چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

وزارت راه و شهرسازی (mrud.ir)

  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۰   + ۱۲۳ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کدپستی ملک خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۰   + ۲۲ سایت دیگر  
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی رفع کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۶   + ۳۰ سایت دیگر  
معاون بهره برداری و بازرگانی راه آهن در خصوص حواشی اعزام قطار ترانزیتی از مبدأ افغانستان به ترکیه از مسیر ایران گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۰   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه شورای مسکن استان بوشهر میزان کل پروژه های آغاز شده در این استان را 19 هزار و 500 واحد مسکونی برشمرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۰   + ۴۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از عزم ایران و پاکستان برای توسعه زیرساخت های جاده ای و بندری به منظور دستیابی به تجارت 10 میلیارد دلاری دو کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۰   + ۳۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی که به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان به اسلام آباد سفر کرده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۶   + ۶ سایت دیگر  
نشست کمیته مشترک حمل ونقل بین المللی جاده ای جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان، امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۶   + ۳ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان و به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در چارچوب تفاهمات بیست و یکمین اجلاس این کمیسیون و توسعه روابط اقتصادی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۶   + ۷ سایت دیگر  
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: تاکنون در دولت سیزدهم ساخت بیش از 2 میلیون و 518 هزار و 281 واحد مسکونی در سراسر کشور اجرا شده است که حدود 500 هزار واحد از این تعداد تحویل متقاضیان شده است و بیش از 2 ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۶   + ۴۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره در روز سوم اردیبهشت ماه، پس از 9 سال وقفه و اعزام 50 درصد زائران خانه خدا از ترمینال سلام خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۰   + ۲۸ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر پایش طرح های مسکن از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از 438 هزار متقاضی توسط بانک ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
وزارت راه وشهرسازی در پاسخ به محتوای منتشر شده در خبرگزاری دانشجو اعلام کرد: در دولت سیزدهم تا کنون ساخت بیش از 2 میلیون و 518 هزار و 281 واحد مسکونی در سراسر کشور اجرا شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۰   + ۷ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن حمایت از تولید را سیاست راهبردی این سازمان عنوان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۶   + ۳ سایت دیگر  
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان دیدار و مشکلات و مطالبات کارکنان این اداره را بررسی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۰   + ۴ سایت دیگر  
اعضای کارگروه ساماندهی تسهیل گران نظام ساخت و نیروهای جهادی دارای تشکل در جلسه ای بر ضرورت استفاده حداکثری از حلقه های میانی و گروه های جهادی در راستای تحقق شعار سال در بخش مسکن تأکید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۰   + ۴ سایت دیگر  
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با صدور پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰   + ۶۹ سایت دیگر  
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها از آغاز عملیات حج عمره و اعزام زائران خانه خدا از 11 فرودگاه کشور به سرزمین وحی خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۶   + ۴۴ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک مسکن از ساخت 140 هزار و 442 واحد مسکونی به مبلغ 837 هزار و 832 میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال 1402 خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۶   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با فعالیت شبانه روزی 540 نفر از نیروهای راهداری در قالب 50 اکیپ ثابت و سیار با حدود 200 دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده های آسیب دیده از سیل در جنوب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰   + ۲۲ سایت دیگر  
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 2 میلیون و 518 هزار و 281 واحد نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 500 هزار واحد مسکونی تحویل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰   + ۳۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه 10 درصدی جان باختگان تصادفات بر اساس برنامه هفتم توسعه در شورای عالی هماهنگی و ایمنی حمل ونقل خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۳   + ۱۵ سایت دیگر  
سرپرست دفتر راهبری و هدایت طرح های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران در جلسه شورای مسکن از اعمال بسته تشویقی 19 بندی در 534 شهر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۳   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از شکسته شدن رکورد جابه جایی مسافر توسط راه آهن در سال 1402 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۳   + ۱۶ سایت دیگر  
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از 750 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد خبر داد . گفت: تا کنون 241 هزار و 525 واحد روستایی تکمیل و تحویل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۶   + ۶ سایت دیگر  
