سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۳:۳۵Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 شهریور 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۴    
مقیم/ به همت سفارت و رایزنی فرهنگی کشورمان مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۹    
مقیم/ رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه با رییس دانشگاه سینمایی وگیک روسیه دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۵    
مقیم/وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن جوادی، معاون امور فرهنگی این وزارتخانه را به عنوان رئیس سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۳    
مقیم/ یک بالگرد آموزشی در شهرستان ملارد سقوط کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۱    
مقیم/ بعد از یازده سپتامبر 2001 مسیر روابط آمریکا با خاورمیانه نیز تغییر یافت و بدون آنکه ارتباط خاصی با پدیده یازده سپتامبر پیدا نماید ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۱    
مقیم/ سفیر پیشین ایران در اردن گفت: ضروری است امسال در بالاترین سطح در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کنیم چراکه امسال اولین نشست مجمع عمومی بعد از خروج ترامپ از برجام و باید از این فرصت سخنرانی در جمع ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۱    
مقیم/ سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل بازگشت آوارگان به سوریه را در ایجاد ثبات و آرامش و شروع گفت وگو و مصالحه ملی ضروری برشمرد و گفت ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۱    
مقیم/ بنا به گفته سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت که حمله به کنسولگری ایران در بصره تاثیری بر روابط دوجانبه ما نمی گذارد زیرا روابط ما با عراق استراتژیک و برادرانه است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۱    
مقیم/سفیر کشورمان در بلاروس با تشریح نتایج و تفاهم های انجام شده در جریان سفر رئیس مجلس به این کشور، از پی گیری ها برای در نظر گرفتن تسهیلات مربوط به ارز دانشجویی خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۶    
مقیم/ سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: آمریکایی ها و سعودی ها نمی توانند یک عراق همراه، همسو و متحد با جمهوری اسلامی و یک جمهوری اسلامی حامی ملت عراق را تحمل کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۶    
مقیم/ سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: آمریکا نه تنها به طور مداوم مفاد توافق هسته ای را نقض کرده است، بلکه با اعزام هیات هایی به برخی کشورها و شرکت ها ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۶    
مقیم/سفیر کشورمان در ژاپن با بیان اینکه برجام دارای دو بال سیاسی و اقتصادی است، گفت: در حوزه اقتصادی منافع و تضمین های مورد نظر ایران محقق نشده و تاریخ حضورمان در برجام هم مدت اعتبار خواهد داشت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۰    
مقیم/رئیس دفتر رئیس جمهور در تشریح اهداف و دستاوردهای سفر یک روزه خود به ترکمنستان از تلاش دو کشور برای ارتقاء سطح روابط اقتصادی خود به 60 میلیارد دلار خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۵    
مقیم/ رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه درگذشت حسین عرفانی راتسلیت گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۰    
مقیم/ جابری انصاری با نمایندگان اتحادیه اروپا و چهار کشور آلمان، ایتالیا، بریتانیا و فرانسه درباره بحران یمن گفتگو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۰    
مقیم/وزیر خارجه ترکمنستان با اشاره به اراده سیاسی دو کشور در همکاری های منطقه ای و دوجانبه گفت: عشق آباد هیچ مانعی در راه توسعه و گسترش روابط دوجانبه و منطقه ای با تهران ندارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۲    
مقیم/رئیس جمهور کشورمان در پیامی درگذشت صدیقه مظاهری مادر بزرگوار سه شهید والامقام دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۶    
مقیم/ جمعی از جوانان بصره ، محل هجوم آشوب گران در ساختمان قبلی کنسولگری ایران را آب و جارو کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۱    
مقیم/ رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه به مناسبت روز ملی سینما پیامی منتشر کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۶    
مقیم/ سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه کمیته چهار جانبه اتحادیه عرب واکنش نشان داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۵    
مقیم/مجمع جهانی پارلمانی توسعه پایدار با حضور هیاتی از مجلس شورای اسلامی در اندونزی گشایش یافت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۰    
مقیم/سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: عراقِ امن و توسعه یافته همواره از اولویت های ایران است و توطئه طرف های ثالث نمی تواند مانع توسعه این روابط دیرینه و مستحکم شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۵    
