چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 23 مهر 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 2 مهر 1398 مثلث آنلاین 3 مهر 1398 مثلث آنلاین 4 مهر 1398 مثلث آنلاین 5 مهر 1398 مثلث آنلاین 6 مهر 1398 مثلث آنلاین 7 مهر 1398 مثلث آنلاین 8 مهر 1398 مثلث آنلاین 9 مهر 1398 مثلث آنلاین 10 مهر 1398 مثلث آنلاین 11 مهر 1398 مثلث آنلاین 12 مهر 1398 مثلث آنلاین 13 مهر 1398 مثلث آنلاین 14 مهر 1398 مثلث آنلاین 15 مهر 1398 مثلث آنلاین 16 مهر 1398 مثلث آنلاین 17 مهر 1398 مثلث آنلاین 18 مهر 1398 مثلث آنلاین 19 مهر 1398 مثلث آنلاین 20 مهر 1398 مثلث آنلاین 21 مهر 1398 مثلث آنلاین 22 مهر 1398 مثلث آنلاین 23 مهر 1398 مثلث آنلاین 24 مهر 1398 مثلث آنلاین 25 مهر 1398 مثلث آنلاین 26 مهر 1398 مثلث آنلاین 27 مهر 1398 مثلث آنلاین 28 مهر 1398 مثلث آنلاین 29 مهر 1398 مثلث آنلاین 30 مهر 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۷    
خبر سرلیستی قالیباف همان قدر که موج آفرین شد، انتشار خبر نیامدنش هم انعکاس زیادی در رسانه ها داشت. اما هنوز خود قالیباف موضع روشنی اتخاذ نکرده است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۰    
کوچک و یا صاف کردن شکم دغدغه افراد زیادی است که برخی برای زیبایی و برخی برای سلامتی به دنبال آن هستند. برای این کار راه های زیادی وجود دارد که در ادامه به 10 مورد از آنها خواهیم پرداخت:
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۷:۱۳    
علم تغذیه نشان داده است که علاوه بر میزان کالری دریافتی، زمان دریافت آن نیز اهمیت دارد به گونه ای که دریافت کالری های بیشتر در صبح و دریافت کالری های کمتر در عصر به کاهش وزن کمک می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرهای مرزی نیمه سنگین اما روان است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۲    
سیاوش خیرابی چهره معروف تلویزیونی پستی را به مناسبت سالروز تولد مادر خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۲    
بدن اطلاعات زیادی در مورد آنچه درون شما اتفاق می افتد و آن را نمی بینید، به شما می دهد. در این میان، کمبود ویتامین ها در بدن، علائم متفاوتی ایجاد می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۹    
مهم ترین خواص چای بومادران شامل توانایی آن برای التیام زخم ها، تسکین اضطراب، بهینه سازی هضم، حفاظت از قلب و تقویت سیستم ایمنی در میان افراد است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۹    
اگر من می خواستم تمثیل مظهر یک روحانی کامل را به مردم معرفی کنم که روحانی خوب آن کسی است که این صفات را داشته باشد، شخصیت آیت الله اشرفی به عنوان یک روحانی خوب و ممتاز برایم تداعی می شد .
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۷    
نیروهای الحشد الشعبی این سازمان حمله تروریستی از طریق شلیک راکت های کاتیوشا به اجتماع زائران در شمال استان بابل در جنوب بغداد را کشف و خنثی کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۱    
یکی از دشمنان اصلی مو های بسیاری از خانم ها، موخوره ها هستند. داشتن موی سالم، مستلزم حفظ و تعادل رطوبت و پروتئین در مو است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۲    
جزئیات جلسه ی آمریکایی ها در سال 1373 در خانه ی سعود فیصل؛ موضوع: ایران / قول روس ها به امریکایی در مورد تهران آمریکا درباره روابط روسیه با ایران ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از اقدام سپاه در دستگیری روح الله زم تقدیر می کنیم و منتظریم در گام بعدی مریم قجر عضدانلو دستگیر شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
اقتصادنیوز؛ علی دایی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد شدید از صداوسیما، نسبت به اظهارات مجری و کارشناس یک برنامه تلویزیونی درباره آقای گلی اش واکنش نشان داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
پژوهشگر زلزله در یک برنامه تلویزیونی از پیش بینی زلزله7ریشتر در اینده تهران خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۶    
هنگامی که نوبت به دست آوردن ویتامین C به میزان کافی رسید، پرتقال منبع برتر شناخته شد. وجود 70 میلی گرم ویتامین C در یک پرتقال متوسط ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۶    
اغلب عفونت های این بیماری بدون علامت و پنهان هستند و از هر ده عفونت نهفته یکی پیشرفت کرده و به بیماری فعال تبدیل می شود و در صورت درمان نشدن بیش از 50 درصد افراد آلوده را به کام مرگ می کشاند...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۶    
