جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۷:۴۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 دی 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۴    
مقیم/ معاون وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه پرتاب ماهواره از سوی ایران قوانین بین المللی را نقض نمی کند، اظهار داشت: هیچ دلیلی برای انتقاد از برنامه موشکی ایران وجود ندارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۹    
مقیم/ اتاق ایران شناسی دانشکده سیویل لائین پاکستان به همکاری مشترک خانه فرهنگ ایران در لاهور و این دانشکده، به زودی افتتاح می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۳    
مقیم/دو فیلم سینمایی بلند ایرانی یه حبه قند و به همین سادگی در میان فیلم های به نمایش درآمده در فستیوال زمستانه 2018-2019 جزیره ناکسوس یونان قرار دارند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۸    
مقیم/با رایزنی فرهنگی ایران در سریلانکا، مقاله آیت الله خامنه ای و اهمیت حجاب به زبان تامیل (زبان اکثریت مسلمانان سریلانکا) در وبلاگ پرمخاطب thoothu این کشور بارگذاری شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۳    
مقیم/ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رأس هیاتی سیاسی و دانشگاهی عصر سه شنبه برای شرکت در سومین نشست کارگروه همکاری های علمی و فناوری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا وارد بروکسل ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۳    
مقیم/دی دی اچمد رفاعی در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در اندونزی، خواستار تعامل و روابط دانشگاهی با ایران شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۳    
مقیم/در دیدار سفیر ایران در سنگال با مدیرکل کومیاک، دو طرف بر پرهیز از استفاده ابزاری از این نهاد در راستای منافع فرامنطقه ای تاکید کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۸    
مقیم/عباس خامه یار در دیدار نماینده پارلمان سوریه، گفت: باید تخریب ها و فجایع صورت گرفته در سوریه با فیلم و قلم مستندسازی شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۸    
مقیم/تارنمای 'نشنال اینترست' نوشت: سخنرانی مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در قاهره نوعی دستورالعمل ازسوی واشنگتن به رهبران کشورهای عربی در خاورمیانه بود ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۴    
مقیم/با اعلام بنیاد همکاری های سینمایی چین، یادداشت تفاهم توسعه همکاری های سینمایی جمهوری اسلامی ایران و چین تهیه و تنظیم شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۹    
مقیم/بانوان فعال فرهنگی حیدرآباد سند پاکستان به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران به کشورمان اعزام می شوند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۹    
مقیم/همزان با سفر ظریف و هیات همراه به کردستان عراق، وزیر دارایی اقلیم کردستان عراق بر توسعە همە جانبە روابط اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۹    
مقیم/در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در ژاپن با هنرمند عکاس ژاپنی، نسبت به برپایی نمایشگاه عکس از ایران تأکید شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۹    
مقیم/اردوی آموزش های اسلامی و حرفه ای، برای پنجاه دانش آموزان منتخب دختر مدارس اسلامی اوگاندا با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در این کشور در محل مدرسه قرآنی کوثر کامپالا (پایتخت) برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۴    
مقیم/رییس شورای صنایع دستی سریلانکا در دیدار رایزن فرهنگی ایران در این کشور از ده نفر از هنرمندان صنایع دستی کشورمان برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی کلمبو در شهریور سال آینده، دعوت به عمل آورد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۹    
مقیم/عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران - تاجیکستان بر تداوم همکاری های مستمر میان ایران و تاجیکستان در مبارزه با تروریسم، موضوعات منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۴    
مقیم/پوشش بیمه ای اتباع خارجی مجاز در مناطق آزاد تجاری کشور از اهداف اصلی اداره کل اتباع می باشد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۴    
مقیم/وزیر کشور هماهنگی بین دستگاه ها را بسیار مهم دانست و گفت: استانداران محور قدرت و انسجام در استان هستند و هیچ ملاحظه ای به جز منفعت مردم، حقوق مردم و اجرای قانون وجود ندارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۹    
مقیم/نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، هماهنگی و همکاری مجمع نمایندگان مجلس و شوراهای شهر را باعث ارتقای خدمات رسانی به مردم و توسعه استان دانست.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۹    
