چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 27 آذر 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 آذر 1395 نامه نیوز 2 آذر 1395 نامه نیوز 3 آذر 1395 نامه نیوز 4 آذر 1395 نامه نیوز 5 آذر 1395 نامه نیوز 6 آذر 1395 نامه نیوز 7 آذر 1395 نامه نیوز 8 آذر 1395 نامه نیوز 9 آذر 1395 نامه نیوز 10 آذر 1395 نامه نیوز 11 آذر 1395 نامه نیوز 12 آذر 1395 نامه نیوز 13 آذر 1395 نامه نیوز 14 آذر 1395 نامه نیوز 15 آذر 1395 نامه نیوز 16 آذر 1395 نامه نیوز 17 آذر 1395 نامه نیوز 18 آذر 1395 نامه نیوز 19 آذر 1395 نامه نیوز 20 آذر 1395 نامه نیوز 21 آذر 1395 نامه نیوز 22 آذر 1395 نامه نیوز 23 آذر 1395 نامه نیوز 24 آذر 1395 نامه نیوز 25 آذر 1395 نامه نیوز 26 آذر 1395 نامه نیوز 27 آذر 1395 نامه نیوز 28 آذر 1395 نامه نیوز 29 آذر 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۵    
محسن رضایی با برشمردن سیر اتفاقات اخیر در مورد آمریکا، شعار ترامپ مبنی بر بازگشت به آمریکای بزرگ را غیرعملی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۱    
رئیس جمهوری ترکیه با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی امروز، به طور تلویحی، گروه پ ک ک را مسبب این حادثه دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد که میک مولوانی نماینده ایالت کارولینای جنوبی را به عنوان مدیر بودجه کاخ سفید انتخاب کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۷    
معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: آیین نامه ای برای حل مشکل استارتاب های مالی (فین تک ها) تدوین و به بانک مرکزی ارسال شده که تا پایان آذر بانک مرکزی در این باره اعلام نظر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۹    
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران می گوید: از جمله ضرباتی که جامعه روحانیت خورد از دست دادن شخصیت هایش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۲    
گنبد مطهر حرم علوی که پس از 300 سال مرمت و بازسازی شده با حضور جمعی از مسئولان ایرانی و عراقی، رونمایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آزادی حلب سوریه شباهت زیادی به فتح و آزادی خرمشهر دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۰    
روحانی همچنین درخصوص اوضاع منطقه با اشاره به برخی گروه ها و جریان ها که به نام پیامبر رحمت، چهره دین را به ترور و خشونت آلوده کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۳    
معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در یک فضای عقلانی و کارشناسی بررسی شود گفت: باید فارغ از بحث های سیاسی و بر اساس نظرات کارشناسی به این موضوع پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۴    
رسانه های محلی گزارش دادند، یکی از رهبران داعش به نام "عمر الاسعد" طی حملاتی هوایی در شهر السخنه در نزدیکی پالمیرا کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۲    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: تمدید تحریم ها فقط لغو برجام نیست بلکه پاره کردن آن است و پاسخ ایران نیز نباید چیزی جز آتش زدن آن باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۵    
دبیرکل ساف با هشدار به رئیس جمهور منتخب آمریکا نسبت به انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی تاکید کرد که چنین تصمیمی روند صلح با اسرائیل را از بین خواهد برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با استناد به تعبیر قرآنی رحمةً للعالمین ، تعالیم پیامبر اعظم را راهی برای نجات همه بشریت خواندند و افزودند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۸    
کارشناس مسایل آمریکا بیان کرد: روسها خصوصیت دور زدن را دارند. زیاد جای امیدواری نیست، اکنون که به ما نزدیک شدند مدام نگران این هستیم که بر سر مسئله سوریه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۲    
یک مقام مسئول از رفع توقیف و آزادسازی دو محموله توربین های نفتی ایران توسط یک شرکت انگلیسی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود به زودی این دو دستگاه توربین وارد ایران شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۳    
بررسی لایحه برنامه ششم توسعه کشور از یکشنبه- 28 آذر- در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و نمایندگان در طول این هفته ، تا چهارشنبه جلسه علنی خواهند داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۰    
پس از پایان برنامه جنجالی در فضای مجازی ایجاد شد و منتقدان می گویند که مدیری با بیان کلمه سازشکار نقدی به سیاست خارجی دولت یازدهم داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۴    
در انتشار شایعات در مورد دعوت از طالبان برای حضور در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران، این گروه با صدور بیانیه ای این گزارش ها را نادرست اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۹    
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا خصومت شخصی رئیس جمهوری روسیه با خود را عامل اصلی دخالت مسکو در انتخابات ایالات متحده دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: در بودجه 96 قرار شده همه حقوق ها در سامانه مشخص شود و همه دستگاه ها باید در خزانه داری کل حساب داشته باشند و آن هم شفاف شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۴    
با گذشت دقایقی پس از انتشار خبر اولیه انفجار، برخی رسانه ها از قبیل العربیه به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۵    
