جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۳:۳۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 8 شهریور 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 شهریور 1396 نامه نیوز 2 شهریور 1396 نامه نیوز 3 شهریور 1396 نامه نیوز 4 شهریور 1396 نامه نیوز 5 شهریور 1396 نامه نیوز 6 شهریور 1396 نامه نیوز 7 شهریور 1396 نامه نیوز 8 شهریور 1396 نامه نیوز 9 شهریور 1396 نامه نیوز 10 شهریور 1396 نامه نیوز 11 شهریور 1396 نامه نیوز 12 شهریور 1396 نامه نیوز 13 شهریور 1396 نامه نیوز 14 شهریور 1396 نامه نیوز 15 شهریور 1396 نامه نیوز 16 شهریور 1396 نامه نیوز 17 شهریور 1396 نامه نیوز 18 شهریور 1396 نامه نیوز 19 شهریور 1396 نامه نیوز 20 شهریور 1396 نامه نیوز 21 شهریور 1396 نامه نیوز 22 شهریور 1396 نامه نیوز 23 شهریور 1396 نامه نیوز 24 شهریور 1396 نامه نیوز 25 شهریور 1396 نامه نیوز 26 شهریور 1396 نامه نیوز 27 شهریور 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۴:۰۱    
با یک نوشیدنی سرشار از کلروفیل می توانید به پاکسازی خون کمک کرده و از این طریق سیستم لنفاوی را نیز پاکسازی کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۳:۱۵    
نتایج یک مطالعه جدید در هلند نشان می دهد که سینک های ظرفشویی و شیرهای آب آشپزخانه که از استیل ضد زنگ ساخته شده اند، احتمال ابتلا به بیماری لژیونیر را افزایش می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۳:۱۵    
یک متخصص گوش و حلق و بینی با بیان این که تغییر صدای ناگهانی فرد دلایل متعددی دارد، گفت: گاهی صدای فرد با تغییر غیرمعمولی و طولانی مدت همراه می شود که یا بر اثر بیماری ها به وجود آمده و یا علامت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۲۵    
محققان می گویند که موفق به کشف نقطه آغاز ابتلا به آلزایمر شده اند؛ این کشف زمینه را برای درمان این بیماری هموار می سازد و می تواند باعث توقف پیشرفت آن شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۲۵    
محققان دانشگاه کلمبیا با استفاده از یک هورمون تولید شده توسط استخوان ها، موفق به معکوس کردن روند کاهش حافظه مرتبط با افزایش سن، در مدل های حیوانی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۲    
گفته می شود رهبر کره شمالی "کیم جونگ اون" برای سومین بار پدر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۲    
گوینده خبر به حضور نداشتن خانم ها در مسابقه ادابازی اعتراض کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۶    
نارنجی پوش شهر پیش قلعه ، شبیه بقیه نارنجی پوش های کشورمان نیست. او تنها زنی است که جارو به دست خیابان ها را تمیز می کند؛ زنی مهربان، صمیمی و سخت کوش که با وجود همه مشکلات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۲    
وقتی صحبت از دروغ و دروغگویی می شود، به سختی می توان از روی کلمات رمزگشایی کرد! چیزی که فرد دروغگو می گوید معمولا کنترل شده و تمرین شده است مخصوصا اگر فرد تبحر خاصی در این کار داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۸:۰۲    
مشمول سربازی برای معافیت از خدمت نقشه عجیبی در سمنان کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۴۷    
بیل گیتس، وارن بافت، مارک زاکربرگ، جرج سوروس، چارلز و دیوید کخ؛ در سطح چهره ها، آدم هایی که توانسته اند در 50 نفر اول فهرست ثروتمندترین میلیاردرها قرار بگیرند از نقاط مختلف جهان هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۴۷    
دیمتری پسکوف سخنگوی دولت روسیه روز چهارشنبه در واکنش به خبرهای منتشر شده در خصوص پیام های مشاوران رئیس جمهور آمریکا برای برقراری ارتباط اقتصادی با مسکو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۲۸    
جاوید امانی اظهار داشت: به دستور مقام قضایی کارآگاهان پلیس جنایی در پی اعلام مفقودی دو زن در شهرستان بندرعباس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۰۸    
94 تن از عناصر داعش به همراه یکی از نزدیکان ابوبکر البغدادی سرکرده این گروهک تروریستی در حمله جنگنده های عراق به شهرستان القائم در استان الانبار به هلاکت رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۶:۴۶    
سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت که رئیس جمهور این کشور برای خروج از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 باید نظر مشاورانش را رد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۶:۲۳    
روز گذشته در وایقان شبستر، سه کارگر زن در اثر انفجار در اتاقک کارگری دچار سوختگی شدید شدند. حال مصدومان وخیم گزارش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۶:۰۸    
زن 30 ساله که با دایر کردن مطب و معرفی خود به عنوان متخصص لیزر درمانی در سمنان فعالیت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۵:۲۳    
عامل قتل پسرجوانی که پس ازارتکاب جنایت گریخته بود، درعملیات تعقیب وگریزبا پلیس و شلیک مأموران به دام افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۵:۰۸    
مینی از محصول جدید و الکتریکی خود رونمایی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۴:۴۶    
پسربچه بازیگوش که هنگام بازی با خواهر کوچکترش، در ماشین لباسشویی پنهان شده بود به شکلی عجیب گرفتارشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۱:۲۳    