مقیم/مستند خارج از کادر شبکه آی فیلم، این بار با یکی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان، حبیب اسماعیلی همراه شده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۹    
مقیم/ برنامه منطقه مالی هیسپان تی وی که با موضوعات اقتصادی و رویکردی کاملا تحلیلی به روی آنتن می رود، این هفته رشد اقتصادی بولیوی را برای مخاطبان خود مورد بررسی قرار داده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۴    
مقیم/نشست مشترکت هیأت دولت و استانداران با هدف هماهنگی و تبیین سیاست های دولت برگزار می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۵    
مقیم/سخنگوی وزارت کشور گفت: لایحه تقسیمات کشوری پس از هم اندیشی با اساتید دانشگاه، مدیران اجرایی استانی و ستادی، دستگاه های ذیربط و نظارت مردمی تهیه و به هیئت دولت ارائه شده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۰    
مقیم/برنامه این هفته داخل اسراییل (Israel Inside) به بررسی بحران پیش روی رژیم صهیونیستی به دلیل هزینه های بالای زندگی در اسراییل می پردازد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۶    
مقیم/رییس مرکز مطالعات خاورمیانه و آسیای مرکزی روسیه و نماینده سابق دوما با بیان اینکه سیاست های آمریکا در خاورمیانه ناموفق بوده است ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۶    
مقیم/مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: اروپا در حال فاصله گرفتن از آمریکاست و مایل به فروپاشی برجام نیست.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۶    
مقیم/وزیر ارتباطات در پیامی به وزیر دفاع اعلام کرد: امروز سیمرغ ایرانی، با شکوه و عظمت غرید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۶    
مقیم/در اعتراض به حمله تعدادی از عناصر ضدانقلاب به سفارت ایران در لاهه،سفیر هلند توسط رئیس اداره اول اروپای وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض ایران به وی ابلاغ شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۰    
مقیم/رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: باج دهی دولت لهستان به دولت آمریکا در برگزاری کنفرانسی ضدایرانی در خاک آن کشور، توهین به هویت اروپایی و ملت های اروپا تلقی می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۵    
مقیم/رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما ذخیره اورانیوم 20 درصدی به اندازه کافی داریم و از توان بالقوه برای بازگشت پذیری هسته ای هم برخورداریم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۰    
مقیم/در چارچوب برنامه های مرتبط با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هجدهمین جشنواره فیلم های ایرانی (15 بهمن ماه) به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان برگزار می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۳۵    
مقیم/سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: طرف اروپایی تاکنون تاریخ دقیقی برای آغاز به کار ساز و کار مالی ویژه اروپا موسوم به SPV به ایران ارائه نداده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۵    
مقیم/رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از استقبال بشار اسد برای ایفای نقش ایران در حوزه اقتصادی این کشور خبرداد وگفت: بیش از این تاخیر در امضاء سندهمکاری های جامع و راهبردی بین ایران و سوریه جایز نیست.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۰    
مقیم/ژاپن و کره جنوبی دو مشتری بزرگ نفت ایران هستند که در مقطعی کوتاه به دلیل فشارهای آمریکا خرید نفت از ایران را قطع کردند اما گزارش ها حاکی است این دو کشور در روزهای آینده واردات نفت از کشورمان را ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۵    
مقیم/محمدحسین خوشوقت مدیرکل اسبق مطبوعات و رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پرونده مرگ زهرا کاظمی خبرنگار ایرانی- کانادایی می گوید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۵    
مقیم/نماینده ایران در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت: تروریسم، چالشی بزرگ برای کل جامعه بین المللی است که پیامدها و مخاطرات آن فراتر از مرزهای منطقه ای بوده و خواهد بود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۰    
مقیم/رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ماهواره پیام پس از پرتاب، سیگنال هایی را به زمین فرستاد که این سیگنال ها آنالیز می شود و اطلاعات دقیق تر مشخص خواهد شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۶    
مقیم/وزیر ارتباطات گفت: ماهواره پیام پس از دو مرحله موفق، در مرحله سوم به سرعت کافی نرسید و در مدار آرام نگرفت.