شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

موج رسا (mojerasa.ir)

  ۳ ساعت پیش    
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان از اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل شهری از امروز در زنجان خبر داد و گفت: نرخ های اعلام شده مصوبه ستاد تنظیم بازار است.
  ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
استاندار زنجان با دستگاه های اجرایی اتمام حجت کرد تا محدوده پل میر بهاءالدین زنجان را باید تا 15 خرداد ماه ساماندهی کنند.
  ۶ ساعت پیش    
با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، پروانه برهانی به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه ای زنجان منصوب شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هوای استان امروز صاف و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد، در برخی نقاط با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق نیز همراه است ...
  ۹ ساعت پیش    
نگاه اقتصادی عده ای به کارهای علمی و فرهنگی سبب شده تا موسسات آموزشی همانند دانشگاه روزبه زنجان این روزها با چالشی به نام انحلال دست و پنجه نرم کند و دانشجویان همانند توپ به دیگر دانشگاه ها پاس داده ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
پروانه مصرف بهینه آب شرب روستای توریستی و گردشگری شیت شهرستان طارم تنها سه ماه فرصت بهره برداری داشته و بعد از این مدت منقضی می شود بنابراین روستاییان می مانند و باز هم مشکل کمبود آب شرب!
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
وجود معادن در هر شهر و منطقه ای باید به پیشرفت و توسعه آن منطقه منجر شود و شهرستان ماهنشان با وجود در آمد بالای معادن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۵:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
چاروق یکی از هنرهای ظریف و زیبایی است که قدمت طولانی در فرهنگ ایران دارد و دستان هنرمندان زنجان مهارت های ویژه ای در تولید این صنعت دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۴:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از برگزاری نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان خبر داد و گفت: امسال این نمایشگاه در زنجان به صورت 6 روزه برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۴:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه کشورمان دارای یک فرهنگ ایرانی اسلامی قوی و محکم است گفت: آموزه های اسلامی بهترین هویت برای شناخت جامعه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی دستگیری یک نفر سارق ماهر، از کشف 15عدد باتری خودرو خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
در پی حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، مردم ولایت مدار ابهر از مدافعان ایران و منتقمان خون شهدا ، قدردانی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۷    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که حمله به کنسولگری ایران در سوریه اقدامی اشتباه است و این باعث شد که دست ایران برای انتقام بازتر باشد و امروزه مردم جهان نظاره گر شکوه و اقتدار ایران هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
بخشدار بخش مرکزی شهرستان خدابنده با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: حمله ایران به اسرائیل، یک تنبیه مقتدرانه بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
همبستگی جهان اسلام و ملت های آزاده، رژیم کودک کش صهیونیستی طرد و منزوی گشته و روزی فرا می رسد که به برکت خون شهدا، آرمان آزادی قدس شریف محقق شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف 7 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 600 میلیون ریال در این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۲۷   + ۴ سایت دیگر  
سومین جشنواره طبخ ماهی در قلعه بهستان شهرستان ماهنشان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۲۷   + ۷ سایت دیگر  
سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان از شناسایی یک واحد تزریقاتی غیرمجاز و کشف چندین قلم دارو از این واحد خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
مردم نمازگزار شهرستان خدابنده با سردادن شعار از رژیم نامشروع و کودک کش و سفاک صهیونیستی ابراز انزجار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
در حمایت از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق و قدردانی از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت تداوم جنایت های رژیم خبیث اسرائیل و آمریکا خونخوار ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۷   + ۶ سایت دیگر  
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امروز سپاه زمینه ساز، مشاور امین، هدایتگر نیروهای مقاومت در جهان اسلام است، گفت: بزرگترین مجموعه ضد تروریستی جهان، سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در 12 ماهه منتهی به اسفند 1401 برابر 44 ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان آخر فروردین ماه را پایان مهلت ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد در آزمون استخدامی اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با بیان اینکه رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امنیت ساز و قابل اتکا هستند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان با بیان اینکه موالید شهرستان در سال گذشته تعداد 575 مورد بوده است گفت: در سال گذشته 9 فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان متولد شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
سومین دوره جشنواره طبخ ماهی در زنجان با حضور مردم و کارآفرینان در حال قلعه تاریخی بهستان ماهنشان در حال برگزاری است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
