شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 27 شهریور 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 شهریور 1395 نامه نیوز 2 شهریور 1395 نامه نیوز 3 شهریور 1395 نامه نیوز 4 شهریور 1395 نامه نیوز 5 شهریور 1395 نامه نیوز 6 شهریور 1395 نامه نیوز 7 شهریور 1395 نامه نیوز 8 شهریور 1395 نامه نیوز 9 شهریور 1395 نامه نیوز 10 شهریور 1395 نامه نیوز 11 شهریور 1395 نامه نیوز 12 شهریور 1395 نامه نیوز 13 شهریور 1395 نامه نیوز 14 شهریور 1395 نامه نیوز 15 شهریور 1395 نامه نیوز 16 شهریور 1395 نامه نیوز 17 شهریور 1395 نامه نیوز 18 شهریور 1395 نامه نیوز 19 شهریور 1395 نامه نیوز 20 شهریور 1395 نامه نیوز 21 شهریور 1395 نامه نیوز 22 شهریور 1395 نامه نیوز 23 شهریور 1395 نامه نیوز 24 شهریور 1395 نامه نیوز 25 شهریور 1395 نامه نیوز 26 شهریور 1395 نامه نیوز 27 شهریور 1395 نامه نیوز 28 شهریور 1395 نامه نیوز 29 شهریور 1395 نامه نیوز 30 شهریور 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۵۸    
رکاب زن پارالمپیکی ایران در حاشیه برگزاری بازی های پارالمپیک ریو درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۵۸    
معاون دبیر کل اتحادیه عرب اقدام نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن سه فلسطینی در شهر الخلیل و یک تبعه اردنی در شهر قدس را به منزله اعدام میدانی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۶    
به گزارش نامه نیوز به نقل از فرانس 24، نخست وزیر ایتالیا با خودداری از شرکت در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سران فرانسه و آلمان، نارضایتی خود را نسبت به وضعیت مهاجران در اروپا به نمایش گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۸    
اداره فدرال هوانوردی/FAA رسماً نسبت به همراه داشتن گلکسی نوت 7 سامسونگ در پرواز هشدار داده و داشتن آن حتی در چمدان هواپیما را ممنوع اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۹    
دیدار نهایی اولین دوره مسابقات فیبا آسیا چلنج میان دو تیم ایران و کره جنوبی برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۶    
دادستان نظامی یاسوج جزئیات حادثه مرگبار در کانون اصلاح و تربیت یاسوج را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۲    
تیم های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند در هفته سوم بوندس لیگا از سد حریفان خود گذشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۵    
رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران گفت وگو و مذاکره را بهترین راه حل منازعات جهانی و منطقه ای می داند و خود در این زمینه پیش قدم بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۰    
فرانسه اعلام کرد شوخی تلفنی دلیل عملیات پلیس در پاریس بوده و تهدید واقعی وجود نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۰    
مرکز روسی حمیمیم در سوریه که وظیفه اش نظارت بر آتش بس در سوریه است، با اعلام اینکه آتش بس در سوریه از آغازش 199 بار از سوی افراد مسلح نقض شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۹    
علی مطهری گفته برخی معتقدند اگر خطایی هست نباید به صورت آشکار گفته شود اما معتقدم خطا در جمهوری اسلامی باید به صورت آشکار گفته شود تا نظام اصلاح شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:احیای امر به معروف و نهی از منکر از جمله مواردی است که سپاه با جدیت دنبال می کند و بر همه فرماندهان و مسئولان واجب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۶    
پانیونیوس یونان با گلزنی مسعود شجاعی توانست حریف خود را شکست دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۰    
وزیر خارجه روسیه در گفت وگوی تلفنی با همتای آمریکایی اش، بار دیگر به واشنگتن توصیه کرد مفاد توافق آتش بس را علنی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۰۷    
مدافع مستحکم پرسپولیس شرایط مناسب دفاعی این تیم را به دلیل استراتژی مناسب دفاع تیمی سرخپوشان می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور سابق فرانسه بر این باور است که اروپا برای حل و فصل بحران سوریه، به همکاری روسیه نیاز دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: وزارت امور خارجه پیامی از سوی آمریکا درباره بحران یمن دریافت نکرده است
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۷    
پاریس که در 2 سال اخیر شاهد موارد متعدد گروگانگیری و کشتار شهروندان بوده است، این بار نیز یک مورد گروگانگیری در کلیسا را تجربه می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۷    
مدیرکل زندان های کرمانشاه از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با اعلام رضایت اولیای دم مقتول و تلاش تیم مددکاری زندان مرکزی کرمانشاه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۱    
مهم تر از FATF این است که میان شمار مردم حاضر در نماز جمعه و جمعیت آن شهر نسبتی قابل قبول برقرار باشد؛ چراکه از دیرباز گفته اند: حرمت امام زاده با متولی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۸    
قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران گفته او امیدوار است که تا پایان زندگی اش یک سرباز باقی بماند . او به برخی تردیدها در خصوص احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ماه می پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۵    
