جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۲:۳۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 16 اسفند 1394 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 31 فروردین 1394 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1394 نامه نیوز 31 خرداد 1394 نامه نیوز 31 تیر 1394 نامه نیوز 31 مرداد 1394 نامه نیوز 31 شهریور 1394 نامه نیوز 30 مهر 1394 نامه نیوز 30 آبان 1394 نامه نیوز 30 آذر 1394 نامه نیوز 30 دی 1394 نامه نیوز 30 بهمن 1394 نامه نیوز 1 اسفند 1394 نامه نیوز 2 اسفند 1394 نامه نیوز 8 اسفند 1394 نامه نیوز 9 اسفند 1394 نامه نیوز 10 اسفند 1394 نامه نیوز 11 اسفند 1394 نامه نیوز 12 اسفند 1394 نامه نیوز 13 اسفند 1394 نامه نیوز 14 اسفند 1394 نامه نیوز 15 اسفند 1394 نامه نیوز 16 اسفند 1394 نامه نیوز 17 اسفند 1394 نامه نیوز 18 اسفند 1394 نامه نیوز 19 اسفند 1394 نامه نیوز 20 اسفند 1394 نامه نیوز 21 اسفند 1394 نامه نیوز 22 اسفند 1394 نامه نیوز 23 اسفند 1394 نامه نیوز 24 اسفند 1394 نامه نیوز 25 اسفند 1394 نامه نیوز 26 اسفند 1394 نامه نیوز 27 اسفند 1394 نامه نیوز 28 اسفند 1394 نامه نیوز 29 اسفند 1394 
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۰    
کیهان در یادداشت روز خود نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۱    
رنو در حالی این روزها مشغول مذاکره با سایپا برای همکاری مشترک است که مسوولان سایپا شرطی عجیب پیش پای این خودروساز فرانسوی قرار داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۸    
کارشناسان هشدار داده اند که بخش های بزرگی از آفریقا و آسیا در خطر گرسنگی هستند. تا سال 2050 فاجعه ای مرگبار در انتظار کشورهای پرجمعیت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
حسن روحانی، رئیس جمهوری امروز در نشست خبری به سوالی درباره ممنوع التصوری رئیس دولت اصلاحات واکنش نشان داد. سایت رجانیوز اینگونه و با این انتخاب این تصویر سخنان روحانی را بازتاب داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
'نانسی ریگان' همسر 'رونالد ریگان' رئیس جمهوری پیشین آمریکا روز یکشنبه در سن 94 سالگی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۳    
ترامپ با متهم کردن ایران به اطلاع داشتن از سرنوشت رابرت لوینسون وعده پیگیری سرنوشت وی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۳    
نیروهای یمنی درحالی عملیات بازپس گیری صحرای میدی در استان حجه را آغاز کردند که شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهوری فراری یمن برای ممانعت از حمله نیروهای یمنی 50 خانواده ساکن میدی را به گروگان گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۰    
قیمت خرید واحد های تجاری زیر 50 متر به شرح زیر است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۳    
در حال حاضر 16 میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی شامل قانون رفع موانع تولید می شود اما چهار میلیارد دلار دیگر که افراد از بانک ها دریافت کرده اند، شامل این قانون نمی شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
بعض کارهای ما کنشگران محیط زیست، مصداق ضرب المثل گم کردن سوراخ دعا است! نمونه اش، ماجرای پویش (کمپین) سبز ی نوروزی است که از چند هفته پیش در تلگرام و تارنماها پخش می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۵    
شیاطین سرخ بازی خارج از خانه را واگذار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۹    
حسین شریعتمداری با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در کنفرانس مطبوعاتی و تلقی مبادله UF6 با کیک زرد به عنوان یک دستاورد برجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۶    
دستیار امیر قلعه نویی می گوید، قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر برای تراکتورسازی امر بسیار سختی است اما غیرممکن نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۷    
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر ژن مبارزه با استعمار دارد تاکید کرد: اجازه تاسیس کنسولگری انگلیس در بوشهر را نمی دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۷    
مراسم تشییع مرحوم آیت الله سید رضا برقعی از اساتید حوزه علمیه عصر امروز در قم برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 95 کل کشور گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 95 مقرر شد 5 درصد به قیمت هر لیتر فرآورده های نفتی مانند بنزین، نفت و گاز در سال 95 اضافه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر یکشنبه در آیین بخشش محیط بان محکوم به اعدام دنا افزود: اگر حیوانی ودرخیت را بی اساس از بین ببریم حیات انسان را از بین برده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
سامی ابوزهری سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نسبت به اظهارات وزیر کشور مصر مبنی بر دخیل بودن حماس در ترور هشام برکات دادستان سابق مصر واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور طی تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود بر لزوم از سرگیری بدون تاخیر مذاکرات سوری-سوری تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۲    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به فرصت های ایجاد شده برای سرمایه گذاری در ایران در شراط پسابرجام بر ضرورت حمایت ویژه از سرمایه گذاران داخلی تاکید و اظهار کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تیمش را شایسته پیروزی برابر سرخپوشان تهرانی دانست و گفت: اگر از موقعیت هایمان درست استفاده می کردیم باید به پیروزی می رسیدیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۴    