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در سفر به سمنان بر ضرورت ورود دستگاه های خدمت رسان جهت تسریع در تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن، تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۴   + ۶۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بی سابقه بوده بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی گفت: میزان بارش های روزانه در برخی مناطق حتی از رکوردهای به جامانده از طوفان گونو در سال 1386 نیز بیشتر بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۴   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از نوسازی 260 هزار خانه در دولت سیزدهم خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۶   + ۱۷ سایت دیگر  
مراسم واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی و یک هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت برای استان سمنان با حضور رییس جمهور به صورت متمرکز در شاهرود برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۶   + ۱۳ سایت دیگر  
شرکت هواپیمایی آسمان ضمن انجام برنامه ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین و باتوجه به اولویت های اعلام شده ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۴   + ۲۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به خسارت های وارد شده به محورهای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: همه راه های مسدود شده ظرف 10 روز آینده بازگشایی خواهند شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۴   + ۶ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به واحدهای شده نهضت ملی مسکن در سفر امروز رئیس جمهور به استان سمنان گفت: با افتتاح های امروز بیش از 4015 واحد تحویل متقاضیان شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۴   + ۴ سایت دیگر  
رییس جمهور تامین مسکن برای خانواده ها و به ویژه جوانان را یکی از اولویت های اساسی و جدی دولت سیزدهم دانست و گفت: امروز نهضت ساخت مسکن شکل گرفته و در جای جای ایران ساخت مسکن مشاهده می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۶   + ۶ سایت دیگر  
بخشنامه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در خصوص شرایط رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه به منظور آگاهی مسافران اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۶   + ۱۶ سایت دیگر  
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از تامین چهار میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد آغاز شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۴   + ۶ سایت دیگر  
عملیات آماده سازی سایت 205 هکتاری سمنان و فرآیند واگذاری زمین گروه خودساز به 1800 متقاضی نهضت ملی سمنان آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۶   + ۱۱ سایت دیگر  
عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۶   + ۹ سایت دیگر  
همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 52 پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۴   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از تأمین 379 قطعه زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گرمسار و روستای کرند برای ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار، خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۴   + ۳ سایت دیگر  
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی درمراسم آغاز عملیات آماده سازی سایت 20 هکتاری روستای کرند شهرستان گرمسار گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۳   + ۳ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ضمن اعلام برگزاری نخستین جلسه شورا در سال جاری از تصویب سیاست های بازتنظیم نظام پهنه بندی تراکم ساختمانی شهرها ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۳   + ۵۶ سایت دیگر  
روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی را تکذیب و اعلام کرد در حال حاضر فرودگاه ها هیچ محدودیت پروازی ندارند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵   + ۳۰ سایت دیگر  
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی از به کارگیری راهکارهای مختلف برای توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای در سفرهای اربعین خبر داد و گفت: امسال از حداکثر ظرفیت های موجود در حمل ونقل ریلی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۳   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اهداف کلان این معاونت در سال جاری ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۵   + ۴۷ سایت دیگر  
رئیس جمهور در آیین واگذاری 33 هزار و863 واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد با اشاره به تحویل بیش از 33 هزار منزل به مددجویان گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۵   + ۶ سایت دیگر  
در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۳   + ۵۰ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن گفت: تا تابستان امسال زمین تامین شده در بخش شهری و روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن به 120 هزار هکتار می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۵   + ۴ سایت دیگر  
از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می بایست در سامانه خودنویس ثبت شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۳   + ۶۶ سایت دیگر  
سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به شرایط غیر مترقبه حاکم بر پروازهای کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه های داخلی و بین المللی بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۳   + ۷ سایت دیگر  
روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان ایلام اعلام کرد؛ پرواز شماره 4572_4573 پنج شنبه های این شرکت در مسیر تهران-ایلام-تهران 30 فروردین ماه از سر گرفته می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۳   + ۱۱ سایت دیگر  