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران و در حاشیه کنگره روز ملی شعر و ادب گفت: با کمک وزیر بهداشت، تجهیزات پزشکی در منزل شجریان تعبیه شده و ایشان در منزل خود، تحت درمان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۰    
وزیر کشور بامداد امروز به منظور شرکت در نشست جابجایی های گسترده پناهندگان و مهاجران عازم نیویورک شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۷    
اولین تمرین استقلالی ها پس از دربی با حضور بازیکنان و اعضای کادرفنی به علاوه یک هنرمند دنبال شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۵    
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در بیاینه ای به برخی ابهامات درباره اعتراض عربستانی ها به لباس اعضای کاروان پارالمپیک ایران پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۲    
روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد که پسر معمر قذافی برای افشای اطلاعاتی در مورد امام موسی صدر این شرط را گذاشته است که از زندان بیرون بیاید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۱    
وکیل مدافع بابک زنجانی از بستری شدن موکلش در بیمارستان به دلیل بیماری گوارشی خبر داد و گفت: موکلم دو روز پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۸    
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر عذرخواهی طارمی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۵    
27 شهریور،روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار نامگذاری شده است. به همین مناسبت دکلمه ای از این شاعر خوش سخن را می شنوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۳    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در دربی 83 باوجود نیاز شدید به رامین رضاییان 90 دقیقه روی نیمکت نشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۷    
رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به دبیر شواری عالی امنیت ملی به باقی ماندن 9 ایراد در قراردادهای جدید نفتی اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده به شعر علاقه داشتم و کم کم که وارد عالم سیاست شدم، نتوانستم از ذوق و قریحه ام استفاده کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سخت توصیف کردن دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: پس از دیدار با تراکتورسازی و استقلال این سومین داربی و بازی مهم تیم ما در طول فصل خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۸    
به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات تعدادی از از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد در عمل همیشه دست منتقدان نیروهای مسلح بوده و آنها باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی کشور باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت مدافع فعالیت های بیوتکنولوژی و محصولات تراریخته است. اگر برخی افراد ملاحظات زیست محیطی دارند، مباحث خود را مطرح کنند تا موضوع با مذاکره و مفاصحه حل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله انتحاری به مسجدی در پاکستان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از مردم و نمازگزاران بی گناه شد، را به شدت محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۳    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است پرسپولیسی ها بیشتر از استقلالی ها از نتیجه دربی رضایت دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست سالانه سازمان جهانی هسته ای (WNA) اعلام کرد ایران آماده است تا تجربیات هسته ای خود را با کشورهای دیگر در خلیج فارس از طریق یک گروه ارتباط علمی هسته ای در منطقه مبادله ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۴    
مربی و مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت:در بازی روز گذشته اجازه ندادیم پرسپولیس تیم همیشگی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۱    
بانوی اول کاخ سفید رأی دهندگان جوان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا را از "بی تفاوت بودن" در این انتخابات برحذر داشت و از آنان خواست تا از هیلاری کلینتون حمایت کرده و او را "جایگزینی ویژه" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۱    
در یکی از موقعیت های ایجاد شده در دربی هشتاد و سوم، برخوردی بین دروازه بان و مدافع پرسپولیس اتفاق افتاد، برخوردی که می توانست باعث مصدومیت هرکدام از آنها شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی نسبت به گزارش منتشرشده آسوشتیدپرس واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش پذیری سپاه در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبعیت کامل از ولی فقیه امروز در عرصه های مختلف نیاز انقلاب اسلامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۶    
در پی آتش گرفتن گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بیکار ننشستند و این موضوع را سوژه شوخی های خود کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
