شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 6 اسفند 1393 - namehnews.ir

نامه نیوز 30 دی 1393 نامه نیوز 30 بهمن 1393 نامه نیوز 1 اسفند 1393 نامه نیوز 2 اسفند 1393 نامه نیوز 3 اسفند 1393 نامه نیوز 4 اسفند 1393 نامه نیوز 5 اسفند 1393 نامه نیوز 6 اسفند 1393 نامه نیوز 7 اسفند 1393 نامه نیوز 10 اسفند 1393 نامه نیوز 11 اسفند 1393 نامه نیوز 12 اسفند 1393 نامه نیوز 13 اسفند 1393 نامه نیوز 14 اسفند 1393 نامه نیوز 15 اسفند 1393 نامه نیوز 16 اسفند 1393 نامه نیوز 17 اسفند 1393 نامه نیوز 18 اسفند 1393 نامه نیوز 19 اسفند 1393 نامه نیوز 20 اسفند 1393 نامه نیوز 21 اسفند 1393 نامه نیوز 22 اسفند 1393 نامه نیوز 23 اسفند 1393 نامه نیوز 24 اسفند 1393 نامه نیوز 25 اسفند 1393 نامه نیوز 26 اسفند 1393 نامه نیوز 27 اسفند 1393 نامه نیوز 28 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1393 
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۷    
پهنای این خانه تنها 47 اینچ است. این خانه که در کتاب رکورد های گینس ثبت شده است در اسکاتلند قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۹    
یکی از مراجع تقلید گفت: توجه به سیاست خارجی حائز اهمیت است و نباید فقط یک یا چند کشور موضوع سیاست خارجی ما باشد، بلکه باید به ارتباط سازنده با دیگر کشور ها توجه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه بار دیگر ادعاهای خود درباره برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد و گفت کشورهای 1+5 از تلاش برای متوقف کردن این برنامه دست کشیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: راه بردهای اقتصاد مقاومتی در بودجه سال 94 اثر لازم و جایگاه کافی پیدا نکرده است
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
بیماری های مختلفی در دنیا وجود دارد که از آن ها اطلاعی ندارید. بیماری زامبی شدن یکی از این دسته بیماری های ناشناخته است که افراد خودشان را مرده متحرک می دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۳    
سروتونین، هورمون مغزی که به میزان حوصله و خلق افراد بستگی دارد، در معرض نور روشن افزایش و در زمان نزول نور آفتاب کاهش می یابد
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه اصلا نمی خواهیم حوزه های علمیه دولتی شوند، گفت: همان گونه که حمایت حوزه برای ما ارزشمند است ولی نقد و تذکر آنها نیز برای ما مهم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۱    
عصمت الدوله (1234، تهران-1285، تجریش) دختر ناصرالدین شاه. مادرش تاج الدوله دومین زن عقدی ناصرالدین شاه و دختر سیف الله میرزا پسر فتحعلی شاه بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
هیچ پدر و مادری خود به خود نمی تواند پدر و مادر موفق و توانایی بشود و فرزندش را آن طور که هست بشناسد و او را درک کند، مگر این که دانایی های ضروری را کسب کند چرا که توانایی در دانایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
کاپیتان الجزایری تیم فوتبال السد قطر به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم با فولاد خوزستان انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۱    
داعش تمامی صحنه های مربوط به جنایات وحشیانه خود را با دوربین های متعدد و به صورت حرفه ای فیلمبرداری می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین به رزمایش بزرگ پیامبر اعظم 9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مذاکرات هسته ای میان ایران و کشورهای 1+5 گفت: انشاالله به توافق نهایی با 1+5 دست پیدا خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۹    
وزیر اطلاعات گفت: کار وزارت اطلاعات همراه با آمار و اطلاعات موثق و مستدل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۳    
معمولا ممکن است در چاپ، طراحی و تولید کارت عروسی اشتباهاتی پیش بیاید، برای یافتن رایج ترین اشتباهات صورت گرفته سراغ یکی از حرفه ای ترین ومجرب ترین مرکز طراحی و تولید کارت عروسی رفتیم و پس از گفتگو با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
فولاد خوزستان در حالی که از دقیقه 70 ده نفره شده بود مقابل السد قطر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۱    
رسانه های انگلیسی و برخی منابع اسپانیایی با استناد به ویدئویی از بازی شب گذشته بارسلونا و منچسترسیتی ادعا کرده اند که سوارز در یک لحظه، دست مارتین دمیکلیس مدافع آرژانتینی سیتی را گاز گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۸    
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا حضور یافت تا در مورد اولویت های دستگاه دیپلماسی این کشور در سال مالی 2016، توضیح دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۲    
این دانشجو جدید الورود و مشغول تحصیل در رشته ماشین های کشاورزی بوده و به دلیل اینکه کمتر از 6 ماه از حضورش در دانشگاه می گذشت نمی توان به طور قطعی از دلایل این خودکشی سخن گفت چون ما هنوز شناخت کاملی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۹    
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر حزب کارگزاران ستاد انتخاباتی تشکیل ندهد که حزب نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۳    