سومین دوره جشنواره طبخ ماهی در زنجان با حضور و استقبال گرم کارآفرینان در حال برگزاری است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۳    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای فعلی استان 18 درجه است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش داشته است گفت: دمای هوای زنجان روند افزایشی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۳   + ۲ سایت دیگر  
شهردار ماهنشان با بیان اینکه سامان دادن به اوضاع پارک ساحلی جز برنامه های شهرداری است گفت: قسمت هایی از تعمیرات پارک ساحلی در حال انجام است ولی در جهت بهتر شدن اوضاع پارک ساحلی برنامه هایی در نظر ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه در سطح استان در حدود 33 هزار نفر بافنده فرش وجود دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۳   + ۲ سایت دیگر  
مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه در حدود 320 تن انواع سم در استان مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: در مقایسه با کشور میزان مصرف در زنجان به نسبت پایین تر است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه سنجش سلامت نوآموزان در استان زنجان است گفت: این سنجش تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ادامه دار بودن نهضت آسفالت در سطح شهر زنجان گفت: امسال قریب به 100 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر زنجان در نظر گرفته شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۷:۳۸   + ۸ سایت دیگر  
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان یک میلیارد و 700 میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ زده غزه کمک نقدی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۷:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه 84 درصد برق مصرفی ماهنشان مربوط در صنایع و معادن است، گفت: این مقدار انرژی در صنایع و معادن سرب و روی و فلزات، صنایع پرورش شیلات و کشاورزی مصرف می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۶:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه کشورهای غربی از هر جهت حامی جنایت های رژیم صهیونیستی بودند و هستند و در جنایات آنها شریک هستند، گفت: قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۳:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
زنبور داری از دیگر مشاغل جوانان ماهنشانی بوده که برخی از جوانان با توسعه فعالیت خود توانسته کارآفرین باشد و در واقع این شغل فعالیت شیرینی برای فعالان این عرصه در ماهنشان تبدیل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۱:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه گاهی در میان خستگی کار مامورین اورژانس حوادث دلنشینی به وقوع می پیوندد که بیانگر امید و زندگی است گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۴۳   + ۱ سایت دیگر  
اداره راهداری و حمل نقل جاده ای زنجانرود با بیان اینکه فاز اول و فعلی بهسازی و تعمیر گاردریل به طول تقریبی یک هزار و 500 متر طول در 40 نقطه در روفوژ وسط به انجام رسید گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان با بیان اینکه رشته شمشیربازی در استان زنجان رشد و پیشرفت خوبی داشته است گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۳   + ۵ سایت دیگر  
رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: در حال حاضر، نان کامل در 6 واحد نانوایی در شهر زنجان تولید می شود و برای گسترش و اجرای کامل این برنامه در نانوایی های داوطلب ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۳   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: مدیر یک شرکت صنایع غذایی و کشاورزی به علت عرضه خارج از شبکه شکر در تعزیرات حکومتی زنجان محکوم شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی خدابنده از بازدید بیش از 30هزار نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی خدابنده از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
بهار، آن فصلی است که با ورودش، زندگی را به رنگ و بوی جدیدی می بخشد. هر ذره هوا پر است از شادی و امید، هر بوته گل زیر نور آفتاب، پرپر می زند و با بالا آوردن گل هایش، دل ما را با شادی پر می کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۳   + ۱۲ سایت دیگر  
استاندار زنجان با بیان اینکه اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۳   + ۴ سایت دیگر  
فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش استان زنجان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در حالت آماده باش کامل هستند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸   + ۴ سایت دیگر  
یگان های منتخب نیروهای مسلح مستقر استان زنجان صبح امروز، همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی، اقتدار، نظم و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
ساری آغل روستایی از توابع شهرستان ماهنشان از روستاهای محروم این منطقه بوده که تکمیل پروژه ساخت مسجد این روستا همت و یاری خیرین را می طلبد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
رئیس بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه 86 درصد اماکن روستایی شهرستان ماهنشان صدور سند شده اند گفت: از آغاز این طرح تاکنون 7 هزار و 340 جلد سند مالکیت صادر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
شهرستان ماهنشان در منطقه ای کوهستانی واقع شده است که همواره واژه محرومیت را با خود یدک می کشد، محرومیت با حوزه های مختلف این شهرستان عجین شده است اما این محرومیت این بار در حوزه درمان بیشتر از سایر ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: تیم خانه بسکتبال ابهر در لیگ امید کشور با حمایت های خوب مردم، مسئولان و اصحاب رسانه حضور می یابد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
