پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۹:۳۱Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 27 مرداد 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 مرداد 1396 نامه نیوز 2 مرداد 1396 نامه نیوز 3 مرداد 1396 نامه نیوز 4 مرداد 1396 نامه نیوز 5 مرداد 1396 نامه نیوز 6 مرداد 1396 نامه نیوز 7 مرداد 1396 نامه نیوز 8 مرداد 1396 نامه نیوز 9 مرداد 1396 نامه نیوز 10 مرداد 1396 نامه نیوز 11 مرداد 1396 نامه نیوز 12 مرداد 1396 نامه نیوز 13 مرداد 1396 نامه نیوز 14 مرداد 1396 نامه نیوز 15 مرداد 1396 نامه نیوز 16 مرداد 1396 نامه نیوز 17 مرداد 1396 نامه نیوز 18 مرداد 1396 نامه نیوز 19 مرداد 1396 نامه نیوز 20 مرداد 1396 نامه نیوز 21 مرداد 1396 نامه نیوز 22 مرداد 1396 نامه نیوز 23 مرداد 1396 نامه نیوز 24 مرداد 1396 نامه نیوز 25 مرداد 1396 نامه نیوز 26 مرداد 1396 نامه نیوز 27 مرداد 1396 نامه نیوز 28 مرداد 1396 نامه نیوز 29 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مرداد 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۴:۵۴    
آلاله (Buttercups) – نام علمی Ranunculus محل رویش: مناطق معتدل نیمکره شمالی کره زمین. بیشتر در مکان های مرطوب و باتلاق ها رشد می کند. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۳    
در سال گذشته استوری اینستاگرام یکی از محبوب ترین تفریحات در شبکه های اجتماعی بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۰    
تیم فوتبال استقلال در 4 هفته گذشته از لیگ یک اتفاق نادر را رقم زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۶    
یشتر عوارض ناشناخته کبدی منجر به مرگ خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۶:۴۵    
این صحنه به سرعت در شبکه اجتماعی توییتر بازنشر یافت و کاربران این فرد را "قهرمان" توصیف کردند. این صحنه به سرعت در شبکه اجتماعی توییتر بازنشر یافت و کاربران این فرد را "قهرمان" توصیف کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۰۱    
وزارت دفاع و خارجه آمریکا در نامه ای به کنگره این کشور، توافق خود را برای فروش سیستم های پدافندی متحرک به رومانی به ارزش حدود 1.25 میلیارد دلار اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۰    
عصر جمعه در مراسمی با حضور مسئولان پایتخت، بزرگراه نیایش به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۰    
سرمربی پرسپولیس معتقد است که تیمش بهترین تیم خاورمیانه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۰    
شهردار تهران با تأکید بر اشتیاق آیت الله هاشمی رفسنجانی به سازندگی، گفت: ایشان به سازندگی کشور عشق داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۰    
شهردار تهران خاطراتی از آیت الله هاشمی رفسنجانی نقل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۱    
تارنمای اسکاتیش سان گزارش داد که فردی با چاقو یک نفر را در دوسلدورف آلمان کشته و یک تن دیگر را زخمی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۱    
سعید جلیلی گفت: قانون تحریم های جدید امریکا علیه ملت ایران را ببینید. هم برجام را نقض میکند و هم تحریم های جدید علیه کشور ما وضع میکند!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۱    
یادگار حضرت امام خمینی(ره) گفت: بهتر بود قبل از رحلت آیت الله هاشمی خیابانی به نام او نامگذاری می شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۱    
در پی حملات روز پنجشنبه در بارسلون مقام های مختلف آلمان با دولت و مردم اسپانیا ابراز همدردی کردند و همچنین تجمعات انتخاباتی جمعه و شنبه در همبستگی با اسپانیایی ها با یک دقیقه سکوت و بدون موسیقی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۶    
امام جمعه مشهد گفت: گزینه روی میز ما حججی ها هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۰    
خطیب جمعه اراک گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام پارلمان قدرتمندی است که به عنوان پادگان حل معضلات نظام در شرایط ویژه اقدام کرده و به تقویت نظام کمک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۰    
مهاجم استقلال به خاطر مصدومیت مدت زیادی دور از میادین خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۵    
رکنی به نقل از معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که با توجه به نیاز حدود 100 هزار تنی کشور به واردات گوشت قرمز و تمایل مردم برای مصرف این محصول به صورت گرم و تازه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حادثه تروریستی اخیر در بارسلون، گفت: غرب باید به خود آید و در مبارزه با تروریسم از سیاست های دوگانه و تنش زا پرهیز کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
پس از حمله تروریستی در اسپانیا شاخص هوایی در بازارهای اروپا به شدت کاهش پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۲    
تمرین پرسپولیس امروز پشت درهای بسته و تنها با حضور خبرنگاران برگزار می شود که دلیل آن به طور واضح اعلام نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۰    
نائب رئیس اول مجلس گفت: طرح ادعای ممانعت بنده از مطرح شدن موضوع حصر از سوی برخی محافل دور از انصاف و اخلاق است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۰    
به گفته یک منبع امنیتی در کرکوک، تشکیلات تروریستی داعش با اشاره به تشکیل گروهی با عنوان "اسب های نشان دار"، ماموریت این گروه را زیر گرفتن غیرنظامیان با خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۹    
امام جمعه قم با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از سوی به مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ملت باید کسانی را به مسند وزارت بنشانند که خدمتگزار شایسته ای برای حفظ نظام و ارزش های اسلامی باشند و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه ریزش چاه و مرگ کارگری 24 ساله در این حادثه خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۶    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به بیان اولویت های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت و عنوان کرد که باید در وهله اول استراتژی و برنامه منسجم برای صنعت طراحی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۴    