عضو هیات مدیره و راهبر اداری و مالی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۸:۴۵   + ۲۱ سایت دیگر  
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح 3 هزار واحد مسکن مهر این شهر جدید در آینده نزدیک خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۳   + ۱۱۸ سایت دیگر  
راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد با بیان اینکه محدودیت های پروازی مهراباد تعلیق و عملیات پروازی فرودگاه آغاز شد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۳   + ۳۹ سایت دیگر  
رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از بازگشت هزینه بلیت مسافران پروازهای لغو شده از بامداد 26 فروردین خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۵   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، هوشمندسازی فعالیت ها و بهره گیری از ابزارهای هوش مصنوعی را از اولویت های سازمان درسال جاری عنوان کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۵   + ۶۸ سایت دیگر  
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از هزینه کرد صندوق ملی مسکن به مبلغ حدود 12 هزار میلیاردتومان برای اجرای طرح های مسکن در سال گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۳   + ۵۹ سایت دیگر  
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از هزینه کرد صندوق ملی مسکن به مبلغ حدود 12 هزار میلیاردتومان برای اجرای طرح های مسکن در سال گذشته خبر داد. ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۵   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از ثبت بالاترین رکورد تخلیه و بارگیری در ادوار فعالیت 22 ساله این بندر به میزان 4 میلیون و 707 هزار و 871 تن کالا در سال 1402 خبر داد که رشد 46 درصدی را نسبت به مدت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۳   + ۳۲ سایت دیگر  
سازمان هواپیمایی کشوری از 21 تا 25 فروردین سه هزار و 944 مجوز اعم از برنامه ای و فوق العاده برای مسیرهای داخلی صادر کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۵   + ۱۰ سایت دیگر  
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه سیاست احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر یک طبقه حیاط دار است از برنامه واگذاری 8 هزار قطعه زمین در این شهر جدید و در قالب واگذاری ساخت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۳   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از بازسازی و بازگشت 4 تا 5 فروند هواپیمای زمین گیر به ناوگان هما در ماه های آینده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۵   + ۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی، طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر عید بندگی و بازگشت به فطرت پاک الهی را تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده نزدیک هواپیماهایی به صورت اجاره ای از شرکت های خصوصی به ناوگان هما اضافه خواهیم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۲   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت 690 نوع آزمایش کنترل کیفیت را در سراسر کشور ارائه می دهد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۲   + ۸۷ سایت دیگر  
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی یکم تا 31 اردیبهشت روز سه شنبه 21 فروردین آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۲   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین و مردمی سازی ساخت مسکن را در اولویت این سازمان دانست.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۵   + ۳۳ سایت دیگر  
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از برنامه ریزی این صندوق برای جذب سرمایه های خرد مردم به منطور رونق تولید مسکن خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۵   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از سفر بیش از 18 میلیون نفر در تعطیلات نوروز به وسیله ناوگان عمومی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۲   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس سازمان هواشناسی کشور از تولید بیش از 200 هزار گزارش و داده هواشناسی درایستگاه های مختلف در ایام نوروز 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۲   + ۱۲ سایت دیگر  
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد 7 درصدی سفرهای هوایی نوروز 1403 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۲   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از کاهش 57 درصدی میانگین تأخیرات موجود در پروازهای این شرکت در تعطیلات نوروز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۵   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرعامل راه آهن از سیر 4هزار و 310 رام قطار و جابه جایی بیش از یک میلیون و 700 هزار مسافر در طول برنامه سفرهای نوروزی 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۵   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از ثبت 6 میلیون و 500 هزار تردد دریایی در نوروز 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۵   + ۲۳ سایت دیگر  
رئیس سازمان دریانوردی عراق و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران در دیدار با یکدیگر ضمن اعلام آمادگی برای راه اندازی خط مسافری دریایی بر اجرای لایروبی اروندرود و شناورسازی مغروقه ها تاکید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۵   + ۴۷ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از توافق برای راه اندازی سرویس حمل ونقل مسافری بین دو بندر ایران و عراق برای جابه جایی زوار اربعین خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۲   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به برنامه ریزی افتتاح 12 هزار واحد مسکونی طی سالجاری، گفت: از اردیبهشت ماه امسال بهره برداری و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن قم آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۲   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: امسال در کنار تکمیل و تحویل 6 بیمارستان و 3 ورزشگاه، ساخت 6 بیمارستان و یک ورزشگاه دیگر نیز توسط سازمان آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۲   + ۳۴ سایت دیگر  
