چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 23 آبان 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 آبان 1395 نامه نیوز 2 آبان 1395 نامه نیوز 3 آبان 1395 نامه نیوز 4 آبان 1395 نامه نیوز 5 آبان 1395 نامه نیوز 6 آبان 1395 نامه نیوز 7 آبان 1395 نامه نیوز 8 آبان 1395 نامه نیوز 9 آبان 1395 نامه نیوز 10 آبان 1395 نامه نیوز 11 آبان 1395 نامه نیوز 12 آبان 1395 نامه نیوز 13 آبان 1395 نامه نیوز 14 آبان 1395 نامه نیوز 15 آبان 1395 نامه نیوز 16 آبان 1395 نامه نیوز 17 آبان 1395 نامه نیوز 18 آبان 1395 نامه نیوز 19 آبان 1395 نامه نیوز 20 آبان 1395 نامه نیوز 21 آبان 1395 نامه نیوز 22 آبان 1395 نامه نیوز 23 آبان 1395 نامه نیوز 24 آبان 1395 نامه نیوز 25 آبان 1395 نامه نیوز 26 آبان 1395 نامه نیوز 27 آبان 1395 نامه نیوز 28 آبان 1395 نامه نیوز 29 آبان 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۳    
شما با کمک این رژیم می توانید در 3 الی 4 روز حدود 3 کیلو از وزن خود را کاهش دهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۰    
حسین کمالی، حسین مرعشی و حاجی به عنوان روسای 3 کارگروه برنامه ریزی و تدوین راهبردها، استان ها و رایزنی و تعامل شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان انتخاب شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۵    
معاون مرکز آمار با تکذیب خبر "یک مامور سرشماری: رحیمی در خانه است، نه زندان!" گفت: این خبر کذب محض است و ما با مامور شایعه پراکن برخورد می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت توصیه ای از رهبر انقلاب را در خصوص راهپیمایی اربعین بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۲    
جلسه روز یکشنبه هیئت دولت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، به بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه درباره کلیات لایحه بودجه سال 1396 کل کشور اختصاص یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۲    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات عربی متحده از لزوم برپایی یک مرکز عربی برای مذاکرات سازنده با ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۰    
وزیر دادگستری و رئیس مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: هدف باید این باشد که فرزندان ما دچار ناهنجاری و ارتکاب جرم نشوند و چنانچه با قانون تعارض پیدا کردند، به جای بکارگیری اهرم مجازات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه خبرهای منتشره درباره ممنوع الورود بودن سفیر سابق آمریکا به روسیه را مورد تأیید قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۲    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از آزادی 36 زائر بازداشت شده ایرانی در کشور عراق خبر داد و گفت: تمامی زائران اربعین حسینی باید مدارک قانونی به همراه داشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۲    
رسانه های آمریکایی می گویند نیوت گینگریچ از گزینه های مطرح برای وزارت خارجه دولت جدید آمریکا، این سمت را نپذیرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۰    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان که صبح روز یکشنبه به منظور افتتاح چندین طرح بزرگ عمرانی از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان خوزستان شده بود یکشنبه شب از طریق فرودگاه آبادان به تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۱    
امارات متحده عربی روز یکشنبه از دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا خواست میزان مداخله کشورش در خاورمیانه را افزایش دهد و راهبردی غالب نسبت به تحولات در این منطقه اتخاذ کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا گفت: بعد از به دست گرفتن قدرت تا 3 میلیون مهاجر غیرقانونی قاچاقچی و تبهکار را از کشور اخراج می کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۷    
رییس جمهور زائران سید و سالار شهیدان، حضرت ابااعبدالله الحسین (ع) را بدرقه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۸    
لازنو کوور، رئیس مجلس مجارستان که برای دیداری رسمی به ایران سفر کرده است، بعد از ظهر امروز با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۵    
رئیس شورای فدراسیون روسیه دقایقی قبل با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۲    
ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با هشدار به دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا درباره هر گونه تصمیم گیری یک جانبه، گفت این اقدام چه برای اروپا و چه برای ایالات متحده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۱۱    
بعد از 25 روزنبرد توفانی علیه گروه تروریستی داعش در پنج محور شمال، شمال شرقی، شرق، جنوب و غرب موصل، عملیات موصل چند روزی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۰۲    
وبگاه راشا تودی در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ گفته است حقوق و مزایای ریاست جمهوری را قبول نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید او یک برنامه را با طاهری آغاز کرده و باید با حضور او تیمش به سمت موفقیت حرکت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۴۱    
خالد الفالح وزیر انرژی عربستان گفت: نسبت به موفقیت آمیز بودن نشست آتی اوپک و عملی شدن توافق الجزایر مبنی بر کاهش تولید نفت، امیدوارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۵    
