پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۱:۵۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 دی 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۱    
مقیم/استاندار آذربایجان غربی گفت: اراده سیاسی دو کشور ایران و ترکیه بر گسترش روابط است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۶    
مقیم/کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه بخش هایی از یک نهاد ایرانی را کاملاً غیرقابل قبول و انحراف در مسئولیت آن دانست.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۰    
مقیم/'برهم صالح' رئیس جمهوری عراق در دیدار 'بیژن زنگنه' وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که گسترش روابط تهران - بغداد به نفع ثبات و امنیت در کل منطقه است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۵    
مقیم/کارگاه سه روز تکنیک گره چینی یا زنجیره ای هنر تذهیب، با حضور مدرس ایرانی و شرکت علاقمندان و هنرمندان در محل خانه فرهنگ ایران در لاهور برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۰    
مقیم/طبق نتایج یک بازرسی خارجی که به درخواست عربستان سعودی انجام شد، میزان ذخایر نفت این کشور از 2.2 میلیارد بشکه از آن چه قبلا گزارش شده بود هم بیشتر است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۵    
مقیم/بانک اچ اس بی سی افتتاح رسمی دفتر مرکزی خود در امارات متحده عربی، با سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری در مرکزشهر دوبی ساخته شده است، را اعلام کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۵    
مقیم/رایزن فرهنگی ایران با مسئولان مؤسسه فرهنگی و انجمن جوانان مسیحی ژاپن دیدار کرد. در این دیدار بر همکاری های حوزه کودک و نوجوانان ایران و ژاپن، تأکید شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰    
مقیم/رئیس دفتر رئیس جمهورشایعه استعفای ظریف و خروج از برجام را دروغ های مغرضانه خواند و بر ضرورت هوشیاری رسانه ها تاکید کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۳    
مقیم/ فیلم کوتاه آر یو والیبال؟! در ادامه حضور جهانی خود به 6 فستیوال دیگر از هند ، پرتغال، سوییس، امریکا و برزیل راه یافت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۸    
مقیم/رئیس جمهور در آئین بزرگداشت دومین سالگرد رحلت هاشمی رفسنجانی، گفت: در هفته های آینده با موشک های ساخت خود دو ماهواره را به فضا خواهیم فرستاد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۸    
مقیم/پس از حضور فیلم جمشید محمودی در فستیوال بین المللی فیلم بوسان کره جنوبی، این بار فیلم کاندیدای اسکار سینمای افغانستان در فستیوال گوتنبرگ سوئد به نمایش درخواهد آمد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۳    
مقیم/محققان دانشکده پزشکی Yale توانسته اند با موفقیت نشان دهند که امکان شناسایی ژن های دخیل در تفاوت های بین فردی برای مقاومت به درد وجود دارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۸    
مقیم/به نظر می رسد کوین هارت با شدت از ایجاد هر نوع امکانی برای میزبانی مراسم اسکار سرباز می زند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۸    
مقیم/مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما به هر بازی به چشم یک فینال نگاه می کنیم و در حال حاضر هم تمرکزمان بر روی بازی با ویتنام است که می تواند دومین فینال ما باشد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۳    
مقیم/دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: غربی ها باید با شوکی مواجه شوند که بدانند به هر قیمتی در تونل یک طرفه برجام ⁩ کنونی نخواهیم ماند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۳    
مقیم/نشست تخصصی جایگاه زبان فارسی در سینمای ایران با حضور مهدی صالحی دبیر انجمن فرهنگی آموزشی ویرایش و درست نویسی و معین پایدار در حاشیه اکران های مرکزی جشنواره عمار برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۴۸    
مقیم/چهار کتاب مریم ، بهشته من ، دامنی از جنس آب و هم آغوشی روشنایی نوشته زهرا زواریان در نشستی با عنوان زنان تاریخ ساز در پرده ابهام و سکوت نقد و بررسی می شوند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۳    
مقیم/وزیر نیرو گفت: برای حکمرانی خوب در بخش آب باید از نقطه اصلاح ساختار به عنوان یک شرط لازم شروع کنیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۸    
مقیم/در بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنجشنبه 20دی ماه 3 میلیون و 837 هزار تومان شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۳    
مقیم/ماموران گمرک ماده مخدر ماری جوانا را در حین انجام تشریفات ارزیابی گمرکی از داخل بسته های چای کشف کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۸    
مقیم/دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی بر ضرورت حفظ و تکمیل همکاری های سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در کنار همکاری های نزدیک تهران و مسکو تاکید کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۳    
مقیم/وزیران نفت ایران و عراق روز پنجشنبه در پایان مذاکرات خود در بغداد، بر گسترش روابط فی مابین از جمله در حوزه انرژِی تاکید کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۳    
مقیم/ 'بیژن زنگنه' و 'ثامر الغضبان' وزیران نفت ایران و عراق روز پنجشنبه در بغداد، رایزنی های خود در خصوص آخرین وضعیت روابط در حوزه نفت و انرژی را آغاز کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۸    
مقیم/'مایک پمپئو' وزیر امور خارجە آمریکا که این روزها در سفرهای منطقه ای برای دفاع از سیاست های یکجانبه واشنگتن است ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۸    
مقیم/درحالی که انتظار از ارائه مشوق های اقتصادی و جهش نرخ یوان به سهام چین کمک کرد تا افت های اولیه خود را جبران کند، سهام آسیایی اندکی رشد کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۸    
مقیم/وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به کشور موریتانی با محمد ولد عبدالعزیز رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۸    
مقیم/وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ونزوئلا در صدر هیئت عالیرتبه وارد کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۸    
مقیم/یک روزنامه هلندی با انتشار فیلمی از حمله به سفارت ایران در شهر لاهه هلند خبر داده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۳    
مقیم/وزیر نفت ایران در سفری رسمی به عراق، صبح پنجشنبه وارد بغداد شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۸    
مقیم/سفیر ایران در لاهه در پی تعرض چند تروریست به سفارتخانه کشورمان در هلند در تماس با مسئولان هلندی ضمن انتقاد از حضور تروریست ها در این کشور، بر حفظ امنیت دیپلمات ها و سفارت کشورمان تاکید کرد.