روحانی، عباس و نتانیاهو روز پنجشنبه به فاصله چند ساعت از یکدیگر سخنرانی خواهند کرد که اتفاقی کم سابقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
مراسم بزرگداشت هشتاد و پنجمین سال تاسیس روزنامه آلیک قدیمی ترین روزنامه ارمنی زبان روز شنبه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران مسئول روزنامه های ارمنی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان حج و زیارت از دستگیری گروهی خبر داد که از 6 هزار زائر کلاهبرداری کرده و پول و گذرنامه آنها را به جیب زده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۷    
گزارشگر دربی 83 گفت: استقلال و پرسپولیس دیروز برای نباختن به میدان آمده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۱    
سرمربی تیم استقلال با تصمیم خود در بازی با پرسپولیس به اشتباهش در دیدار با ماشین سازی صحه گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۸    
مجموعه دورهمی شنبه شب همراه با پخش آیتم نمایشی و با حضور یک گوینده با سابقه تلویزیون روی آنتن می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی هفت مصوبه مجلس در آخرین جلسه شورای نگهبان خبر داد و گفت: طرح انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک نیز به تایید شورای نگهبان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۵    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: کسی که از یاد خدا غافل است مطمئناً در مسیری حرکت می کند که خواست شیطان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
بابک زنجانی بخاطر مشکل گوارشی تحت تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان آتیه تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت!!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
نام برند ایرانی نوتلابار به طور رسمی به سیناتلا تغییر پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
کارلوس کی روش مجید حسینی و فرشید اسماعیلی دو بازیکن جوان استقلال را زیر نظر گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۹    
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به گروه ها و جریان های سیاسی توصیه کرد: در موضوع FATF ملاحظات، مصالح و منافع ملی را درنظر داشته باشند و آن را سیاسی و جناحی نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۶    
استقبال از طرح های انیسه حسیبون، طراح مسلمانان اندونزیایی در هفته مد نیویورک.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۰    
سایت جماران پس از بیانیه سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و کشیدن خط بطلان بر شایعات ورود به عرصه سیاست، نامه یکی از کاربران را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۷    
احتمالا سرپرست باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده از این سمت کنار خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۴    
اتفاق تلخی که برای مهاجم آلکمار در اولین بازی یورولیگ افتاد باعث شد تا ملی پوش ایرانی با اشک های خود برای دقایقی ورزشگاه را تحت تاثیر قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۸    
کیا نیرو 2017 خودرو شاسی بلند جدید این خودروساز کره ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۲    
جلسه ای داشتیم و چند نفر را دعوت کرده بودیم. اتفاقاً یکی از اصحاب فتنه هم که آن روزها هویتش چندان معلوم نشده، ولی در عین حال شناخته شده بود، بنا بود به آن جلسه بیاید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۹    
سینمای ایران به مدت 16 سال نماینده ای به اسکار معرفی نکرد تا سال 1373 که فیلم زیر درختان زیتون ساخته ی عباس کیارستمی معرفی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۶    
کاپیتان استقلال در دقایق پایانی دربی 83 بار دیگر موفق شد تیمش را نجات دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۶    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از بازی با سپاهان محروم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۳    
هافبک مهاجم تیم فوتبال استقلال می گوید که آبی پوشان برای کسب هر سه امتیاز این بازی وارد زمین شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۷    
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا در گفت وگوی تلفنی درباره بحران سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۱    
هفدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در حالی روزهای شنبه و یک شنبه هفته جاری در جزیره مارگاریتا ونزوئلا برگزار می شود که این جنبش وارد پنجاه و پنجمین سال فعالیت خود می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۱    
یکی از نبردهای همیشگی دربی هشتاد و سوم، برخوردهای کمال کامیابی نیا و فرشید اسماعیلی در میانه میدان بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۸    
حاجی با تأکید بر این موضوع که احمدی نژاد قدرت ریاست جمهوری را تنزل داد، گفت: حمایت از روحانی برای اصلاح طلبان در دوره آینده یک راهبرد و نه یک تاکتیک محسوب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۵    
مهدی طارمی این عکس را در اینستاگرامش قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:فکر می کنم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند بازی بدی را شاهد نبودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۹    