وزارت نیرو برای اجرایی شدن برنامه های دولت در توسعه سواحل جنوب کشور و حاشیه دریای مکران در بخش برق بیش از 66 هزار و 300 میلیارد ریال (بودجه ریالی) و نزدیک به دو میلیارد دلار (بودجه ارزی) سرمایه گذاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۶    
کامران تفتی به تازگی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی ماهور قرارداد بسته است. پیش از این حضور بازیگرانی چون محسن تنابنده، داریوش ارجمند، سعید اقا خانی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، علی اوسیوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۷    
گروهی از تروریست های وابسته به داعش که در شهر سن پترزبورگ روسیه دستگیر شدند، برای انجام دو بمب گذاری در مراکز پرجمعیت این شهر آماده شده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که باید به دولت جدید آمریکا فرصت داد تا سیاست خود را در قبال ما آشکار سازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت خبرنگار سازمان صدا و سیما در حلب را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۳    
مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی (اول تا ششم) پایتخت و البرز و شهرستان های استان بجز فیروزکوه، پردیس و دماوند 24 آبان 95 تعطیل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۷    
احتمال مشارکت ایران و شل در زمینه ساخت و توسعه صنایع GTL وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۲    
وزیر کشور در پاسخ به درخواست لغو ویزا برای حضور در سفر اربعین گفت: ویزا موضوعی مربوط به دولت عراق است و آنها اجازه ورود هیچ کس بدون ویزای قانونی را نمی دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۶    
گروه تروریستی داعش به عناصر خود هدفمندانه تعلیم می دهد تا بتوانند بدون جلب نظر خود را پناهجو جلوه دهند و از این طریق وارد اروپا شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۰    
تیم فوتبال پرسپولیس دومین دیدار تدارکاتی خود را در اردوی دبی با پیروزی پشت سر گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: به دلیل ابهام در رسیدگی به تخلفات شهرداری تهران در قوه قضائیه، کمیسیون وارد بررسی جزئیات تحقیق و تفحص از شهرداری تهران نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۵    
دونالد ترامپ در حالی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شد که نگرانی ها درباره برخی از وعده های انتخاباتی او به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۹    
اغراق نیست اگر علی کریمی را غیرقابل پیش بینی ترین فوتبالیست ایرانی خواند. جادوگر همان طور که در زمین فوتبال حرکات زیبا و دریبل های ناگهانی می زد و همه را غافلگیر می کرد در بیرون از مستطیل سبز هم چنین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۰    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه بعضی نگرانند نکند اصولگرایان بی کاندیدا شوند؛ افزود: تکثیر کاندیدا به نفع هیچ جریان و جناحی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۶    
در آستانه اربعین حسینی و دهه آخر صفر، روضه منوره رضوی برای اولین بار با حضور بیش از 100 نفر از جانبازان عارضه نخاعی غبار روبی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۶    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند، گفت: از دوستانی هم که کنار زمین خود را گرم می کنند خواستیم فعلاً منصرف شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۰    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص به دنبال شهادت محسن خزائی خبرنگار صداوسیما در حلب سوریه، پیام تسلیتی صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۷    
سپهبد چانگ وان چوان وزیر دفاع جمهوری خلق چین به دعوت رسمی سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران برای انجام یک دیدار رسمی سه روزه وارد تهران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۷    
صدف طاهریان بازیگر سینما و تلویزیون یکی از کسانی بود که با رویای بازیگری در ترکیه و معروف شدن و وعده های وسوسه انگیز برای بازی در سریال های ماهواره ای به ترکیه مهاجرت کرد اما با گذشت یک سال حالا در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۴    
در پی حمله انتحاری به پایگاه نظامی آمریکا در افغانستان که منجر به کشته شدن 4 تبعه آمریکایی شد، سفارت این کشور در کابل به طور موقت تعطیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۹    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در نامه ای به شیخ سلمان ضمن اشاره به دستاوردهای فدراسیون فوتبال ایران در سال 2016 نسبت به لیست منتشرشده نامزدهای جوایز سالیانه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خود را اعلام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۶    
یکی از خبرنگاران داعش، واقعیت هایی را از دستگاه دروغ پراکنی این گروه تروریستی و تکفیری فاش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۶    
سرمربی استقلال بالاخره تصمیم خود را گرفت و قصد دارد برای بازی با صبا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از سیستم 2-5-3 استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۰    
کی روش مطابق معمول در قلعه تنهائی تیم را ساخته است و حتی در مسابقه تدارکاتی اجازه ورود کسانی که پاسپورت ایرانی نداشتند را نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۰    
شاگردان کارلوس کی روش از روحیه مناسبی برای نبرد مقابل سوریه برخوردار هستند و این اتفاق را می توان از تصاویر منتشر شده از اردوی این تیم در مالزی مشاهده کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۵    