وزیر حمل ونقل عراق و وزیر راه و شهرسازی کشورمان با هدف تکمیل هرچه سریع تر خط ریلی شلمچه_بصره و افزایش همکاری ها در سایر حوزه های حمل ونقل دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۵   + ۴۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پایان عملیات نوروزی 1403 با جابه جایی سه میلیون و 396 هزار و 871 مسافر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۵   + ۵۷ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از اختصاص زمین به نهضت ملی مسکن به میزان بیش از 6 برابر مسکن مهر خبر داد و گفت: عرضه 182 هزار خانه خالی به بازار مسکن با جمع آوری اطلاعات از جمله اقدامات انجام شده در سال 1402 برای ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران از برگزاری 331 دوره آموزشی با هدف ماموریت های آموزشی این دفتر طی یک سال گذشته خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۵   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی 104هزار و 69 واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان 1402 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۵   + ۲۸ سایت دیگر  
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۲   + ۱۴ سایت دیگر  
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای 731 هزار و 87 واحد نهضت ملی توسط آن بنیاد در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۲   + ۱۸ سایت دیگر  
نخستین نشست کارگروه مشارکت و انبوه سازی با هدف مشارکت مردم در تولید انبوه مسکن و آسیب شناسی مدل های گذشته مشارکت، در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۵   + ۲۸ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آخرین ماه سال گذشته 267 مورد تعرض به زمین های دولتی به مساحت 143 هکتار را به صورت فوری رفع کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۲   + ۲۵ سایت دیگر  
مسافران در روز جمعه 17 فروردین باتوجه به برگزاری راهپیمایی روز قدس، ضمن بهره گیری از مسیرهای جایگزین، حداقل دو ساعت قبل از زمان پرواز خود در فرودگاه مهرآباد حاضر باشند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۵   + ۲۵ سایت دیگر  
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در تمامی محورهای برون شهری از جمله محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۵   + ۲۸ سایت دیگر  
پروانه شرکت خدمات مسافرت هوایی ماه افسون گشت ایرانیان به علت گران فروشی تعلیق شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۵   + ۳ سایت دیگر  
کارشناس سازمان هواشناسی برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد و از آغاز بارش ها از فردا در کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۵   + ۲۴ سایت دیگر  
متن پیش نویس پیشنهادی روسیه در نشست امروز کارشناسان ارشد حمل ونقل کشورهای عضو بریکس مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۵   + ۷ سایت دیگر  
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری میانگین تاخیر پروازهای نوروز 1403 را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۲   + ۲۷ سایت دیگر  
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه 500 واحد طرح نهضت ملی مسکن پردیس در آستانه افتتاح است گفت: در برنامه افتتاح خردادماه تعداد 3500 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
امروز وزیر راه و شهرسازی با حضور پیمانکار و مشاور طرح، از روند تکمیل بخش مرکزی مصلای امام خمینی (ره) تهران بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۵   + ۹۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در طرح نوروزی 24 اسفند تا 14 فروردین بیش از 5 میلیون و 800 هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده ای و حدود 1.5 میلیون نفر از شبکه ریلی استفاده کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۵   + ۲۳ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از کاهش 32 درصدی تعداد جان باختگان سر صحنه در تصادفات جاده ای نوروز 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۵   + ۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن اعلام رشد 2 درصدی نشست و برخاست پروازها در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت از 24 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین ماه ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۲   + ۸۱ سایت دیگر  
کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی از روز شنبه به شمال غرب کشور خبر داد و گفت: امروز و فردا آسمان برخی استان ها بارانی است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۵   + ۳۴ سایت دیگر  
بیش از 100هزار صندلی توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از 24 اسفند 1402 تا پایان روز 12 فروردین 1403 عرضه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۲   + ۴۵ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از جابه جایی پنج میلیون و 340 هزار مسافر از طریق 581 هزار سفر ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر جاده ای از 24 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 خبر ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۲   + ۴۶ سایت دیگر  
رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تخصیص یکهزار میلیارد تومان از منابع این صندوق برای خرید آسانسور به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام مسکن مهر کشور خبر داد.
مشاهده نتایج بیشتر...