مقیم/رئیس دفتر رئیس جمهور، تاکید کرد: ایران تحکیم و تعمیق روابط با همسایگان خود بویژه ترکمنستان را در سیاست های راهبردی خود قرار داده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۰    
مقیم/دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، امروز (چهارشنبه 21 شهریورماه) با سفیر ژاپن در تهران دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۵    
مقیم/رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روابط ایران با کشورهای حوزه آسیای مرکزی در سه دهه گذشته بطور متعادلی رو به توسعه بوده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۰    
مقیم/ شبکه آی فیلم در قالب برنامه خارج از کادر میزبان اکبر عالمی می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۰    
مقیم/ برنامه این هفته از قلم افتاده (Under reported) در شبکه پرس تی وی به بررسی جزییات روابط پنهانی رژیم اسراییل و امارات متحده عربی می پردازد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۰    
مقیم/ شبکه پرس تی وی طی برنامه ای به بررسی پیشنهاد صلح دونالد ترامپ به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر تشکیل یک کنفدراسیون با اردن خواهد پرداخت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۰    
مقیم/ برنامه این هفته پرسشی ساده (A Simple Question) در شبکه پرس تی وی به مرور داستان تلخ تداوم نسلی کشی فلسطینی ها توسط اسرائیل می پردازد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
مستندی با عنوان صنعت جنگ که برای پخش از هیسپان تی وی آماده شده، داستان کارخانجات اسلحه سازی در اروپا را نشان می دهد که هر ساله با سود مالی فراوان، چگونه قربانیان خود را از خاورمیانه انتخاب می کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۴    
مقیم/ آی فیلم این هفته به معرفی تازه ترین فیلم سینمایی رحیم طوفان می پردازد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۹    
مقیم/وزیر بهداشت گفت: موضوع دارو و تجهیزات پزشکی جزو اولویت های دولت بوده و در عین حال واردات مواد اولیه و مواد جانبی آن در حال انجام است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۹    
مقیم/وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قالب های مختلف نظارتی بر محصولات نمایش خانگی وجود دارد، گفت: محصولات نمایش خانگی در فرآیند نظارت مرحله به مرحله تایید می شوند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۴    
مقیم/وزیر نفت گفت: در کشور مشکل کمبود بنزین نداریم اما ممکن است که بنزین سوپر در یک جایگاهی کم باشد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۴    
مقیم/ علی اصغر محمدی، رئیس دبیرخانه شورای ایرانیان خارج از کشور عصر دوشنبه در بازدید از مهرانه با بیان اینکه زنجانی ها،مهرانه را به برند تمام عیار ایرانی تبدیل کرده اند ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۹    
مقیم/وزیر کشور گفت: عراق مخالف حذف روادید برای مراسم اربعین است اما ما با این موضوع موافقیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۹    
مقیم/وزیر نیرو گفت: 25 نیروگاه حرارتی در حال ساخت داریم که برنامه زمان بندی اتمام آنها مشخص است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۴    
مقیم/یک شرکت ایرانی موفق به تولید چینی هایی با فناوری نانو و خاصیت آبگریزی شدند که قابلیت شستشوی آسان را دارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۹    
مقیم/وزیر آموزش و پرورش گفت: تخلفات در ثبت نام ها کاهش یافته است، چراکه مدیران مدارس از شرایط اقتصادی مردم درک درستی دارند و این عامل کاهش تخلفات بوده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۴    
مقیم/انیمیشن کوتاه آقای گوزن محصول مشترک تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری در جشنواره های فیلم استراسبورگ فرانسه، انیمارت برزیل و استاپ موشن کانادا به نمایش در می آید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۴    
مقیم/در حالی پاراگوئه یک فیلم جشنواره ای را برای اسکار خارجی زبان انتخاب کرده که فیلم جدید لاسلو نمش کارگردان برنده اسکار بهترین فیلم خارجی زبان سه سال پیش نیز از سوی مجارستان به آکادمی معرفی شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۴    
مقیم/ ستاره ای متولد شده است نخستین تجربه کارگردانی بردلی کوپر به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم توکیو 2018 انتخاب شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۴    
مقیم/مسئولان وزارت جهادکشاورزی در پی ابراز نگرانی رئیس اتحادیه بارفروشان درباره بروز مشکل در تامین بازار داخلی در صورت از سرگیری صادرات گوجه فرنگی ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۹    
مقیم/ دستیار امور بین الملل رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که احتمال دارد روسای جمهوری روسیه و آمریکا با یکدیگر در فرانسه دیدار کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۴    
مقیم/رئیس دفتر رئیس جمهور با استقبال مقامات کشور ترکمنستان و سفیر ایران در این کشور در راس هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد عشق آباد شد.