پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۶:۴۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 دی 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۹    
مقیم/معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات شرکت های کشتیرانی اهتمام جدی دارد، گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم بار سنگینی بر دوش دارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۸    
مقیم/وزیر کشور در پیامی فرا رسیدن پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در امر گزینش را تبریک گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۸    
مقیم/با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در توکیو، گزارش همایش بین المللی مانگای اسلامی در رادیو و تلویزیون ان اچ کی ژاپن پخش شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۳    
مقیم/کتاب های فرهنگی و علوم اسلامی از سوی رایزنی فرهنگی ایران به کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی سوسه اهداء شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۸    
مقیم/بهرام قاسمی با انتقاد از تاخیر اتحادیه اروپا در اجرای ساز و کار مالی موسوم به SPV گفت: ایران قطعا مسئولیت عدم اجرای ساز و کار مالی موسوم به SPV را به عهده اروپا می داند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۸    
مقیم/بهرام قاسمی گفت: متاسفانه وزیر خارجه انگلیس در خصوص موضوعی که اصولا ارتباطی به کشور متبوع وی ندارد، اظهاراتی عجولانه و نادرست مطرح کرده است که گویای عدم اشراف کافی وی به موضوع بوده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۸    
مقیم/شبکه آی فیلم مجموعه تلویزیونی سال های مشروطه را برای اولین بار به عربی دوبله کرده و برای مخاطبانش در کشورهای عرب زبان به نمایش می گذارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۳    
مقیم/وابسته فرهنگی ایران در بمبئی به طور جداگانه با رییس شبکه تلویزیونی اسلامی هند WIN و سردبیر هفته نامه صداقت هند دیدار کرد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۳    
مقیم/برنامه جلوه های سینمایی شبکه آی فیلم، فردا یکشنبه 16 دی به جلوه های ویژه رایانه ای فیلم سینمایی اعترافات ذهن خطرناک من می پردازد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۳    
مقیم/اسلم قاضی، رییس حزب جماعت اسلامی هند شاخه ایالت مهاراشترا با محسن آشوری، سرپرست خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی دیدار کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۸    
مقیم/مستندی پرتره از انخل مولفینو ی آرژانتینی به پخش هیسپان تی وی رسیده که به بهانه گوشه هایی از زندگی این نویسنده، دوران دیکتاتوری در این کشور را بررسی می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۸    
مقیم/افرادی که از میزان بالایی چیپس، پاپ کورن و سایر خوراکی های شور مصرف می کنند، می دانند مقاومت در برابر میل به شوری سخت است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۳    
مقیم/برنامه این هفته ما مردم به بررسی دو موضوع شامل تصمیمات ناگهانی دونالد ترامپ مبنی بر خروج نظامی از سوریه و عقب نشینی از افغانستان و مشکلات ترامپ در سال 2019 خواهد پرداخت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۳    
مقیم/انتشارات دولتی اسلوژبنی گلاسنیک صربستان، ترجمه صربی داستان های ایرانی قصه های مجید و مربای شیرین آثار مطرح هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده کشورمان را منتشر می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۳    
مقیم/بعد از پایان دوره پاییزی کلاس های آموزش زبان فارسی که در پنج سطح آموزشی انجام گرفت، دوره جدید زمستانی (چهل وهشتمین دوره) آموزش زبان و ادبیات فارسی در مرکز فرهنگی ایران در لاذقیه سوریه افتتاح شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۸    
مقیم/یک پژوهشگر نمونه کشوری با تاکید بر اینکه بودجه بندی مراکز دانشگاهی در حوزه پژوهش باید با تکیه با رویکرد آینده محوری صورت گیرد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۸    
مقیم/احسان خزاعی می گوید: در شرایط امروز، اصلی ترین عاملی که می تواند به کمک کشور بیاید دیپلماسی فرهنگی است؛ به این دلیل که روابط فرهنگی بر خلاف روابط سیاسی یا اقتصادی هرگز قطع نمی شوند ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۸    
مقیم/هفدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا شامگاه شنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه در ابوظبی رسما آغاز شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۳    
مقیم/صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران (بنیاد علم ایران) معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در آخرین جلسه خود حمایت از 11 اختراع را برای ثبت بین المللی تصویب کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۳    
مقیم/همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست ایران: میراث انسانی در رُم برگزار می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۳    
مقیم/در دیدار وابسته فرهنگی کشورمان با رییس جامعه علمیه نعیمیه لاهور اعلام شد؛ روابط علمی و دینی خانه فرهنگ ایران در لاهور با جامعه علمیه نعیمیه توسعه می یابد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۸    
مقیم/همکاری های مشترک علمی و دانشگاهی در زمینه های تبادل دانشجو و برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزش زبان فارسی و انتشار کتاب بین دو کشور ایران و نخجوان گسترش می یابد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۳    
مقیم/شرکت آمریکایی "Neutrogena" اخیرا ماسک های آبرسان صورت توسط فناوری چاپ 3بعدی توسعه داده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۸    
مقیم/سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران که به کابل سفر کرده است با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۸    
مقیم/بطریک یازجی گفت: به عنوان یک رهبر مسیحی، علاقمندانه و هر روز، آیاتی از قرآن را می خوانم و از کتاب مقدس مسلمانان استفاده می کنم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۸    
مقیم/نمایشگاه مشترک خط با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد پاکستان برپا می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۸    
مقیم/ سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد تاکید کرد که روابط ایران و عراق در کلیه زمینه ها آنگونه گسترش می یابد تا به عنوان الگویی موفق از همکاری دو کشور همسایه در روابط بین الملل در آید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۳    
مقیم/یک رسانه هندی نوشت؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هفته جاری برای شرکت در نشست سالانه ریسینا عازم هند خواهد شد و دیدارهایی نیز با مقامات عالی این کشور خواهد داشت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۸    
مقیم/کتاب آوای ایران مجموعه داستانی از نویسندگان ایرانی به زبان ایتالیایی منتشر شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۳    
مقیم/نخستین دور گفت وگوی دینی ایران و فرانسه با موضوع اهمیت محیط زیست در اسلام و مسیحیت کاتولیک طی روزهای 17 و 18 دی ماه به میزبانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۸    
مقیم/متخصصان سلامت عنوان می کنند عفونت ناشی از ویروس هپاتیت C قابل درمان است و از اینرو غربالگری برای پیشگیری از این خطر امری ضروری است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۳    
مقیم/پژوهشگران آمریکایی در بررسی غلات توانستند نوعی آنتی اکسیدان طبیعی پیدا کنند که می تواند مانع فساد زودهنگام مواد غذایی شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۳    
مقیم/روزنامه ایتالیایی 'لاستمپا'، هدف سفر وزیر امور خارجه این کشور به آمریکا را تمدید معافیت از تحریم های واشنگتن علیه تهران دانست.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۸    
مقیم/تارنمای نشریه بلومبرگ گزارش داد که به منظور گسترش بیشتر فرهنگ حفاظت از محیط زیست در اروپا، اسلو پایتخت سبز این اتحادیه در سال 2019 نام گذاری و نروژ پیشرو سیاست های محیط زیستی این قاره در سال ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۳    
مقیم/اروپا در سال 2019 شرایط دشواری را از منظر کاهش مروادات تجاری، افزایش کسری بودجه و بحران های اقتصادی تجربه خواهد کرد.