آیا تاکنون به این فکر کرده اید که قوی ترین کوپه چهار سرنشین تمام چرخ محرک در جهان چه خودرویی است؟ اگر چنین خودرویی را می شناسید بهتر است دیگر فراموشش کنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یک نمونه از بصیرت و بی بصیرتی را در فتنه 88 دیدید، یک عده آمدند و برای دو روز قدرت دنیا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان معتقد است: اختلاط دختر و پسر در دانشگاه اشتباه است، زیرا ما در اوایل انقلاب دانشگاه ها و امکانات زیادی نداشتیم و مجبور بودیم که کلاس ها را مختلط برگزار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۱    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معتقد است که آژانسها و تورگردانها باید گردشگران را به استانهایی که تاکنون مغفول مانده اند ببرند و در این زمینه فرهنگ مردم منطقه نیز مهم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۹    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تدوین آیین نامه اکران سال 94 که قرار بود در جلسه امروز چهارشنبه 6 اسفند ماه اعلام شود گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۶    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این بازی معلوم شد پرسپولیس چه پتانسیل و قابلیت بالایی دارد. بازی های قبلی واقعیت تیم ما نبود و دست کم گرفتن این تیم، توهین به پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۴    
کاروان لیورپول، ساعتی پیش برای برگزاری بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا، انگلستان را به مقصد استانبول ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۱    
امروز نشست ویزه تصمیم گیری در مورد زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۱    
ساسان انصاری مهاجم فولاد عقیده دارد بازی باید در همان نیمه اول به سود قرمزپوشان به اتمام می رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۸    
هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سوژه جالبی در شکل میزبانی کشورمان را رقم زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۵    
تراکتورسازی در برف و سرمای شدید قارشی برتری نیمه اول را از دست داد و دومین شکست ایرانی ها در آسیا را رقم زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال با رد شایعه استعفا از این سمت گفت : شرایط ابتدای فصل این باشگاه از امروز بدتر بود و با آگاهی از این وضعیت به استقلال آمدم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۲    
الکس واقعا سریع و خشن است. او کار اصلاح مشتری هایش هرچه که باشد بین 5 تا 10 دقیقه انجام می دهد و می توان وی را یکی از حرفه ای ترین آرایشگران آلمان دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد از نمایش بازیکنان فولاد ناراضی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
عموته سرمربی السد قطر از کسب یک امتیاز در اهواز راضی است .
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۲    
رئیس جمهور گفت: اگر دولت بخواهد خودش کارها را برعهده بگیرد خیر چندانی در آن نخواهد بود؛ اگر دولت پیمانکار و اجرا کننده هم باشد آن کیفیت و کمیتی که مورد انتظار مردم است ایجاد نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۲    
حجت الاسلام آقا تهرانی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه این هفته شناسنامه پیرامون چگونگی تشکیل جبهه پایداری،انتخابات 92، گرین کارت، مواضع آیت الله مصباح و دیداربا سیدحسن خمینی سخن می گوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۲    
طبق گزارش امروز (چهارشنبه) سازمان ملل بر پایه مصاحبه با 800 زندانی، بیش از یک سوم زندانیان افغان که به اتهام مرتبط با درگیری دستگیر شده اند مورد شکنجه و سوء رفتار قرار گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۳    
هافبک استقلال اعتقاد دارد وقت آن رسیده که تیمش صدرنشین رقابت های لیگ شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
میگرن، سردردی شدید و رنج آور است. این بیماری اختلال پیچیده ای است که مغز و رگ های دور مغز و سر را درگیر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۷    
آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز از بخش های مختلف حرم امام خمینی(ره) بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۷    
به گزارش نامه نیوز، آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران است که می توان با 150 میلیون تومان خرید:
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
هرچند که اخبار مذاکرات هسته ای همگی از احتمال اتفاقات مثبت خبر می دهند ولی امروز شاخص بورس تهران بی توجه به این تحولات روند منفی را پیش گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۹    
اکران خصوصی فیلم ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه ساخته ابراهیم ابراهیمان با برگزاری مراسمی تقدیری از کیانوش عیاری به پاس یک عمر تلاش در سینما برپا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۶    
اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد قاطع مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۳    
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر این بازی و نتیجه خوب آن باید به تیم تبریک بگویم. تک تک بازیکنان پرسپولیس بویژه در نیمه دوم کم نقص ترین بازی خودشان را انجام دادند و عالی بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
مشاور رسانه ای رییس جمهور تصریح کرد که کسی نمی تواند با لباس نقد تخریب گری کند .