شوک: حسن فتحی به زودی مست عشق را با داستانی از مولانا و شمس تبریزی در ترکیه کلید خواهد زد. فیلمی که در آن شهاب حسینی نقش شمس تبریزی را ایفا خواهد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۱    
فرمانده کل نیروی پلیس اتریش، کشف 870 تن مواد مخدر در سال 97 در ایران را واقعاً شگفت انگیز دانست و توضیحاتی درباره تعداد معتادان در اتریش داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۲    
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق پست های برق شهر تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قطعات سرقتی را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۲    
به گفته سرهنگ کاظمی، فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی برای ازدواج موقت و صیغه توسط پلیس رصد و به مراجع قضایی معرفی می شوند. همچنین با انتشاردهندگان آگاهی های غیرمتعارف برخورد خواهد شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۹    
یکتا ناصر با انتشار این عکس نوشت: آخرین روز کار من در #سریال_دل
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۹    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: درگیری مسلحانه سارقان خودرو با تکاوران پلیس شهرستان زاهدان منجر به هلاکت یکی از سارقان و کشف خودروی سرقتی شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۶    
امیرحسین رستمی، بازیگر طنز عکسی از حضور خود و چند بازیگر دیگر سریال لیسانسه ها در کافه منتشر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در توییتر در خصوص تهاجم به شمال سوریه نوشت: تهاجم به سوریه پایان یابد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۷:۳۰    
بررسی تحولات منطقه در چند ماه اخیر نشان می دهد که دست هایی پشت پرده با بحران آفرینی سعی در جلوگیری از عادی سازی روابط ایران با کشورهای منطقه دارند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۷:۲۱    
روزنامه کیهان نوشت: یک روزنامه زنجیره ای، از اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر بازداشت مدیر کانال ضدانقلابی آمدنیوز تشکر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۷:۰۲    
این گزارش می افزاید که نیروهای امنیتی ایران تلفن همراه و رایانه وی را نیز در اختیار گرفته اند و از این طریق توانسته اند اطلاعات مهمی درباره منابع خبری زم به دست بیاورند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۶:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران از میانجیگری در مسئله یمن استقبال می کند، گفت: مسئله این است که آمریکا تصور می کند هنوز زمان دوشیدن پول از عربستان تمام نشده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۶    
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی بحرین رفت و نخستین شکست خود با سرمربی بلژیکی را متحمل شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در سخنانی گفت: آمریکا همانطور که پهپادش از ما شکست می خورد سیاست خارجی اش هم شکست می خورد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس تاکید کرد که نباید رابطین داخلی آمدنیوز را رها کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۷    
سازمان دیده بان حقوق بشر هیومن رایتس واچ روز سه شنبه درباره انتقال عناصر داعش از سوریه به عراق هشدار داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی ها در جام حذفی قابل پیش بینی نیست و باید برای پیروزی تلاش کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هیئت دولت با طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تعطیلی پنجشنبه ها مخالفت کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اذعان می کنیم که مردم در شرایط سختی زندگی می کنند و تحت فشارهای اقتصادی هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۵    
صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر نروژ ضمن درخواست مجدد از ترکیه برای توقف فوری حملات به شمال سوریه خواستار گفتگو درباره این موضوع در ائتلاف نظامی ناتو شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
چهار انگشت پسر جوان حین کار، در دستگاه چرخ گوشت صنعتی فرو رفت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
منابع روسی از موشک بالستیک جدید چین خبر داد که می تواند کل نیویورک را با خاک یکسان کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
منابع سوری از خروج نظامیان آمریکایی از یک پایگاه دیگر آنها در سوریه خبر دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۵    