در حالی که درگیری ها میان نیروهای وابسته به دولت مستغفی یمن و نیروهای وابسته به ائتلاف انصارالله و عبدالله صالح در استان حجه بالا گرفته است و هیئتی از انصارالله نیز در مسقط حضور دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۵    
برخلاف نظر غالب در ایران، ترامپ و همراهانش روابط خوبی با سعودی ها دارند و در آینده هم بهتر خواهد شد و اقدام علیه ایران هم یکی از اشتراکات این دو طرف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۰    
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: برای حضور در عرصه سیاست، عضویت در حزب یا نامزدی در انتخابات برنامه ای ندارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی دولت در پیامی شهادت شهید محسن خزائی خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما در سوریه را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۸    
قرار بود باشگاه استقلال کمیته فنی تشکیل دهد که فعلا این موضوع منتفی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام محسنی اژه ای امروز در صد و چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه حضور پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۹    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اساسا اشتباه است که بین دموکرات ها و جمهوری خواهان فرق قائل شویم، گفت: این اشتباهی است که برخی در ایران مرتکب می شوند و چوب آن را هم خواهند خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۹    
مسئول زمین دانشگاه علوم اسلامی سرمبان امروز همراه کی روش بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۶    
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" امروز (یکشنبه) دست به یک آزمایش موشکی جدید زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۶    
میانگین دستمزد پرداختی به بازیکنان در لیگ برتر انگلیس از میانگین دستمزد در سری آ بیش از دو برابر بیشتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۳    
فرماندهی عملیات بغداد امروز (یکشنبه) از وقوع سه انفجار در شمال و شرق بغداد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۷    
مشاور رئیس جمهور منتخب آمریکا ضمن تأکید بر اینکه اعراب آمریکایی نقش مهمی در حمایت از وی داشته اند، گفت: مردم خاورمیانه از آمریکا رئیس جمهوری می خواهند که به برقراری امنیت و ثبات منطقه کمک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۱    
بازیکن مصدوم تیم ملی: انرژ ی درمانی کردم دیگر مصدوم نیستم! این اظهار نظر سوژه کارتون امروز خبر ورزشی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۸    
رئیس پارلمان اروپا در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی گفت: اتحادیه اروپا باید به تحریم های اقتصادی علیه ترکیه به دلیل پیگرد گروههای مخالف فکر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۸    
کتاب های ترامپ در ایران اغلب در زمینه روش های موفقیت در زندگی و مشخصاً کسب و کار و ثروت آفرینی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در ادامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان با حضور در منطقه نفتی غرب کارون، میدان نفتی یادآوران را افتتاح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۹    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیگر تحت هیچ شرایطی برنامه رقابت های جام حذفی و لیگ برتر حداقل تا 8 فروردین تغییر نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۰    
تیتراژ برنامه پیاده ها با صدای رضا صادقی و شعری از فواد فرهنگ به مناسبت اربعین منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۰    
نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی موصل، شهر تاریخی نمرود را به طور کامل آزاد کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که دستگاه قضا به پرونده املاک شهرداری بدون هیچ اغماضی و براساس ضوابط قانونی رسیدگی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۴    
ظرفیت تولید نفت در فاز اول آزادگان شمالی به 85 هزار بشکه در روز رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۲    
وزیر خارجه اسبق آمریکا تصریح کرد که انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در واقع انقلابی علیه عقل متعارف بوده است و برهم زدن برجام بیش از آنکه به نفع آمریکا باشد به نفع ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بارسلونا و رئال مادرید برای اینکه با پرسپولیس بازی تدارکاتی انجام دهند دو دل بودند!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۲    
برای چهارمین روز متوالی هزاران تن در شهرهای مختلف آمریکا در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور دست به تظاهرات زدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۶    
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در شرایطی برگزار شد که بختیار رحمانی که روز جمعه غایب بود، کارش را در کنار سایر بازیکنان دنبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۶    
برانکو می گوید مخالف جدایی احمد نورالهی است اما او قصد ماندن ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۳    
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای نسبت به سفر به آمریکا به دلیل گسترش اعتراضات خابانی علیه نتایج انتخابات و پیروزی دونالد ترامپ هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور گفت: صنعت نفت کشور حداکثر استفاده را از فضای برجام داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۴    
