جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۲:۵۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 8 اردیبهشت 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۴    
مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: برجام توسط همه گروه ها و جناح ها با تأیید رهبر معظم انقلاب تصویب و تأیید شد و هیچ انتقادی بر آن وارد نیست و تنها به لحاظ فنی و حقوقی طرفین باید به تعهدات شان پایبند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۱    
دبیر کل حزب مردم سالاری افزود: حضور مردم به ویژه در تهران در انتخابات هفتم اسفند، نه بزرگ به کسانی بود که 12 سال جاخوش کرده بودند و در واقع مردم از خودشان خیلی خلاقیت نشان دادند و نگذاشتند بار دیگر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۹    
مسئول کمیته مطبوعات و رسانه ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: بی حرمتی و توهینی که حامیان فتنه در دانشگاه اراک در روز شهادت حضرت زینب (س) به درگاه ایشان کردند برای هیچ کس قابل قبول نیست چرا که آنها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه که رسانه های اصلاح طلب و شبکه های مجازی آنان می گوید که اصلاح طلبان در اکثریت قرار دارند دروغ است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۶    
قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:یک موتورسیکلت روزی یک و نیم کیلوگرم مونوکسید کربن تولید می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل شرکت کویر تایر با تاکیدبر اینکه واردات به کشور باید شناسنامه دار شود گفت: اواخر سال گذشته 1/5 میلیون حلقه تایر توسط خودروسازان وارد کشور شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۶    
علاوه بر سه بازیکن که غیبت شان در دیدار مقابل سایپا مشخص شده بود، دو بازیکن دیگر نیز از لیست 18 نفره استقلال خط خوردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۱    
دولت آلمان، برکناری رئیس سازمان جاسوسی این کشور را به طور رسمی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۷    
بر اساس جدیدترین نظرسنجی، رئیس جمهور روسیه از حمایت 82 درصدی شهروندان کشورش برخوردار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۷    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جزئیات هلاکت قاچاقچیان مسلح در منطقه خاش را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۲    
تیم فوتسال دانشجویان ایران قهرمان رقابت های قهرمانی آسیا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۰    
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: کاربران مراقب باشند از دانلود کلیپ هایی که تحت عنوان تبلیغات انتخاباتی در فضای سایبر و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد خودداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۵    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران صبح امروز داربست هایی را در پیاده راه 17 شهریور نصب کرده که با مقاومت مردم روبرو شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس حمایتش از کاندیدایی در استان مازندران را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
سرآشپز سابق رهبرکره شمالی می گوید هر وقت کیم جونگ اون عصبانی باشد دستور انجام آزمایشات موشکی می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۶    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه مشکلات مردم در منطقه 19 شهر تهران باید حل شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار هزاران کارگر سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، گزارش عملکرد اشتغالی و برنامه های دولت در این زمینه را ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۶    
روزهای پنج شنبه و جمعه جاری و شنبه هفته آینده، استان های واقع در نیمه شمالی کشور با شدت و ضعف، تحت تأثیر بارندگی های بهاری ناشی از سامانه بارشی که از غرب وارد می شود، قرار می گیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۱    
رئیس کانون انجمن های تولیدکنندگان لوازم خانگی از اجرایی شدن طرح فروش کالای ایرانی با کارت اعتباری خبرداد و گفت: کمتر از یک سوم مشمولان این کارت را دریافت کرده اند و در صورت عدم تکمیل ظرفیت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود موج بارشی در روز پنجشنبه و از نوار غربی کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: قطعا به این 3 امتیاز نیاز داریم تا در جایگاه بهتری قرار بگیریم. در 3 بازی آینده با تمام قوا حاضر می شویم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۵    
هافبک پرسپولیس که به خدمت سربازی نرفته، فعلا مشکلی برای ادامه حضور در این تیم ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سفر مسئولان کشورهای اروپایی به ایران بیشتر در جهت گسترش همکاری های اقتصادی است که برای اجرایی شدن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۰    
سیمور هرش، روزنامه نگار تحقیقی و نویسنده آمریکایی بار دیگر تاکید کرد که پاکستان به دستگیری اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده کمک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
نماینده تهران در مجلس با توصیه به رئیس جمهور برای پرهیز از اشتباه رئیس دولت گذشته در خصوص برنامه توسعه، به تشریح جلسات ویژه بررسی دعاوی مطرح شده در این زمینه به دستور رهبر معظم انقلاب پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
در فروردین ماه سال 1395، تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 5918 واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 20.4 درصد افزایش نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 1.8 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) فیروزکوه، تهران را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۵    
استقلالی ها هر چند کنار رفتن مظلومی راتایید نمی کنند اما مذاکراتی با یک مربی خارجی داشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۵    