وزیر امور خارجه قطر با بیان اینکه ایران در زمان سختی در کنار ملت قطر ایستاد، تاکید کرد: روابط میان دو کشور بر اساس احترام متقابل است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری روابط فرهنگی میان ایران و اتریش بر گسترش روابط فرهنگی و توسعه روابط تجاری و اقتصادی دو کشور تاکید کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۲    
مشاور ارشد وزیر دفاع انگلیس در امور منطقه غرب آسیا از آمادگی کشورش برای ادامه آموزش نیروهای پیشمرگ کرد خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۹    
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: روشنفکران و علمای دینی هنوز تعریف شفافی از رابطه بین دین و ملیت و در عین حال تجدد و ملیت را ارایه نکرده اند و ما هنوز در حوزه ملت سازی در ابتدای راه هستیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۹    
معترضانِ حمله آنکارا به شمال سوریه شیشه ها و پنجره های ساختمان سفارت ترکیه در شهر هلسینکی را شکستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۶    
کابینه سعودی در جلسه امروز خود به ریاست پادشاه این کشور به حمله ترکیه به شمال شرق سوریه واکنش نشان داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۵    
عبدالمحمد طاهری در گفت و گو با دیپلماسی ایرانی بر این نکته تاکید دارد: شعارهای انتخاباتی عمران خان برای نزدیکی به جمهوری اسلامی ایران و فضای مناسبی که بین اسلام آباد و تهران بعد از روی کار آمدن عمران ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۲    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حمایت از سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز بیانیه ای منتشر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۴    
یک دیپلمات اسرائیلی اذعان کرد که رابطه عبدالله دوم، پادشاه اردن با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایین ترین سطح قرار دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۱    
نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی تاکید می کند کنه که مسائل خارجی نمی تواند تاثیر منفی بر اتحاد اقوام ایرانی از جمله ترک ها و کُردها داشته باشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما در صنعت هسته ای چیزی که از دست رفته باشد نداریم؛ هر جا محدودیتی را پذیرفتیم، راه برگشت را نبستیم. کاهش تعهداتمان هم بسیار حساب شده بود و همه ملاحظات را در نظر گرفتیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۹    
سانا از ضرب و شتم زنان در 2 روستا در حومه حسکه به دست شبه نظامیان وابسته به آنکارا و حملات جنگنده های ترکیه به روستایی در حومه راس العین خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۳    
نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه عملیات نظامی ترکیه در سوریه را غیرقابل قبول دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۲    
پوتین احتمالا در روزهای آینده سران سعودی را برای عادی سازی روابط با سوریه تشویق خواهد کرد. اما بعید است که در کوتاه مدت ریاض موضع خود در مورد بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را تغییر دهد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰    
آمریکا قصد دارد روسیه را از حق آن بر مسیر دریای شمال که در آبهای قطب شمال و منطقه اقتصادی انحصاری روسیه قرار دارد، محروم کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی دولت تصویب آئین نامه ماده (14) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی را گامی مهم در مبازه و ریشه کنی فساد عنوان کرد و گفت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۶    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بازداشت سرشاخه کانال تلگرامی آمدنیوز که راه نفاق و جدایی میان ملت و حکومت را با چنگ انداختن به هر دستاویزی دنبال می کرد بدون شک اقدامی مبارک ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۰    
مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضدانقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل تقدیر است و از ایشان تشکر می کنیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اختلاف شورای نگهبان با رئیس جمهوری گفت: اختلاف هیچ گاه نیست و تنها بیان نظرات است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۸    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص برخی از پرونده ها صادر کرد و براساس آن باشگاه پرسپولیس محکوم شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۸    
بلاژویچ عادت نداشت قبل از شروع بازی ها در رختکن تیم ملی صحبت کند ولی شب بازی ایران و بحرین بازیکنان را فراخواند و برای آنها صحبت های عجیبی کرد. او معتقد بود بازیکنان بحرین مواد مخدر مصرف کرده اند!
