شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 21 خرداد 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۴    
ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون کشورمان به منظور حضور در بازیهای المپیک 2020 توکیو برنامه های خود را به محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون ارایه کرد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۴    
تفاهم نامه برگزاری رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا در سال 2018 به میزبانی استان البرز، در کرج امضاء شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ضمن تشریح عملکرد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج زیر نظر وزارت ورزش و جوانان، از مراجعه 23 هزار و 111 نفر به این مراکز در سال 96 خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۱    
دبیر ستاد ساماندهی امور جوان استان فارس گفت: باید نشاط اجتماعی اولویت نخست برنامه ریزی های اوقات فراغت باشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۱    
معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس از غایبین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس به شدت انتقاد کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۱    
مهران سرپرست گفت: سند توسعه بخش ورزش استان در 11 برش شهرستانی و یک برش استانی تا پایان برنامه ششم سال 1400 تکلیف گراست و همه مباحث حوزه توسعه ورزش استان به عنوان تکالیف پایان احکام برنامه ششم را ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۱    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: هیچ دستگاهی جز ورزش و جوانان به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را جدی نگرفته است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۱    
صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: رشته تیراندازی از جمله رشته های موفق است و یکی از امیدهای ما برای جاکارتا به شمار می رود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۰    
برای شرکت در رقابتهای پاورلیفتینگ دانشجویان جهان 9 دانشجو به اردوی نهایی دعوت شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۰    
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: برای موفقیت در بازیهای آسیایی جاکارتا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد هر چند با حداقل ها به مصاف حریفان قدرتمند خود می رویم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۰    
دبیرکل کمیته ملی المپیک از اعزام 380 ورزشکار شامل 275 ورزشکار مرد و 105 ورزشکار زن از 29 فدراسیون در 44 رشته ورزش ی به بازی های آسیایی جاکارتا طبق تصویب ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۰    
خراسان رضوی در کشور جایگاه ویژه ای دارد و از زمان تصدی کوروش صبوریان به عنوان مدیر کل استان، ورزش خراسان رضوی به جایگاه اصلی خود نزدیک شده، رشد وپیشرفت قابل توجه داشته است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۰    
با حکم مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، معاون توسعه ورزش این اداره کل امروز معرفی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان با ملی پوشان اردبیلی کانوپولو دیدار کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۰    
رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشورمان در مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزشهای همگانی استان قزوین گفت: همه شهرهای کشور باید در راستای توسعه ورزش همگانی دارای جاده سلامت و همچنین بوستان های بانوان باشند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۰    
اردبیلی های حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با دیدار مقامات عالی رتبه سیاسی و ورزشی استان روحیه گرفتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۰    
در مراسمی با حضور دکتر خادم معاون حقوقی ، پارلمانی و اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان ، مریم بخشی بعنوان اولین مدیرکل زن تاریخ ورزش و جوانان کشور در استان گیلان معرفی و آغاز به کار کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۰    
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در مراسم معارفه ی خود اظهار داشت : امیدوارم که بتوانم پاسخ خوبی به اعتماد و حمایت دولت و نمایندگان مجلس با عملکرد مطلوب خود داشته باشم. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به جایگاه امروز فوتبال خوزستان باید سهم این استان در فوتبال کشور به صورت ویژه و واقعی دیده شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۰    
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که ترویج فرهنگ دوچرخه سواری باید به یک جریان دائمی تبدیل شود گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۰    
مراسم نکوداشت روز جهانی دوچرخه سواری با حضور مسئولان وزارت ورزش و در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۰    
معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: انتصاب یک بانو به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان نشانه ی توانمندی بانوان در حوزه های مختلف است .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۰    
کاپیتان محجبه تیم ملی دوچرخه سواری ایران مدال برنز دومین مرحله لیگ جهانی را از آن خود کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰    
مریم بخشی که با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان منصوب شده بود امروز با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان معارفه شد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۰    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی از حضور بانوان بسکتبالیست ایران در رقابتهای جام جهانی بعد از نزدیک به چهار دهه تقدیر کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۰    
ستاد عالی بازهای المپیک ، پارالمپیک ، آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک امروز برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۰    
مدیر امور ورزش انجمن ام اس ایران با اشاره به نقش و جایگاه ورزش در میان مخاطبان و جامعه هدف این انجمن گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۰    
حمیدرضا ده دشتی به عنوان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان رضوی انتخاب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۰    
نشست مشترک مجتبی جوهری (رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) و کمال جوانمرد (سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد) برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۰    
خدابخشی مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان ترکیه را کسب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۰    
صالح اباذری سومین مدال طلای تیم کاراته کشورمان در لیگ جهانی ترکیه را کسب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم جام جهانی فوتبال که بعد از المپیک بزرگترین رویداد ورزشی به شمار می رود و چندین میلیارد بیننده دارد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۰۲    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تعداد مدیرانی که از وزارت ورزش و جوانان به جام جهانی اعزام می شوند به نسبت دوره های گذشته کمتر است تاکید کرد ...