مردم آمریکا به این باور رسیده اند که هیچ کس سزاوار تحسین و احترام آنها نیست. بنابراین همه تلاش خود می کنند تا به شخصی خارج از دایره قدرت روی آورند و از این رو به ترامپ روی آورده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
مهاجم پرسپولیس قصد داشت با گلزنی به تراکتورسازی طرح خود برای آشتی با رسانه ها را اجرا کند که توفیقی نداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
براساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق بودجه مقرر شد 5 درصد به قیمت هر لیتر فرآورده های نفتی مانند بنزین، نفت و گاز در سال 95 اضافه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
نخست وزیر ترکیه در مصاحبه ای گفت، هیچ چانه زنی بر سر قانون اساسی جدید این کشور انجام نخواهد شد و مقامهای حزب حاکم عدالت و توسعه به دنبال دستیابی به 330 رای لازم در پارلمان برای آن که این قانون اساسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
انفجار نارنجک های متعدد در جریان بازی پرسپولیس برابر تراکتورسازی می تواند تبعات منفی برای فوتبال کشور داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان می گوید از تماشای دیدار تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی لذت برده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
قدرت خرید بازنشستگان 64 درصد کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برای پیروزی مقابل تراکتورسازی باید فرصت های به دست آمده را گل می کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۷    
گارد ساحلی ترکیه از غرق شدن 18 تن از پناهجویان غیرقانونی در آبهای دریای اژه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۴    
دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۲    
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این که مقاومت به سلاح نظام های عربی نیاز ندارد و برخی نظام ها جز با حمایت از اسرائیل ادامه نمی یابد، تاکید کرد: عربستان پی خواهد برد که وارد نبردی شکست خورده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۹    
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت از آمادگی شرکت نفت برای اعلام شماره حساب جدید برای پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی خبر داد و گفت: بدهکاران نفتی ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۶    
گروه تروریستی داعش با انتشار نوار ویدئویی در فضای مجازی، روسیه را تهدید به انجام حملات تروریستی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد :جمهوری اسلامی در پروژه های حفاری میدان های نفتی کشورهای همسایه به صورت مشترک حضور خواهد یافت و اکنون مذاکره با شرکت ها و سرمایه گذاران آسیایی و اروپایی در حال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی وزارت کشور از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در یکی از دو تاریخ 27 فروردین یا 10 اردیبهشت 95 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این دوره از انتخابات در سیر تحولات پس از انقلاب اسلامی کاملا به عنوان یک موضوع متفاوتی جلوه کرد و لازم است تمامی اقشار و حتی مسوولان یک نگاه دیگری به این انتخابات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
تیم پرسپولیس در دیدار خانگی برابر تراکتورسازی تبریز با تساوی یک بر یک متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص وضعیت فعلی سوریه گزارش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
آیت الله آملی لاریجانی بخشنامه اعطای مرخصی به زندانیان به مناسبت فرا رسیدن سال نو را به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید بازیکنان و کادر فنی تیمش قبل از بازی امروز هم قسم شده بودند که سه امتیاز را بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: 8 نفر که به عنوان مدل در شبکه های اجتماعی فعالیت داشتند بازداشت شدند که برخی از آنها جرم های سنگینی مانند اشاعه فحشاء و ترویج فساد داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۲    
در راستای قانون انتقال زندان ها و مراکز اقدامات تامینی و تربیتی موجود به خارج از شهرها،جهانگیر طی تماس تلفنی با مدیرکل زندان های استان مازندران، دستور تعطیلی زندان آمل را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۲    
بسیاری از علاقمندان به دنیای فناوری منتظر هستند تا حدود دو هفته دیگر شرکت اپل از محصولات به روز شده خود رونمایی کند و آنها مدل های جدید گوشی و تبلت این شرکت را از نزدیک مشاهده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
مراسم معارفه مدیرمسئول جدید روزنامه ایران با حضور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و عضو هیأت امنای مؤسسه ایران و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و کارکنان این موسسه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
علی کائیدی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور گفت: برای رسیدن به کرسی سبز مجلس شورای اسلامی به هر وسیله ای متوسل نشدم و فقط به خدا و سپس به مردم اتکا کردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۲    