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۷    
تحلیلگر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) طی یادداشتی در رویترز خواستار غنیمت شمردن فرصت ایجاد شده برای توافق هسته ای شد و نوشت تاریخ نشان داده با تشدید تحریم های اقتصادی ایران تسلیم مطالبات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۶    
مسوولان فیفا خواهان دریافت موقت پیراهن حمید استیلی شدند تا آن را در موزه خود قرار دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۶    
نشریه آتلانتیک روز چهارشنبه از مخالفت سفرای کشورهای عربی با حضور در نشست کنگره آمریکا که قرار است با سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار شود، خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۳    
دولت ترکیه یک دانشجوی هکر ایرانی که متهم به سرقت نرم افزار یک شرکت آمریکایی است را تحویل مقامات پلیس فدرال داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از توقیف دو دستگاه خودروی وانت نیسان و کشف 4 هزار و 200 کیلوگرم چوب بلوط قاچاق از آنها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان اسامی تلفات حادثه رانندگی شب گذشته جاده اصفهان - کاشان را که به مرگ 10 نفر منجر شد، اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۲    
یک عضو کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: مجمع ایثارگران اصلاح طلب از چندی پیش برای صدور مجوز به کمیسوین ماده 10 احزاب درخواست داده اما هنوز بررسی آن در دستور کار قرار نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
سومین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی به همراه بخش ویژه مسابقه طراحی بازی در محل دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۸    
منبع : جهان نیوز
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۷    
مدافع تیم فوتبال استقلال امروز با بهرام افشار زاده جلسه ای را برگزار کرد و طی آن از مدیر عامل استقلال برای حل مشکلات مالی اش قول گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۷    
سردار سلامی با بیان اینکه توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران پویا و متحول شونده است گفت: در رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 با بخشی از کمیت و کیفیت توان دفاعی سپاه مواجه شدیم و اگر روزی تقدیر براین باشد که عملیات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۴    
صادق خرازی در کافه خبر و در گفتگو با خبرآنلاین اقدامات محموداحمدی نژاد را عامل اصلی امنیتی شدن پرونده هسته ای ایران دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
عکس جالبی که بهاره رهنما از مهران مدیری و همسرش گرفته است. به یاد خاطراتی خوبی که این دو عزیز با همکاری هایشان برایمان رقم زده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
عکس یادگاری دو تن از محبوب ترین چهره های ایرانی، یکی از پرلایک ترین پست های اینستاگرام در صفحات ایرانی را پدید آورده است. (این شات 4 دقیقه پس از گذاشته شدن پست گرفته شده است.)
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
رسانه های جهان نوشتند بزرگترین نمایش قدرت نظامی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز با برگزاری رزمایش دریایی سپاه پاسدارارن آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
قائم مقام بانک مرکزی با اعلام خبر اجرایی شدن بخشودگی بدهکاران ارزی گفت: این بخشنامه به اطلاع بانک ها رسیده و در حال اجرای آن هستند؛ فقط بانک ملی در این زمینه سوال هایی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
الرای نوشت: با توجه به حضور برخی افراد در دو هیئت ایرانی و آمریکایی مذاکره کننده، به نظر می رسد مذاکرات هسته ای در مسیری مثبت پیش می رود و گویی دستیابی به توافق تا قبل از پایان ماه آینده حتمی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد عرق کردن در حمام سونای داغ آرامبخش بوده و می تواند برای سلامت قلب مفید باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
اعضای هیات نمایندگان پارلمان فرانسه که به سوریه سفر کرده اند با بشار اسد دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
به گزارش نامه نیوز، از بس رو کارتن خوابیده از تخت می ترسه/ از عابرای ظاهراً خوشبخت می ترسه/ از کوچه، از تنهایی، از هر چی تو دنیاشه/ از گربه های گشنه حتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
بر اساس گزارش های منتشره شده، ارتش عراق در 24 ساعت گذشته موفق شده ضربات سنگینی به نیروهای داعش در داخل و اطراف بغداد وارد کند، بطوری که در این نبردها دستکم 50 تروریست را کشته و 18 نفر دیگر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۹    
گل دوم پرسپولیس را می توان تاکتیکی ترین گل این تیم طی چند فصل گذشته نامید؛ گلی در 14 ثانیه و تنها با 5 ضربه که از دروازه بان شروع شد و هادی نوروزی ضربه نهایی را زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۹    