در حال حاضر قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن حدود 80 هزار تومان است و زوج های ایرانی بسته به اینکه در کدام شهر زندگی می کنند می توانند با خرید 11 تا 18 میلیون تومان اوراق از وام مسکن 60 تا 110 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی جانباختن شهروندان کشور اسپانیا در حملات تروریستی اخیر را به رییس کنگره نمایندگان و رییس مجلس سنای این کشور تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۸    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: اپوزیسیون دولت بودن در جمهوری اسلامی ایران جایی ندارد و هیچ یک از متدینین در کشور ما اپوزیسیون نیستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۶    
مسعود شجاعی با انتشار متنی به ماجراهای اخیر واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۲    
سرمربی استقلال تهران در مواجهه با انتقاد گسترده هواداران تصمیم به پنهان شدن گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۲    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان با تاکید بر اینکه هیچ یک از کسبه پلاسکو برای دریافت وام اقدام نکرده اند، گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۹    
وزیر خارجه عراق هشدار داد که همه پرسی ممکن است به منافع خود کردستان نیز ضرر برساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۲    
رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی عجیب به حملات تروریستی روز گذشته در بارسلونا واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۲    
شرکت خطوط هوایی عربستان بنا به دستور پادشاه این کشور هفت پرواز را در اوت جاری به حجاج قطری اختصاص داد و اعلام کرد ظرف چند روز آتی آنها از دوحه به جده منتقل خواهند شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۲    
امیر قطر پیام مکتوبی را برای نخست وزیر انگلیس فرستاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۰    
عضو شورای شهر چهارم با تاکید بر اینکه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران درحقیقت اداره کل درآمد این نهاد است، گفت: این معاونت از شهرسازی و معماری بویی نبرده و فقط به دنبال کسب درآمد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۰    
متخصصان تغذیه و سلامت دریافتند که خوردن در اواخر شب در طولانی مدت منجر به پیری پوست و ابتلا به سرطان های پوستی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۰    
وزیر سابق اطلاعات گفت: وقتی اقدام موشکی سپاه علیه داعش انجام گرفت تا 48 ساعت سرویس های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس گیج بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۷    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در میدان بیرم آباد و کشته و زخمی شدن 8 نفر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۷    
ارتش، دولت و رسانه های کره شمالی با هشدار به آمریکا و کره جنوبی در خصوص برگزاری رزمایش قریب الوقوع دو کشور، اعلام کردند که انجام آن شبه جزیره کره را به سمت فاجعه سوق می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۷    
مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در مقابله با تهدید کره شمالی و برنامه هسته ای این کشور هیچ گونه راه حل نظامی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۲    
حزب الله لبنان جنایت هولناک داعش در شهر بارسلونا در اسپانیا را محکوم کرد و این حمله تروریستی را بخشی از یک طرح شیطانی جهت تخریب وجهه اسلام دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدامات تروریستی و ضد انسانی شب گذشته در بارسلونای اسپانیا با دولت، ملت و خانواده قربانیان و مجروحان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۸    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از برخورد پلیس با خودروهایی که اقدام به نصب برچسب های مغایر با فرهنگ و مزاحم دید کرده باشند، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۰    
وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم تاکید کرد: شناخت دقیقی از تهدیدات داریم و به همین خاطر، اولویت برنامه های چهارسال آینده وزارت دفاع ارتقاء توان موشکی بر مبنای افزایش توان بازدارندگی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۷    
عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد با اشاره به پیشنهاد حذف ثبت طلاق از شناسنامه گفت: افزایش اعتماد به نفس در افرادی که در زندگی گذشته خود شکست خورده اند با حذف کلمه طلاق از شناسنامه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۷    
در پی حمله بارسلونا، پلیس اسپانیا می گوید حداقل پنج مظنون دارای کمربند انفجاری را که قصد تکرار حمله مرگبار عصر پنجشنبه را داشتند، در شهر ساحلی کمبریلز کشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۲    
سفر گردشگران آمریکایی به ایران متوقف نشده و وزارت خارجه کشورمان روند پیشین خود را در صدور ویزا برای اتباع این کشور تغییر نداده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۷    
"یحیی" و "محمود" دو پسر دکتر محمد مصدق در خرد سالی یکی در تهران و دیگری در نوشاتل درگذشتند. پس از این دو، به ترتیب ضیااشرف، احمد، غلامحسین، منصوره و خدیجه، دیگر فرزندان محمد مصدق هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۷    
یک تحلیلگر مسائل عربستان در این باره به المانیتور می گوید: حضور حجاج ایرانی در مراسم حج امسال می تواند پیشرفت مثبتی در میان تنش های سنگین موجود میان ریاض و تهران باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۱    
در یک پیش بینی می توان گفت : محسن هاشمی اگر رییس شورای شهر تهران شود به 1400 هم فکر خواهد کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۷:۰۵    
اگر کارکرد و اثر سکوت اصولگرایان این باشد اما حداقل برنامه ریزی و سازماندهی شده نیست تا با سکوت خودشان اصولگرایان بخواهند در جبهه مقابل شقاق و اختلافی رخ دهد ...