جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۲:۲۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 2 اردیبهشت 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۲    
رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور با قهرمانی تیم "قم" عصر جمعه 14 اردیبهشت ماه در استادیوم 22 گولان سنندج به کار خود پایان داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۶    
ششمین نشست مسئولین ورزش بانوان منطقه سه کشور باحضور مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه امروز به میزبانی کرمانشاه برگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۳    
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر ژیمناستیک اردبیل با افتخارات و موفقیت های گذشته فاصله گرفته است، امیدواریم شاهد بازگشت به دوران اوج ژیمناستیک استان باشیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور گفت: در صورت حمایت و همکاری مسوولان استان یک رویداد بزرگ و بین المللی در رشته پهلوانی و زورخانه ای را در شهر زیبای شیراز برگزار خواهیم کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: توسعه ورزش پهلوانی، ساختن شهری پویا وداشتن شهروندانی اخلاق مدار را به دنبال خواهد داشت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۱    
ناظر فنی فدراسیون جهانی تکواندو، رقابتهای جام فجر را سکویی برای رسیدن تکواندوکاران به سطوح بالای جهانی دانست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
رضا علیپور با رکورد 5 ثانیه 82 صدم ثانیه قهرمان جام جهانی سنگ نوردی روسیه شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا گفت: باور دارم بانوان ایران ی توانایی لازم برای درخشش در سه سطح ورزش کار، مربی و داور در رشته راگبی را دارند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
با حضور عباباف مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و خرم مشاور وزیر در امور ایثارگران، سه تن از جانبازان شورای معاونان حراست وزارت ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار گرفتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۶    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد همراه با سیاستها و برنامه های ابلاغی دولت پیرامون ساماندهی بازار ارز ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۶    
در دیدار الکساندر شیشلیک رییس بخش ورزش سازمان جهانی یونسکو با وزیر ورزش و جوانان بر تعامل ، همکاری های مشترک و انتقال تجارب ایران در برنامه های توسعه ای ورزش ر به سایر کشورها تاکید شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین تجلیل از جانبازان پرافتخار مجموعه اداره کل ورزش و جوانان، جانبازان عزیز را قهرمانان راستین عرصه دفاع از کیان اسلامی و ارزش های انقلاب دانست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
جشنواره بزرگ جوانان امید ونشاط استان سمنان به مناسبت هفته جوان روز یکشنبه 9 اردیبهشت در سمنان برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی برای توسعه ورزش کارکنان در ادارات تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مجمع سالیانه هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان تهران تاکید کرد: معتقدم این اعضای مجامع هستند که به عملکرد رئیس هیات نمره می دهند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان گفت: به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی 40 سالن ورزشی خوزستان با تجهیزات ورزشی خوزستان با تجهیزات و تولیدات ایرانی بازسازی و به بهره برداری می رسد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات و کمبودهای حوزه ورزش استان، بر ضرورت توجه و حمایت خیرین از این حوزه تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
از سوی فدراسیون وزنه برداری ج.ا.ا پارمیدا محمودیان از شهرستان گرگان در قالب تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در تاریخ ، عازم مسابقات وزنه برداری قهرمانی 2018 نوجوانان آسیا ازبکستان شد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
الناز باجلانی دختر وزنه بردار کامیارانی در قالب تیم ملی ایران پس از 70 سال از آغاز این رشته ورزشی بامداد یکشنبه دوم اردیهشت ماه به رقابت های قهرمانی قاره آسیا در ازبکستان اعزام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
از سوی فدراسیون ژیمناستیک ج.ا.ا مهدی الفتی ژیمناست قهرمان و عضو تیم ملی جوانان و محمود عباسی به عنوان داور از استان گلستان شهرستان گرگان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
سه مربی پینگ پنگ از استان جهت حضور در دوره مربیگری سطح یک جهانی به تهران اعزام می شوند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
با هدف سنجش میزان آمادگی و توانایی منجیان، کلاس های آمادگی و بازآموزی نجات غریق ویژه کلیه منجیان سطح استان برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: موفقیت و دست آوردهای خوبی در سطح کشور برای ورزش دو و میدانی قم محقق شده که امیدواریم ثمره آن کسب سهمیه بازی های آسیایی 2018 باشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان که با حضور ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشورمان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشورمان در قزوین گفت: سال جاری 120 میلیارد ریال برای ایجاد و توسعه خانه های ورزش در روستاها اختصاص می یابد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم را به واسطه حمایت مالی از هیئت دو و میدانی استان تقدیر کرد و از این لحاظ قم را در جایگاه سوم کشور معرفی کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک،آسیایی و پارآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد و دکتر سلطانی فر رهنمودهای لازم به منظور حضور پرقدرت کاروان ایران در این ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۵    
ورزشکاران اردونشین تیم ملی جودو تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رویدادهای پیش رو، تا 11 اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک دنبال می کنند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۵    
اجلاس هم اندیشی توسعه قایقرانی آسیا 5 تا 7 اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۵    
شرایط و ضوابط فنی مسابقات انتخابی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای بزرگسالان کشور اعلام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
محبی رویس اداره ورزش وجوانان بیله سوار در جلسه هماهنگی با دهیاران روستا های تابعه بخش مرکزی از تجهیز سه خانه ورزش این روستاها خبرداد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
با همکاری انجمن مهر امید و در راستای ترویج وافزایش فرهنگ کتابخوانی به کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در حوزه های مختلف کتاب اهدا شد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
نخستین نشست سال جاری هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون و با حضور اعضاء جدید صبح امروز(یکشنبه) در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.