لوئیس سوارز با دو گلی که شب گذشته به منچسترسیتی زد باعث شد تا بارسلونا با برتری 2-1 به خانه بازگردد و برای بازی برگشت، حاشیه امنیت خوبی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۸    
حمید درخشان از عملکرد مهاجم برزیلی تیمش راضی نیست و احتمالا دیگر به وی بازی نخواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۸    
در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال 5 بازیکن این تیم غایب بودند که آبی پوشان را در سفر به اراک همراهی نخواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که سرعت روند مذاکرات هسته ای به اندازه ای سریع است که نشان می دهد مذاکره کنندگان ایران و 1+5 در پایان ماه مارس در خصوص چارچوب توافق هسته ای به نتیجه می رسند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برگزاری جلسه ای ویژه، دستوراتی را برای حل مشکلات بازنشستگان فولاد صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
انتشار تصویر دست تکان دادن علی اکبر صالحی در حاشیه جلسه هیات دولت سبب شده شبکه های اجتماعی به بحث و بررسی درباره مدل گوشی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بپردازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
نمایش بخش ویژه ی عکاسی دوازدهمین جشن تصویر سال جمعه 8 اسفند ماه آغاز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۷    
چهار نفر از نمایندگان مجلس قانونگذاری فرانسه که برای اولین بار در سه سال گذشته به دمشق سفر کرده اند، با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۴    
آیدین آغداشلو گفت: نزدیک به تمامی آثار نقاشی دیواری راه یافته به نمایشگاه شاهدان شهر از کیفیت قابل قبول و بالایی برخوردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۸    
هوشنگ نصیرزاده عضو کمیته تدوین قوانین فدراسیون فوتبال که سال هاست با عنوان کارشناس حقوقی و داوری در فوتبال ایران فعالیت می کند، درباره حکم انضباطی جنجالی کمیته انضباطی علیه جاسم کرار صحبت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
بازیکنان تیم استقلال مخالف سفر به اراک بوده و ترجیح می دهند پول سفر بین آنها تقسیم شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
مدافع کاستاریکایی پرسپولیس از نتیجه به دست آمده در برابر لخویا رضایت دارد و عنوان می کند بعد از مدت ها در ایران و پرسپولیس توانسته شبی را با آرامش پشت سر بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: در اولین جلسه شورا در دوشنبه هفته آینده، فیلم های اکران نوروزی مشخص خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کاشت 100 هزار اصله درخت در پارک جنگلی تلو در دامنه جنوبی البرز خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۸    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سرطان را بعد از بیماری های قلبی دومین عامل مرگ و میر عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
لندرور رنج رور اووک مدل 2016 ساخت کشور انگلیس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۴    
دو همایونِ هنرمند در کنار هم. همایون نصیری نوازنده و همایون شجریان خواننده.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
متخصص مغز و اعصاب با بیان نشانه های سکته مغزی، گفت: در دوران بارداری ضایعات شدید مانند افت فشار خون، بیماری های عروقی و ضربه به مادر موجب سکته های دوران جنینی می شود که یکی از این آسیب ها فلج مغزی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
لوئیس سوارز دوباره با آن گازهای جنجالی اش بازگشت. دیلی میل فاش کرد او احتمالا دیشب در بازی بارسلونا و منچسترسیتی مدافع منچستر سیتی را گاز گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
رضا صادقی خواننده محبوب کشورمان با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت : "اولین روز شروع عمر من روزی بود که تو به دنیا آمدی ... برای همین است که تو هم مادرم و هم دخترمی ... گوشه دلم تیارا"
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
در این سانحه که روز گذشته در منطقه "ونتورا" در کالیفرنیا رخ داد یک دستگاه کامیون روی خطوط آهن توقف کرد و همین مسئله باعث خروج قطار مسافربری از خط شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۵    
باشگاه پرسپولیس تلاش های زیادی برای جذب اسپانسر انجام داده اما به نظر می رسد این تلاش ها بی فایده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۶    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل لخویا پرسپولیس واقعی را نشان دادیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۳    
وب سایت روزنامه الحیات عربستان در گزارشی به بررسی 10 شخصیت حاضر و تاثیرگذار بر روند مذاکرات هسته ای ایران پرداخت.