و جلوگیری از تخریب منازل افراد صادر شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ایجاد کانال های انحرافی در رودخانه گرگان رود شهرستان آق قلا خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به اهمیت شکل گیری تمدن نوین اسلامی اشاره کردند، افزود: بیانیه گام دوم خطاب به عموم مردم است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسالان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "کارآگاه محله چینی ها 2" به کارگردانی "چن سیچنگ" با فروشی معادل 544 میلیون دلار رتبه سیزدهمین پرفروش ترین های سینمای جهان در سال گذشته را از آن خود کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: 408 هزار و 523 مسافر با 2 هزار و 489 سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) جابجا شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از آماده باش کامل این شرکت، برقرار بودن شیفت های کاری و مدیریت آب روستا ها تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده سورنا و جلیقه آتش گفت: سه جلد سه گانه سورنا به صورت همزمان از سوی انتشارات افق چاپ می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- برخورد چهار خودرو تریلی، پژو، پراید و اپتیما در بزرگراه کاشان_قم 10 مصدوم به جای گذاشت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور، وحدت و تلاش خستگی ناپذیر ملت، مدیران، نیروهای مسلح و امدادگران در همه حوزه های امدادرسانی در شهرهای سیل زده را نمایش همبستگی ملت و قدرت ایران اسلامی دانست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز گفت: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان اختصاص یافت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ دل ها دست خداست را به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی شرکت راه آهن در اطلاعیه ای از مسدود شدن محور جنوب به علت باران شدید، ریزش کوه و آب گرفتگی تا ایمن شدن شرایط جوی برای حرکت قطار ها خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- با شدت یافتن بارش ها و بروز سیلاب در پل دختر برخی منازل مسکونی زیر آب رفته و تخریب شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: کمبود ویتامین D. به صورت معضل جهانی در تمام کشور ها مطرح است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان برانکو تمرین امروز (دوشنبه) خود را در هوایی بارانی و در زمین لغزنده انجام دادند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- شبکه المسیره از عملیات نیرو های یمنی علیه مزدوران سعودی در چندین جبهه طی شبانه روز گذشته خبر داد که در پی این عملیات ها، مزدوران سعودی خسارات و تلفات سنگینی را متحمل شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی پیرامون حادثه ریزش کوه در جاده فرحزاد توضیحاتی ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: مسئولان در رفع معضلات پیش آمده ناشی از سیل اقدماتی انجام داده اند که البته کافی نیست و لازم است به روستا های در معرض سیل امدادرسانی سریعتری ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: با آماده باش کامل، تلاش شبانه روزی مسئولان و کارکنان این شرکت برای استمرار و سوخت رسانی به موقع به مناطق پر خطر و سیل خیز غربی و جنوب ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 13 میلیون 315 هزار و 44 نفر شب اقامت داشتند و طبق گزارش های دریافت شده از ستاد اجرایی خدمات سفر ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- زلزله ای به بزرگی 4.6 دهم ریشتر ساعت 14:46 دقیقه امروز دوشنبه سومار را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اثر بارش باران آب از دیواره ی سد کرج به تونل های 2 و 3 جاده چالوس سرازیر شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: یکی از مشکلات در فراکسیون های مجلس این است که برخی از نمایندگان در جلسات و رأی گیری های دو یا هر سه فراکسیون به ویژه در زمان تصمیم گیری درباره مسائل مهم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نورآباد با اشاره به اقدامات انجام شده در سیل اخیر دراین شهرستان گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- استاندار کرمانشاه، گفت: تاکنون گزارشی پیرامون خسارت جانی و مالی بواسطه زلزله به وقوع پیوسته در حوالی سومار، اعلام نشده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس هواشناسی وضعیت آب و هوای کشور برای روز طبعیت را تشریح کرد، که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره مصاحبه مدیر برنامه پاتوسی توصیحاتی داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از قطعی آب در 80 روستای استان خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای آبرسانی اتخاذ شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خسارات سنگین راه ها و پل ها در استان لرستان گفت: در حال حاضر راهداران با تمام قوا مشغول فعالیت برای بازگشایی محور های مسدود شده هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- از ابتدای ورود به سال جدید سامانه بارشی در کشور فعال شد و باعث بارش شدید باران و وقوع سیل در چندین استان کشور شد که این سامانه همچنان در کشور فعال است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- رحمانی فضلی از درگیرشدن حدود 400 شهر و روستا در 15 استان کشور در سیل خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر سومار در کرمانشاه را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه، بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه نظام و ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و فتح قله های رفیع اقتدار ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال گفت: در تلاش هستیم تا درخواست میزبانی خود برای رقابت های قهرمانی جوانان جهان در سال 2021 را ارائه کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت با اعلام آماده باش پلیس در روز طبیعت، گفت: به دنبال آن هستیم تا شهروندان در روز طبیعت هیچ مشکلی نداشته باشند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- از ابتدای ورود به سال جدید سامانه بارشی در کشور فعال شد و باعث بارش شدید باران و وقوع سیل در چندین استان کشور شد که این سامانه همچنان در کشور فعال است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- این روزها رسانه های فارسی زبان وابسته به بودجه های دولتی آمریکا و انگلیس و سعودی اخبار سیل در ایران را با هدف اثبات بی کفایتی مسئولان پوشش دادند و این در حالی است که از رئیس جمهور تا ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسافران نوروزی با توصیه های ایمنی و زیست محیطی ضمنن بهره مندی از موهبت های الهی در حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- بنا بر آخرین آمار بیان شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا دوازدهمین روز از فرودین ماه 118 هزار و 812 سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت های پیامکی قطع شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- امام کاظم (ع) علاوه بر تبیین برخی راهکار های عملی عبور از آزمون های دشوار عصر غیبت، به تشویق و تمجید شیعیانی می پردازند که از این آزمون دشوار سرافراز بیرون می آیند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز گزارش داد که به دلیل وجود نگرانی ها درباره میزان عرضه، قیمت نفت خام امروز دوشنبه نیز در بازار های جهانی روند صعودی خود را حفظ کرد.