شهردار ابهر با تاکید بر توجه ویژه به کیفیت اجرای پروژه های عمرانی در زنجان گفت: در انجام پروژه های عمرانی کیفیت نباید فدای سرعت شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۰:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه عملیات وعده صادق، کل معادلات جهانی را برهم زد گفت: در شب عملیات و شلیک موشک و پهپاد ها تمامی رسانه های مطرح دنیا این عملیات را پوشش می دادند و بر این اساس تمامی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در کشور ما فرهنگ مالیاتی جا نیفتاده است، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که درآمد کشور از محل مالیات بالاتر رود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
نماینده منتخب مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهمیت تسهیل در صدور مجوز و پروانه های صادره شده تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف دستگاه های اجرایی در صدور مجوزها ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: ایران با دنیا فقط سه روز می تواند به مبادله اقتصادی بپردازد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۱   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور 450 واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۱   + ۲ سایت دیگر  
رئیس بیمارستان ارتش استان زنجان با بیان اینکه 29 فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت: به مناسبت روز ارتش طرح ویزیت رایگان به مدت 2 روز در استان زنجان اجرا می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۷   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: مدیران شعب سیار تعزیرات حکومتی زنجان به همراه ضابطان قضایی در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از 929 واحد صنفی بازدید و از ادامه تخلف 544 واحد صنفی جلوگیری ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه اغلب تولیدات محصولات کشاورزی بدون فرآوری به شکل خام از استان خارج می شود، گفت: تولید محصول باید به سمت سفارشی حرکت کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: موقعیت عظیم، قدرتمند و اقتدارآفرین امروز ایران اسلامی در سایه فداکاری و جانفشانی های شهدای عزیز و گرانقدر به ارمغان آمده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۷   + ۱۰ سایت دیگر  
امام جمعه و استاندار زنجان در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوزگری رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی بیانیه صادر و تاکید کردند هیمنه پوشالی اسرائیل با سیلی مقتدرانه ایران فروریخت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۲   + ۱۸ سایت دیگر  
سرپرست راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: تاکنون برای اجرای پروژه های حمایتی مسکن 271 هکتار زمین (بصورت اجاره 99 ساله) تامین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مدنظر ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان گفت: تعداد 40 نفر از دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول ماهنشان به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۲   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه سواری کاروان بنز مایباخ گذر موقت فاقد مدارک به ارزش 200 میلیارد ریال در این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۷   + ۱۰ سایت دیگر  
واکنش جامعه جهانی به اقدام بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در قبال حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق نشان داد دیپلماسی میدان تنها راه توقف زورگویی است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۵۲   + ۴۳ سایت دیگر  
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: مبلغ 60 میلیون تومان فطریه با حمایت مردم و خیرین جمع آوری شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
همزمان با بهار طبیعت این روزها مزارع گندم ماهنشان سرسبزتر شده و بارش های اخیر باران جان تازه ای به گندم زار های این شهرستان داده و به آنان نشاط بهاری بخشیده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۲   + ۱۹ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری باند خانوادگی سارقان که اقدام به سرقت گوشی موبایل می کردند خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
با فرارسیدن بهار 1403، طبیعت روستای چرگر ابهر نیز با شکوفه های درختان حال و هوای بهار گرفته و طبیعت را زیبا و چشم نواز کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده تیپ 216 زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان ضمن تبریک اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق که بازتاب بسیار خوبی داشت و مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی غاصب زدند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته 22 واحد صنعتی و معدنی در استان احیا و به چرخه تولید بازگشتند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۲   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حسب پیگیری های بعمل آمده 241 هزار و 222 تن گندم معمولی تولید استان با هماهنگی و تخصیص شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به کارخانجات آردسازی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
استان زنجان با اینکه یکی از استان های مطرح در حوزه تولیدات باغی و زراعی است اما سطح بیمه محصولات پایین بوده و این در حالی است که هر ساله کشاورزان و باغدران متحمل عوامل مختلف خسارت زا می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