مهاجم تیم ملی فوتبال معتقد است نتایج گذشته ایران برابر سوریه اهمیتی برای شان ندارد و فقط به سه امتیاز فکر می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز فراکسیون ولایت بر لزوم پرهیز از اظهار نظرهای شتابزده و قضاوت زودهنگام در مورد رئیس جمهور منتخب آمریکا تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۳    
آیفون با طرح قاب دونالد ترامپ و روکش طلا با قیمت 3100 دلار به بازار آمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۳    
غافلگیری از پیروزی ترامپ، به دلیل نداشتن شناخت کافی از شکاف های امروزین جامعه آمریکاست؛ شکاف هایی که ابایی ندارد از به صدرنشاندن نامزدی که مایه تمسخر همگان بود و جدی کردن شوخی ها با نامزدی که حالا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۷    
به نظر من زمان حذف صفرها از پول ملی وقتی فرا می رسد که بتوانیم تورم اقتصاد ایران را مهار کرده و به یک وضعیت پایدار برسیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۴    
صفحه منتسب به رهبر انقلاب اسلامی با انتشار اینستاپستی در صفحه خود از ضرورت حضور پررنگ البسه بومی در میان مردم و سیاسیون نوشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۵    
مهاجم اسبق تیم ملی گفت: اگر من جای سردار آزمون بودم، طبق همان اصل معروف که هر فوتبالیستی دوست دارد، پیشرفت کند به لیورپول می رفتم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۵    
جلسه رسیدگی به پرونده علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس صبح امروز (یکشنبه) -23 آبان ماه- در شعبه 1057 دادگاه کیفری دو تهران واقع در مجتمع قضایی کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۲    
روزنامه مصری الوطن، در مقاله ای نوشت: آیا اختلافات ایران و مصر مثل خالکوبی روی پوست ماست که تا آخرالزمان و تا زمان ظهور مهدی منتظر یا مسیح یا امام غائب فاش کننده، رسواگر سست عنصری ما خواهد بود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۲    
یادگار امام گفت: مردم اگر از کارها و خدمات انجام شده مطلع نباشند مأیوس می شوند و یأس نیز دشمن هر حرکت اجتماعی و علت فرورفتن به منجلاب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۹    
طلا از زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سه شنبه گذشته تا پس از شمارش آرا و اعلام پیروزی ترامپ دچار تغییر قیمت قابل توجهی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۳    
تغییر شاخص کیفیت هوای شهر تهران رکورد زد و در فاصله 40 ساعت هوای پایتخت از شرایط پاک در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت و غلظت ذرات معلق کوچکتر از دو و نیم میکرون دو برابر حد سلامت افزایش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۳    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات مربوط به وضعیت پروژه پدیده شاندیز وزیر دادگستری را به صحن علنی مجلس کشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۰    
با حضور رئیس جمهور طرح توسعه ای میدان های آزادگان شمالی و یادآوران و همچنین طرح توسعه میدان نفتی یاران شمالی افتتاح شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۱    
مربی دروازه بان های استقلال بعد از مدتی غیبت به دلیل سفر به آمریکا امروز به تمرینات استقلال اضافه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید هر روز مطالبی را در خصوص گچ دستش می نویسند در حالی که دست او نیاز به جراحی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۲    
یک نماینده مجلس در جلسه علنی امروز به داعش و تکفیری ها تذکر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب جلفا از انتقال 4 تبعه ایرانی محکوم به حبس در زندان های ارمنستان به کشور در روزهای گذشته خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۳۳    
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه از هواداران این تیم گلایه دارد، گفت: تعطیلات لیگ برتر برای ما آفت است؛ حتما اگر به جام جهانی برویم لیگ دو سال تعطیل می شود!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۴    
نیروهای ارتش سوریه به مخالفان مسلح و تروریست ها در حلب 24 ساعت مهلت دادند که شهر را ترک کرده و سلاح هایشان را زمین بگذارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۱    
مایکل مور کارگردان مستندساز آمریکایی و برنده یک جایزه نخل طلایی کن در چهارمین روز آشوب انتخاباتی در آمریکا به جمع تظاهر کنندگان پیوست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۸    
نخست وزیر پیشین ایتالیا گفته است که شباهت هایی میان وی و رییس جمهوری منتخب آمریکا وجود دارد و این مرد می تواند اشتباهات رییس جمهوری کنونی ایالات متحده را درست کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۸    
سوال کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد در خصوص مصادره 13 میلیون دلار از اموال جمهوری اسلامی ایران توسط دولت کانادا اعلام وصول شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه راه آهن باید در آینده بخش مهمی از حمل و نقل در کشور را به عهده بگیرد، اصلاح و نوسازی و دو خطه کردن مسیرهای راه آهن بسیار کار مناسبی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۵    
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر حذف عوارض خروج از کشور در مرز مهران، معاون اجتماعی فرماندهی ایلام با رد این موضوع، از حذف عوارض پل زائر که از سوی شهرداری این شهر اخذ می شد خبر داد.