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: این گونه نباشد که در یک جمع چندنفره بنشینند و تصمیم گیری کنند و انتظار داشته باشند همه طیف ها و احزاب اصولگرا از آن تصمیم تبعیت کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۲    
رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش انگلیس به شکست کشورهای غربی در جنگ علیه سوریه اعتراف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۶    
امیدواریم پیروزی های حلب به موصل کشانده شود و این دو پیروزی در سرنوشت سیاسی یمن تاثیر خود را بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۰    
سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی پس از سه روز با معرفی برگزیدگان داخلی جشنواره فیلم وحدت به کار خود پایان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۷    
مردم معترض کره جنوبی امروز شنبه برای هشتمین هفته متوالی در خیابان های سئول تجمع کردند و بار دیگر خواستار برکناری پارک گئون هائه رئیس جمهور استیضاح شده این کشور شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی خطاب به وزرای دفاع کشورهای اسلامی، میلاد پیامبر گرامی اسلامی را به آنها تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۱    
رییس سازمان انرژی اتمی در برنامه بدون تعارف گفت: روزهای خوبی داریم و ایران در عرصه بین المللی برای بیان مواضع برجامی خود رودربایستی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۳    
نحوه و میزان دخالت شخصیت ها و تشکل های روحانی در انتخابات از جمله نکات مورد توجه امام خمینی(ره) بودند، مواردی که آیت الله محمدیزدی نماینده دوره دوم مجلس در نطق خود در 24آذر سال 1366 به آن پرداخته بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۷    
پس از آنکه رئیس جمهوری فعلی آمریکا وعده داد تا به بهانه هک ایمیلهای دمکرات ها علیه روسیه اقدام کند، تارنمای افشاگر ویکی لیکس از وی خواست که هر مدرکی در این زمینه دارد منتشر کند تا ویکی لیکس صحت و سقم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
نظر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین درباره احتمال تشکیل اتاق فکری علیه دولت این است که چنین گعده هایی همیشه وجود دارد ولی آنقدر اهمیت ندارد و هیچ دولتی نمی تواند بگوید که چون رقیب من نگذاشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۸    
سرمربی سابق جوانان استقلال قصد دارد تا برنامه بعدی 90 در مورد اتفاقات آکادمی استقلال سکوت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۷    
ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات عربستان، مراکز تجمع نظامیان سعودی در جیزان و نجران را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۰    
سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در صدر هیاتی به دعوت رییس سازمان انرژی اتمی ایران برای دیداری یک روزه صبح فردا به تهران می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۷    
مجلس دومای روسیه توافقنامه میان این کشور و ایران را در خصوص صندوق های حمایت از سرمایه گذاری تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۱    
بعد از تفکر سکولاریسم، آفت دوم که از همین اندیشه جوانه می زند، این است که عده ای می خواهند بگویند مشکلات با آمریکا که او را مهم ترین دشمن خود می دانستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۶    
مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به اظهارات و مواضع نسنجیده و غیرواقعی مقامات انگلیس، به کاردار این کشور در تهران ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۷    
پرسپولیسی ها به دنبال جذب یک مدافع از بین دو مدافع تیم قهرمان فصل گذشته هستند و فعلا به جایی نرسیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۷    
میلاد با برکت حضرت محمد (ص)، پرداختن به رخدادی بنیادین یعنی وحدت میان مسلمانان جهان است. وحدت درون دینی میان فرقه های گوناگون اسلامی به ویژه برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۴    
وحدت شیعه و سنی و در کنار آنها حمایت ملت ایران سبب شده تا حلب از یوق داعش آزاد شود و در عراق نیز همین صحنه را شاهد هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۱:۳۶    
استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر ناامید کننده ظاهر شد و ستاره های جذب شده عملکرد خیره کننده ای نداشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۱:۲۴    
دلیل اینکه چرا برانکو بیرانوند را با وجود آمادگی به اصفهان نبرد مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۱:۱۲    
استقلال خوزستان که فصل گذشته با شگفتی سازی قهرمان لیگ برتر ایران شد پله پله به قعر جدول نزدیک می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۰:۴۵    
سرمربی ذوب آهن در شرایطی که همه منتظر افت این تیم بودند نماینده اصفهان را دوباره مدعی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۰:۳۹    
کاپیتان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که جمعه ورزشگاه آزادی پر شود، چون می خواهیم به هواداران یک برد خوب هدیه بدهیم و آماده ایم که این بازی هر چه زودتر شروع شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۰:۳۰    
'باراک اوباما' رئیس جمهوری آمریکا در آخرین نشست مطبوعاتی اش در سال 2016، گفت که واشینگتن به فشار علیه دولت سوریه ادامه خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۰:۲۴    
وزارت خارجه کویت در بیانیه ای از احضار سفیر ایران در این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۸    
با اولین شکست پرسپولیس انتقادها از برخی کاستی های این تیم به طور جدی تر استارت خورد.