شاخص کل بورس در جریان معاملات دومین روز هفته جاری بازار سرمایه با 70 واحد رشد، در ارتفاع 78 هزار و 93 واحدی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
معاون وزیر نیرو با اشاره به برنامه ساخت نیروگاه های جدید برق در حاشیه سواحل خلیج فارس، گفت: دولت با سرمایه گذاران قرارداد 5 ساله تضمینی خرید برق امضا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۱    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هیچگاه در اتاق کار با رسانه ها مصاحبه نکردم بلکه هر گاه می خواستم مصاحبه ای انجام دهم به اتاق خودم در هتل می رفتم چرا که بعد از انجام مصاحبه در خلوت خودمان به حال خودمان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
حمید بعیدی نژاد مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین المللی وزارت خارجه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جلسه مقامات ارشد اعضای سازمان همکاری های اسلامی در خصوص موضوع فلسطین امروز صبح در جاکارتا پایتخت اندونزی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی قوه قضائیه خطاب به مدعیان دفاع از حقوق بشر با ارائه آماری از کشفیات مواد مخدر در سه ماه گذشته گفت: مدعیان دفاع از حقوق بشر بگویند رها کردن اینها بر خلاف حقوق بشر است یا دستگیر کردن آ نها؟
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۱    
مدیر کل بهزیستی استان تهران از واگذاری 240 کودک در 10 ماهه امسال به عنوان فرزندخوانده به خانواده های متقاضی خبر داد و گفت: تعداد کودکان واگذار شده نسبت به گذشته دو برابر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه به ریاست محمدرضا باهنر نائب رئیس و اکثریت نمایندگان مجلس برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
ابتهاج محمد، اولین ورزشکار زن آمریکایی مسلمانی است که با حجاب در بازی های المپیک شرکت خواهد کرد و با حمایت رییس جمهور آمریکا پرچمدار المپیک می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۱    
رئیس انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران با بیان اینکه اعطای گواهی کیفیت به واحدهای مسکونی با مشارکت دانشگاه خواجه نصیر آغاز می شود، گفت: با این اقدام سرعت فروش واحدهای مسکونی بالا می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
منابع امنیتی مصر اعلام کردند که دستگاه های امنیتی صبح امروز (یکشنبه) شش فرد را به علت دست داشتن در طرح و نیز اجرای ترور دادستان کل مصر بازداشت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: قطعا به رای صادره برای موکلم اعتراض خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
... سخنگوی دستگاه قضا گفت: برای بازگرداندن محمودرضا خاوری به کشور از دیدگاه من روزنه امیدی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
رسانه ها اعلام کردند که داعش مسئولیت انفجار انتحاری شمال بابل عراق را برعهده گرفته است.این انفجار ده ها کشته و زخمی برجا گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
مراسم پایانی دومین دوره پایتخت کتاب ایران و روستا ها و عشایر دوستدار کتاب ایران روز دوشنبه (17 دیماه) در تالار وحدت برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۴    
نشست خبری رئیس جمهور با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجلاس سران آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۴    
79 سال پیش، برابر با ششم مارس 1937 میلادی، والنتینا ولادیمیروونا ترشکووا، کیهان نورد روس و نخستین زن فضانورد جهان در یاروسلاول اتحاد جماهیر شوروی به دنیا آمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
به تازگی شرکت سازنده تلفن همراه Freedom 251 به دادگاه فراخوانده شده تا این شرکت که مدعی ساخت عرضه ارزان ترین همراه هوشمند جهان شده بود، با تبعات شوخی احمقانه خود روبرو شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
جمعی از علما، فضلا و پژوهشگران حوزوی با یادگار امام دیدار و دیدگاه های خود را در موضوع انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و مبانی سیاسی جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
رییس مجلس در پیامی درگذشت آیت الله سید محمد باقر خوانساری را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
پس از گل ذوبی ها که از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد، مربیان دو تیم نیز با یکدیگر درگیری پیدا کردند، درگیری که در آغاز نیمه دوم و با دیده بوسی مربیان پایان یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
نشست خبری رئیس جمهور با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجلاس سران آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
شانزدهمین نشست شورای هماهنگی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، به ریاست وزیر دادگستری برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۴    
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۵    
رنو در نمایشگاه ژنو امسال از نسل چهار مینی ون خود یعنی سنیک پرده برداری کرد. طبق ادعای رنو، سنیک جدید خودرویی مدرن و راحت است که در طراحی آن خصوصیات خودروهای کراس اوور دیده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۵    
کمیته علمی کنگره ملی اقتصاد مقاومتی از دانشگاهیان و متخصصان علاقمند به حوزه اقتصاد مقاومتی دعوت می کند در پنل های تخصصی این کنگره شرکت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۲    