مراغه و برج های گنبدی اش یکی از ویژگی های مهم این شهر هستند، اما مهم ترین و قدیمی ترین این برج ها چند ماهی است که نه تنها درگیر و دار برخی طرح های ساختمانی جدید شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۸    
دبیر شورای نگهبان جریان تکفیری و داعش را به رو به افول دانست و تاکید کرد: آنها در کشور عراق تقریبا نابود شده اند و در کشور سوریه نیز به شدت تضعیف شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۹    
فرانسه روز چهارشنبه از احتمال رایزنی با اعضای 1+5 برای رسیدن به یک توافق مکمل برجام که برنامه موشکی ایران را هم شامل می شود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۹    
باند فرودگاه مهرآباد که ساعتی پیش مسدود شده بود، بازگشایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۹    
رضا قرائتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش به شایعاتی که درباره پسر حجت الاسلامی قرائتی به وجود آمده بود، پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۶    
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گمانه زنی ها و شایعات مطرح شده در رسانه ها در مورد گزینه های معاونت اقتصادی و سیاسی وزارت خارجه مبنای درستی ندارد و تکذیب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۵    
محمد هاشمی گفت: امام (ره) فرمودند برو به آن آقایی که مانع پخش موزیک در ماه رمضان می شود، بگو اگر موسیقی را حرام می دانید قبل و بعد از ماه رمضان هم باید حرام بدانید، پس چرا چنین کاری می کنید؟
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۰    
باند فرودگاه مهرآباد، به دلیل نقص فنی یک هواپیما بر روی باند تا اطلاع ثانوی بسته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۵    
دبیرکل بانک مرکزی گفت: از نظر ما کارمزدی که در شبکه بانکی کشور دریافت می شود، نمی تواند مصداق ربا باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۲    
ترامپ به آزمایش های موشکی کره شمالی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انحصار بزرگترین بلا برای هر بخش است، گفت: ما باید انحصار را بشکنیم و خدمات را تا جایی که می توانیم رقابتی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۳    
موضوع هدفمندی یارانه ها از نمونه دستورکارهایی محسوب می شود که در صورت اجرای صحیح و قاعده مند آن،بسیاری از معضلات و چالش های اقتصادی کشور مرتفع می شد،اما به دلیل برخی از بی تدبیری ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۳    
یکی از مراجع تقلید گفت: پهنای باند فضاهای مجازی خارجی باید محدود و پهنای باند شبکه های داخلی باید افزایش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور سوریه به هنگام استقبال از معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه بر اهمیت تلاش های ایران در مقابله با تروریسم تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۷    
ائتلاف بین المللی امروز (چهارشنبه) تاکید کرد که افراد مسلح داعش را در هنگام عقب نشینی شان از لبنان به سوریه هدف قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۵    
در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب رییس و مسئول اطلاع رسانی تعیین شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان روز گذشته وزیر خارجه امارات عربی متحده در ارتباط با نقش منطقه ای کشورمان، آن را نادرست، غیرسازنده و توهم آمیز خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۲    
پس از انفجار دفتر نخست وزیری در سال 60، پرونده عاملان این حمله تروریستی تا پنج سال بعد روی میز دستگاه قضا باز بود. دهها نفر بازداشت و زندانی شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۲    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود از سکوت جهانی درباره خشونت علیه مسمانان روهینگیا انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۳    
شبکه خبری المسیره اعلام کرد که شهر ابوظبی، پایتخت امارات توسط نیروهای یمنی با شلیک موشک بالستیک هدف قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انحصار بزرگترین بلا برای هر بخش است، گفت: ما باید انحصار را بشکنیم و خدمات را تا جایی که می توانیم رقابتی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۵    
العرب نوشت: تصمیم قطر برای خروج از شورای همکاری کشورهای خلیج فارس، طبیعت نظام سیاسی در دوحه و تحت الحمایه قرار گرفتن این کشور توسط قدرتهای خارجی را نشان می دهد که به هیچ عنوان به نفع دولتهای خلیج ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دلیل انسداد تماس صوتی تلگرام به موضوعاتی که از سوی دستگاه قضایی اعلام شد، برمی گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۲    
معاون اول رییس جمهور ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از مهندس سید حسین مرعشی معاون اسبق رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۲    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه وجود اطلاعات تایید کننده ادعای ضدایرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مبنی بر تلاش ایران برای احداث مرکز تولید موشک در لبنان یا سوریه برای حمله به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۸    
شبکه آی فیلم به مناسبت عید سعید قربان برای مخاطبان عرب زبان خود، سه فیلم سینمایی را در سه روز شنبه، یک شنبه و دوشنبه به نمایش خواهد گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۹    