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۵    
روایت است که بازیکنان ایران روز بازی تاریخی با بحرین ناهار کشک بادمجان خوردند و به همین دلیل سنگین شدند و نتوانستند در زمین بازی کنند. آن مسابقه را تیم ملی سه بر یک باخت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۵    
مهمترین ویژگی این عملیات، معماری دقیق و چند لایه اطلاعاتی است که طی آن و با استفاده از روش های نرم اطلاعاتی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۲    
عکسی که ترانه علیدوستی با دختر و پدرش در کنار شهاب حسینی در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۲    
عکسی که الهام حمیدی با شوهرش در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۱    
عکسی که محمدرضا گلزار از هتل لاکچریش در آمریکا در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۹    
عکسی که آناهیتا درگاهی برای تولد شوهرش اشکان خطیبی در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش به جنایت آمریکا نسبت به ملت بزرگ ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا بدون دلیل و بهانه و صرفا به خاطر فشار افراطیون داخل آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان به خاطر فشار ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۹    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه حمله به نفتکش ایرانی SABITI اقدامی دولتی بوده است، گفت: براساس اطلاعات دریافتی حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در آبادان گفت: فروش ایرانول امسال به مرز 35 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۹    
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به سفر رئیس جمهور روسیه به عربستان گفت: ریاض می خواهد با تنوع بخشی در روابط خارجی اش، یک نوع توازن در سیاست خارجی خود ایجاد کند و در گسترش رابطه با روس ها ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۰    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش و مدرسه کانون اصلی تحولات اجتماعی و توسعه کشور است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
پزشکان همواره می گویند مصرف سیگار، چه یک نخ و چه یک پاکت برای سلامتی مضر است؛ اما هنوز برخی تصور می کنند مصرف گاه به گاه سیگار از خطری که برای سلامتی دارد می کاهد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۱    
ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهوری اعلام کرد که هیات دولت با طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تعطیلی پنجشنبه ها مخالفت کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۵    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید الکترودهای منعطف با استفاده از پارچه های رسانا موفق به تولید لباس های ورزشی شدند که امکان ماهیچه سازی را فراهم می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۲    
روزنامه الرای قطر قبل از دیدار حساس ایران و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 درباره این دیدار نوشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۲    
دنیای اقتصاد نوشت : بازار فروش آپارتمان های نوساز به دو علت در مقایسه با دیگر گروه های سنی این روزها کمترین متقاضی را دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۰    
رییس جمهور با اعلام اینکه احیای دریاچه ارومیه با موفقیت انجام شد، تصریح کرد: اگر این قدم برداشته نمی شد امروز شهری به نام تبریز وجود نداشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۱    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جهاد علمی یکی از آیین های نبرد سپاه خواهد بود، گفت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۵    
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی روز شنبه 27 مهر مصادف با روز اربعین از میدان آیینی امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۹    
پوتین در جریان سفر به عربستان، یک شاهین نادر از نژاد روسی را به شاه سعودی هدیه داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۳    
طی چند ماه اخیر بیماران مبتلا به دیابت با مشکلاتی برای دریافت انسولین از داروخانه ها مواجه شده اند و وقتی به داروخانه می روند به آنها گفته می شود که باید به مرکز اسناد پزشکی و پایگاه های تعیین شده ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۲    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که حمله به نفتکش ایرانی اقدام خلاف سیاست ثبات ساز جمهوری اسلامی ایران است گفت که ایران در جای خودش پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای به اقدام می ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۲    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: مبانی حقوقی برای ابلاغ لایحه پالرمو از سوی رئیس جمهور وجود دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۰    
اگرچه طرح مجلس به دنبال شکستن انحصار زبان انگلیسی است اما در نهایت تصویب چنین طرحی باعث فربه تر شدن آموزشگاه ها شده و خصوصی سازی آموزش را رونق می بخشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۴    
بازیگر دکتر قریب و عصر روز دهم گفت: اگر دوباره قسمتم شود و به کربلا بروم؛ برای دل خودم می روم، جایی که دوربین نباشد و راحت باشم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۱    
ستاره مازندرانی تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم می خواهد قهرمان جام حذفی شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۹    
پمپئو وزیرخارجه آمریکا اعلام کرد: عملیات نظامی ثبات زدا توسط ترکیه ادامه دارد و بحران انسانی فاجعه باری را ایجاد کرده است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۶    
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال از شکست این تیم برابر اوکراین ناراحت است اما او از رسیدن به رکورد 700 گل خوشحال است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۱    
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت های جام جهانی والیبال 2019 ژاپن به مصاف لهستان رفت و سه بر صفر باخت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از برگزاری مراسم رسمی بتن ریزی واحد 2 نیروگاه اتمی بوشهر در اوایل آبان ماه خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۳    
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مجوز حرفه ای را از کمیته بدوی فدراسیون فوتبال دریافت کردند و مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده ندارند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۷:۴۵    
یک پژوهشگر و کارشناس ارشد مسایل منطقه معتقد است پاکستانی ها تنش میان ایران و عربستان را خلاف منافع امنیتی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۹    
در صورتی که حمله به نفت کش ایرانی را به تلاش های مستمر اسرائیل برای انفجار منطقه ربط دهیم، می توانیم تفسیری منطقی برای آن بیابیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۶:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس مجلس سنای روسیه با تاکید براینکه اعتماد جدی میان تهران و مسکو ایجاد شده است، گفت: با توجه به ناهنجاری های ترامپ در صحنه بین الملل ...