زمان پخش فیلم های سینمایی و پویانمایی شبکه های سیما در روزهای پایانی این هفته اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: روند ساخت و ساز غیرمجاز در شهر تهران نگران کننده و رو به افزایش است و حکم های قلع بنا نیز اجرایی نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
رسول اکرم(ص) فرمود: هر که به نماز خود اهمیت ندهد خداوند او را به پانزده خصلت گرفتار سازد...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله خاتمی و سخنرانی آقایان ربیعی، ضرغامی و چمران در دانشگاه تهران برگزار می گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۸    
روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۵    
رضا ضراب تاجر ایرانی مقیم ترکیه و شریک بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که پیشتر به اتهام دورزدن تحریم های ایران در فلوریدای آمریکا بازداشت شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۲    
وزیر بهداشت از وجود برخی از عطاری هایی که به سلامت مردم آسیب می رسانند به عنوان یکی از مشکلات حوزه طب سنتی یاد کرد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۷    
فدراسیون بین المللی فوتبال به دنبال درگذشت مهرداد اولادی با ارسال نامه ای به علی کفاشیان تسلیت صمیمانه خود را به خانواده فوتبال ایران ابراز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۷    
این هواپیما که خلبان و کمک خلبان آن خوشبختانه با پرش از سانحه نجات یافتند در 40 کیلومتری نائین در حوالی روستای کُجان با کوه برخورد کرده و منهدم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
روزنامه هاآرتص تاکید کرد که طرح محمدبن سلمان برای از بین بردن وابستگی عربستان به نفت، شدنی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و با بازی های درخشان علی نصیریان و ترانه علیدوستی و شماری از ستارگان سینما همچنان دیدنی است و بیست و ششمین قسمت آن هم مورد استقبال قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
ایران و کره جنوبی موافقتنامه ای را به امضا رسانده اند که بر اساس آن شهروندان دو کشور اجازه خواهند داشت با گواهینامه رانندگی ای که در کشور خود گرفته اند، در کشور طرف مقابل نیز رانندگی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
دولت آلمان در شهر هانوفر یک اسکورت چند کیلومتری را برای اوباما تدارک دیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۶    
پزشکان معتقدند که با مصرف مکمل های غذایی به همراه داروهای افسردگی می توان به کاهش علائم افسردگی بالینی کمک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا از لزوم توجه ویژه به ارتقای جایگاه حقوقی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 2 هزار تومان رشد یک میلیون و 29 هزار تومان و دلار با افزایش 4 تومانی 3468 تومان به فروش رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۳    
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از افزایش تخلفات در شورای معماری مناطق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۳    
پس از سخنرانی فائزه هاشمی در خرم آباد تعدادی از موافقان و مخالفان وی شعارهایی تند علیه یکدیگر سر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۷    
معبد شائولین در واقع یک مدرسه تمام عیار برای تغییر جسم و روح انسان هاست. شاگردان این مکان در عین اینکه سخت ترین تمرینات بدنی را از صبح زود تا عصر تحمل میکنند باید روح و روانشان را هم جلا بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۴    
روسای احزاب، طوایف و عشایر کشور سوریه روز چهارشنبه با علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت و گو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۰    
اسماعیل ولد شیخ احمد نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن به تازگی و همزمان با مذاکرات صلح این کشور گفت که بیش از هر زمان دیگری به صلح یمن نزدیک هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۰    
چهارشنبه صبح صلاح عبدالسلام، عامل کلیدی حملات سیزدهم نوامبر پاریس از بلژیک منتقل و به مقامات فرانسوی تحویل داده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در راستای سفر منطقه یی خود به آمریکای لاتین به کشورهای کوبا، ونزوئلا، برزیل، نیکاراگوئه و بولیوی سفر خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
عبدالله دوم امروز (چهارشنبه) به دیدار پادشاه عربستان سعودی می رود تا با وی در مورد پرونده های روابط دوجانبه و تحولات اوضاع در منطقه به بحث و گفتگو بنشیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۱    
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهوری سوریه در دیدار نماینده حزب جمهوریخواه سنای ایالتی آمریکا در دمشق، عربستان و ترکیه را رژیم های تروریسم پرور توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۱    
وزیر دادگستری گفت: روابط خوب با همسایگان نیازمند درک صحیح طرفین از یکدیگر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مرکز حجامت ایران به دلیل فعالیت بدون پروانه رسمی و بهره برداری و همچنین استفاده از نیروی انسانی فاقد مدرک قانونی، غیرمجاز شناخته و پلمپ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی نفرات را مقابل نفت نداریم ولی نگران آنها نیستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
منابع آگاه در ارتش لیبی از شروع عملیات زمینی و هوایی نیروهای ارتش این کشور برای آزادسازی شهر سرت از دست داعش خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۷    
پادشاه بحرین خواستار تشکیل جبهه مشترک عرب برای مقابله با ایران و تهدیدهای منطقه ای شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۴    
سیمور هرش روزنامه نگار مطرح آمریکایی اعلام کرد: اسلام آباد در دسترسی آمریکا به اسامه بن لادن ، به واشنگتن کمک رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۴    
عوامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی در خاش در کمتر از 24 ساعت به هلاکت رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۲    
آتش سوزی در انبار لوازم بهداشتی ساختمانی خسارت مالی فراوانی را بر جای گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۹    
