سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۷:۲۱Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 آبان 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۴    
مقیم/ هیوندای موتور آمریکا قیمت هاچ بک ولوستر N مدل 2019 را تایید کرد که در ایالات متحده از 26900 دلار شروع می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۲    
مقیم/علی حسینی محمدآبادی روز پنجشنبه در نشست مشترک سازمان تامین اجتماعی و اداره کل اتباع استانداری کرمان با ذی نفوذان اتباع افغانستانی ساکن کرمان با اشاره به اینکه تامین و پوشش آحاد مختلف وظیفه این ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۲    
مقیم/وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحیما
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۱    
مقیم/وزیر نفت برای پاسخ به سوالات چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته جاری در صحن علنی مجلس حضور می یابد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۵    
مقیم/وزیر کشور این هفته در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور می یابد و گزارشی درباره پیاده روی اربعین و آسیب های اجتماعی به نمایندگان ارائه می دهد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۰    
مقیم/سخنگویی دولت در میان کارگزارانی ها و اعتدال و توسعه به مساوات تقسیم شده است و محسن حاجی میرزایی و محمود واعظی این مسئولیت را به عهده می گیرند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۱    
مقیم/ جشنواره ملی فرهنگ و هنر اقوام ایرانی به مدت پنج روز با فعالیت 150 دانشجو در دانشگاه شریف برگزار می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۶    
مقیم/رئیس پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم اظهار کرد: سالانه چهار درصد افراد درشهر تهران به بیماری دیابتی مبتلا می شوند و برای پیشگیری این موضوع راهکارهای خوبی ارائه شده است و بیش از ده ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۱    
مقیم/بیستمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دبیرخانه این مجمع خلاصه ای از یافته های چشم انداز بازار گاز جهان در سال 2018 را در وین ارائه می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۶    
مقیم/معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با قائم مقام وزارت امورخارجه ایتالیا گفت ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۶    
مقیم/وزیر بهداشت با اشاره به درخواست بهورزان درباره افزودن دو سال مدت آموزش به سابقه خدمتی شان، گفت: این موضوع را به صورت مکرر از مجلس درخواست کرده ایم و این خانه ملت است که باید در این باره اقدام ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۶    
مقیم/رئیس مجلس در پیامی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون وی را تسلیت گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۶    
مقیم/رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در پی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه رانندگی در جریان سفر به استان گلستان، پیام تسلیتی صادر کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۵    
مقیم/جمعی از مسئولین کشوری درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون وی طی سانحه رانندگی را تسلیت گفتند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۵    
مقیم/رئیس جمهور عراق در صدر هیاتی عالی رتبه شنبه 26 آبان به تهران سفر می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۰    
مقیم/احمد بن یوسف، مدیر مؤسسه اقرا (انجمن بین المللی قرائت قرآن کریم بنگلادش) با حضور در رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش با سید محمدمهدی حسینی فائق، سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۵    
مقیم/به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، جشنواره بین المللی مولودالنبی(ص) در شهر قیروان تونس برگزار می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۵    
مقیم/در دیدار رایزن فرهنگی ایران و رییس مرکز توسعه و ترویج زبان اندونزی، در خصوص توسعه همکاری های دو کشور در حوزه آموزش زبان و نیز راه اندازی کرسی های زبان فارسی و زبان اندونزیایی در دانشگاه های دو ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۰    
مقیم/با شورای ملی فرهنگ و هنر فدرال نیجریه، رایزنی فرهنگی ایران در این کشور در یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر ملل ابوجا شرکت خواهد کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۰    
مقیم/گروه چهار نفره از دانشجویان رشته مطالعات و فلسفه ادیان سوئدی به همراه حسن کنینیوا، استاد دانشگاه نایروبی، از رایزنی فرهنگی ایران در کنیا دیدن و با محمود مجلسین ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۵    
مقیم/جشنواره فیلم اروپایی 2018 با نمایش بیش از بیست فیلم از کشورهای قاره سبز در آدیس آبابا (پایتخت اتیوپی) برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۸    
مقیم/ به دلیل تحریم ها آثار هنری بیتا وکیلی از فرودگاه لندن ترخیص نشده است و افتتاح نمایشگاهش به تعویق افتاد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۳    
مقیم/دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: آمریکا باید از مداخلات و بازی کثیف تروریستی خود در سوریه دست بردارد و مردم سوریه را با سیاست های غلط خود بیش از این آزار ندهد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۸    
مقیم/دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: ترسی که ترامپ از تحریم ها نزد برخی کشورها ایجاد می کند، بزرگ تر از واقعیت تحریم است؛ بی تردید جنگ تحریم روانی آمریکا به نتیجه نخواهد رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۳    
مقیم/فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با رایزنی انجام شده 5 نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه که چندی پیش توسط عوامل نفوذی ربوده شده بودند آزاد شدند و به زودی به کشور منتقل می شوند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۸    
مقیم/معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ایتالیایی تاکید کرد: تهران به تعهداتش در چارچوب برجام عمل کرده و متقابلا از اتحادیه اروپا انتظار داریم در کنارعمل به تعهدات سیاسی ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۸    
مقیم/محققان چینی یک خورشید مصنوعی ساخته اند که دمای آن به 100 میلیون درجه سانتیگراد می رسد و می تواند هیدروژن را به انرژی تجدیدپذیر ارزان تبدیل کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۳    
مقیم/سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع آتش سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیا، با مردم آمریکا و خانواده های مصیبت زده ابراز همدردی کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۳    
مقیم/رئیس کمیسیون عمران گفت: هفته آینده در جلسه ای ویژه برنامه های، اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی برای تکمیل پرژه های مسکن مهر و ساماندهی بازار مسکن را مورد بررسی قرار خواهد داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۸    
مقیم/فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان ما ضعیف تر از هر زمان دیگری شده اند اظهارداشت: آمریکای ترامپ ضمن انزوای بین المللی تمام دستاوردهای دروغین آمریکا در عرصه حقوق بشر را نابود کرده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۳    
مقیم/ مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا گفت: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک نشینان داده بود اما صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۳    
مقیم/معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با هدف رایزنی با مقامات ایتالیایی درخصوص روابط دوجانبه، وارد رم شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۸    
مقیم/رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف مقابله با زمین خواری، 120 پرونده مربوط به این موضوع در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.