کادر فنی تیم استقلال بعد از آسیب دیدگی منتظری دچار سردرگمی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نه در اسلام و نه در هیچ جای دنیا، چیزی به نام سود علی الحساب نداریم و این موضوع باید از اقتصاد ایران حذف شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۹    
محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در حکمی ابراهیم داوغه زاده را به عنوان دبیر جشنواره ملی فیلم فجر منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۹    
مقرر شد به جهت احترام به پیشنهاد خانواده این شهید عزیز، یکی از واحدهای دانشگاهی نجف آباد به نام ایشان مزین گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۳    
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله امامی کاشانی در مصلای امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۲    
روزنامه انگلیسی "تایمز" در گزارشی شرایط بد و نگران کننده غیرنظامیان رقه را فاش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۲    
دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب از درخواست 6 حزب برای صدور مجوز خبر داد و گفت: بررسی درخواست تاسیس و صدور پروانه برای این 6 حزب جدید یکی دیگر از دستور کارهای جلسه هفته آتی خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۲    
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس گفت: لحن نشست تلویزیونی رییس جمهور با هدف جذب حداکثری همه جریان های سیاسی و آحاد مردم انجام شد که کار درستی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۲    
فیلم سینمایی یک روز بخصوص به کارگردانی مازیار میری وارد شبکه نمایش خانگی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۲    
قاسمی گفت: تصمیم شورای استان کرکوک عراق برای مشارکت در همه پرسی اقلیم اشتباه، تحریک آمیز و غیر قابل قبول است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۲    
کاهش تقاضا برای نفت خام در آمریکا به علت بروز طوفان قیمت نفت را کاهش داد و هر بشکه نفت 51.54 دلار فروخته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۵    
بنا بر ارزیابی نهادهای امنیتی اسرائیل، بشار اسد و همپیمانانش تا پایان سال 2018 بر بیشتر مناطق سوریه مسلط خواهند شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۶    
امید ابراهیمی از این بازی می تواند برای استقلال به میدان برود. این خبر بسیار خوبی است. برای تیمی که فصل گذشته بسیاری از امتیازاتش را با اتکا به این بازیکن بدست آورد بازگشت او در این شرایط بحرانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۴    
امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باشگاه استقلال حضور یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس دانشگاه الامام عربستان جزئیات تازه ای را درباره دلیل برکناری ولیعهد سابق عربستان از زبان محمد بن سلمان نقل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۲    
فدراسیون فوتبال اعلام کرد دن گاسپار به خاطر رفتار غیرحرفه ای در فرودگاه دبی از کادر فنی تیم ملی اخراج شده اما دلیل امتناع او از همراهی تیم ملی در سفر به سئول مشخص نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۷    
رییس جمهور گفت: شهیدان رجایی و باهنر مردانی بودند که راه ایثار و فداکاری را از ابتدای زندگی خود انتخاب کرده بودند و ان شاء الله ما هم بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۱    
روحانی گفته است: نماز خواندن باید به قصد قربت باشد نه از ترس شلاق. اینکه ما در ماه رمضان کسی را در اتاقی ببریم و صبح تا غروب چیزی را برای خوردن و آشامیدن ندهیم و بگوییم ماه رمضان است، درست نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
رییس فراکسیون امید با دفاع از عملکرد این فراکسیون در یکسال گذشته اظهار کرد: بنا داریم در سال دوم آنچه در زمان انتخابات میثاقمان با مردم قرار گرفت را با برنامه در فراکسیون پیگیری کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم ربانی و پارسا آیت الله روح الله شاه آبادی را تسلیت گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۷    
چند بازیکن تیم فوتبال نفت تهران از این تیم جدا خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۷    
اداره ملی امنیت هسته ای آمریکا (ان ان اس ای) فاش کرد، دومین سری از پروازهای آزمایشی با نسخه به روز از یک بمب اتم را که بخشی مهم از زرادخانه آمریکا است، انجام داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در شرایط سخت تمرینات تیمش را به مورت و خرمگاه سپرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۱    
سرمربی تیم پرسپولیس به بازیکن تیمش توصیه کرده کمتر از موتور استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۲    
محمدجواد آذری جهرمی که چند روز قبل در حساب کاربری اینستاگرام خود از کاربران خواسته بود "جزئیاتی از نام بازیهایی که مشکل دارند و نوع مشکل ارائه شود" تا به آنها رسیدگی کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۲    
مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق گفت: نمی توانم بگویم که ایران حکومت عراق را اداره می کند اما می توانم بگویم که نفوذ ایران خیلی زیاد است.نفوذ آمریکا -به عقیده من- خیلی کمتر از نفوذ ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت و با اعضای این تیم گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: آقایان می گویند، مردم را نباید به زور به بهشت برد، اما باید در پاسخ به این افراد باید گفت که باید زمینه رفتن مردم را به بهشت مهیا کنیم نه اینکه جهنم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۲    
فرمانده کل سپاه با فرمانده جدید ارتش دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۲    
مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق گفت: نمی توانم بگویم که ایران حکومت عراق را اداره می کند اما می توانم بگویم که نفوذ ایران خیلی زیاد است.نفوذ آمریکا -به عقیده من- خیلی کمتر از نفوذ ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۴    
قاتل آتنا با حکم دادگاه به اعدام محکوم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۴    
امروز خودرو پژو پارس سال یک میلیون تومان و پژو 207 حدود 700 تومان افزایش قیمت داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۹    
ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس اعلام کرده است به دنبال بانک قرض الحسنه بدون ربا از سوی استان قدس رضوی هستند و این مسئله بسیار مورد توجه رسانه ها و فعالان اقتصادی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۹    
نماینده تهران نسبت به قرار نگرفتن موضوع تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری تهران در مجلس انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
مهران مدیری در بخشی از سخنان خود در برنامه ستاره سینما درباره زندگی شخصی خود و فرزندانش سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان مقررات جدید لیزینگ خودرو در این صندوق را تشریح کرد و گفت: سالانه هشت تا 10 هزار خودروی ایرانی توزیع خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد آقای لاریجانی روز گذشته با مسئولان سازمان برنامه و بودجه و ستاد کل نیروهای مسلح جلسه داشتند و مشکل حقوق نیروهای مسلح حل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
درحالی که محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس از افزایش 45 درصدی اجاره مسکن و شرایط سخت اجاره نشینان و خالی بودن 2 و نیم میلیون واحد مسکونی در کشور خبر می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی(ع) با بیان اینکه خطر جریان نفاق همواره کشور و اسلام را تهدید می کند، گفت: باید انقلابیون مانع رخنه جریان نفوذ به عرصه های مختلف کشور شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به عنوان تیمی که به جام جهانی صعود کرده وظیفه داریم کره را شکست دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
رضایی می گوید با اعتماد به نفس زیادی به شارلوا ملحق شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه در پیامی تاکید کرد ، ترکیه مصمم است تهدیدها را در نطفه خفه کند. رئیس جمهور ترکیه در پیامی به مناسبت 30 اوت روز نیروهای مسلح این کشور تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
در حکمی از سوی محمود واعظی، علیرضا خان کرمی به عنوان مشاور نهاد و رئیس مرکز حراست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در حال حاضر در حال بررسی و انتخاب دو وزیر نیرو و علوم برای کابینه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
آیا تا به حال ، تصور کرده اید که بتوان فقط با گرفتن عکس سلفی ابتلا به سرطان پانکراس یا لوزالمعده، و حتی برخی بیماری های دیگر را تشخیص داد؟ دانشمندان راهی یافته اند که چنین کاری را ممکن می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن انتقاد از هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد، گفت: دانشگاه آزاد باید از شکل ملوک الطوایفی و اداره مجمعی و جزایری رها شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۶    
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به درخواست این تشکل از دولت دوازدهم برای اجرای فرامین چندگانه رهبر انقلاب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۶    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف خود، ویروسی را به جان منطقه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا جلوی شکل گیری قطب قدرت اسلامی را بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۰    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از آسیب شناسی عملکرد انتخاباتی جمنا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از قطعی بودن پیروزی تیمش مقابل ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۲    
مهاجم تیم ملی در گفتگو با سایت ای اف سی از رابطه خوب و هماهنگی اش با سردار آزمون صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۲    
قند خون بالا یا هایپرگلیسمی، زمانی اتفاق می افتد که گلوکز زیادی در جریان خون وجود داشته باشد. تصویر کاهش قند خون به صورت طبیعی
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۲    
صبای قم در ادامه روند جذب بازیکنان جدید با هافبک سابق پرسپولیس به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۶    
قائم مقام نخست وزیر ژاپن اظهاراتش را که خطاب به قانون گذاران جناح خود در حزب لیبرال دموکرات حاکم بود و می توانست به عنوان دفاع از انگیزه هیتلر برای نسل کشی در جنگ جهانی دوم تفسیر شود، پس گرفت.
  • ۱