سرمربی استقلال می گوید تیمش محکوم به پیروزی برابر سایپا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۹    
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: بی تدبیری دولت گذشته و بی توجهی به عواقب خرید اوراق در آمریکا که هم از نظر اقتصادی و هم سیاسی جمهوری اسلامی ایران را در شرایط سخت قرار می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۴    
این هواپیما که خلبان و کمک خلبان آن خوشبختانه با پرش از سانحه نجات یافتند در 40 کیلومتری نائین در حوالی روستای کُجان با کوه برخورد کرده و منهدم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۸    
یک محقق طب اسلامی با تشریح علت نتیجه ندادن طب سنتی گفت: یکی از مشکلات مطب های طب سنتی عدم رعایت بهداشت است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۸    
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به لزوم بازشناسی راهبردها و پروژه های منطقه ای نظام سلطه و صهیونیسم تأکید کرد: پروژه سرنگونی بشار اسد با مقاومت دولت و ملت سوریه شکست خورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۵    
معاون وزیر بهداشت گفت: بدبختانه در سینمای ایران کشیدن سیگار ترویج می شود و نامه هم برای وزیر ارشاد در این باره نوشتیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۵    
فردی که با انگیزه انتقام جویی از حساب دختر مورد علاقه اش سرقت کرده بود، توسط کارشناسان پلیس فتا اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۹    
دومین اثر داستانی فلامک جنیدی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۶    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: تعداد سرباز معلم ها با تایید ستاد کل نیروهای مسلح مشخص می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس مجلس سنای بلژیک از حادثه تروریستی روی داده در این کشور ابراز تاسف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
تیم تراکتورسازی که بازیکن های سرباز می گیرد برای فصل آینده روی ستاره های لیگ دست گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
مردی که سوار بر قایق خود بود با دیدن دندان های کروکودیل فرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: گروه ریاض که مورد حمایت عربستان سعودی است، عامل شکست نشست مذاکرات سوریه در ژنو بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۵    
گلزن هندوراسی تیم پرسپولیس در بازی با نفت دوباره نیمکت نشین می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۵    
مناظره جدید برنامه 35 ساعت 17 امروز در سایت فیلم نت منتشر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۲    
رییس کل سازمان نظام پزشکی ضمن ابراز نارضایتی از آنچه که "بر زمین ماندن مطالبات جامعه پزشکی و حوزه سلامت" خواند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
به مناسبت هفته ی کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه ی امام خمینی رحمه الله با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان هیچ دخالتی در مورد رئیس مجلس دهم ندارد و شاید پیشنهادات و نظرات خودمان را بعدا به فراکسیون امید بفرستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۷    
دادستانی بلژیک روز چهارشنبه اعلام کرد صلاح عبدالسلام به مقامات دولت فرانسه تحویل داده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
وزرای کشور، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، روز چهارشنبه (امروز) در ریاض جلسه مشورتی تشکیل خواهند داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
پیش از رونمایی لباس های اسپانسر جدید تیم های ملی، تیم ملی فوتسال ایران از لباس های تمرینی جیووا رونمایی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
معاون رئیس جمهور ایران در مصاحبه با یک خبرگزاری جمهوری آذربایجان اعلام کرد که حسن روحانی ظرف چند ماه آینده به باکو سفر کرده و با مقامات جمهوری آذربایجان دیدار می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
رئیس مجلس با اشاره به اختصاص بخشی از مذاکرات خود با کریستین دوفرین درباره بحران تروریسم در منطقه و جهان گفت: در دیدار با هیأت پارلمانی بلژیکی بر گسترش روابط پارلمانی تاکید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۲    
به مناسبت هفته ی کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه ی امام خمینی رحمه الله با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۹    
اعتصاب کارکنان زمینی شش فرودگاه آلمان از جمله فرودگاه فرانکفورت مهمترین فرودگاه این کشور، در اعتراض به افزایش نیافتن حقوقشان، مسافرت های هوایی در این کشور را فلج ساخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۶    
یکی از سرمایه گذاران اصلی شرکت بی ام دبلیو آلمان صد میلیون یورو برای اهداف خیریه و کمک به پناهجویان سوریه کمک خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۶    
مبارزه با تروریسم، موضوع اصلی پنجمین کنفرانس بین المللی مربوط به امنیت بین الملل است که بیست و هفتم و بیست و هشتم آوریل سال 2016 (هشتم و نهم اردیبهشت) در پایتخت روسیه برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۸    
مقصود از تنبیه بدنی در این پژوهش ضربه زدن به باسن یا اندام کودک با کف دست است. بررسی های این پژوهش نشان می دهد که در اثر تنبیه بدنی پدر و مادر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۴    
مدیر سومین دوره مسابقه دانشجویی معمار برتر گفت: طراحی فضای مرده موضوع این دوره از مسابقه است. البته قرار نیست این مسابقه برای مشکلات معماری، راه حل نهایی بدهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهور رأی دادگاهی در آمریکا مبنی بر توقیف حدود 2 میلیارد دلار از دارایی های ایران را دزدی آشکار و رسوایی بزرگ حقوقی برای آمریکا و به مفهوم ادامه خصومت علیه ملت ایران دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۱    
استقلالی ها روز گذشته از باشگاه پاداش گرفتند که رقم پرداختی ها متفاوت بود و صدای اعضای کادر فنی را در آورد.