بابک زنجانی متولد سال 51، متهم پرونده نفتی است که به دلیل اتهامات مالی در زمان تحریم ها در دولت احمدی نژاد در تاریخ 9 دی سال 92 توسط دادستانی کل کشور بازداشت شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری با اشاره به مذاکرات با یک شرکت چینی برای اجرای مشترک پروژه ای نفتی در عراق از کویت به عنوان بازار جدید صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت حفاری نفت کشور نام برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
بازیکنان تیم استقلال بعد از بازگشت فرزاد مجیدی به تمرینات این تیم برخورد سردی با وی داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
از راست به چپ ناصر، علی، رسول و مصطفی فرزندان آیت الله واعظ طبسی
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
روزنامه تودی زمان ترکیه که تا قبل از حمله روز جمعه نیروهای امنیتی این کشور به دفتر آن در شهر استانبول از منتقدان سرسخت دولت رجب طیب اردوغان بود امروز (یکشنبه) اولین شماره خود را با موضع حمایت از دولت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: رئیس جمهوری فردا (دوشنبه) در سفر به استان یزد پیام های صمیمانه و دستاوردهای خوبی که پس از بررسی های کارشناسانه طولانی مدت در تهران برای این استان آماده شده به مردم شریف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
وزیر صنعت معدن تجارت گفت: واقعیت این است که برخلاف تصور رایج و برخی اظهارات تکراری معتقدم هیچ گونه محدودیتی در کشور برای تأمین منابع مالی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۶    
بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز به مدد شرکتهای خودرویی مثبت شد و رشد 70 واحدی شاخص را تجربه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۶    
فرمانده انتظامی استان قم گفت: با انهدام چند باند قاچاق مواد مخدر که در حال انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این استان بودند، حدود دو تن مواد مخدر تریاک از این قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
نشست خبری حجت السلام غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه بعد از ظهر امروز یکشنبه با حضور خبرنگاران رسانه ها برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۷    
وزیر بهداشت با انتقاد از ناایمن بودن خودروهای داخلی گفت: برای کاهش میزان تلفات جاده ای در کشورمان باید عزم جدی همه دستگاه ها را داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
معاون درمان وزارت بهداشت، بر حضور کادر درمانی متخصص در بیمارستان های کشور در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
رضا رشیدپور، روایتی از گفت وگوی خود با وزیر امور خارجه کشورمان را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
این روزها استقلال پرویز مظلومی چندان با طراوت بازی نمی کند اما هوشمندانه به صدر جدول لیگ پانزدهم تکیه زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: طبق میانگین 24 ساعت گذشته، کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
جسد بی سر رییس پلیس روی پلی در اطراف شهر پیدا شد. وی چهل ونهمین افسر پلیسی بود که در سال 2015 و هفدهمین فردی بود که در آن روز به قتل رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
رییس مجلس خبرگان گفت: نتیجه انتخابات خبرگان را که اعلام شده است قبول دارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
کاروان تدبیر و امیدبا هدف بررسی راه های شتاب بخشیدن به توسعه پایدار استان یزد، فردا عازم این استان یزد خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی وزارت کشور گفت: 27 فروردین و 10 اردیبهشت، 2 تاریخی است که وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان پیشنهاد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
شهرام جزایری درباره خبر اعدام بابک زنجانی توضیح می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
دبیر شورای نگهبان با شرکت در سنت حسنه درختکاری گفت: از بهترین کارها، کشاورزی، زراعت، باغ داری و درختکاری است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
برخی به خاطر قصور فکری و یا هوای نفس متوجه نعمت ولایت فقیه و رهبری نیستند
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
وزیر دفاع اتریش با اعلام اینکه کشورش سهم خود را در پذیرش پناهجویان انجام داده است گفت که وین در این طرح اروپایی شرکت نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
تنش ها میان تهران و ریاض و بحث هایی که وزیران خارجه دو کشور در نشست های مختلف داشته اند، حساسیت و کنجکاوی خبرنگاران نسبت به رفتار ظریف و الجبیر را بیش از پیش کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
مجمع روحانیون مبارز بمناسبت درگذشت آیت الله شیخ عباس واعظ طبسی پیام تسلیت صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۹    
براساس آمار منتشرشده از سوی وزارت صنعت، تولید خودروی سواری در بهمن امسال نسبت به دی 4.6 درصد کاهش داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
می دانست که روزهای سختی را در ملوان دارد. اما خیلی امیدوار بود که حداقل با حل بخشی از مشکلات مالی تیمش سر و سامان بگیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پنجمین نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی درباره فلسطین در جاکارتا پایتخت اندونزی شرکت کرد.