رژیم صهیونیستی با در نظر نگرفتن عواقب حمله به کنسولگری ایران حمله را آغاز کرد و با واسطه قرر دادن کشورهای حامی خود سعی کرد ایران را از تصمیم انتقام منصرف کند که موفق نشد چرا که رهبر انقلاب فرمودند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان گفت: عملیات سپاه پاسداران حقارت رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد و ادعای دروغ رژیم صهیونسیتی که دارنده دومین ارتش جهان هستند را آشکار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 25 مدرسه اسثنایی فعالیت دارد گفت: این مدارس با عنوان دانش آموزان با نیاز های ویژه شناخته می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۸:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
مردم ولایت مدار و مؤمن ابهر از سپاه پاسداران برای تحقق وعده صادق در ضربه مهلک بر پیکره رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۳   + ۱۰ سایت دیگر  
جانشین انتظامی استان زنجان در پی ضرب و جرح و قدرت نمایی چند نفر اراذل و اوباش در اتوبان زنجان – تبریز از دستگیری عاملان توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
بالاخره بعد از سالیان متمادی، مهمترین پروژه بازگشایی رینگ دور شهر خرم دره توسط شهرداری به ثمر نشست.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
معاون صنایع دستی استان زنجان با اشاره به فعالیت فروشگاه ها و غرفه های موقت صنایع دستی در استان زنجان در ایام تعطیلات امسال گفت: 83 میلیارد تومان صنایع دستی استان زنجان در نوروز امسال به فروش رسید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
مردم شهرستان ماهنشان از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از رژیم صهیونیستی تشکر و قدر دانی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه اقدام سپاه پاسداران غرور و هیبت رژیم صهیونیستی را شکست گفت: با این اقدام و عملیات سپاه عزیز قدرت ایران بر همه دنیا روشن و آشکار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
شهردار ابهر گفت: 12 میلیارد تومان اعتبار برای تقویت روشنایی سطح شهر ابهر اختصاص پیدا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۸   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: 40 درصد از تعهد اشتغال هدف گذاری شده این استان در سال جاری، ایجاد شغل برای دانش آموختگان دانشگاهی است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸   + ۶ سایت دیگر  
رئیس دادگستری شهرستان خرمدره با اعلام این خبر گفت: با تدابیر اتخاذ شده در حوزه قضایی خرمدره و تدابیر دادستان شهرستان و مساعی اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان 4 فقره پرونده اختلاف مالی به ارزش 6 ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۳   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: آب ورودی به سدهای استان کاهش پیدا کرده است و بارش های اخیر هم نتوانسته کمبود آب را جبران کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان زنجان با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل می داند که آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی پشتیبان او هستند و به امید پشتیبانی آنهادست به اقدامات غیر انسانی می ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
رسانه های استان زنجان در هفته گذشته به موضوعات مختلفی اعم از آغاز صادرات مرغ به عراق، احتکار 61 میلیاردی کالاهای اساسی، رشد سرمایه گذاری اکتشافات معدنی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۸:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه راهور ناجا 25 فروردین ماه سالجاری اعلام شده بود فعلا از طرف دولت اجرای آن ابلاغ نشده است گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۳:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
به شکرانه انتقام از غده سرطانی صهیونیسم و تشکر از دلاور مردان سپاه پاسداران جوانان حزب اللهی زنجان بامداد امروز در چهار راه انقلاب زنجان تجمع کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
شهید برجعلی بیگدلو پنجم خرداد 1348 ، در روستای زرین آباد از توابع شهرستان خدابنده چشم به جهان گشود و در راه حق قدم گذاشته و در جبهه حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
مربی پرورش اندام و مربی بدنساز فوتبال خرمدره گفت: خرمدره تنها شهر استان زنجان است که اجرای پروژه های ورزشی ضعیف بوده و در واقع ورزش خرمدره مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
مسئول کمیته ورزش های هوایی زنجان با بیان اینکه رشته ورزشی پاراگلایدر از محبوبیت خاصی در بین عموم مردم بهره مند است گفت: روز به روز شاهد افزایش استقبال این رشته مهیج در استان زنجان هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۳   + ۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه بسیج هنرمندان کشور مشکلات زیادی دارد و این ناشی از وجود مشکلات در حیطه فرهنگ و هنر در کشور است گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸   + ۷ سایت دیگر  
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه میانگین بارندگی ها در استان از اول مهرماه به 187 میلی متر گزارش شده است گفت: زنجان سردترین شهر کشور شناخته شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مجاهدت های شهید آوینی مثال زدنی است و این شهید بزرگوار از جمله افرادی است که گمنام مانده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۸   + ۲۴ سایت دیگر  
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید گندم فقط از کشاورزانی که مشخصات آنها در سامانه پهنه بندی درج شده مجاز است و به همین منظور استفاده از سامانه نرم افزاری معرفی شده توسط شرکت بازرگانی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۸   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در دو حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده برای راهیابی دو نماینده دیگر از استان ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۸    
تولید کنندگان رسانه، آگاهانه یا ناآگاهانه درباره موضوع یک تبلیغ و نحوه نمایش آن تصمیم می گیرند. این افراد هنرمندانه از کلمات و اشکال مختلف استفاده می کنند و از تصاویر برای انتقال پیام های مختلف به ...
مشاهده نتایج بیشتر...