دربی 83 با نتیجه 0-0 به اتمام رسید اما نکات زیادی را در دل خودش داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در تلاش هستیم تبدیل شهرها را به قطب های اقتصادی، با کمک بسیج سازندگی در کشور توسعه دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۷    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز با افتضاحاتی که لیبرال دموکراسی غرب به بار آورده و با روشن شدن این حقیقت که شعار حقوق بشر غربی، تنها ابزار دستی برای تجاوز مستکبرین به حقوق ملت هاست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۷    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از عملکرد مهاجم این تیم در دربی انتقاد کرد و گفت: مهدی طارمی باید سطح بازی خود را نسبت به سال گذشته بالاتر ببرد چون انتظارها از او بیشتر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۴    
وکیل مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی از رد اعتراض سعید مرتضوی به برخی از بندهای گزارش کارشناسی پرونده تامین اجتماعی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) با بیان اینکه کشورش به تعهدات خود در قبال سوریه پایبند است تاکید کرد آمریکا قادر به مشخص کردن پایگاه های مخالفان "میانه رو" نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۶    
رئیس خانه احزاب در نامه ای به برادر رئیس جمهور برخورد وی در قبال درخواست دیدار با رئیس جمهور را توهین به احزاب دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۳    
"نارندرا مودی" نخست وزیر هند، در واکنشی دیدنی سخنرانی خود را به هنگام پخش گلبانگ اذان، متوقف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۳    
تعداد بازی های بدون برد استقلال در داربی به 10 بازی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۶    
نادیا مراد که توانسته بود خود را از دست داعش به عنوان برده جنسی نجات دهد به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل انتخاب شد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی از وضع شرایط جدید درباره پیوستن ایران به FATF خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۳    
فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی سینمای ایران را در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار نمایندگی خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۰    
هومن افاضلی کارشناس و مربی فوتبال کشورمان معتقد است تعطیلات و وقفه هایی که رخ می دهد باعث می شود تیم ها ریتم بازی شان را از دست بدهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۰    
اعتراض سعید مرتضوی متهم پرونده تامین اجتماعی به برخی بندهای گزارش کارشناسی این پرونده با تائید گزارش کارشناس، رد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۴    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از عملکرد دروازه بان این تیم در دربی 83 تمجید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۴    
نادیا مراد که توانسته بود خود را از دست داعش به عنوان برده جنسی نجات دهد به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل انتخاب شد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۱    
خانواده معمر قذافی مبلغ 25 میلیون دلار پاداش برای یافتن محل دفن قذافی تعیین کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۸    
احمد را کاظمی در ستون طنز روزنامه شهروند با اشاره به مطالب هفته نامه لغو مجوز شده یالثارات این مطلب را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۵    
رییس جمهوری نیجریه اذعان کرد که در سخنرانی اخیر خود یک پاراگراف از سخنرانی سال 2008 رییس جمهوری آمریکا را تقلید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۲    
دبیرکل سازمان ملل در آستانه فرا رسیدن "روز جهانی صلح" (31 شهریور) تاکید کرد: هر یک از اهداف جهانی جدیدی که برای توسعه پایدار تعیین شده اند (SDG) به نوعی بلوک های سازنده صلح در جهان هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۹    
شورای نگهبان باید خیلی حواسش جمع باشد که اصول قانون اساسی پیاده شود تا عده ای برای رسیدن به قدرت به ملت دروغ نگویند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۹    
مهاجم پرسپولیس در پستی اینستاگرامی بابت پیروز نشدن پرسپولیس در دربی 83 عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش در انجام ماموریت های این نیرو، اظهار کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۹    
استقلال در رده پانزدهم لیگ برتر قرار گرفت. این قعرنشینی در شان استقلال نیست هرچند این رتبه در لیگ برتر، رتبه موقت است واستقلال قطعا در هفته های آینده به جای اصلی خودش بر میگردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۶    
پیش از تعطیلات به بهانه بازی های تیم ملی در برابر قطر و چین چهار هفته از بازی های لیگ برتر سپری شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۳    
سرمربی پرسپولیس که دیدارهای دو هفته اخیر تیمش مقابل مدعیان را با تساوی خاتمه داده، از هواداران بابت حمایت شان در دربی تشکر کرد.